abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:25:02 #1
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67386572



Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://dp.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen! And don't mind that everyone in this topic is gay!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] |


Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_67386604
tvp
Geen referral hier.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:29:15 #3
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67386734
Wiki meteen even bijgewerkt met de nieuwe linkjes.
pi_67386889
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Stinosss het volgende:
Ik hoef ook geen garantie. Ik heb gewoon een DOA ontvangen. Het dingt laadt gewoonweg niet goed op. Staat totaal los van eventuele garantie .
Ben ik met je eens hoor maar ik kan me voorstellen dat je er gezeik mee krijgt om toch een vervanging te krijgen. Ik ben in ieder geval benieuwd of je het voorelkaar krijgt! Laat je vast nog wel weten

Overigens, die iPod Nano clone van 8GB van Jack werkt prima, mooi dingetje voor 25 29 euro

[ Bericht 8% gewijzigd door Kikkerdrilpudding op 25-03-2009 12:26:03 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:34:49 #5
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67386916
tvp
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:35:13 #6
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67386929
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Stinosss het volgende:
Wiki meteen even bijgewerkt met de nieuwe linkjes.
Die nieuwe header?
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:36:11 #7
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67386959
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Die nieuwe header?
Linkjes naar vorige topics.
pi_67386969
tvp
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:36:29 #9
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67386970
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor maar ik kan me voorstellen dat je er gezeik mee krijgt om toch een vervanging te krijgen. Ik ben in ieder geval benieuwd of je het voorelkaar krijgt! Laat je vast nog wel weten

Overigens, die iPod Nano clone van 8GB van Jack werkt prima, mooi dingetje voor 25 euro
Uiteraard laat ik dat weten .
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:36:34 #10
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67386973
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Linkjes naar vorige topics.
Ah
pi_67387012
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef Stinosss het volgende:
Uiteraard laat ik dat weten .
Dit lees ik overigens over het DX policy mbt items met speciale garantie:
"For items with a special warranty disclaimer the customer is responsible for all return shipping fees."

Dus je krijgt als het goed is wel een vervangende DS maar je moet hem op eigen kosten terugsturen.
pi_67387487
Eerste pakketje is shiped. Is een kingston micro ds kaartje 2gig.
Tweede pakketje staat op processing. Is een soort van htc touch.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:52:02 #13
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67387488
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Dit lees ik overigens over het DX policy mbt items met speciale garantie:
"For items with a special warranty disclaimer the customer is responsible for all return shipping fees."

Dus je krijgt als het goed is wel een vervangende DS maar je moet hem op eigen kosten terugsturen.
Je prima allemaal, maar de DS die ik nu heb kan ik niks mee. Opladen gaat gewoon niet goed.
Ach ja, het zal wel goedkomen .

[ Bericht 7% gewijzigd door Stinosss op 25-03-2009 11:59:54 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:58:44 #14
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67387749
TVP
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_67388012
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor maar ik kan me voorstellen dat je er gezeik mee krijgt om toch een vervanging te krijgen. Ik ben in ieder geval benieuwd of je het voorelkaar krijgt! Laat je vast nog wel weten

Overigens, die iPod Nano clone van 8GB van Jack werkt prima, mooi dingetje voor 25 euro
25 euro? Ik heb er 31 euro voor betaald.... Heeft Jack mij opgelicht??
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67388489
Je hebt ook een OEM versie.

Ondertussen liggen mijn nunchaku al 2 weken bij de douane .
Geen referral hier.
pi_67388524
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:06 schreef deepart het volgende:
25 euro? Ik heb er 31 euro voor betaald.... Heeft Jack mij opgelicht??
Mwah, je hebt gelijk, ik zie dat ik een beetje te hard heb afgerond naar beneden Ik denk dat ik rond de 29 euro heb betaald.
pi_67389036
Dollar koers...
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2009 @ 12:41:40 #19
145146 Andyy
pi_67389082
tvp
mag zo een pakketje ophalen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:07:31 #20
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67389932
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor maar ik kan me voorstellen dat je er gezeik mee krijgt om toch een vervanging te krijgen. Ik ben in ieder geval benieuwd of je het voorelkaar krijgt! Laat je vast nog wel weten

Overigens, die iPod Nano clone van 8GB van Jack werkt prima, mooi dingetje voor 25 29 euro
heeft die wel een functie om op artiest, album of liedje te zoeken? of ook alleen in folders?
pi_67390542
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef makkie88 het volgende:
heeft die wel een functie om op artiest, album of liedje te zoeken? of ook alleen in folders?
Je kunt alleen door de folders scrollen, hij leest helaas niet de ID3 tags uit zodat je op artiest kan zoeken bijvoorbeeld. Hij kwam ook met de chinese taal instelling, dus na wat zoeken heb ik Engels gevonden. Verder zat er ook alleen een nagemaakte manual bij van de echte iPod denk ik, dus daar had ik niks aan. Ik heb aan een collega van Jack gevraagd of hij me nog een manual kan sturen, die heeft hij bij de supplier aangevraagd en krijg ik misschien vandaag binnen (als er een manual bestaat bij de supplier dus). Maar het spreekt allemaal wel voor zich hoe hij werkt.

Als je hem schudt (Shake to shuffle) doet hij volgens mij gewoon de next track, hij zet dan niet shuffle mode aan ofzo. Verder kantelt het schermpje dus als je de iPod kantelt en je kunt de knoppen ook als scroll wheel gebruiken (ik gebruik zelf liever de next en previous track toets om door de menu's te scrollen). Schermpje ziet er mooi uit imo, gewoon helder en duidelijk. Het geheugen is wel wat langzaam, ik deed er een half uur over om 1GB mp3 erop te zetten haha, maar goed, normaal gesproken wissel ik afentoe een albumpje en dan doet hij er dus 3 minuten over (100MB album), dat is wel te doen imo.

Hij gaat ook op hold als je even geen knoppen indrukt, wel handig voor in je zak dus (hij is ook mooi licht en klein dus hij past prima in je zak). Wat ik ook wel fijn vind is de output, hij kan zelfs ruim hard genoeg voor mijn Sennheiser HD201 koptelefoon dus voor gewone simpele doppen kan hij helemaal hard genoeg. En er zitten prima instellingen op qua equalizer enzo.

Ik zag dat de firmware van februari 2009 is (Versie van 13 feb 2009, 9.5.54), dus misschien komt er nog een leuke update die een en ander handiger maakt.
pi_67390643
tvp
pi_67392232
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Je kunt alleen door de folders scrollen, hij leest helaas niet de ID3 tags uit zodat je op artiest kan zoeken bijvoorbeeld. Hij kwam ook met de chinese taal instelling, dus na wat zoeken heb ik Engels gevonden. Verder zat er ook alleen een nagemaakte manual bij van de echte iPod denk ik, dus daar had ik niks aan. Ik heb aan een collega van Jack gevraagd of hij me nog een manual kan sturen, die heeft hij bij de supplier aangevraagd en krijg ik misschien vandaag binnen (als er een manual bestaat bij de supplier dus). Maar het spreekt allemaal wel voor zich hoe hij werkt.

Als je hem schudt (Shake to shuffle) doet hij volgens mij gewoon de next track, hij zet dan niet shuffle mode aan ofzo. Verder kantelt het schermpje dus als je de iPod kantelt en je kunt de knoppen ook als scroll wheel gebruiken (ik gebruik zelf liever de next en previous track toets om door de menu's te scrollen). Schermpje ziet er mooi uit imo, gewoon helder en duidelijk. Het geheugen is wel wat langzaam, ik deed er een half uur over om 1GB mp3 erop te zetten haha, maar goed, normaal gesproken wissel ik afentoe een albumpje en dan doet hij er dus 3 minuten over (100MB album), dat is wel te doen imo.

Hij gaat ook op hold als je even geen knoppen indrukt, wel handig voor in je zak dus (hij is ook mooi licht en klein dus hij past prima in je zak). Wat ik ook wel fijn vind is de output, hij kan zelfs ruim hard genoeg voor mijn Sennheiser HD201 koptelefoon dus voor gewone simpele doppen kan hij helemaal hard genoeg. En er zitten prima instellingen op qua equalizer enzo.

Ik zag dat de firmware van februari 2009 is (Versie van 13 feb 2009, 9.5.54), dus misschien komt er nog een leuke update die een en ander handiger maakt.
Dat klinkt allemaal erg goed, vanavond heb ik de mijne ook in handen. Zou je misschien kunnen vertellen hoe ik hem op Engels kan krijgen? Dus welke knoppen ik achtereen volgens moet indrukken?

Wel jammer van het trage geheugen, maar ach.. Daar valt mee te leven
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67392279
Heb deze maar besteld: http://dealextreme.com/details.dx/sku.10810 leek me wel gaaf. Verder ben ik nog aan het wachten op de nep ipod van Jack. Het is jammer dat er verder weinig echt leuke nieuwe gadgets bijkomen.
pi_67393331
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef deepart het volgende:
Dat klinkt allemaal erg goed, vanavond heb ik de mijne ook in handen. Zou je misschien kunnen vertellen hoe ik hem op Engels kan krijgen? Dus welke knoppen ik achtereen volgens moet indrukken?
Dat kan, eens kijken:

Stap 1: Schuifje bovenin naar links schuiven, of play knop ingedrukt houden als hij al naar links staat om hem aan te zetten
Stap 2: Ga met de next track knop of met het scrollwheeltje naar de onderste optie, onderin zie je dan een plaatje met Administrator staan, klik op de middelste knop om verder te gaan
Stap 3: Kies de derde optie voor Language, middelste knop, vervolgens 3e optie voor Engels, middelste knop, klaar

Als je een slot te zien krijgt is hij locked, dan middelste knop ingedrukt houden tot je een open slot ziet en je kunt weer verder. Als je door de folders wilt scrollen moet je weer terug naar het hoofdmenu, dat is een beetje gaar gedaan. Dus dan moet je Menu knop ingedrukt houden, vervolgens music kiezen en dan weer kort Menu klikken, dan kun je door de folders scrollen en een mp3 / album uitzoeken die je wilt gaan spelen.
pi_67393507
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Esnader het volgende:
Heb deze maar besteld: http://dealextreme.com/details.dx/sku.10810 leek me wel gaaf. Verder ben ik nog aan het wachten op de nep ipod van Jack. Het is jammer dat er verder weinig echt leuke nieuwe gadgets bijkomen.
Dat ding schijnt echt super-gedetailleerd te zijn.. Ik moet hem, als echt Subaru-fan, eigenlijk nog een keer kopen
pi_67394470
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Dat kan, eens kijken:

Stap 1: Schuifje bovenin naar links schuiven, of play knop ingedrukt houden als hij al naar links staat om hem aan te zetten
Stap 2: Ga met de next track knop of met het scrollwheeltje naar de onderste optie, onderin zie je dan een plaatje met Administrator staan, klik op de middelste knop om verder te gaan
Stap 3: Kies de derde optie voor Language, middelste knop, vervolgens 3e optie voor Engels, middelste knop, klaar

Als je een slot te zien krijgt is hij locked, dan middelste knop ingedrukt houden tot je een open slot ziet en je kunt weer verder. Als je door de folders wilt scrollen moet je weer terug naar het hoofdmenu, dat is een beetje gaar gedaan. Dus dan moet je Menu knop ingedrukt houden, vervolgens music kiezen en dan weer kort Menu klikken, dan kun je door de folders scrollen en een mp3 / album uitzoeken die je wilt gaan spelen.
Ahh dankjewel! Vanavond even mee aan de slag
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:34:48 #29
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67397561
Als je zou moeten kiezen tussen deze twee, welke zou dan het beste uitpakken?
Die van BOSE is dan wel nep, maar lijdt de geluidskwaliteit daar onder? Ik las hier dat iemand die BOSE heel lekker vond klinken. Soundmagic iemand?

-Fake BOSE in-ears
-Soundmagic PL-20
pi_67397882
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef Granaatappel het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen deze twee, welke zou dan het beste uitpakken?
Die van BOSE is dan wel nep, maar lijdt de geluidskwaliteit daar onder? Ik las hier dat iemand die BOSE heel lekker vond klinken. Soundmagic iemand?

-Fake BOSE in-ears
-Soundmagic PL-20
Als je van muziek houdt, ga dan gewoon voor n stel goede oordopjes, Sennheiserts ofzo
pi_67398052
Om toch maar even op de nepipod terug te komen: Aangezien ik 'em over 3 weken nodig heb (vakantie) en zij mijn teruggestuurde ipod nog niet hebben ontvangen, heb ik een borg gestuurt zodat zij mij alvast de nieuwe player op kunnen sturen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan fixen, krijg dan de 8 dollar + borg nog gerefund.

Moet wel zeggen dat ik erg te spreken ben over de klantenservice van FP, ze reageren érg snel!
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:49:35 #32
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67398229
Weet iemand zo'n kabel te vinden voor in een voeding van een laptop?
Zo'n soort Mickey Mouse-hoofd?
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:03:49 #34
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67398818
quote:
Jammer van de bijna 7 euro verzendkosten
pi_67398862
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Jammer van de bijna 7 euro verzendkosten
I know maar los kon ik ze niet vinden bij onze chinese freunden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:08:38 #36
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67399010
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

I know maar los kon ik ze niet vinden bij onze chinese freunden.
Loop eens een doorsnee computerzaak in. Die kabels kosten niet meer dan 2,- euro.
pi_67399261
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Shrien het volgende:

[..]

Als je van muziek houdt, ga dan gewoon voor n stel goede oordopjes, Sennheiserts ofzo
Sennheisert? sennheiser bedoel je Die zijn niet eens zo heel goed, waarschijnlijk is die soundmagic beter
pi_67400009
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Sennheisert? sennheiser bedoel je Die zijn niet eens zo heel goed, waarschijnlijk is die soundmagic beter
Sennheiserts
Ik ben al een aantal jaar erg tevreden met mijn dopjes hoor, hoop andere meuk geprobeerd..
Zelfs duurdere Shure dopjes kunnen niet toppen aan mijn CX500 vind ik
pi_67400067
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Loop eens een doorsnee computerzaak in. Die kabels kosten niet meer dan 2,- euro.
True maar aangezien hij het hier post neem ik aan die ie niet naar buiten durft of wil.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:37:40 #40
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67400089
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

True maar aangezien hij het hier post neem ik aan die ie niet naar buiten durft of wil.
Hou eens op
Misschien waren ze daar goedkoper
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:38:16 #41
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67400106
Transmitter, adapter + 2 lampjes onderweg
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:42:14 #42
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67400238
k heb zo bij dealperfect zo die bose oordopjes gekocht, zie ik dat er alleen maar large en small in ears bij zitten, moet ik nou juist de medium hebben denk ik,

nu is dp nog down ook.. hmm, zullen ze die nog nasturen? of gewoon nieuwe bestellen?
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:43:54 #43
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_67400315
tvp, maar heb al een tijdje niets besteld!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:08:04 #44
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67401106
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor maar ik kan me voorstellen dat je er gezeik mee krijgt om toch een vervanging te krijgen. Ik ben in ieder geval benieuwd of je het voorelkaar krijgt! Laat je vast nog wel weten

Overigens, die iPod Nano clone van 8GB van Jack werkt prima, mooi dingetje voor 25 29 euro
is dat nu diegene die de echte benadert?
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:09:13 #45
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67401138
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Je hebt ook een OEM versie.

Ondertussen liggen mijn nunchaku al 2 weken bij de douane .
Ja, dat wordt een arrestatieteam door je deur heen en een jaartje brommen
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:26:07 #46
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_67401757
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef makkie88 het volgende:
k heb zo bij dealperfect zo die bose oordopjes gekocht, zie ik dat er alleen maar large en small in ears bij zitten, moet ik nou juist de medium hebben denk ik,

nu is dp nog down ook.. hmm, zullen ze die nog nasturen? of gewoon nieuwe bestellen?
Ik heb ook die 1e generatie bose dingen en ook ik heb maar 2 sets dopjes, dus ik denk dat die standaard geleverd worden met 2 sets ipv 3 zoals in de beschrijving staat!

Iemand enig idee of die 2e/3e generatie idd 3 sertjes bevatten en of die clip en lanyard daarbij zitten zoals staat op DP?
Ja. Dus..
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:57:58 #47
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67402870
Beetje irritant dat je je order bij FP niet kan cancellen via een knop zoals op DX.
Hopen maar dat ze m'n order niet verzenden voordat ze antwoord geven via dat Live Help e-mail adres formulier dat ik moest invullen.
pi_67403492
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Dat kan, eens kijken:

Stap 1: Schuifje bovenin naar links schuiven, of play knop ingedrukt houden als hij al naar links staat om hem aan te zetten
Stap 2: Ga met de next track knop of met het scrollwheeltje naar de onderste optie, onderin zie je dan een plaatje met Administrator staan, klik op de middelste knop om verder te gaan
Stap 3: Kies de derde optie voor Language, middelste knop, vervolgens 3e optie voor Engels, middelste knop, klaar

Als je een slot te zien krijgt is hij locked, dan middelste knop ingedrukt houden tot je een open slot ziet en je kunt weer verder. Als je door de folders wilt scrollen moet je weer terug naar het hoofdmenu, dat is een beetje gaar gedaan. Dus dan moet je Menu knop ingedrukt houden, vervolgens music kiezen en dan weer kort Menu klikken, dan kun je door de folders scrollen en een mp3 / album uitzoeken die je wilt gaan spelen.
Heb jij ook dat als je hem schud dat het lijkt of er een schoefje los zit ofzo? Hij maakt een rammel geluid.. En er zit onderin een deukje.. En ik kan de liedjes die erop staan niet verwijderen

Edit: Ohh helemaal mooi, als ik er een liedje op wil zetten crasht me laptop, sowieso als ik dat ding aansluit op mijn laptop ziet hij hem steeds maar 5 sec en dan weer 5 sec niet en dan weer 5 sec wel.. Chineese troep Dankjewel Jack

[ Bericht 12% gewijzigd door deepart op 25-03-2009 19:38:25 ]
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67404426
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:18 schreef Kadooosh het volgende:
Jack can you get the probright brushes as well?
http://images.google.nl/images?q=BRAUN%20EB18-2%20PROBRIGHT&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
pi_67406076
ik zoek een pandora setje voor mijn nieuwe psp (3000), welke kan ik dan het beste nemen?
pi_67406403
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja, dat wordt een arrestatieteam door je deur heen en een jaartje brommen
Geen referral hier.
pi_67406635
Waarom is post van focalprice altijd langer onderweg dan die van DX? FP meestal een dag of 10, DX een dag of 6
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2009 @ 20:47:02 #53
145146 Andyy
pi_67407093
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef Shrien het volgende:

[..]

Sennheiserts
Ik ben al een aantal jaar erg tevreden met mijn dopjes hoor, hoop andere meuk geprobeerd..
Zelfs duurdere Shure dopjes kunnen niet toppen aan mijn CX500 vind ik
Shure is ook niks meer tegenwoordig.
alleen hun SE530, duurste model doet nog een beetje mee.
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:49:32 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67407194
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef deepart het volgende:

[..]

Heb jij ook dat als je hem schud dat het lijkt of er een schoefje los zit ofzo? Hij maakt een rammel geluid.. En er zit onderin een deukje.. En ik kan de liedjes die erop staan niet verwijderen

Edit: Ohh helemaal mooi, als ik er een liedje op wil zetten crasht me laptop, sowieso als ik dat ding aansluit op mijn laptop ziet hij hem steeds maar 5 sec en dan weer 5 sec niet en dan weer 5 sec wel.. Chineese troep Dankjewel Jack
Dat weet je toch van tevoren, als je een echte koopt gaat ie bij normaal gebruik 4 jaar mee, daar moet je 6 chinese voor bestellen met een slechte bediening.
Get a real one, hebt je tenminste ook fatsoenlijke garantie.
pi_67407615
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:21 schreef Tarabass het volgende:
ik zoek een pandora setje voor mijn nieuwe psp (3000), welke kan ik dan het beste nemen?
Geen setje.. tenzij je hem als gewone batterij of wat wilt gebruiken.
De nieuwe PSP's (de nieuwe 2000 en 3000) die in de winkel liggen hebben andere moederborden en kunnen niet omgebouwd worden .
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:36:14 #56
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67409176
Vandaag de DX Powerlight voor de 2e keer ontvangen, eerste keer was hij defect. Best handig dingetje!
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:42:28 #57
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67409450
Weet iemand de site van Jack die wel werkt, al mijn adressen zijn offline
pi_67409561
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:58 schreef R-dry het volgende:

[..]

Geen setje.. tenzij je hem als gewone batterij of wat wilt gebruiken.
De nieuwe PSP's (de nieuwe 2000 en 3000) die in de winkel liggen hebben andere moederborden en kunnen niet omgebouwd worden .
Volgens mij heb je daar niet helemaal de juiste informatie te pakken. Nouja, in ieder geval vandaag een leuke bestelling gedaan

Component AV Cable for PSP Slim
Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
Carrying Bag for PSP and Accessories
MARK2 Memory Stick Pro Duo Memory Card (4GB)
Car Charger for PSP Slim/2000

En deze staan nog op het verlanglijstje

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.466
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4597
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4094
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4553 of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6577

En misschien nog een frontje of iets. Iemand ervaring met de covers voor de PSP slim? Zijn die een beetje goed afgewerkt en goed van kwaliteit, of is het bagger?
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:04:17 #59
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_67410364
wat zijn nou de must-have gadgets op dealextreme? zie door al het troep de leuke speultjes niet meer
pi_67411899
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13244

Deze gehaald, tot mijn verbazing komt er best goed geluid uit
pi_67412099
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar niet helemaal de juiste informatie te pakken. Nouja, in ieder geval vandaag een leuke bestelling gedaan

Nou als je bedoelt dat van die PSP 2000, de PSP 2000 modellen die op dit moment in de winkel liggen kunnen niet omgebouwd worden. Maar de oudere 2000 modellen wel en de PSP 3000 kan 100% zeker weten niet omgebouwd worden.

Moet trouwens ook maar is weer wat gaan bestellen .
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:16:15 #62
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67413862
Weet iemand een mooie externe lader voor m'n NDS? Dus een externe batterij zeg maar, waar ik m'n NDS mee op kan laden?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_67414135
Vraag:

Ik zie dat er veel oordopjes voorbij komen. Nu las ik deze Topictitel en vroeg me af of je nog wat goede MP3 spelers bij DX kan kopen en sommige er ervaring mee hebben? Welke zijn kwalitatief goed bijvoorbeeld?

Zoiets: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068 ?
pi_67414359
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Luco het volgende:
Weet iemand een mooie externe lader voor m'n NDS? Dus een externe batterij zeg maar, waar ik m'n NDS mee op kan laden?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3303

Die lijkt mij wel aardig.

Overigens heb ik zelf gewoon een 2e batterij voor mijn DS Lite, ook van DX, dat werkt ook prima.
pi_67414402
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Summerscreen het volgende:
Vraag:

Ik zie dat er veel oordopjes voorbij komen. Nu las ik deze Topictitel en vroeg me af of je nog wat goede MP3 spelers bij DX kan kopen en sommige er ervaring mee hebben? Welke zijn kwalitatief goed bijvoorbeeld?

Zoiets: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068 ?
Zie de topictitel Bottomline is gewoon dat je beter een normale iPod kan kopen, dan heb je tenminste wat.
pi_67414568
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Luco het volgende:
Weet iemand een mooie externe lader voor m'n NDS? Dus een externe batterij zeg maar, waar ik m'n NDS mee op kan laden?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21240
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:33:05 #67
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67414807
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3303

Die lijkt mij wel aardig.

Overigens heb ik zelf gewoon een 2e batterij voor mijn DS Lite, ook van DX, dat werkt ook prima.
Alleen moet ik dan dus ook een PSP lader kopen. Zo'n 2e batterij, die schroef ik dan gewoon in m'n DS ipv. de originele zeg maar?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:33:50 #68
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67414841
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_67417986
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef PedroN het volgende:
Waarom is post van focalprice altijd langer onderweg dan die van DX? FP meestal een dag of 10, DX een dag of 6
Raar zeg, bij het gros is dat toch andersom volgens mij. Bij mij in ieder geval wel, van FP is alles altijd een stuk sneller binnen dan van DX.
pi_67418148
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:42 schreef drummerdude het volgende:
Weet iemand de site van Jack die wel werkt, al mijn adressen zijn offline
Die gast moet er eens serieus werk van maken, dit is toch geen zaken doen, om de haverklap hem moeten vragen wat zijn nieuwe website adres weer is, dat komt amateuristisch over.
pi_67418281
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 03:07 schreef Shrien het volgende:
http://dp.dealperfect.com/default.html

Die doet het.
niet bij mij, krijg een witte pagina.
  FOK!fotograaf donderdag 26 maart 2009 @ 05:56:16 #73
145146 Andyy
pi_67418426
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 03:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

niet bij mij, krijg een witte pagina.
bij mij wel
pi_67418591
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 02:08 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Raar zeg, bij het gros is dat toch andersom volgens mij. Bij mij in ieder geval wel, van FP is alles altijd een stuk sneller binnen dan van DX.
Het verzenden vanaf FP gaat wel sneller, meestal een dag later, maar op de een of andere manier is de post van FP bij mij altijd veel langer onderweg van China naar mijn huisadres.
pi_67418603
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 03:07 schreef Shrien het volgende:
http://dp.dealperfect.com/default.html

Die doet het.
Nou bij mij doet ie het ook niet.
Hij kan beter op Ebay zijn spullen gaan verkopen daar is zijn handel dan tenminste wel te zien
pi_67418654
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef kensei het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13244

Deze gehaald, tot mijn verbazing komt er best goed geluid uit
Komt die ook in doosje etc?
pi_67418681
tvp
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:08:01 #78
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67418929
* drummerdude wacht op 3 zeer leuke pakketjes van DP (Horloge, Fiio Walkbox en N95 protector, allemaal ongeveer week geleden besteld )
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:42:16 #79
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67420619
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef deepart het volgende:

[..]

Heb jij ook dat als je hem schud dat het lijkt of er een schoefje los zit ofzo? Hij maakt een rammel geluid.. En er zit onderin een deukje.. En ik kan de liedjes die erop staan niet verwijderen

Edit: Ohh helemaal mooi, als ik er een liedje op wil zetten crasht me laptop, sowieso als ik dat ding aansluit op mijn laptop ziet hij hem steeds maar 5 sec en dan weer 5 sec niet en dan weer 5 sec wel.. Chineese troep Dankjewel Jack
Zie de TT
  Boks-Chick donderdag 26 maart 2009 @ 10:06:32 #80
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_67421248
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:02 schreef BrandX het volgende:
Welkom in het DealExtreme reviewtopic!

Wat is DealExtreme
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

meer info over DealExtreme:
In General Chat is reeds een langlopend topicreeks DealExtreme #54 - Waar iPod-clones uit den boze zijn! ;) daar vind je nog veel meer info over deze webshop en de users aldaar kunnen je helpen met problemen, vragen enzovoort

Waar is dit topic voor bedoelt
Heb je een leuke gadget gekocht bij DealExtreme, en wil je wat kwijt over hun gadgets en/of hun dienstverlening? Schrijf een korte review en plaats dat in dit topic. Wij, uw mods van REV, zullen in deze OP een link naar je post opnemen met de naam van de gadget, zodat users snel kunnen kijken hoe jouw gadget is bevallen

Have fun!
Dus als jullie het leuk vinden (prettyplease ) kunnen jullie daar een korte of lange review kwijt, wat je wil, leukste is met pics natuurlijk
lolwut
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:09:24 #81
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67421329
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef makkie88 het volgende:
k heb zo bij dealperfect zo die bose oordopjes gekocht, zie ik dat er alleen maar large en small in ears bij zitten, moet ik nou juist de medium hebben denk ik,

nu is dp nog down ook.. hmm, zullen ze die nog nasturen? of gewoon nieuwe bestellen?
Je hebt die BOSE van DP maar je kreeg alleen maar S/L in-ears erbij?
Want de medium zit er al op en dan doen ze er nog S/L bij toch, samen dus S/M/L?
pi_67421490
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3303

Die lijkt mij wel aardig.

Overigens heb ik zelf gewoon een 2e batterij voor mijn DS Lite, ook van DX, dat werkt ook prima.
Wat zou een goeie batterij zijn voor de PSP 3000? Ervaring mee?
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:47:32 #83
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67422296
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Je hebt die BOSE van DP maar je kreeg alleen maar S/L in-ears erbij?
Want de medium zit er al op en dan doen ze er nog S/L bij toch, samen dus S/M/L?
owh, horen die dr op te zitten? nja, die zaten dr dus niet op!..

hmm, hope is jack zo lief om me nog ff zo'n setje door te sturen!
pi_67423313
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef deepart het volgende:
Heb jij ook dat als je hem schud dat het lijkt of er een schoefje los zit ofzo? Hij maakt een rammel geluid.. En er zit onderin een deukje.. En ik kan de liedjes die erop staan niet verwijderen

Edit: Ohh helemaal mooi, als ik er een liedje op wil zetten crasht me laptop, sowieso als ik dat ding aansluit op mijn laptop ziet hij hem steeds maar 5 sec en dan weer 5 sec niet en dan weer 5 sec wel.. Chineese troep Dankjewel Jack
Ik heb geen losse schroefjes geluiden, geen deukjes, geen laptop die crashed, geen mp3's die niet verwijdert kunnen worden. Als ik zulke dingen had ervaren had je het natuurlijk wel van me gehoord, denk dus dat jouwes een beetje teveel door de posterijen is gehusseld en/of geworpen.
pi_67423603
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat weet je toch van tevoren, als je een echte koopt gaat ie bij normaal gebruik 4 jaar mee, daar moet je 6 chinese voor bestellen met een slechte bediening.
Get a real one, hebt je tenminste ook fatsoenlijke garantie.
Klopt heb je ook gelijk in
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:07:32 #86
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67427017
Heb besloten die Emergency Charger maar te bestellen, samen met een USB lader voor m'n NDSL.

Vanochtend om 10u besteld, nu al op packaging
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_67429905
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:34:45 #88
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67430377
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef piekartz87 het volgende:
http://focalprice.com/8GB(...)ack_EM196B_6305.html

= besteld.

ben benieuwd
Hou rekening met de UK-plug he..
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:21:58 #89
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67432111
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hou rekening met de UK-plug he..
Ik neem aan dat je hem ook direct via USB kan opladen?
pi_67432255
Ik had laatst wat parfum gevonden bij een Chinese supplier, die heb ik laten bestellen voor mij door Jack, en nu staan ze ook op zijn site.
Armani Black Code en Armani Aqua Di Gio
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:36:46 #91
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67432592
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Grav1ty het volgende:
Ik had laatst wat parfum gevonden bij een Chinese supplier, die heb ik laten bestellen voor mij door Jack, en nu staan ze ook op zijn site.
Armani Black Code en Armani Aqua Di Gio
Laat a.u.b. weten of het wat is, de prijs is goed op Jack z'n site.

______________________

Ik keek net even op FP bij de MP3 spelers en deze kleine MP3 speler met clip (lijkt veel op de FiiO E5/iPod shuffle) leek me wel leuk, wel jammer van de merknaam die op de clip staat met grote koeienletters.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:42:00 #92
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67432779
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Grav1ty het volgende:
Ik had laatst wat parfum gevonden bij een Chinese supplier, die heb ik laten bestellen voor mij door Jack, en nu staan ze ook op zijn site.
Armani Black Code en Armani Aqua Di Gio
Vloeistoffen worden bijna altijd geopend door de douane. Ik heb 2x een potje soldeerflux besteld, beide opengehaald door de douane. Met als gevolg dat er meer flux in de envelop zat dan in het potje.
pi_67433596
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hou rekening met de UK-plug he..
jup, ook een converter besteld van 80 dollarcent ofzo

en hij kan ook via usb opladen als het goed is
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:05:44 #94
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67433683
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Vloeistoffen worden bijna altijd geopend door de douane. Ik heb 2x een potje soldeerflux besteld, beide opengehaald door de douane. Met als gevolg dat er meer flux in de envelop zat dan in het potje.
Worden de pakketjes met vloeistoffen in een aparte container gedaan in Hong Kong? Als die vaak worden gecontroleerd is het wel lastig als ze elk pakketje moeten afzoeken waar op de customs declaration iets staat van 'liquid'.

_____
Bestelling bij FP geplaatst:

Genuine Kingston 4GB USB DataTraveler (Red)
1GB Mini Digital MP3 Player (Black) <---- Sorry Stinosss, een iPod clone.
Sound Magic PL20 Clear Ear Plug Earphone
3.5 mm 1 Male to 2 Female Stereo Splitter Cables (Black)

[ Bericht 15% gewijzigd door Granaatappel op 26-03-2009 17:00:32 ]
pi_67434585
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Worden de pakketjes met vloeistoffen in een aparte container gedaan in Hong Kong? Als die vaak worden gecontroleerd is het wel lastig als ze elk pakketje moeten afzoeken waarbij op de customs declaration iets staat van 'liquid'.
geen idee ik zat ook al te denken hoe ze dan weten of er vloeistof in zit
pi_67434776
mogen vloeistoffen helemaal niet meer worden geïmporteerd dan ?

of bekijkt de douane ze alleen , en zenden ze hem daarna verder ?

jack kan waarschijnlijk nog wel meer geurtjes leveren zoals die zelf zegt ..

ik zal afwachten of dr nog eens wat voorbij komt

toothbrushes verwacht ik morgen/zaterdag
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:36:48 #97
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67434830
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Downstar het volgende:
mogen vloeistoffen helemaal niet meer worden geïmporteerd dan ?

of bekijkt de douane ze alleen , en zenden ze hem daarna verder ?

jack kan waarschijnlijk nog wel meer geurtjes leveren zoals die zelf zegt ..

ik zal afwachten of dr nog eens wat voorbij komt

toothbrushes verwacht ik morgen/zaterdag
Waarschijnlijk niet, omdat het namaak is
pi_67435075
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, omdat het namaak is
Ja maar even over het algemeen gezien ; dus niet deze namaak parfums

gewoon weg alles wat vloeibaar is ; mag niet meer hierheen komen ?
pi_67436322
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Downstar het volgende:
mogen vloeistoffen helemaal niet meer worden geïmporteerd dan ?

of bekijkt de douane ze alleen , en zenden ze hem daarna verder ?

jack kan waarschijnlijk nog wel meer geurtjes leveren zoals die zelf zegt ..

ik zal afwachten of dr nog eens wat voorbij komt

toothbrushes verwacht ik morgen/zaterdag
Zijn het namaak luchtjes, of echte?
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:34:25 #100
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67436847
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef Wunny het volgende:

[..]

Zijn het namaak luchtjes, of echte?
China, Armani, $12.
pi_67437200
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Grav1ty het volgende:
Ik had laatst wat parfum gevonden bij een Chinese supplier, die heb ik laten bestellen voor mij door Jack, en nu staan ze ook op zijn site.
Armani Black Code en Armani Aqua Di Gio
Waarom koop je niet wat luchtjes bij Zeeman of het Kruidvat die ruiken waarschijnlijk meer (en beter) naar Armani dan die Chinese rommel, of wil je alleen een luchtje in een flesje hebben wat een beetje op het echte flesje lijkt.
Mijn advies is om die Chinese stinkluchties lekker links te laten liggen

De Chinese site veranderd steeds meer in een nepper-groothandel dan in een site waar je leuke gadgets voor weinig kan kopen. Op marktplaats kan je ook al die nep rommel wel scoren.

just my 2 cents
pi_67438103
Idd, chinese geurtjes is niks. Koop beter via de FMgroep, die heeft nog best goede luchtjes. Komen van dezelfde fabriek als waar originele luchtjes vandaan komen, maar dan in een universeel flesje.
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:40:01 #103
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67438734
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:17 schreef Bhuddy het volgende:
Idd, chinese geurtjes is niks. Koop beter via de FMgroep, die heeft nog best goede luchtjes. Komen van dezelfde fabriek als waar originele luchtjes vandaan komen, maar dan in een universeel flesje.
Link?
pi_67438904
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:40 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Link?
FM group werkt met een kettingsysteem, een FM group 'verkoper' maakt iemand anders 'verkoper' en die kan ook weer iemand anders verkoper maken. Veel van mijn vrienden zijn verkoper/verkoopster van FMgroup luchtjes.. en die krijgen dan een deel van de prijs als winst. luchtjes zijn niet via internet bestellen, alleen via die 'verkopers'. 12 euro per flesje.
pi_67439566
Piramidespel .
Geen referral hier.
pi_67439608
heeft iemand ervaring met alibaba.com ?
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:10:57 #107
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67439657
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

FM group werkt met een kettingsysteem, een FM group 'verkoper' maakt iemand anders 'verkoper' en die kan ook weer iemand anders verkoper maken. Veel van mijn vrienden zijn verkoper/verkoopster van FMgroup luchtjes.. en die krijgen dan een deel van de prijs als winst. luchtjes zijn niet via internet bestellen, alleen via die 'verkopers'. 12 euro per flesje.
Niet te krijgen voor mij dus
pi_67439922
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef jjbakker het volgende:
heeft iemand ervaring met alibaba.com ?
Je wil adverteren?
pi_67439950
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:18 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je wil adverteren?
Nee iets bestellen bij een leverancier
pi_67440207
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:17 schreef Bhuddy het volgende:
Idd, chinese geurtjes is niks. Koop beter via de FMgroep, die heeft nog best goede luchtjes. Komen van dezelfde fabriek als waar originele luchtjes vandaan komen, maar dan in een universeel flesje.
De bewering dat luchtjes van de FM groep van dezelfde fabriek komen als waar originele luchtjes vandaan komen is gewoon een absolute leugen . Als je nou denkt dat je b.v. de originele Armani code in een FM-flesje kan krijgen heb je het wel mis.
Dacht je nou echt dat een gerenomeerd merk zijn luchtjes gaat verkopen via een B-merk in een piramidespel achtige constructie?
De bewering dat ze uit dezelfde fabriek komen is alleen om iemand lekker te maken om ook verkoper te worden. Je wordt momenteel dood gegooid door wederverkopers van de FM-luchtjes.

Een merk luchtje kan je niet goedkoop krijgen door het distributiesysteem, als je een spotgoedkope Armani b.v. krijgt aangeboden kan je er zeker van zijn dat het geen zuivere koffie is, of nep voor 99% zeker of voor 1% jatwerk.
pi_67440259
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Nee iets bestellen bij een leverancier
alibaba is gewoon een etalage, ze verkopen zelf niks.
Mijn ervaring met chinese leveranciers is buiten DX en consorten om niet zo goed, sowieso is er de taalbarriere (we lachen weleens om het engels van DX medewerkers maar het kan nog veel en veel erger), het duurt lang, ze leveren wat ze op dat moment hebben en after sales/service/garantie hebben ze nog nooit van gehoord.

Ik brand mijn vingers er niet meer aan. Als je geen gezeik wil lekker blijven bestellen bij de bekende shops en eventueel via ebay.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:31:03 #112
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67440415
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, omdat het namaak is
Zover als ik weet gaat nog steeds een groot deel door de X-ray heen en worden vloeistoffen er stelselmatig uitgepikt. Ik durf niet te zeggen of je een probleem hebt wanneer ze je pakken met namaak parfum.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:33:16 #113
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67440501
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja maar even over het algemeen gezien ; dus niet deze namaak parfums

gewoon weg alles wat vloeibaar is ; mag niet meer hierheen komen ?
Nope, vloeistoffen mogen geïmporteerd worden middels er wordt voldaan aan de gestelde eisen.
Bel +31 45 574 30 31 als je meer wilt weten. Douane info-lijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stinosss op 26-03-2009 19:41:39 ]
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:26:25 #114
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67442316
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef makkie88 het volgende:

[..]

owh, horen die dr op te zitten? nja, die zaten dr dus niet op!..

hmm, hope is jack zo lief om me nog ff zo'n setje door te sturen!
Nee, die horen er bij de Chinese kopieën niet bij te zitten, ik had volgens mij gewoon twee setjes M erbij zitten, een vriend van me had ook 2 verschillende. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten noemen we zoiets. Koop anders een setje earbuds via eBay, kost je slechts een paar dollar.
Don't let my username fool you...
pi_67442590
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef PedroN het volgende:

[..]

De bewering dat luchtjes van de FM groep van dezelfde fabriek komen als waar originele luchtjes vandaan komen is gewoon een absolute leugen . Als je nou denkt dat je b.v. de originele Armani code in een FM-flesje kan krijgen heb je het wel mis.
Dacht je nou echt dat een gerenomeerd merk zijn luchtjes gaat verkopen via een B-merk in een piramidespel achtige constructie?
De bewering dat ze uit dezelfde fabriek komen is alleen om iemand lekker te maken om ook verkoper te worden. Je wordt momenteel dood gegooid door wederverkopers van de FM-luchtjes.

Een merk luchtje kan je niet goedkoop krijgen door het distributiesysteem, als je een spotgoedkope Armani b.v. krijgt aangeboden kan je er zeker van zijn dat het geen zuivere koffie is, of nep voor 99% zeker of voor 1% jatwerk.
De luchtjes komen uit dezelfde fabriek, maar er wordt een heel klein dingetje veranderd waardoor het geen jatwerk is. Mijn Fuel for Life ruikt iig exact (originele en FMgroup geroken). Overigens kan je wel via FMgroup.nl bestellen zie ik nu, staat alleen niet bij welk nr. naar welk geurtje ruikt, maar daar heb ik een lijst van.

DD, check PM

en nu maar weer ontopic
pi_67443147
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

De luchtjes komen uit dezelfde fabriek, maar er wordt een heel klein dingetje veranderd waardoor het geen jatwerk is. Mijn Fuel for Life ruikt iig exact (originele en FMgroup geroken). Overigens kan je wel via FMgroup.nl bestellen zie ik nu, staat alleen niet bij welk nr. naar welk geurtje ruikt, maar daar heb ik een lijst van.

DD, check PM

en nu maar weer ontopic
Zou je die lijst ook naar mij willen PMen?
pi_67443882
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Wunny het volgende:

[..]

Zou je die lijst ook naar mij willen PMen?
Mij ook
pi_67445494
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:12 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Mij ook
Hier nog één!
pi_67445897
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:56 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Hier nog één!
Dan wil ik ook
pi_67446853
Als je nou gewoon die lijst ergens upload scheelt t weer een hoop replys hier


* DJSmiley ook
pi_67446920
ik smeer me gewoon altijd in met wat urine, dat trekt ook vrouwen aan op een natuurlijke manier
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:33:50 #122
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67447016
Als ik een luchtje wil ga ik wel naar de Douglas
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:40:13 #123
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67447237
Weet iemand toevallig een vervangende accu voor de DS phat (de originele) te vinden? Ik zie er wel een voor de Lite staan op DX, maar volgens mij hebben ze er geen voor de phat, of ik moet er overheen gekeken hebben.

* joepie91 klaagt over bijna dode batterij met anderhalf uur batterijduur bij lezen van een tekstbestand, na 2 jaar bezitten van zijn DS
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_67447685
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef joepie91 het volgende:
Weet iemand toevallig een vervangende accu voor de DS phat (de originele) te vinden? Ik zie er wel een voor de Lite staan op DX, maar volgens mij hebben ze er geen voor de phat, of ik moet er overheen gekeken hebben.

* joepie91 klaagt over bijna dode batterij met anderhalf uur batterijduur bij lezen van een tekstbestand, na 2 jaar bezitten van zijn DS
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13321
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12840
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19232

  donderdag 26 maart 2009 @ 23:24:31 #125
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67448801
quote:
Toch apart dat een zoekopdracht op "battery" deze alledrie niet vond.

EDIT: Bedankt trouwens
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_67448881
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef joepie91 het volgende:
Weet iemand toevallig een vervangende accu voor de DS phat (de originele) te vinden? Ik zie er wel een voor de Lite staan op DX, maar volgens mij hebben ze er geen voor de phat, of ik moet er overheen gekeken hebben.

* joepie91 klaagt over bijna dode batterij met anderhalf uur batterijduur bij lezen van een tekstbestand, na 2 jaar bezitten van zijn DS
Waarom lees je tekst op die low res schermpjes?
Geen referral hier.
pi_67449395
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

De luchtjes komen uit dezelfde fabriek, maar er wordt een heel klein dingetje veranderd waardoor het geen jatwerk is.
Kort gezegd, het is dus niet hetzelfde.
Anders gezegd, het is gewoon een kopie net zoals die meuk uit china en we weten allemaal hoelang een kopie meegaat.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:07:39 #128
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67449981
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21519

Zijn gister verzonden, ben benieuwd
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_67450647
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:44 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Kort gezegd, het is dus niet hetzelfde.
Anders gezegd, het is gewoon een kopie net zoals die meuk uit china en we weten allemaal hoelang een kopie meegaat.
Zelfde fabriek, zelfde ingredienten, alleen net iets andere samenstelling maar wél geconcentreerder dan het origineel... gaat net zo lang mee als een echte
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:54:58 #130
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67452568
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Zelfde fabriek, zelfde ingredienten, alleen net iets andere samenstelling maar wél geconcentreerder dan het origineel... gaat net zo lang mee als een echte
bewijs???
pi_67453014
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Zelfde fabriek, zelfde ingredienten, alleen net iets andere samenstelling maar wél geconcentreerder dan het origineel... gaat net zo lang mee als een echte
Als je werkelijk denkt dat alle topmerken in één fabriek worden gemaakt dan zit je er wel HEEEEL ver naast.
Dacht je werkelijk dat een Armani, Jean Paul Gaultier, Bulgary, Burberry, Calvin Klein, Chanel etc. etc. die elkaars concurenten zijn, de luchtjes niet in eigen fabrieken laten maken maar in 1 fabriek waar dan ook nog FM luchtjes gemaakt worden?

Dag
Misschien kan je eens wat merken mailen en vragen hoe het zit?
pi_67453124
Als jullie 't niet geloven moet je maar even een luchtje bestellen, ik heb de lijst met merken dus PM me maar. Overigens is er één fabriek in Munchen waar idd 70% van alle luchtjes wordt gemaakt. Dat is vast wel te bewijzen.

Nu ontopic, want anders reageer ik niet meer :p al veel te veel reclame gemaakt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:44:32 #133
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67453863
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Bhuddy het volgende:
Als jullie 't niet geloven moet je maar even een luchtje bestellen, ik heb de lijst met merken dus PM me maar. Overigens is er één fabriek in Munchen waar idd 70% van alle luchtjes wordt gemaakt. Dat is vast wel te bewijzen.

Nu ontopic, want anders reageer ik niet meer :p al veel te veel reclame gemaakt.
Ik heb een tijd geleden verschillende van deze luchtjes besteld. Het verhaal wat je niet neerpleurt is ronduit onzin. Neem voor de grap maar eens contact op met Armina, Jil Sander, enz enz.
Naïef jij...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:49:04 #134
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67453940
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Bhuddy het volgende:
Als jullie 't niet geloven moet je maar even een luchtje bestellen, ik heb de lijst met merken dus PM me maar. Overigens is er één fabriek in Munchen waar idd 70% van alle luchtjes wordt gemaakt. Dat is vast wel te bewijzen.

Nu ontopic, want anders reageer ik niet meer :p al veel te veel reclame gemaakt.
Ik heb nog geen mail gehad
pi_67454010
,

m'n pakketje is verzonden! Nu wachten...
pi_67455403
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:53 schreef Voltreffer het volgende:
,

m'n pakketje is verzonden! Nu wachten...
Wauw, heb jij even geluk. Ik ben ook heel blij voor je!!
pi_67455774
wat is laatste link van jack?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:13:30 #138
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67455823
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Bhuddy het volgende:
Als jullie 't niet geloven moet je maar even een luchtje bestellen, ik heb de lijst met merken dus PM me maar. Overigens is er één fabriek in Munchen waar idd 70% van alle luchtjes wordt gemaakt. Dat is vast wel te bewijzen.
Echt, de naïviteit van sommige mensen...
Don't let my username fool you...
pi_67455883
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef fuhrer11 het volgende:
wat is laatste link van jack?
dp.dealperfect.com
pi_67455918
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:15 schreef Joene94 het volgende:

[..]

dp.dealperfect.com
Chill, zojuist oral b tandenborstels besteld
pi_67455950
Wat fijn dat je zo blij voor me bent Kikkerdrilpudding . Ik zelf ben wat minder blij omdat ik nu dus nog moet wachten .
pi_67456336
tvp
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:37:41 #143
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67456369
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:53 schreef Voltreffer het volgende:
,

m'n pakketje is verzonden! Nu wachten...
Misschien leuk om even te posten wat je besteld hebt?

_____
Goedemorgen allemaal.
pi_67456840
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Bhuddy het volgende:
Als jullie 't niet geloven moet je maar even een luchtje bestellen, ik heb de lijst met merken dus PM me maar. Overigens is er één fabriek in Munchen waar idd 70% van alle luchtjes wordt gemaakt. Dat is vast wel te bewijzen.

Nu ontopic, want anders reageer ik niet meer :p al veel te veel reclame gemaakt.
Grappig wat mensen al niet verzinnen om een luchtje te verkopen Best onzin deze post hierboven
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67461606
Haha ik verkoop ze niet hoor Maar ik heb er gewoon hele goede ervaringen mee.. Dus uit die fabriek of niet, het ruikt hetzelfde. Test it yourself
pi_67463733
Wat is dat DealExtreme allejezus langzaam zeg. Ik wacht nu al dik twee weken op m'n eerste bestelling. Bij status staat sinds 3 dagen wel 'shipped', maar dat betekent volgens de OP dat ie nog steeds in HK is, en ik moet wachten op 'Shipped to NL'?

Als ik wist dat het zo lang zou duren had ik het voor dat tientje meer wel gewoon in NL bestelt. (het product was gewoon in stock trouwens toen ik het bestelde)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:04:51 #147
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67463889
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:00 schreef shibaloma het volgende:
Wat is dat DealExtreme allejezus langzaam zeg. Ik wacht nu al dik twee weken op m'n eerste bestelling. Bij status staat sinds 3 dagen wel 'shipped', maar dat betekent volgens de OP dat ie nog steeds in HK is, en ik moet wachten op 'Shipped to NL'?

Als ik wist dat het zo lang zou duren had ik het voor dat tientje meer wel gewoon in NL bestelt. (het product was gewoon in stock trouwens toen ik het bestelde)
Je weet dat het weken duurt. Ga ergens anders janken en koop je rotzooi in Nederland als je het een deadline hebt.
pi_67464013
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je weet dat het weken duurt. Ga ergens anders janken en koop je rotzooi in Nederland als je het een deadline hebt.
Ik wist niet dat het weken zou duren, want dit is m'n eerste bestelling. Een deadline heb ik niet, maar ben wel ongeduldig. Voortaan zal ik m'n rotzooi inderdaad gewoon weer lekker in Nederland kopen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:18:43 #149
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67464308
Het is niet de bedoeling om nieuwe posters af te zeiken.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:28:17 #150
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67464617
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Waarom lees je tekst op die low res schermpjes?
Met de text reader plugin van de Acekard leest het best lekker hoor
Bespaart me ook weer wat printjes...

EDIT: Als het echt nodig is, heb ik ook nog een text reader met anti-aliasing

[ Bericht 14% gewijzigd door joepie91 op 27-03-2009 15:35:08 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  FOK!fotograaf vrijdag 27 maart 2009 @ 16:06:08 #151
145146 Andyy
pi_67465823
wat zou er gebeuren als je alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 besteld ?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:07:47 #152
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67465866
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Andyy het volgende:
wat zou er gebeuren als je alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 besteld ?
Accepteert de checkout niet.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:07:48 #153
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_67465867
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Andyy het volgende:
wat zou er gebeuren als je alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 besteld ?
Dan krijg je niets.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:23:20 #154
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67468507
Of de euro zakt even 3 cent vandaag
pi_67469755
Had iemand al een nano exact bij jack besteld?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:27:15 #156
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67470177
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Andyy het volgende:
wat zou er gebeuren als je alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 besteld ?
Je had het geld even niet om het te proberen ?
pi_67470307
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:08 schreef jjbakker het volgende:
Had iemand al een nano exact bij jack besteld?
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Je kunt alleen door de folders scrollen, hij leest helaas niet de ID3 tags uit zodat je op artiest kan zoeken bijvoorbeeld. Hij kwam ook met de chinese taal instelling, dus na wat zoeken heb ik Engels gevonden. Verder zat er ook alleen een nagemaakte manual bij van de echte iPod denk ik, dus daar had ik niks aan. Ik heb aan een collega van Jack gevraagd of hij me nog een manual kan sturen, die heeft hij bij de supplier aangevraagd en krijg ik misschien vandaag binnen (als er een manual bestaat bij de supplier dus). Maar het spreekt allemaal wel voor zich hoe hij werkt.

Als je hem schudt (Shake to shuffle) doet hij volgens mij gewoon de next track, hij zet dan niet shuffle mode aan ofzo. Verder kantelt het schermpje dus als je de iPod kantelt en je kunt de knoppen ook als scroll wheel gebruiken (ik gebruik zelf liever de next en previous track toets om door de menu's te scrollen). Schermpje ziet er mooi uit imo, gewoon helder en duidelijk. Het geheugen is wel wat langzaam, ik deed er een half uur over om 1GB mp3 erop te zetten haha, maar goed, normaal gesproken wissel ik afentoe een albumpje en dan doet hij er dus 3 minuten over (100MB album), dat is wel te doen imo.

Hij gaat ook op hold als je even geen knoppen indrukt, wel handig voor in je zak dus (hij is ook mooi licht en klein dus hij past prima in je zak). Wat ik ook wel fijn vind is de output, hij kan zelfs ruim hard genoeg voor mijn Sennheiser HD201 koptelefoon dus voor gewone simpele doppen kan hij helemaal hard genoeg. En er zitten prima instellingen op qua equalizer enzo.

Ik zag dat de firmware van februari 2009 is (Versie van 13 feb 2009, 9.5.54), dus misschien komt er nog een leuke update die een en ander handiger maakt.
pi_67474793
Jammer, een horloge die ik wilde is uitverkocht.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14428

Iemand die een site weet waar je goedkoop IK Colouring horloges kan kopen? Of wordt het ebay.com.hk?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:39:01 #159
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67474963
Hoi.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:28:48 #160
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67477026
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef neo2000 het volgende:
Hoi.
Hallo.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_67477280
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 21:28 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Hallo.
Doei
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:37:31 #162
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67477377
Hoe hebben de kopers van de wereldberoemde horloges ze hier eigenlijk op maat gemaakt?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:48:31 #163
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67477815
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 21:37 schreef Zapper het volgende:
Hoe hebben de kopers van de wereldberoemde horloges ze hier eigenlijk op maat gemaakt?
met app, die ook op dx staan
pi_67478083
Dat heb ik gewoon gedaan met een kleine schroevendraaier en veel kracht .
Geen referral hier.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:04:59 #165
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67478561
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat heb ik gewoon gedaan met een kleine schroevendraaier en veel kracht .
En als je niet veel kracht hebt wat dan?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:05:14 #166
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67478573
En hij doet het nog?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67479536
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En als je niet veel kracht hebt wat dan?
Dan ga je er maar op hangen .

Viel wel mee hoor, was gewoon zittend te doen. Wel oppassen dat de schroevendraaier niet opeens doorschiet, want dan zit ie door je hand .
Geen referral hier.
pi_67479567
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef Zapper het volgende:
En hij doet het nog?
Nee dat niet .

Maar dat kwam niet door mijn juwelierskills, maar doordat ik hem net 1 schakel te kort had gemaakt.
Geen referral hier.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 maart 2009 @ 22:33:27 #169
145146 Andyy
pi_67479958
quote:
Zou het Wessiej van FOK! zijn?

Wessiej
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:53:22 #171
201952 lezut
et rezut
pi_67480517
Tss, ik wil Jack wat vragen, hij is altijd online, maar nu niet Misschien dat hij die SoShine Hi-Tech oplader kan krijgen (en dan niet als DX de hele tijd ETA). Dan bestel ik hem wel bij hem
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:05:01 #172
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67481035
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zou het Wessiej van FOK! zijn?

Wessiej
Hij koopt ook verpakkingen zie ik bij z'n feedback
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:24:57 #173
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67483459
tvp
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:16:16 #174
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_67485534
terug vind chinees
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:55:51 #175
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67486209
00733 2.5mm to 3.5mm Audio Cable x 1 Pending $1.29 -
00793 Mini Microphone w/ Clip Black x 1 Pending $2.33 -
01991 15cm Nylon Cable Ties (100 pcs) x 1 Pending $1.99 -
03640 3-in-1 LCD Cleansing Kit x 1 Pending $4.44 -
04039 Electronic Static Release Discharger Keychain x 1 Pending $5.55 -
05185 PC Chassis Cooling Fan (7cm) x 1 Pending $2.60 -
05986 PC CPU Cooling Fan Speed Controller (Front Bay Mount) x 1 Pending $2.69 -
07284 5.25-inch Tri-fan Chassis Cooling Fan x 1 Pending $8.78 -
08922 Kit Marker Tritium Glowring Keychain (10-Year Clear White Glow) * SALE - was $9.80 x 1 Pending $8.50 -
08941 Snowflake DC Brushless Cooling Fan for PC Video Card x 1 Pending $2.76 -
09814 USB 1.1 A to B Cable (1.5-Meter) x 1 Pending $1.80 -
12836 High Quality Shielded HDMI-HDMI Multimedia AV Cable (1.8-Meter)
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67487361
Dealextreme ligt er uit ?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:14:43 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67487961
Nee hoor
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:19:24 #178
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67488020
Hier ook niet
pi_67488131
Weet iemand of er zoiets bestaat als een 1.5/1.2v adapter die ik kan aansluiten op iets wat normaal AA batterijen gebruikt.
pi_67488863
Volgens mij zijn mijn oordopjes binnen van iBood, in wat voor envelop komt iBood altijd?
Want mijn bestelling van DX is Dinsdag verzonden dus..
Controleren kan btw niet omdat ze bij mijn moeder zijn aangekomen..
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:57:13 #181
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67489730
M'n order van donderdag is al verzonden !
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:47:33 #183
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67490870
hebben degenen die bij FP de 'verkeerde nano' hebben teruggestuurd al bevestiging gekregen dat ie is aangekomen? de mijne is bijna 2 weken weg, maar nog geen melding van aankomst
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_67491199
Mijne is ook al bijna 2 weken weg, ook nog niet aangekomen. Aangezien ik de speler wel nodig heb over 3 weken heb ik een borg betaald.. Daardoor kunnen ze de goede speler alvast opsturen wat gisteren is gebeurd. Ze zijn echter wel zo dom geweest om 'm zonder tracking te sturen.. Ik heb dus de kans om 2 x m'n geld kwijt te zijn en geen player te ontvangen. Maar goed, ik doe het maar op goed vertrouwen..
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:30:18 #185
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67492026
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Zover als ik weet gaat nog steeds een groot deel door de X-ray heen en worden vloeistoffen er stelselmatig uitgepikt. Ik durf niet te zeggen of je een probleem hebt wanneer ze je pakken met namaak parfum.
Nee! Toen ik dat een paar topics terug beweerde dat diouane pakketjes soms x-rayed (m.b.t. de BB guns) viel iedereen over mij heen omdat dat heul niet waar was.. Pakketjes worden dus helemaal niet ge-xrayed..! Zeker niet na 9-11.
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef piekartz87 het volgende:
ik smeer me gewoon altijd in met wat urine, dat trekt ook vrouwen aan op een natuurlijke manier
Protip: je kan je hoofdhaar + wenkbrouwen beter uit laten komen als deze voller en donkerder gekleurd zijn. Daar maakt het lichaam zelf ook een goedje voor aan.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:00 schreef shibaloma het volgende:
Wat is dat DealExtreme allejezus langzaam zeg. Ik wacht nu al dik twee weken op m'n eerste bestelling. Bij status staat sinds 3 dagen wel 'shipped', maar dat betekent volgens de OP dat ie nog steeds in HK is, en ik moet wachten op 'Shipped to NL'?

Als ik wist dat het zo lang zou duren had ik het voor dat tientje meer wel gewoon in NL bestelt. (het product was gewoon in stock trouwens toen ik het bestelde)
+2 punten verdiend: OP gelezen.
-10 punten verspeeld: de rest niet begrijpend gelezen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_67492202
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
hebben degenen die bij FP de 'verkeerde nano' hebben teruggestuurd al bevestiging gekregen dat ie is aangekomen? de mijne is bijna 2 weken weg, maar nog geen melding van aankomst
Nou die van mij is nu dus 3 weken onderweg en nog steeds geen bevestiging dat ze hem hebben ontvangen. Ze zeggen dat ze nog niks hebben en dat lijkt me gewoon zo onmogelijk. Heb ook de versie van Jack (2 weken terug besteld) nog niet ontvangen. Gaat lekker . Heb wat dat betreft toch het meeste vertrouwen in dealextreme.
pi_67492316
Is Jack nog wel eens op MSN? Want ik wilde hem vragen of hij wat producten kan leven die op mijn lijstje staan :p
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:52:24 #188
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67492490
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:44 schreef deepart het volgende:
Is Jack nog wel eens op MSN? Want ik wilde hem vragen of hij wat producten kan leven die op mijn lijstje staan :p
Welke spullen zoek je ?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:06:53 #189
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67492783
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:53 schreef lezut het volgende:
Tss, ik wil Jack wat vragen, hij is altijd online, maar nu niet Misschien dat hij die SoShine Hi-Tech oplader kan krijgen (en dan niet als DX de hele tijd ETA). Dan bestel ik hem wel bij hem
Goed idee, als hij hem kan leveren koop ik hem ook bij Jack.
pi_67492911
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:52 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Welke spullen zoek je ?
Fake merk producten, een zonnebril van bijv. Prada
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:32:51 #191
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67493318
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:12 schreef deepart het volgende:

[..]

Fake merk producten, een zonnebril van bijv. Prada
omfg
pi_67493731
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:12 schreef deepart het volgende:

[..]

Fake merk producten, een zonnebril van bijv. Prada
Als hij daaraan kan komen, post je het dan even?
pi_67494059
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:38 schreef Esnader het volgende:

[..]

Nou die van mij is nu dus 3 weken onderweg en nog steeds geen bevestiging dat ze hem hebben ontvangen. Ze zeggen dat ze nog niks hebben en dat lijkt me gewoon zo onmogelijk. Heb ook de versie van Jack (2 weken terug besteld) nog niet ontvangen. Gaat lekker . Heb wat dat betreft toch het meeste vertrouwen in dealextreme.
Ja, als 'ie er volgende week nog niet is dan ga ik echt stappen ondernemen..

EDIT: een paypal geschil openen

[ Bericht 8% gewijzigd door Bhuddy op 28-03-2009 15:15:59 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:07:44 #194
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67494143
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Ja, als 'ie er volgende week nog niet is dan ga ik echt stappen ondernemen..

Mail gewoon even met FocalPrice als je dat nog niet gedaan hebt i.p.v. wachten tot ze jou mailen dat het apparaatje is aangekomen.
Juridische stappen ondernemen gaat je meer kosten dan je iPod.
pi_67494179
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:12 schreef deepart het volgende:

[..]

Fake merk producten, een zonnebril van bijv. Prada
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_67494281
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:07 schreef Granaatappel het volgende:

[..]


Mail gewoon even met FocalPrice als je dat nog niet gedaan hebt i.p.v. wachten tot ze jou mailen dat het apparaatje is aangekomen.
Juridische stappen ondernemen gaat je meer kosten dan je iPod.
Haha ik heb denk ik totaal al 50 mailtjes gestuurd naar ze m.b.t. de iPod. Tuurlijk heb ik ze gevraagd mij een mailtje te sturen wanneer ze 'em hebben en dat gaan ze ook doen. Maar ze kunnen natuurlijk ook zeggen dat ze 'em niet hebben ontvangen terwijl dat niet zo is. En dan kan ik een geschil gaan openen bij Paypal, kost niets..
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:13:45 #197
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67494284
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Ja, als 'ie er volgende week nog niet is dan ga ik echt stappen ondernemen..
Welke stappen dacht je te gaan ondernemen ?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:14:27 #198
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67494297
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Haha ik heb denk ik totaal al 50 mailtjes gestuurd naar ze m.b.t. de iPod. Tuurlijk heb ik ze gevraagd mij een mailtje te sturen wanneer ze 'em hebben en dat gaan ze ook doen. Maar ze kunnen natuurlijk ook zeggen dat ze 'em niet hebben ontvangen terwijl dat niet zo is. En dan kan ik een geschil gaan openen bij Paypal, kost niets..
Je hebt hem toch aangetekend verstuurd neem ik aan?
pi_67494311
Paypal geschil openen dus, kwam een beetje verkeerd over m'n post. En nee, niet aangetekend verzonden net zoals de rest van de users hier. Vind je 't gek, kost me al 10,45euro NIET aangetekend... terwijl ik maar 8 dollar vergoed krijg!
pi_67494443
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:32 schreef Stinosss het volgende:

[..]

omfg
Wat?
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:50 schreef Wunny het volgende:

[..]

Als hij daaraan kan komen, post je het dan even?
Ja zekers
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Remake het volgende:

[..]

Zijn toch mooie zonnebrillen? Alleen is de prijs van een echte een beetje overdreven.. Alsof jij nog nooit fake merken hebt gekocht in Turkije
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:20:53 #201
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67494467
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:14 schreef Bhuddy het volgende:
Paypal geschil openen dus, kwam een beetje verkeerd over m'n post. En nee, niet aangetekend verzonden net zoals de rest van de users hier. Vind je 't gek, kost me al 10,45euro NIET aangetekend... terwijl ik maar 8 dollar vergoed krijg!


Ik zal je alvast even uit je droom helpen. Zolang jij je ipod zonder tracking hebt teruggestuurd gaan ze je bij paypal NIET helpen. Jij kunt nu niks hard maken.
pi_67494508
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:20 schreef Stinosss het volgende:

[..]



Ik zal je alvast even uit je droom helpen. Zolang jij je ipod zonder tracking hebt teruggestuurd gaan ze je bij paypal NIET helpen. Jij kunt nu niks hard maken.
Klopt, dat krijg ik ook niet terug. Ik heb nu echter wel een soort van betaling gedaan (borg, krijg ik wel terug) om de nieuwe player alvast naar mij te sturen. Dat hebben zij ook niet aangetekend gedaan, dus als 'ie niet aankomt moeten zij bewijzen dat ze 'em hebben gestuurd. En dat kunnen zij ook niet.. Iig die borg kan ik nog wel met een geschil terug krijgen.
pi_67494778
Ik heb hem wel aangetekend verstuurd, maar ik vraag me echt af in hoeverre je daar iets mee gaat bereiken. Ga denk ik maar even maandag ofzo naar het postkantoor, maar volgens mij konden ze hem alleen binnen nederland tracken ofzo.
pi_67494801
Zondag mn Lego besteld bij PC-link, vandaag al binnen

Ziet er prima uit, doosje, handleiding, alles lijkt exact origineel, tot de handleiding en logo aan toe . En prijs is prima, voor $6 heb ik nu een leuk autoje, wat hier een stuk meer kost.. En wat de kwaliteit van lego nu kan verschillen.. een Ipod ofzo is een ander verhaal maar plastic = plastic.




Volgende bestelling dus eens een groter pakket (al was deze ook al relatief uitgebreid vergeleken met de eenvoudige autotjes hier), leuke verjaardagskado's voor mnneefjes.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:34:18 #205
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67494845
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Esnader het volgende:
Ik heb hem wel aangetekend verstuurd, maar ik vraag me echt af in hoeverre je daar iets mee gaat bereiken. Ga denk ik maar even maandag ofzo naar het postkantoor, maar volgens mij konden ze hem alleen binnen nederland tracken ofzo.
Wat Stinosss al zei, als jij aangetekende post verstuurt krijg je toch een bewijs van zending?
PayPal kan hier bijvoorbeeld om vragen als jij je geld terug eist.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:37:57 #206
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67494939
Welke PC-Link?
pi_67495074
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef DJSmiley het volgende:
En prijs is prima, voor $6 heb ik nu een leuk autoje, wat hier een stuk meer kost.. En wat de kwaliteit van lego nu kan verschillen.. een Ipod ofzo is een ander verhaal maar plastic = plastic.
Bij de Action koop je voor een paar Euro ook dit soort Lego

[ Bericht 44% gewijzigd door mvc op 28-03-2009 15:49:37 ]
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_67498328
Jack gaat voor me zoeken naar die SoShine oplader
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:10:53 #210
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67498840
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:49 schreef lezut het volgende:
Jack gaat voor me zoeken naar die SoShine oplader
Nice, ik ga hem zeker kopen als hij hem op z'n site zet.
Zat net op MSN, ik vroeg naar een product, hij is erg druk zei hij .
pi_67498900
Jack gaat ook kijken naar replica zonnebrillen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_67499530
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Nice, ik ga hem zeker kopen als hij hem op z'n site zet.
Zat net op MSN, ik vroeg naar een product, hij is erg druk zei hij .
Klopt, hij is niet echt spraakzaam..
pi_67501289
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:30 schreef neo2000 het volgende:

+2 punten verdiend: OP gelezen.
-10 punten verspeeld: de rest niet begrijpend gelezen.
Zeker knap dat ik de OP kan lezen, alleen klopt ie niet... status staat nog steeds op 'shipped' ipv 'shipped to NL' terwijl vandaag m'n bestelling in de bus lag.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:46:14 #214
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_67501406
Dat 'shipped to NL' komt ook niet op de site van DX te staan! Dat vind je als je een tracking number hebt gekregen (bestellingen boven de 15 dollar) op de site van de Hong Kong post!
Ja. Dus..
pi_67501950
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:46 schreef Metal666 het volgende:
Dat 'shipped to NL' komt ook niet op de site van DX te staan! Dat vind je als je een tracking number hebt gekregen (bestellingen boven de 15 dollar) op de site van de Hong Kong post!
Zou handig zijn als dat in de OP zou staan dan... mijn bestelling was btw ook onder de 15 dollar.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:38:29 #216
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67504819
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:07 schreef shibaloma het volgende:

[..]

Zou handig zijn als dat in de OP zou staan dan... mijn bestelling was btw ook onder de 15 dollar.
waarom? shipped is shipped. er kan staan Shipped via air mail of Shipped via Tracked Air mail.
je weet zelf waar het naar toe moet, dus waarom to NL
boven 15 dollar is Tracked via Hongkong Post, maar die tracken en tracen niet op Nederland.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_67505193
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef mcwops het volgende:

[..]

waarom? shipped is shipped. er kan staan Shipped via air mail of Shipped via Tracked Air mail.
je weet zelf waar het naar toe moet, dus waarom to NL
boven 15 dollar is Tracked via Hongkong Post, maar die tracken en tracen niet op Nederland.
Voor mij hoeft er ook niet 'shipped to NL' te staan, maar dat stond in de OP (zo las ik het met m'n begrijpend lezen skills...) dus ik dacht al die tijd dat m'n pakket nog steeds in Hong Kong was...
quote:
V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.
Maargoed, we gaan zo wel erg offtopic met dat gezeik van mij... Ik heb dit (http://dealextreme.com/details.dx/sku.5707 ) binnen en hij doet het nog ook.
pi_67505283
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef shibaloma het volgende:

[..]

Voor mij hoeft er ook niet 'shipped to NL' te staan, maar dat stond in de OP (zo las ik het met m'n begrijpend lezen skills...) dus ik dacht al die tijd dat m'n pakket nog steeds in Hong Kong was...
Dan verbeter je de OP zelf toch, zeurpiet.
  FOK!fotograaf zaterdag 28 maart 2009 @ 21:55:02 #219
145146 Andyy
pi_67505356
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef shibaloma het volgende:

[..]

Voor mij hoeft er ook niet 'shipped to NL' te staan, maar dat stond in de OP (zo las ik het met m'n begrijpend lezen skills...) dus ik dacht al die tijd dat m'n pakket nog steeds in Hong Kong was...
[..]

Maargoed, we gaan zo wel erg offtopic met dat gezeik van mij... Ik heb dit (http://dealextreme.com/details.dx/sku.5707 ) binnen en hij doet het nog ook.
TRACKEN, dus niet de status op de site met of het al is verzonden of niet.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:04:36 #220
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67505687
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef shibaloma het volgende:

... Ik heb dit (http://dealextreme.com/details.dx/sku.5707 ) binnen en hij doet het nog ook.
aha, goed nieuws, staat ook op mijn wish list. met welke software gebruik je m?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_67505887
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:04 schreef mcwops het volgende:

[..]

aha, goed nieuws, staat ook op mijn wish list. met welke software gebruik je m?
Normaal gebruik ik altijd Adobe Premiere om te capturen, maar omdat ik laatst m'n computer had geformatteerd heb ik even snel Virtualdub(2 mb ofzo) er op gezet, en daar lukte het ook mee.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:30:46 #222
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67506647
Jack heeft deze even voor me opgezocht:


Hij kan 'm voor 3 dollar leveren. Probleem is alleen dat ik maar 2,50 dollar op mijn PayPal heb staan
Mijn eigen oplader is een beetje kaduuk (al het plastic is eraf gebroken, dus blijft ie niet meer vast zitten ) en de NDS phat laders zijn erg moeilijk te vinden. Dan heb je OF een USB-lader, of een NDS Lite lader. Dat schiet dus niet op.

Maar goed, long story short, Jack is de reddende engel
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:42:19 #223
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_67507018
Hey,

Wie is Jack, Waar vind ik hem? en zijn Email? en levert hij BOSE oordopjes? de nieuwe ook
?

DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
pi_67507185
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Hey,

Wie is Jack, Waar vind ik hem? en zijn Email? en levert hij BOSE oordopjes? de nieuwe ook
?

quote:
V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn
En ja hij levert 3 soorten nep BOSE geloof ik.

http://dp.dealperfect.com
pi_67507479
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef shibaloma het volgende:

[..]

Voor mij hoeft er ook niet 'shipped to NL' te staan, maar dat stond in de OP (zo las ik het met m'n begrijpend lezen skills...) dus ik dacht al die tijd dat m'n pakket nog steeds in Hong Kong was...
[..]

Maargoed, we gaan zo wel erg offtopic met dat gezeik van mij... Ik heb dit (http://dealextreme.com/details.dx/sku.5707 ) binnen en hij doet het nog ook.

Wat kan je er mee?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:59:45 #226
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67507648
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Wat kan je er mee?
Je kunt de ene kant aansluiten op bijvoorbeeld een videorecorder, of iets anders wat met composietvideo werkt (oftewel de AV-aansluiting) en de andere kant in de USB-poort van je computer pluggen. Zo kun je dus video overzetten van een ouderwets apparaat als een videorecorder naar je PC, om het bijvoorbeeld op DVD te zetten.

Laatst hadden ze bij de Aldi ook zoiets, maar dan 15 euro ofzo.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:02:33 #227
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67507743
DX doet het weer eens niet bij mij
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_67507823
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
DX doet het weer eens niet bij mij
Ligt aan jou.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:48:19 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67508865
Nu doet ie het wel weer, raaaaaaaaaaar..
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_67509092
quote:
Ik kwam deze toevallig nog tegen en moest aan je denken (misschien heb je er wat aan, gaat wel op AAA):
http://dealextreme.com/details.dx/sku.21994

Goedkoper dan de Soshine, maar goed, dan ook alleen voor de NDS Lite te gebruiken en je kan er geen batterijen mee opladen.
  zondag 29 maart 2009 @ 00:13:49 #231
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67509404
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:48 schreef Dionysiou het volgende:
Nu doet ie het wel weer, raaaaaaaaaaar..
Start > Uitvoeren > cmd > ipconfig /flushdns
en als dat niet werkt naar www.opendns.org gaan, en die servers instellen.

Als DX niet werkt, een van die twee dingen doen en dan zou het weer moeten werken
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_67513113
Kan iemand aan jack vragen voor goedkope glowsticks? Op DX zijn ze nogal duur.
pi_67513285
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:28:27 #234
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67513325
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Ik kwam deze toevallig nog tegen en moest aan je denken (misschien heb je er wat aan, gaat wel op AAA):
http://dealextreme.com/details.dx/sku.21994

Goedkoper dan de Soshine, maar goed, dan ook alleen voor de NDS Lite te gebruiken en je kan er geen batterijen mee opladen.
Die zag ik ook, alleen stond m'n bestelling toen al op shipped
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  zondag 29 maart 2009 @ 12:25:33 #235
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67515101
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Hey,

Wie is Jack, Waar vind ik hem? en zijn Email? en levert hij BOSE oordopjes? de nieuwe ook
?

Wat is eigenlijk het verschil tussen die oude (in het kartonnen doosje) en die 2nd generation Bose In-Ears behalve de verpakking en de prijs
Don't let my username fool you...
  zondag 29 maart 2009 @ 12:52:24 #236
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67515613
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:24 schreef deepart het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21576

Die zijn echt vet!
Nice ! DX wilde deze dingen niet verkopen...
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  zondag 29 maart 2009 @ 12:52:47 #237
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_67515626
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk het verschil tussen die oude (in het kartonnen doosje) en die 2nd generation Bose In-Ears behalve de verpakking en de prijs
Voor zover ik weet voornameljk de plug. Als je goed naar de foto's kijkt kun je het verschil zien.
Bij de 1e generatie worden 2 sets dopjes bijgeleverd (ipv 3 wat veel vermeld staat) maar hoe dat bij de 2e generatie zit weet ik niet.
Er zit bij de 1e generatie een soort klein doosje om je oordopjes in te stoppen en bij de 2e gen. een soort tasje/zakje die meer lijkt op de originele die in de winkel liggen.
Ja. Dus..
pi_67515649
Wat ik een beetje gek vind: m'n verkeerde ipod moest ik terugsturen naar FP naar een adres in China, terwijl ik net een pakketje van FP heb ontvangen met daarop een adres in Hong Kong. Stuurt FP alles via Hong Kong terwijl ze zelf in China zitten ofzo?
  zondag 29 maart 2009 @ 13:04:09 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67515897
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef Luco het volgende:

[..]

Nice ! DX wilde deze dingen niet verkopen...
Vet
  zondag 29 maart 2009 @ 13:04:44 #240
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67515911
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:53 schreef Bhuddy het volgende:
Wat ik een beetje gek vind: m'n verkeerde ipod moest ik terugsturen naar FP naar een adres in China, terwijl ik net een pakketje van FP heb ontvangen met daarop een adres in Hong Kong. Stuurt FP alles via Hong Kong terwijl ze zelf in China zitten ofzo?
Hongkong (ook vaak als Hong Kong gespeld) is een in Zuidoost-Azië gelegen Speciale Bestuurlijke Regio van de Volksrepubliek China (net als Macau).

  zondag 29 maart 2009 @ 13:26:55 #241
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_67516432
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:24 schreef deepart het volgende:
http://dp.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21576

Die zijn echt vet!
Vind ze wel een beetje prijzig
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_67517041
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:53 schreef Bhuddy het volgende:
Wat ik een beetje gek vind: m'n verkeerde ipod moest ik terugsturen naar FP naar een adres in China, terwijl ik net een pakketje van FP heb ontvangen met daarop een adres in Hong Kong. Stuurt FP alles via Hong Kong terwijl ze zelf in China zitten ofzo?
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef mstr het volgende:
Hongkong (ook vaak als Hong Kong gespeld) is een in Zuidoost-Azië gelegen Speciale Bestuurlijke Regio van de Volksrepubliek China (net als Macau).


Nee, het juiste antwoord is: DX / DP / FP zitten allemaal in China (in Shenzhen) en versturen hun items met een lokale koeriersdienst naar Hong Kong welke ze weer bij een Hong Kong post office dropt. Ik denk dat Hong Kong post veel voordeliger is om mee te shippen en het is weer voordeliger om met je pakhuis en kantoor in Shenzhen te gaan zitten.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:35:21 #243
164283 Luco
Buongiorno!
pi_67518060
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:28 schreef Luco het volgende:

[..]

Die zag ik ook, alleen stond m'n bestelling toen al op shipped
En zie nu dus dat ze alleen het kabeltje hebben verstuurd
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  zondag 29 maart 2009 @ 14:53:20 #244
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67518507
Ik had een bestelling bij FP geplaatst van 4 artikelen, waarvan 2 'out of stock' (bij FP zie je dit niet, je ziet alleen of er 'In Stock' staat of niet, en dat stond er dus niet.). Was benieuwd hoelang dat dan zou duren, slechts twee dagen! 2 out of stock items en na 2 dagen in stock en verzonden. Echt zeer netjes.
pi_67518649
Iemand ervaring met de website; www.taobao.com
Hier haalt Jack al zijn producten vandaan, het luchtje black code en aqau di gio kosten excl. versendkosten maar 4$ en jack verkoopt het incl. verzendkosten voor 12-13$
Iemand die een beetje goed in chinees is ? rechtstreeks van daar bestellen is super goedkoop en een veel groter assortiment. Ik heb het al geprobeerd met websitevertaler van wordlingo maar kwam niet echt iets verder.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:03:19 #246
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67518744
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef timottjj het volgende:
Iemand ervaring met de website; www.taobao.com
Hier haalt Jack al zijn producten vandaan, het luchtje black code en aqau di gio kosten excl. versendkosten maar 4$ en jack verkoopt het incl. verzendkosten voor 12-13$
Iemand die een beetje goed in chinees is ? rechtstreeks van daar bestellen is super goedkoop en een veel groter assortiment. Ik heb het al geprobeerd met websitevertaler van wordlingo maar kwam niet echt iets verder.
http://74.125.79.132/translate_c?hl=en&sl=zh-CN&tl=en&u=http://mall.taobao.com/&prev=hp&usg=ALkJrhhIAoICee6QSb6Ezvp-np46LRLr7w

Zo is het nog wel te doen
  zondag 29 maart 2009 @ 15:10:58 #247
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67518949
quote:
Mooie vondst die site. Wel lastig als er iets mis, denk aan customer service?
De prijzen zijn in Chinese Yuan neem ik aan? En shippen ze wel naar het buitenland?
raar dat ik altijd van die vierkantjes/hokjes krijg i.p.v. de Aziatische karakters, taalpakketten staan wel geïnstalleerd.
pi_67519014
Uhm ik loop vast bij het registreren op taobao ze hebben extreem goedkope producten, rolex voor $$ luchtje voor 4$ en ray-ban zonnebril voor 4$
  zondag 29 maart 2009 @ 15:20:28 #249
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67519213
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:13 schreef timottjj het volgende:
Uhm ik loop vast bij het registreren op taobao ze hebben extreem goedkope producten, rolex voor $$ luchtje voor 4$ en ray-ban zonnebril voor 4$
Waar vind je bv. die zonnebril dan?
Nogal lastig om op die site naar de goede categorie te zoeken, alles is zo brak vertaald natuurlijk.

Oja, een zwart pak: jasje + broek: ¤32 excl.
http://tinyurl.com/czwkgc

[ Bericht 21% gewijzigd door Granaatappel op 29-03-2009 15:27:43 ]
pi_67519355
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef timottjj het volgende:
Iemand ervaring met de website; www.taobao.com
Hier haalt Jack al zijn producten vandaan, het luchtje black code en aqau di gio kosten excl. versendkosten maar 4$ en jack verkoopt het incl. verzendkosten voor 12-13$
Iemand die een beetje goed in chinees is ? rechtstreeks van daar bestellen is super goedkoop en een veel groter assortiment. Ik heb het al geprobeerd met websitevertaler van wordlingo maar kwam niet echt iets verder.
Ik zal deze telefoon: Huawei-C2800 daar eens bestellen. Kost omgereknd ¤26, ben er nog niet achter hoeveel verzendkosten etc erbij komen.
pi_67519723
74.125.79.132/translate_c?hl=en&sl=zh-CN&tl=en&u=http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm%3Fitem_num_id%3D2223887205&prev=hp&usg=ALkJrhguroTCFpV41orLB6vcFLBP4RGAxA
Die is vet! maar 32 euro! En bij jack koste ie 60 euro en er komen dan nog 2,20 EMS verzendkosten bij, maar hopen dat ze naar het buitenland leveren

Kom er net achter dat het een soort alibaba is, het hoort ook bij alibaba
pi_67519838
Ik wil de 100mW true green laser kopen bij dx. Ik vroeg me alleen af welke oplaadbare batterijen en oplader ik er het best bij kon kopen.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  zondag 29 maart 2009 @ 16:15:36 #253
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_67520623
DX schiet niet op met die Soshine charger: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152
Na de laatste ETA staat 'ie weer op 'Back ordered' zonder datum. Ik hoop dat Jack hem kan regelen.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:38:42 #254
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67521164
Mensen, TaoBao is een soort Chinese eBay, dus wat dat betreft kan het de ene keer goedkoop en de andere keer duur zijn, en de ene keer heb je een mooie deal, de andere keer ben je opgelicht.
Daarnaast zijn er erg veel verkopers die geen Engels praten, of PayPal accepteren, iets wat Jack allemaal wel kan. Mocht je dus net een goede verkoper vinden, dan kan je gewoon daar bestellen, maar ik raad het je niet aan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:41:13 #255
128384 mcwops
gat in je glas
pi_67521252
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:45 schreef intraxz het volgende:
Ik wil de 100mW true green laser kopen bij dx. Ik vroeg me alleen af welke oplaadbare batterijen en oplader ik er het best bij kon kopen.
deze? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372
staat bij de specifications /please note erbij vermeld: 2x AAA
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_67522282
Verkoopt DX ook een wekker/horloge die automatisch aanpast aan de zomer/wintertijd?

Dat zou namelijk wel wat voor Dion zijn.
  zondag 29 maart 2009 @ 17:20:52 #257
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_67522524
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:13 schreef RacerDKB het volgende:
Verkoopt DX ook een wekker/horloge die automatisch aanpast aan de zomer/wintertijd?

Dat zou namelijk wel wat voor Dion zijn.
Ik ga snel naar m'n werk nu bedankt David voor je (late) reminder
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 29 maart 2009 @ 17:47:51 #258
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_67523342
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:13 schreef RacerDKB het volgende:
Verkoopt DX ook een wekker/horloge die automatisch aanpast aan de zomer/wintertijd?

Dat zou namelijk wel wat voor Dion zijn.
De N95 doet het vanzelf
(Of ik heb het in mijn slaap gedaan )
  zondag 29 maart 2009 @ 17:48:15 #259
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67523358
De iPhone ook
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_67523441
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:47 schreef drummerdude het volgende:

[..]

De N95 doet het vanzelf
(Of ik heb het in mijn slaap gedaan )
Ja mijn telefoon ook, maar Dion was het een beetje vergeten
  zondag 29 maart 2009 @ 18:04:10 #261
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67523798
Ik heb gisteren zelfs nog gepost in klaagtopics erover.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:28:43 #262
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_67524459
tvp
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_67524889
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef Gutz het volgende:

[..]

Ik zal deze telefoon: Huawei-C2800 daar eens bestellen. Kost omgereknd ¤26, ben er nog niet achter hoeveel verzendkosten etc erbij komen.
Zag bij de Mediamarkt een Sony Ericsson met 1.3MP camera voor 19,- kan je beter die kopen .
  zondag 29 maart 2009 @ 18:49:27 #264
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_67524900
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:28 schreef mickeyD het volgende:
tvp
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:54:18 #265
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_67524991
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef timottjj het volgende:
Iemand ervaring met de website; www.taobao.com
Hier haalt Jack al zijn producten vandaan, het luchtje black code en aqau di gio kosten excl. versendkosten maar 4$ en jack verkoopt het incl. verzendkosten voor 12-13$
Iemand die een beetje goed in chinees is ? rechtstreeks van daar bestellen is super goedkoop en een veel groter assortiment. Ik heb het al geprobeerd met websitevertaler van wordlingo maar kwam niet echt iets verder.
Hmmm zijn die luchtjes van Armani niet hartstikke nep?
  zondag 29 maart 2009 @ 18:54:47 #266
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67525002
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hmmm zijn die luchtjes van Armani niet hartstikke nep?
Nee, helemaal orgineel
pi_67525177
Door die leuke spelers uit Hong Kong ben ik toch ook eigenlijk benieuwd naar zo'n nep-nano. Ik verwacht er niet echt veel van, maar fatsoenlijk de mp3's afspelen moet toch echt wel zonder problemen gaan. De reacties in dit topic zijn wisselend, is het nou wat of niet? Schudden voor shuffle enzo hoef ik allemaal niet.

Dan sta je voor de keuze wèlke. Ik wil eigenlijk de 4G look in het zilver, en dan heb je een aantal opties.

Als ik bijvoorbeeld bij Jack op de site kijk dan zie ik twee spelers die op de foto's hetzelfde zijn, maar een andere SKU en naam hebben:

# SKU: 21439

en

# SKU: 21448

en dan heb je bij FP nog

# SKU: EM236S

Kan iemand mij iets adviseren?

En dan doet mijn currency-converter op DX het niet meer, ik zie alleen ¤0,00, is daar een update of vervanger voor uit ofzo?
  zondag 29 maart 2009 @ 19:04:24 #268
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_67525199
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee, helemaal orgineel
Nou je hebt anders vaak genoeg fabrikanten die afgekeurde luchtjes (door bijvoorbeeld bubbeltjes in het glas van het flesje) elders voor een spot prijs aanbieden. Maar goed, ik neem aan dat dit totale nep is.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:15:57 #269
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_67525475
iPod/iPhone Dock:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22024

Die remote
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67527045
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:41 schreef mcwops het volgende:

[..]

deze? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372
staat bij de specifications /please note erbij vermeld: 2x AAA
Ik bedoele eigenlijk welke lithium batterijen en oplader ik het beste kon nemen.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  zondag 29 maart 2009 @ 20:14:57 #271
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67527176
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef intraxz het volgende:

[..]


Ik bedoele eigenlijk welke lithium batterijen en oplader ik het beste kon nemen.
Ffe wat reviews lezen op DX . Staat wel wat leuks tussen.
pi_67527802
Nieuwe horloges bij FP
pi_67527883
Dat zal best, maar ik loop al een uur te zoeken naar lithum baterijen van aaa formaat Ik kan het niet vinden.

Laat maar. Ik lees net dat er geen aaa size lithium batterijen zijn. Dan maar gewone oplaadbare batterijen.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_67528102
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef intraxz het volgende:
Dat zal best, maar ik loop al een uur te zoeken naar lithum baterijen van aaa formaat Ik kan het niet vinden.

Laat maar. Ik lees net dat er geen aaa size lithium batterijen zijn. Dan maar gewone oplaadbare batterijen.
Niet zo saggie
pi_67528311
Sinds wanneer is sjaggie?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_67528495
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef intraxz het volgende:
Dat zal best, maar ik loop al een uur te zoeken naar lithum baterijen van aaa formaat Ik kan het niet vinden.

Laat maar. Ik lees net dat er geen aaa size lithium batterijen zijn. Dan maar gewone oplaadbare batterijen.

Niet zo saggie
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef intraxz het volgende:
Sinds wanneer is sjaggie?
je reactie maar weer on topic
  FOK!fotograaf zondag 29 maart 2009 @ 21:09:36 #277
145146 Andyy
pi_67529098
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef intraxz het volgende:
Dat zal best, maar ik loop al een uur te zoeken naar lithum baterijen van aaa formaat Ik kan het niet vinden.

Laat maar. Ik lees net dat er geen aaa size lithium batterijen zijn. Dan maar gewone oplaadbare batterijen.
zijn er wel, maar dan in 3.6 volt
pi_67530403
Iemand ervaring met laptophoezen? (15,4 inch)

Deze lijkt me prima: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10333
pi_67530454
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:03 schreef Bobsch het volgende:
Door die leuke spelers uit Hong Kong ben ik toch ook eigenlijk benieuwd naar zo'n nep-nano. Ik verwacht er niet echt veel van, maar fatsoenlijk de mp3's afspelen moet toch echt wel zonder problemen gaan. De reacties in dit topic zijn wisselend, is het nou wat of niet? Schudden voor shuffle enzo hoef ik allemaal niet.

Dan sta je voor de keuze wèlke. Ik wil eigenlijk de 4G look in het zilver, en dan heb je een aantal opties.

Als ik bijvoorbeeld bij Jack op de site kijk dan zie ik twee spelers die op de foto's hetzelfde zijn, maar een andere SKU en naam hebben:

# SKU: 21439

en

# SKU: 21448

en dan heb je bij FP nog

# SKU: EM236S

Kan iemand mij iets adviseren?

En dan doet mijn currency-converter op DX het niet meer, ik zie alleen ¤0,00, is daar een update of vervanger voor uit ofzo?
Zijn alle drie hetzelfde, de 2 van DP die je noemt zijn 2GB en 4GB, enige verschil. Ik ben er nog steeds tevreden mee, een andere gebruiker hier heeft een defecte toegestuurd gekregen, vandaar zijn negatieve ervaring. Als hij gewoon werkt is het een prima ding dus voor wat jij noemt zou ik het gewoon doen. Ik heb hem bij DP gehaald en heb net even voor je gevraagd of Jack hem goedkoper maakt dan FP (heeft hij ondertussen gedaan). Hij shipped snel en is altijd makkelijk te bereiken op MSN enzo
  zondag 29 maart 2009 @ 21:55:09 #280
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67530542
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Greatmarked het volgende:
Iemand ervaring met laptophoezen? (15,4 inch)

Deze lijkt me prima: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10333
Ja ik
Goed ding
pi_67530851






pi_67530921

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13233

Deze heb ik nu een week, duurde ffe voordat die verzonden werd.

Opgeladen tot het lampje uitging. vervolgens dikke pret in de trein en op school verbaast me hoeveel range die heeft. word wel warm en accu gaat niet heel lang mee.

whehe werkt geweldig in de trein
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_67531157
Jack, I must say that your shop inventory is quite interesting. Also weird and disturbing.

But I was wondering, can you get some IK Colouring watches? Especially:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14428
pi_67531223
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:16 schreef RacerDKB het volgende:
Jack, I must say that your shop inventory is quite interesting. Also weird and disturbing.

But I was wondering, can you get some IK Colouring watches? Especially:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14428

Hi!

I can get this watch!

But ,I need to tell you that ,I can get many 1:1 copy watch ! They are very nice!

DX will not sell them,because it is copy watch,,,,,

Do you want to see some pictures?
pi_67531353
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef jack-peng het volgende:

[..]


Do you want to see some pictures?
Why not.

But I would already be happy if you could sell that specific watch I linked to, cause it's sold out on DX?
  zondag 29 maart 2009 @ 22:26:06 #286
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67531477
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef Greatmarked het volgende:
Iemand ervaring met laptophoezen? (15,4 inch)

Deze lijkt me prima: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10333
Vorige week binnen gekregen . Redelijk degelijk. Doet waarvoor hij gemaakt is.
pi_67531659
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Why not.

But I would already be happy if you could sell that specific watch I linked to, cause it's sold out on DX?

Sold out ?

Hmm....Maybe this item is really lack in the market

I will ask my partner to contact the supplier ,if it is really sold out ,I can not provide it for you
  zondag 29 maart 2009 @ 22:34:58 #288
201952 lezut
et rezut
pi_67531762
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:31 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Sold out ?

Hmm....Maybe this item is really lack in the market

I will ask my partner to contact the supplier ,if it is really sold out ,I can not provide it for you
Hi Jack, have you found the SoShine charger yet? I know there are some more people on fok who would like to buy it
pi_67532015
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:34 schreef lezut het volgende:

[..]

Hi Jack, have you found the SoShine charger yet? I know there are some more people on fok who would like to buy it


Hi!

THere is a FOK member who ask for the NDS Europe charger



I have just buy 10 pcs instock today

"SoShine charger " Could you please give me a photo of this item?
pi_67532061
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:44 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Hi!

THere is a FOK member who ask for the NDS Europe charger

[ afbeelding ]

I have just buy 10 pcs instock today

"SoShine charger " Could you please give me a photo of this item?
But that FOK! member asked for a NDS charger, the one on the picture is for a NDS Lite.

There is a difference, you know?
  zondag 29 maart 2009 @ 22:52:08 #291
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67532255
Hij probeert die andere lader hier ook ffe te slijten
pi_67532370
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

But that FOK! member asked for a NDS charger, the one on the picture is for a NDS Lite.

There is a difference, you know?

Yep....The item in the picture is NDS lite

I got the charger

I just paste the wrong picture from a seller in taobao.com : )
pi_67532410
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:31 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Sold out ?

Hmm....Maybe this item is really lack in the market

I will ask my partner to contact the supplier ,if it is really sold out ,I can not provide it for you
Jack, are you able to provide H7 4300k Xenon lights (bulbs + ballasts)? (35 or 50w)
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Can you get these kinds of lightbulbs in 220v-230v?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1474
+1 for me. Preferable with a slower fading, example video looks rather fast.
pi_67532425
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:44 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Can you get these kinds of lightbulbs in 220v-230v?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1474

And can you get some fake oral b pro white brushes?
http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL307NL320&q=oral%20b%20pro%20white&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
  zondag 29 maart 2009 @ 23:01:49 #295
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_67532571
Net Nintendo DS opladertje voor 3 dollar bij Jack besteld, hij zou hem over 12 uur op de post doen. Nu maar wachten tot ie binnenkomt
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 29 maart 2009 @ 23:02:11 #296
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67532583
edit
pi_67532713
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:44 schreef jack-peng het volgende:
"SoShine charger " Could you please give me a photo of this item?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152
pi_67532779
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Can you get these kinds of lightbulbs in 220v-230v?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1474

And can you get some fake oral b pro white brushes?
http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL307NL320&q=oral%20b%20pro%20white&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
I have updated the copy oral-B brushes in my website

http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21509
pi_67532961
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:07 schreef jack-peng het volgende:

[..]

I have updated the copy oral-B brushes in my website

http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21509
Im looking for the pro white brushes they are different.. see:
http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL307NL320&q=oral%20b%20pro%20white&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
  zondag 29 maart 2009 @ 23:12:03 #300
201952 lezut
et rezut
pi_67532979
quote:
Jack kan geen chinese websites bezoeken volgens mij.. DX sowieso niet.


This one :-)
pi_67533117
Net een nepPod bij Jack besteld en een mailtje met de kleur die ik wil gestuurd, ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')