quote:
Het komt toch weleens voor dat 't tegendeel bewezen wordt
quote:Linkjes naar andere sites eindelijk toestaan, zodat mensen weten waar het nog meer aangeboden wordt, wel natuurlijk met een fatsoenlijke OP
Ik heb de discussie over wel of geen linkjes toestaan naar andere verkoopsites echt al ontzettend vaak gevoerd en ik ben nog steeds niet overtuigd. De mensen die nu linkjes plaatsen in verkooptopics zijn meestal mensen die rechtstreeks van marktplaats komen een linkje droppen en 't topic laten voor 't wat het is. Laat je het wel toe dan krijg je dus veel meer van dat soort topics, en we zijn geen doorgeefluikforum. Het is al niet de bedoeling dat iets alleen per PM afgehandelt wordt, laat staan dat je mensen ook zomaar de kans geeft om het op andere sites af te handelen. Wij zijn V&A en er gelden hier hele andere regels dan
op de meeste verkoopsites dus ik vind dat we het beter allemaal hier kunnen afhandelen.
quote:Over dat topic van de 40HDD's, laat bedrijven als ze overstock hebben het ze aanbieden, kunnen fokkers goede deals krijgen, maar laat het niet te vaak zijn(zeg 2 a 3 keer per jaar)
Ik wil ook zeker proberen om als PR iets te kunnen betekenen voor V&A op de manier hoe jij zegt 'goede deals krijgen'. Maar daarover later meer.
quote:Bieden vanaf toestaan, maar dan alleen met een sluitingstijd
Misschien is zoals racerDKB zei een veilingsub een optie.