abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 17:53:25 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67400641
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Aanstaande december mag ik naar Groningen!
Je mag het nu al hoor, of houden ze je ergens tegen nu?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_67400761
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef knars het volgende:
dat kopmaken in Breukelen was overigens helemaal niet zo spectaculair. Had op zich ook niet verwacht dat er 10 bakken VIRM op dat rangeerspoortje zouden keren, maar dat er gewoon een stop op het station avn zou worden gemaakt vond ik wel teleurstellend. Had toch iets exclusievers verwacht
Wel riepen ze om in de trein waar ik in zat station Breukelen zo vaak stopt er niet een IC.

Schade zag er fiks uit toen ik vanochtend er langs kwam met de trein, hopelijk gaan ze nu meer het nut zien van een beveiligingssysteem zodat een goederentrein niet km door kan rijden als een goederenwagon (deels) ontspoort is. (heb nog filmpje gemaakt al is die niet helemaal scherp)
Trein met bielzen stond al klaar zag ik vanochtend en een werkmachine van Volkerrail(kettinghor achtig?), dus ze zetten er wel vaart achter lijkt het.
............................
pi_67400833
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef James1988 het volgende:
Net gezien te 's-Hertogenbosch. Foto is niet al te best, maar 't is duidelijk zat:
[ afbeelding ]
Netjes hoor. Maar vind deze dan toch iets duidelijker: ( )

  woensdag 25 maart 2009 @ 18:03:22 #104
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67400949
Ja, logisch - jij hebt een goede camera. Ik moest me behelpen met een X1.

Toffe foto!
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:17:16 #105
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67401465
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Je mag het nu al hoor, of houden ze je ergens tegen nu?
Nee, Het Glazen Huis komt namelijk daar.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:18:34 #106
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_67401520
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:03 schreef James1988 het volgende:
Ja, logisch - jij hebt een goede camera. Ik moest me behelpen met een X1.

Toffe foto!
Hij weer nice ja, wel zat er bij mij eerst een irri banner op vastgeplakt
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_67401689
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:03 schreef James1988 het volgende:
Ja, logisch - jij hebt een goede camera. Ik moest me behelpen met een X1.

Toffe foto!
Ook met mindere 'goede' camera's kan je mooie foto's maken, het is de fotograaf die de foto maakt, niet de camera Als ik vragen mag, wat voor cam heb je ?
pi_67402230
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:46 schreef James1988 het volgende:

[..]

Misschien was de Mcn de handrem van de trein ook wel vergeten?
Hebben die dingen geen zandstrooier eigenlijk?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 19:06:05 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67403158
In zijn eindeloze wijsheid vond Vingerverf Reizigersirritatie BV (Uw Vakman) het in de gierende avondspits belangrijker om een sleepje oude steentjes dwars door Utrecht centraal te sturen dan een op tijd rijdende IC te behoeden voor een volstrekt onnodige +8 krijg een bobbel aan je kont en ga DOOOOOOOOODT grafkotsrail
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:06:43 #110
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67403179
Kusjekroel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_67403196
Bwhaha, POWned!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 19:08:43 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67403249
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Duvel het volgende:
Kusjekroel.
Sta je nog steeds op Gouda jij?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 19:09:08 #113
42184 crew  DaMart
pi_67403262
Nu zou je denken dat er wel wat extra materieel stilstaat door de problemen bij Vleuten. Meerdere treinseries rijden immers even niet. En toch weet men het bij de NS te presteren om onvoldoende materieel voor de 8800 (Woerden-Leiden) paraat te hebben, waardoor er treinen uitvallen .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:12:25 #114
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67403382
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
In zijn eindeloze wijsheid vond Vingerverf Reizigersirritatie BV (Uw Vakman) het in de gierende avondspits belangrijker om een sleepje oude steentjes dwars door Utrecht centraal te sturen dan een op tijd rijdende IC te behoeden voor een volstrekt onnodige +8 krijg een bobbel aan je kont en ga DOOOOOOOOODT grafkotsrail
Misschien steun ik je in deze kruistocht.
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 19:19:18 #115
42184 crew  DaMart
pi_67403609
Volgens Somda komt volgende week de eerste V250 naar Nederland... ze hebben het over 30/31 maart, maar ik mag toch hopen dat het een grapje voor een dag later is .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 19:21:12 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67403666
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef DaMart het volgende:
Volgens Somda komt volgende week de eerste V250 naar Nederland... ze hebben het over 30/31 maart, maar ik mag toch hopen dat het een grapje voor een dag later is .
Klinkt aannemelijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67404127
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef DaMart het volgende:
Volgens Somda komt volgende week de eerste V250 naar Nederland... ze hebben het over 30/31 maart, maar ik mag toch hopen dat het een grapje voor een dag later is .
Dat zei iemand 2 weken geleden ook al voor de week daarop. En iemand anders zij dit vorige week ook weer betreffende deze week. En iets gebeurt... Nee dus...
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:32:36 #118
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_67404132
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
En toch weet men het bij de NS te presteren om onvoldoende materieel voor de 8800 (Woerden-Leiden) paraat te hebben, waardoor er treinen uitvallen .
Er stond genoeg materieel stil vanmiddag, alleen dan wel in Utrecht. Zie dat maar eens in Woerden of Leiden te krijgen nu.

Nog een gevolg van het gedoe in Vleuten: stopper Utrecht-Baarn (Plan T ) had +7, en waarom? Conducteur moest uit Den Haag komen en was dus te laat...
pi_67404171
Vandaag in The Copenhagen Post:
DSB ‘no longer believes in’ IC4

Zal dit dan het einde van AnsaldoBreda betekenen?
Dag V250
............................
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 19:35:40 #120
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67404264
Nog nooit zal een Deense krant zo aandachtig door Nederlanders gevolgd zijn Daar kan geen Mohammed-cartoon tegenop
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:42:55 #121
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67404547
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sta je nog steeds op Gouda jij?
Nope, met auto naar huis.

Ik had vanmorgen veel meer vertraging dan jij, dus niet zo huiliën.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 19:45:52 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67404661
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nope, met auto naar huis.

Ik had vanmorgen veel meer vertraging dan jij, dus niet zo huiliën.
Boe hoe jij bent zieliger

Kusje op je bolletje hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:51:10 #123
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67404887
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 19:54:25 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67405029
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef sander89 het volgende:
Vandaag in The Copenhagen Post:
DSB ‘no longer believes in’ IC4

Zal dit dan het einde van AnsaldoBreda betekenen?
Dag V250
We gaan er eens goed voor zitten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 20:09:23 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67405607
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

We gaan er eens goed voor zitten
Het wordt een makje om die deadline te missen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:12:52 #126
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67405736
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Ook met mindere 'goede' camera's kan je mooie foto's maken, het is de fotograaf die de foto maakt, niet de camera Als ik vragen mag, wat voor cam heb je ?
Deze foto is gemaakt met een mobiele telefoon - de Sony Ericsson Xperia X1.

Verder heb ik nog een Casio EX-Z77, maar die neem ik eigenlijk nooit mee...


Over DSB: toch wel erg dat de CEO zegt alle vertrouwen kwijt te zijn... dat lijkt me ook niet echt motiverend voor de medewerkers van AnsaldoBreda die ongetwijfeld hun werk doen. Goed doen is een tweede. Ik ben echt wel benieuwd of die deadline gehaald wordt... maar dat zou haast onrealistisch zijn. 2,5 maand om 6 treinen af te leveren en nog eens alle andere treinen te repareren.
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 20:16:04 #127
42184 crew  DaMart
pi_67405860
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef ReisT het volgende:

[..]

Er stond genoeg materieel stil vanmiddag, alleen dan wel in Utrecht. Zie dat maar eens in Woerden of Leiden te krijgen nu.
Via Amsterdam/Schiphol was Leiden nog wel bereikbaar geweest, lijkt me. En staat er in Den Haag ook niet e.e.a. stil nu?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:57:16 #128
148385 Wadloper
Noorderling
pi_67407555

ICMm 4051 net na aflevering door Onnen.
Zou in het weekend nog Groningen-Assen v.v. gaan rijden i.v.m. werkzaamheden tussen Assen en Meppel.
Pas op maandag heeft deze ICMm het wijde Nederland weer gezien in een nieuw jasje
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 21:01:54 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67407769
Vergis ik me nou of heb ik veel eerder al 407x stellen in ICMm vorm rond zien rijden?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:09:42 #130
148385 Wadloper
Noorderling
pi_67408088
Het hoogste wat er nu in dienst is, is de 4057, de 4058 is net door Haarlem afgeleverd en gaat nu naar Onnen
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:14:23 #131
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67408281
quote:
quote:
Currently, one IC4 train operates Monday through Thursday between Aalborg, Aarhus and Copenhagen.
Wat zeuren ze dan, ze hebben er al een.


Overigens ben ik heel benieuwd hoeveel ze van die 3,5 miljoen kroon terug gaan zien als ze daadwerkelijk de order annuleren..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 21:15:25 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67408330
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens ben ik heel benieuwd hoeveel ze van die 3,5 miljoen kroon terug gaan zien als ze daadwerkelijk de order annuleren..
Miljard
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67408350
Een vraagje he:
In Berlijn hebben ze een bovenleiding van staal. Wat is daar nou het voordeel van? En wat zijn de nadelen?

Ik kan mij voorstellen dat het staal onderhoudsvriendelijk is en duur zal zijn om op te hangen. Maar zitten er nog meer voor- of nadelen aan?
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:17:41 #134
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67408424
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Miljard
Nog erger. Ik ben bang dat ze kunnen fluiten naar dat geld..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:21:36 #135
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67408583
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef Nightshadow het volgende:
Een vraagje he:
In Berlijn hebben ze een bovenleiding van staal. Wat is daar nou het voordeel van? En wat zijn de nadelen?

Ik kan mij voorstellen dat het staal onderhoudsvriendelijk is en duur zal zijn om op te hangen. Maar zitten er nog meer voor- of nadelen aan?
Bedoel je de rijdraad, dus waar de pantograaf langs sleept?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 21:22:01 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67408597
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nog erger. Ik ben bang dat ze kunnen fluiten naar dat geld..
Dat denk ik ook. En als ze DAN NOG besluiten dat het beter is om de boel af te blazen, dan is het ergens toch wel heel erg veel te ver gegaan, denk je niet? Droevig evengoed van omgerekend 470 miljoen euro Deens belastinggeld.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67408683
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nog erger. Ik ben bang dat ze kunnen fluiten naar dat geld..
Dat ligt natuurlijk een beetje aan het afgesproken contracttype. Maar in het geval van lump sum zijn ze inderdaad de hele boel kwijt
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:25:18 #138
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67408741
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. En als ze DAN NOG besluiten dat het beter is om de boel af te blazen, dan is het ergens toch wel heel erg veel te ver gegaan, dank je niet?
Ik heb het niet van het begin gevolgd, maar zoveel was me al duidelijk ja. Ik lees nu ook dat een deel van het probleem komt doordat een groot deel van het net nog zonder waslijn zit, daarom moeten ze specifiek ontworpen treinen hebben en dat is minder makkelijk. Als het project inderdaad mislukt gaan ze verder met de elektrificatie, dus dan is er ook voor de Denen nog iets goeds uit gekomen...

Bij de NS is het meer de wens om altijd iets unieks te hebben volgens mij, dus dat is meer een eigen-schuld-gevalletje dan
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:26:14 #139
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67408788
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:23 schreef SNArky het volgende:

[..]

Dat ligt natuurlijk een beetje aan het afgesproken contracttype. Maar in het geval van lump sum zijn ze inderdaad de hele boel kwijt
Als Ansaldo na het annuleren failliet gaat, en die kans lijkt me vrij groot, is het waarschijnlijk redelijk lastig dat geld terug te zien, ongeacht het contract.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_67408846
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als Ansaldo na het annuleren failliet gaat, en die kans lijkt me vrij groot, is het waarschijnlijk redelijk lastig dat geld terug te zien, ongeacht het contract.
In dat geval wordt de Deense staat toch ook gewoon een schuldeiser?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 21:27:57 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67408860
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik heb het niet van het begin gevolgd, maar zoveel was me al duidelijk ja. Ik lees nu ook dat een deel van het probleem komt doordat een groot deel van het net nog zonder waslijn zit, daarom moeten ze specifiek ontworpen treinen hebben en dat is minder makkelijk. Als het project inderdaad mislukt gaan ze verder met de elektrificatie, dus dan is er ook voor de Denen nog iets goeds uit gekomen...

Bij de NS is het meer de wens om altijd iets unieks te hebben volgens mij, dus dat is meer een eigen-schuld-gevalletje dan
Nederland is gewoon klakkeloos gegaan voor de pipo die het een kwartje goedkoper beweerde te kunnen doen. Punt. Zit niet eens een ontsnappingsclausule in het contract. Vandaar dat we nu alle hoop moeten vestigen op de Denen die de boel de nek om draaien. Omdat we ZELF zo dom waren om blind een "doe maar, komt wel goed" contract af te sluiten met die spaghettineukers.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 21:28:37 #142
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67408885
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:27 schreef SNArky het volgende:

[..]

In dat geval wordt de Deense staat toch ook gewoon een schuldeiser?
Waarschijnlijk wel, maar van een kale kip is het lastig plukken he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67408904
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nederland is gewoon klakkeloos gegaan voor de pipo die het een kwartje goedkoper beweerde te kunnen doen. Punt. Zit niet eens een ontsnappingsclausule in het contract. Vandaar dat we nu alle hoop moeten vestigen op de Denen die de boel de nek om draaien. Omdat we ZELF zo dom waren om blind een "doe maar, komt wel goed" contract af te sluiten met die spaghettineukers.
Dat is niet zozeer de schuld van de Nederlandse mentaliteit van het voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, dat is een inherente fout in het tendersysteem voor dit soort projecten.
pi_67409039
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Duvel het volgende:

[..]

Bedoel je de rijdraad, dus waar de pantograaf langs sleept?
Ja

(C)Railtrack.web-log.nl
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 25 maart 2009 @ 21:34:16 #145
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67409082
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:29 schreef SNArky het volgende:

[..]

Dat is niet zozeer de schuld van de Nederlandse mentaliteit van het voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, dat is een inherente fout in het tendersysteem voor dit soort projecten.
Nou dat weet ik niet. Zeker bij dit soort megaprojecten lijkt het me toch vrij standaard om een clausule in je contract op te nemen dat je er vanaf kunt bij wanprestatie van 1 van beide kanten. Toch?

Trouwens, hoeveel heeft HSA inmiddels aan NonsaldoDinges betaald? En wordt straks na executie _bijvoorbeeld_ de Deense staat schadeloos gesteld met Nederlands belastinggeld?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:41:52 #146
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67409419
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet. Zeker bij dit soort megaprojecten lijkt het me toch vrij standaard om een clausule in je contract op te nemen dat je er vanaf kunt bij wanprestatie van 1 van beide kanten. Toch?
Tsja. Ik heb van m'n moeder altijd geleerd 'goedkoop is duurkoop' en ik snap niet zo waarom dat principe bij aanbestedingen ineens overboord gegooid is. Eigenlijk moeten ze gewoon voor de een-na-goedkoopste optie gaan..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:42:27 #147
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67409449
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Ja
[ afbeelding ]
(C)Railtrack.web-log.nl
Ha, da's stroomrail! Bestaat uit een aluminium profiel waarin een koperen rijdraad getrokken (geklemd) is. Door de stijfheid van het profiel hoef je geen draagkabel met hangdraden te bouwen, wat een laag systeem oplevert (handig in tunnels). Is in Nederland ook wel aanwezig op sommige stukken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:47:13 #148
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67409621
Overigens, zo'n aanbesteding kan echt naar zijn hoor. Ik kan me herinneren dat ze bij de universiteit een paar jaar geleden nieuw meubilair wilden. Ook netjes aanbesteed en naar de goedkoopste aanbieder gegaan. Toen bleek dat het formaat van de tot dan toe over de gehele faculteit gebruikte archiefmappen niet was gespecificeerd. De leverancier is toen voor het goedkoopste type gegaan, wat net een maatje kleiner was dan de standaard maat. Sommige afdelingen hebben toen een archief opnieuw moeten bestellen en omzetten (en dat is al niet gratis), maar een hoop afdelingen hebben gewoon meubelmakers laten komen of zelfs al het meubilair op de gang gezet en gewoon nieuw spul aangeschaft. Dat is dus ook iets hoger uitgevallen dan 'het laagste bod'..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:48:23 #149
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67409669
Het staat of valt met het PVE, dat blijkt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_67409749
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:42 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ha, da's stroomrail! Bestaat uit een aluminium profiel waarin een koperen rijdraad getrokken (geklemd) is. Door de stijfheid van het profiel hoef je geen draagkabel met hangdraden te bouwen, wat een laag systeem oplevert (handig in tunnels). Is in Nederland ook wel aanwezig op sommige stukken.
Ah okee, bedankt... Gewoon puur voor minder hoogte

Had wel in de gaten dat het een stroomrail was, maar ik dacht dat jij dat ook bedoelde in je vorige post
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')