abonnement Unibet Coolblue
pi_67232595



Vervolg van:
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

    Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 20-03-2009 11:01:08 (plaatje gefixt) ]
  • pi_67232957

    anyway, mn mandje is uber vol voor begin mei, me moeder was aan t klagen dat ik teveel kleding van haar jat, (god thank ik heb een hippe moeder) anyway nu moest ik zelf bestellen dus heb ff flink ingeslagen en ga straks nog ff naar de stad om te spenden bij de h&m
    pi_67232963
    tvp

    Ik heb gister ongezien een pakketje naar binnen kunnen sluizen

    Mijn nalevering bedraagt ook alweer bijna 100 euro
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_67232983
    I bikini's zoals het plaatje uit de OP. Alleen zitten die bij mij nooit (hier heb je echt kleine boobies voor nodig)
    pi_67233014
    Jippie, mijn pakketje is in ieder geval in behandeling genomen. Ik hoop dat ze hem vandaag nog sorteren.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 11:03:42 #6
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67233074
    TS, je TT

    Mijn pakketje komt vandaag alst goed is
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_67233078
    Die TT
    Mijn pakketje is met de chauffeur onderweg!
    pi_67236954
    TVP!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_67237147
    Ze heet Jessica. Ik vind haar wel mooi trouwens.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_67237332
    Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
    pi_67237407
    Ik was een beetje inspiratieloos vandaar die TT!
    Zolang ze haar mondje dicht houdt vind ik der wel mooi..
    Mijn vriend opperde al iets van een tand ertussen plaatsen Whehe...
    pi_67237748
    Tvp
    pi_67238059
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
    Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
    Dat dus
    pi_67238836
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
    Ik vind haar ook mooi, tot ze haar mond opentrekt. Bij een model vind ik dat echt lelijk, terwijl ik het bij mensen in mijn dagelijks leven absoluut niet storend vind.
    Maar zo onderscheidt ze zich wel tussen de andere 13-in-een-dozijn modellen

    Mijn bestelling is ook in behandeling trouwens whoo!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 15:52:50 #15
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67241937
    Mijn postbode herkent me ook al Ik stond toevallig beneden in het fiestenhok toen het busje eraan kwam, dus ik zeg: oh, mn pakketje! Hij: nummer 104 zeker?

    Maarrr wel superleuke dingen weer

    Jurkje had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar hij is echt supergaaf!
    En dat rokje... OMG. Het was het ZO waard om er een paar keer vroeg voor op te staan! Hij is zo cool

    En dat witte hemdje is te lang en te doorschijnend en de zonnebril staat raar, dus die gaan ook terug.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_67243210

    De zwarte bikini is echt oerlelijk, de strik op het topje is echt gigantisch! De bovenkant van het badpak kwam tot net onder mn borsten Het zwarte jurkje heb ik niet eens gepast, die was zowat doorzichtig. Ik had ook nog een pyamabroek, maar die kan ik niet meer vinden op de site, daarvan was de kleur heel flets
    De gebloemde bikini is nog een twijfelgevalletje, om alleen mee in de zon te liggen kan hij wel, maar ik ben echt bang dat alles eruit floept als je een verkeerde beweging maakt
    pi_67243619
    Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil afgeleverd zien bij een Kiala punt.
    Nu zie ik op de site van Kiala staan dat het pakket aangekomen is op een sorteercentrum in Nederland. Hoelang moet ik nu nog wachten voordat ik mijn pakket kan gaan ophalen daar?

    (krijg ik ook nog een bevestiging die ik moet meenemen, of hoe werkt het om bij een Kiala punt mijn pakket op te halen?)
      vrijdag 20 maart 2009 @ 16:54:45 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67243811
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef Merel1808 het volgende:
    [ afbeelding ]
    De zwarte bikini is echt oerlelijk, de strik op het topje is echt gigantisch! De bovenkant van het badpak kwam tot net onder mn borsten Het zwarte jurkje heb ik niet eens gepast, die was zowat doorzichtig. Ik had ook nog een pyamabroek, maar die kan ik niet meer vinden op de site, daarvan was de kleur heel flets
    De gebloemde bikini is nog een twijfelgevalletje, om alleen mee in de zon te liggen kan hij wel, maar ik ben echt bang dat alles eruit floept als je een verkeerde beweging maakt
    Die bikini is leuk! En zit ie zo los dan? Of heb je wat grotere borsten dat je bang bent dat ze eruit floepen?
    Ik heb niet zoveel, dus zo'n bikini is juist goed voor mij
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 16:57:24 #19
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_67243881
    Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen' En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar
    Ik kan geen plaatjes plakken dus dan maar even een linkje...

    http://files.hm.com/media(...)48_09090_99_9999.jpg
    pi_67244030
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef fae_sarah het volgende:
    Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil afgeleverd zien bij een Kiala punt.
    Nu zie ik op de site van Kiala staan dat het pakket aangekomen is op een sorteercentrum in Nederland. Hoelang moet ik nu nog wachten voordat ik mijn pakket kan gaan ophalen daar?

    (krijg ik ook nog een bevestiging die ik moet meenemen, of hoe werkt het om bij een Kiala punt mijn pakket op te halen?)
    Ik denk dat je morgen (als ze dan open zijn) of anders maandag je pakketje kunt halen

    Nee, je hoeft alleen je naam te zeggen en dan is de kans er dat ze vragen om een legitimatiebewijs.
    Dat doen ze bij mijn kialapunt overigens nooit, maarja ze weten ondertussen wel wie ik ben
    pi_67245457
    alweer een nieuwe bestelling gedaan
    broek die te klein was in een maat groter, verder nog een shirt, hemd, zonnebril en een riem
    pi_67248528
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Klare het volgende:
    Heeft iemand deze broek al in de winkel gezien? Ik had hem besteld via de shop en hij zit heel leuk! Alleen lopen een paar van die streepjes heel oncharmand waardoor het lijkt alsof je kan 'liplezen' En bij een ander exemplaar (lees anders gestikt) zal het wel goed zitten... En in de onlineshop is hij nu pas half mei (!!) leverbaar
    Ik kan geen plaatjes plakken dus dan maar even een linkje...

    http://files.hm.com/media(...)48_09090_99_9999.jpg
    Ik had deze broek besteld maar teruggestuurd, het model is hetzelfde als de paars/roze achtige en groene broek die op de site van de h&m bij de divided broeken staat.
    Hij zit best wijd, heb altijd maat 40 soms 38 bij de divided broeken, deze heb ik in 38 en is groot genoeg. Van liplezen is helemaaaal geen sprake daar is ie te wijd voor.

    Vond die met die strepen in het echt onzettend tegenvallen, hij ziet er heel goedkoop uit en er zit een soort van zilverglitterstreep in, ik zelf heb toen die groene besteld, is een stuk mooier. In winkel hebben ze hem ook nog in andere kleuren (oa grijs en lichtblauw) dan bij de online shop. Ze zijn overigens wel beetje dun, dus een roze onderbroekje eronder zou ik niet doen

    Heel verhaal geworden, maar hopelijk kan je er wat mee.
    Heb uw naaste lief
    want dat ben ik - Loesje
    pi_67248535
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef Enfermera het volgende:
    Mijn postbode herkent me ook al Ik stond toevallig beneden in het fiestenhok toen het busje eraan kwam, dus ik zeg: oh, mn pakketje! Hij: nummer 104 zeker?
    Mijne komt zelfs terug om mijn pakje toch nog te brengen als hij me de wijk in ziet fietsen .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 19:48:02 #24
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67248908
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Mijne komt zelfs terug om mijn pakje toch nog te brengen als hij me de wijk in ziet fietsen .
    Aww, wat liefff!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 20:02:15 #25
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_67249383
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef duymelijntje het volgende:

    [..]

    Ik had deze broek besteld maar teruggestuurd, het model is hetzelfde als de paars/roze achtige en groene broek die op de site van de h&m bij de divided broeken staat.
    Hij zit best wijd, heb altijd maat 40 soms 38 bij de divided broeken, deze heb ik in 38 en is groot genoeg. Van liplezen is helemaaaal geen sprake daar is ie te wijd voor.

    Vond die met die strepen in het echt onzettend tegenvallen, hij ziet er heel goedkoop uit en er zit een soort van zilverglitterstreep in, ik zelf heb toen die groene besteld, is een stuk mooier. In winkel hebben ze hem ook nog in andere kleuren (oa grijs en lichtblauw) dan bij de online shop. Ze zijn overigens wel beetje dun, dus een roze onderbroekje eronder zou ik niet doen

    Heel verhaal geworden, maar hopelijk kan je er wat mee.
    Ehm, misschien heb ik het niet duidelijk er neer gezet maar ik heb deze broek al in huis. Alleen door een oncharmante streep lijkt het net of je kan liplezen, wat niet het geval is. Dus dit exemplaar gaat zowiezo terug. Ik heb hem al in het groen dus misschien haal ik de gewone grijze versie al. Dus ik kan zeker wat met je verhaal!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')