Tja, Kim Deal. Je kon ook voor Frank Black kiezen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef broer het volgende:
The Pixies en The Breeders onder één noemer? Wat een miskleun, zeg!
Ik vind het maar een zwak argument. Dus als Faith No More in de canon van de popmuziek zit, mogen we ook Mr. Bungle, Tomahawk, Lovage, Fantômas, The Dillinger Escape Plan en Peeping Tom kiezen omdat Mike Patton daar in heeft gezongen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Sersjee het volgende:
Tja, Kim Deal. Je kon ook voor Frank Black kiezen...
Hmja, toch raar. Ik zou dan juist een kortlopend contract van een halfjaar of jaar verwachten. Nu zitten ze 3 jaar aan jou vast. Over drie jaar kan/zal de situatie waarschijnlijk heel anders zijn. Zo'n contract van bepaalde tijd is vooral voor jezelf vervelend bij aangaan van hypotheek/lening etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat doen ze nu niet vanwege de financiele crisis waarschijnlijk als de economie er wat rooskleuriger uitziet aan het einde van het jaar dat ze mijn contract veranderen voor onbepaalde tijd
Tja. Misschien waren ze bang dat te weinig luisteraars de Pixies zouden kennen (wat zeker niet ondenkbaar is!) en hebben ze daarom Cannonball e.d. er ook maar bij gezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een zwak argument. Dus als Faith No More in de canon van de popmuziek zit, mogen we ook Mr. Bungle, Tomahawk, Lovage, Fantômas, The Dillinger Escape Plan en Peeping Tom kiezen omdat Mike Patton daar in heeft gezongen?
Dat zal het helaas wel zijn, ja. Beetje treurig, wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Tja. Misschien waren ze bang dat te weinig luisteraars de Pixies zouden kennen (wat zeker niet ondenkbaar is!) en hebben ze daarom Cannonball e.d. er ook maar bij gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |