abonnement Unibet Coolblue
pi_67502074
Enige wat ik heb gezien is een poltiiehelikopter over me huis, gaan jullie ons volgende week aanvallen aangezien we met een autocombi moeten?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:27:36 #52
51286 w00h00
Digital man!
pi_67502518
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:12 schreef Jasza het volgende:
Enige wat ik heb gezien is een poltiiehelikopter over me huis, gaan jullie ons volgende week aanvallen aangezien we met een autocombi moeten?
Ja had je verwacht dat de HK van schotland in je voortuin de messen aan het slijpen waren?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:34:59 #53
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67502766
Heel druk inderdaad, maar relaxte sfeer. Veel Schotse stelletjes, ook. Misschien als het 4-0 wordt dat er nog wat irritatie komt.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:44:12 #54
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67514343
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:12 schreef Jasza het volgende:
Enige wat ik heb gezien is een poltiiehelikopter over me huis, gaan jullie ons volgende week aanvallen aangezien we met een autocombi moeten?
Denk niet dat er veel te doen is zondag, met de fusieperikelen in het achterhoofd en de massale politie-inzet iedere match is de kans op randverschijnselen nihil.
pi_67514936
quote:
33 aanhoudingen bij wedstrijd Nederland Schotland

De politie heeft zaterdagavond, de laatste twee uur voorafgaande aan de wedstrijd Nederland Schotland in de Amsterdam ArenA, 33 personenaangehouden.
12035922610.25577336976221340x191 Foto: redactie

Spreekkoren
De personen zijn in de binnenstad aangehouden en worden verdacht van openlijke geweldpleging, discriminerende spreekkoren, belediging, opruiing, vernielingen en openbare dronkenschap. Het gaat om 31 Nederlanders en twee Schotten.

Confrontaties
Groepen supporters van verschillende voetbalclubs waren naar elkaar op zoek en wilde confrontaties aangaan met elkaar. Een groep van 17 personen riep 'Hamas, joden aan het gas'. Zij werden direct ingerekend. Ook zijn er twee Schotten meegenomen voor openbare dronkenschap. De twee hadden niets te maken met de ruziezoekende fans.

Geen problemen
Na afloop van de wedstrijd zijn er geen problemen meer geweest. Van de aangehouden personen zitten er drie nog vast.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 29 maart 2009 @ 13:09:57 #56
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67516037
Geen idee of het hier past.
En wederom weet een FC Groningen fan via de rechter zijn gelijk te bewijzen. Hopelijk dat er nu ook een lichtje bij anderen gaat branden omtrent het gedrag van stewards bij uitwedstrijden.
quote:
Voetbalfan vrijgesproken en stadionverbod ingetrokken
zaterdag, 28 maart 2009
Roda JC tegen FC Groningen eind 2007 is alweer lang geleden, maar kreeg een vervelend staartje voor de oud-voorzitter van de GF. (Groningen Fanatics, sfeerteam)

Voor de wedstrijd was een groep FC Groningen-supporters in Kerkrade bezig sfeeracties voor te bereiden. Stewards drukken de groep terug in de hekken. De oud-voorzitter van de GF komt in het gedrang en duwt tegen de steward. Vervolgens wordt hij hardhandig verwijderd en geslagen. Aangifte tegen het gedrag van de steward wordt door het OM geseponeerd.
De voetbalfan werd wel vervolgd. Volgens de Officier van Justitie had de voetbalfan de steward tijdens een worsteling opzettelijk een vuistslag op de kaak gegeven en moest hij hier verantwoording voor afleggen. Dat de worsteling echter door de steward was ingezet omdat de voetbalfan naar zijn mening niet op de juiste plek stond deed daar niets aan af. Ook niet dat de voetbalfan na de vermeende vuistslag door 3 stewards bruut op de grond werd gewerkt terwijl zijn trui over zijn hoofd was getrokken. De aanklacht van de voetbalfan tegen de steward was immers geseponeerd.

Dat de voetbalfan is vrijgesproken is voornamelijk te danken aan de videobeelden die de camera's van Roda van het voorval hebben gemaakt. Tijdens de verdediging van de voetbalfan werden deze getoond. Hierop concludeerden de rechter, de steward en ook de Officier van Justitie dat er geen vuistslag te zien was. Dat daarnaast de steward, als zijnde getuige van het OM, totaal iets anders verklaarde dan hij in zijn aangifte had vermeld. Dat hij daarnaast in staat was na de vuistslag iemand bruut tegen de grond te werken en geen lichamelijk letsel had, hielp de officier van justitie ook niet.

Dankzij de videobeelden verzande de rechtszaak niet in een welles nietes spelletje en kon de rechter een duidelijke conclusie trekken; vrijspraak. Ook het door de KNVB opgelegde stadionverbod is ingetrokken. Zijn advocaat heeft ondertussen een schadeclaim ingediend bij de KNVB.

De steward mag gewoon doorgaan met het gedrag van weleer bij Roda JC. De ombudsman pleit dan ook voor een duidelijk bejegeningsprofiel voor stewards, zodat ook hun gedrag objectief bekeken kan worden.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:04:06 #57
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67517325
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef Prosac het volgende:
Geen idee of het hier past.
En wederom weet een FC Groningen fan via de rechter zijn gelijk te bewijzen. Hopelijk dat er nu ook een lichtje bij anderen gaat branden omtrent het gedrag van stewards bij uitwedstrijden.
[..]


Uit de laatste zin kan ik opmaken dat het een steward van Roda is? Dat zijn sowieso complete klapjosti's.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:07:20 #58
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67517386
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:04 schreef RD4 het volgende:

[..]

Uit de laatste zin kan ik opmaken dat het een steward van Roda is? Dat zijn sowieso complete klapjosti's.
Vorig jaar werd al een Groningen supporter vrijgesproken van fysiek aanvallen van een Willem II steward, bleek namelijk ook gelogen door de steward. En volgens mij is er nog een ander geval geweest waarbij de supporter won.
De supportersvereniging van Groningen heeft ook een actief (gratis) juridisch kader die helpen in dit soort gevallen.
pi_67517668
Valt me nog mee dat er beelden van het voorval waren, en dat die nog niet "gewist"waren.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:26:54 #60
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67517821
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:20 schreef Luni het volgende:
Valt me nog mee dat er beelden van het voorval waren, en dat die nog niet "gewist"waren.
Als banden ter verdediging van de supporter zomaar ineens "gewist" zijn, dan schiet elke advocaat daar ook direct een gat in, dus het zou niet zoveel hebben uitgemaakt denk ik.
pi_67532897
quote:
Negentien doden bij WK-kwalificatie Ivoorkust
Uitgegeven: 29 maart 2009 22:01
Laatst gewijzigd: 29 maart 2009 22:24
ABIDJAN - Negentien mensen zijn zondag in Abidjan rond voetbalduel Ivoorkust - Malawi om het leven gekomen toen ze in het gedrang kwamen.

Dat hebben medische bronnen zondagavond medegedeeld. Ivoorkust en Malawi troffen elkaar in het kader van de kwalificatie voor het WK voetbal in 2010.

Volgens de eerste berichten zou een deel van een muur zijn ingestort. De politie zou daarna traangas gebruikt hebben om de in paniek geraakte menigte in bedwang te houden.

Zo'n 50.000 toeschouwers bezochten het duel in het stadion Houphouët-Boigny. Ivoorkust won met 5-0.

Didier Drogba van Chelsea, die na lang blessureleed zijn rentree bij Ivoorkust maakte, nam twee treffers voor zijn rekening.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 30 maart 2009 @ 09:51:45 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67538850
En ook gewoon doorvoetballen hè
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67542630
Polen ook zwaar los gegaan in Belfast.
pi_67601215

Nog nooit zo druk geweest bij Haarlem.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_67606658
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:04 schreef RD4 het volgende:

[..]

Uit de laatste zin kan ik opmaken dat het een steward van Roda is? Dat zijn sowieso complete klapjosti's.
Ach dat zijn stewards sowieso hoor, bij Ajax heb je er ook genoeg die gewoon te debiel zijn.

Heb een keer gehad dat ik bij Heerenveen uit me kaart moest laten scannen, kwam die mongool dat ik niet degene op de foto was

Ik zag gewoon in ze ogen dat ie me niet naar binnen wilde laten en daarom dat maar ging gebruiken, denken allemaal dat ze de baas zijn met hun leipe jasjes.
pi_67606754
quote:
Op woensdag 1 april 2009 07:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Nog nooit zo druk geweest bij Haarlem.
Schitterend.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 1 april 2009 @ 12:08:52 #67
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67607697
quote:
Op woensdag 1 april 2009 07:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:

Nog nooit zo druk geweest bij Haarlem.
het kan dus wel ook in de jupiler league
pi_67737122
Hup Fortuna & Roda

Nothing to see here, carry on
  maandag 6 april 2009 @ 18:17:27 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67767280
quote:
Hooligans vallen trein aan in een bos
In 2012 heeft het EK plaats in Polen en Oekraïne. De vrees voor supportersgeweld zit er diep in bij de UEFA. Met de regelmaat van de klok sijpelt er minder fraai nieuws door uit Polen: 25 gewonden en 103 arrestaties.
De rellen speelden zich af in het zuiden van Polen. Een trein met 300 supporters werd in een bos tot stilstand gebracht toen iemand aan de noodrem trok. Er stonden een 200-tal hooligans klaar om de trein te bestoken. De politie zakte met 300 manschappen naar het bos af om de vechtende partijen uit elkaar te krijgen.

Er werden 103 arrestaties verricht. 25 personen werden met verwondingen overgebracht naar het lokale ziekenhuis.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67767332
Bosjesmannen.
pi_67767391
En takkewijven
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:28:51 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67798241
quote:
Wangedrag Roda-fans onder de loep
AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld naar het wangedrag van een groep Roda-supporters. Afgelopen zondag werden er tijdens het duel tussen Roda JC en Ajax namelijk tientallen kuipstoeljes achter doel van Kenneth Vermeer afgebroken. De keeper van Ajax besloot de laatste drie minuten op de rand van het zestienmetergebied te gaan staan. "Ik wilde voorkomen dat ik een stoel of aansteker op mijn hoofd zou krijgen", verklaarde de sluitpost.

Vermeer had ook even contact met de Belgische scheidsrechter Verbist. "Ik heb hem gezegd gewoon te laten doorspelen, omdat ik vind dat je zulke relschoppers nooit hun zin moet geven", aldus de doelman. "Maar als ik had moeten duiken in het vijfmetergebied had ik een probleem gehad, dan had ik een stoeltje moeten ontwijken.
Telegraaf
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:30:42 #74
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67798321
Die Roda fans die stadionverboden krijgen vinden het toch niet erg, hun club is er toch niet meer straks.
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:33:24 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67798420
Nee maar het is wel kut natuurlijk als je 1000 euro moet betalen of voor moet komen. Dat zou mij in dat geval wat meer boeien dan dat je nooit meer naar de fusieclub mag.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:37:51 #76
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67798587
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef Silenus het volgende:
Nee maar het is wel kut natuurlijk als je 1000 euro moet betalen of voor moet komen. Dat zou mij in dat geval wat meer boeien dan dat je nooit meer naar de fusieclub mag.
Agree
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_67802018
Begrijpelijk dat ze het niet zo leuk vinden (understatement), maar met stoeltjesslopen schiet je weinig op...
pi_67805931
Nee inderdaad. Ze hadden de hele tribune in mekaar moeten trappen.
pi_67806051
Vermeer overdrijft wel aangezien de stoeltjes niet binnen de lijnen terecht kwamen.
pi_67806259
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
Vermeer overdrijft wel aangezien de stoeltjes niet binnen de lijnen terecht kwamen.
Zeker wel Stuk of 5 totaal in het keepersgebied, paar ernaast en er 1 voor het keepersgebied heb ik zowieso gezien.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67817746
Heb je net een sv voor stoeltjeslopen, gaat die fusie niet door...
  woensdag 8 april 2009 @ 10:56:08 #82
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_67821562
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 01:51 schreef RijstNatie het volgende:
Napels heeft volgens mij de grootste firm in Italie ofniet?

[ afbeelding ]


pi_67839543
Nu je dat filmpje weer post:

Zoals wellicht bekend is naar aanleiding van deze match de aanhang van Napoli dit hele seizoen verboden om uitwedstrijden bij te wonen.

Dit voornamelijk i.v.m. het slopen van de betreffende trein.

Echter, de gerapporteerde schade, aan een oude trein, zou ruim 500.000 Euro zijn en dat werd kracht bijgezet door 3 foto's welke in de media verschenen: een bankje met wat kapotte bekleding, een vernielde ruit en een WC met kapotte WC bril.
Echt dat je zegt "je zit zo aan de 5 ton", NOT.

Daarna is de trein echter op raadselachtige wijze totaal verdwenen. Het kwam Trenitalia iets te goed uit dat ze op basis van een toch al zo goed als afgeschreven trein direct in match 1 van het seizoen de Napolitanen voor de rest van het seizoen konden weren. Absurde gang van zaken natuurlijk.

Toch, door de binnenlandse migratie vooral, zitten er bij elke uitwedstrijd wel Napoli fans op de tribune daar de thuis spelende club wel losse kaarten mag verkopen, in de eigen regio. Dus helemaal het gewenste effect heeft het verbod niet.

Verder in het seizoen is er natuurlijk voldoende gebeurd, maar niks - zelfs geen steekpartijen - wat maar aanleiding was om een andere club ook maar een beetje flink te straffen. Lekker meten met 2 maten dus.

Vorige week werd nog een bus scholieren, toevallig op excursie in Cagliari, in elkaar gerost omdat ook toevallig Cagliari - Catania op het programma stond.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_67840863
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Nu je dat filmpje weer post:

Zoals wellicht bekend is naar aanleiding van deze match de aanhang van Napoli dit hele seizoen verboden om uitwedstrijden bij te wonen.

Dit voornamelijk i.v.m. het slopen van de betreffende trein.

Echter, de gerapporteerde schade, aan een oude trein, zou ruim 500.000 Euro zijn en dat werd kracht bijgezet door 3 foto's welke in de media verschenen: een bankje met wat kapotte bekleding, een vernielde ruit en een WC met kapotte WC bril.
Echt dat je zegt "je zit zo aan de 5 ton", NOT.

Daarna is de trein echter op raadselachtige wijze totaal verdwenen. Het kwam Trenitalia iets te goed uit dat ze op basis van een toch al zo goed als afgeschreven trein direct in match 1 van het seizoen de Napolitanen voor de rest van het seizoen konden weren. Absurde gang van zaken natuurlijk.

Toch, door de binnenlandse migratie vooral, zitten er bij elke uitwedstrijd wel Napoli fans op de tribune daar de thuis spelende club wel losse kaarten mag verkopen, in de eigen regio. Dus helemaal het gewenste effect heeft het verbod niet.

Verder in het seizoen is er natuurlijk voldoende gebeurd, maar niks - zelfs geen steekpartijen - wat maar aanleiding was om een andere club ook maar een beetje flink te straffen. Lekker meten met 2 maten dus.

Vorige week werd nog een bus scholieren, toevallig op excursie in Cagliari, in elkaar gerost omdat ook toevallig Cagliari - Catania op het programma stond.
Lol @ laatste zin
  maandag 13 april 2009 @ 00:46:08 #85
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_67966974
Het altijd beladen duel tussen Galatasaray en Fenerbahçe is zondagavond vlak voor tijd volledig uit de hand gelopen. Bij de derby in de Turkse hoofdstad Istanboel ontstond een grote vechtpartij met alles erop en eraan. Ook leek het publiek zich even te willen mengen in de heksenketel.



Wel dapper van de scheids om gewoon 4 rode kaarten te geven.
Amsterdam + Boekel = werelds...
  maandag 13 april 2009 @ 12:42:24 #86
97934 ASroma
Flamboyant
  maandag 13 april 2009 @ 12:45:52 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_67973629
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:07 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

De gedachte lijkt me niet zo raar hoor...

Lees het nu pas maar bij Twente v Arsenal eerder dit seizoen waren er wel Ajax supporters samen met Twente.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 13 april 2009 @ 12:45:52 #88
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67973630
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:46 schreef -Schorpioen- het volgende:
Het altijd beladen duel tussen Galatasaray en Fenerbahçe is zondagavond vlak voor tijd volledig uit de hand gelopen. Bij de derby in de Turkse hoofdstad Istanboel ontstond een grote vechtpartij met alles erop en eraan. Ook leek het publiek zich even te willen mengen in de heksenketel.



Wel dapper van de scheids om gewoon 4 rode kaarten te geven.
altijd weer die arda en semih he, wat een figuren zijn dat ook

[ Bericht 0% gewijzigd door ASroma op 13-04-2009 12:53:28 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:38:40 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68101890
quote:
De burgemeester van Eindhoven heeft hedenochtend officieel laten weten de wedstrijd Jong PSV - Jong Ajax, te spelen op maandag 20 april aanstaande, te verbieden. Volgens de burgemeester blijkt uit diverse bronnen dat zowel de aanhang van PSV als die van Ajax voornemens is om maandag de openbare orde te gaan verstoren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:31:44 #90
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68155437
quote:
Twentefans gaan tekeer bij de Kuip
ROTTERDAM - Ongeveer 200 tot 300 gefrustreerde Twentesupporters hebben zich na afloop van de wedstrijd Feyenoord – Twente misdragen nabij de Rotterdamse Kuip.

Na de verloren wedstrijd tegen de Rotterdamse stadionclub wilden de Twentefans hun woede afreageren. In de buurt van de bussen die de fans weer naar de Achterhoek moesten brengen, braken ze door de hekken en dreigde een confrontatie met Feyenoordaanhangers. Stewards wisten de Twentenaren ternauwernood te stoppen, daarbij snel geholpen door de mobiele eenheid die zeker twee charges uitvoerde.
Ten minste een Twentefan werd ingerekend. Hij gooide een projectiel naar de politie. Een half uur na de wedstrijd keerde de rust langzamerhand terug. Overigens was het ook tijdens de wedstrijd onrustig in het stadion.
pi_68155477
Stelletje Duitsers. Een paar beste bonken uitdelen, en de schade verhalen.
pi_68155651
300 man door stewards terug gedrongen Het is nu wachten op DIrkZzzZ, die zal wel vooraan gestaan hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68155829
Sowieso triest publiek die moffen.
pi_68155852
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Terug naar de Achterhoek..?
  zondag 19 april 2009 @ 00:33:19 #95
51286 w00h00
Digital man!
pi_68157048
quote:
ME pakt AZ-fans op in Alkmaar

Nederland De ME heeft gisteravond in het centrum van Alkmaar een relletje in de kiem gesmoord. Jongeren probeerden na de nederlaag van AZ de ruiten van een snackbar in te gooien. Toen personeel hen probeerde weg te jagen, ontstond een vechtpartij.

De ME was echter snel ter plaatse en hield een charge. Een een onbekend aantal relschoppers werd opgepakt. Daardoor liep de boel niet verder uit de hand.

Circa vijf ME-busjes en tientallen agenten, onder wie sommigen ter paard, houden de boel in de gaten. Het gaat om snackbar Hap-Wat Food Plaza in de Magdalenenstraat.

Let's go fucking mental!
pi_68158342
Wtf was GBA aan he tdoen?
  zondag 19 april 2009 @ 02:44:11 #97
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_68159135
quote:
Na de verloren wedstrijd tegen de Rotterdamse stadionclub wilden de Twentefans hun woede afreageren. In de buurt van de bussen die de fans weer naar de Achterhoek moesten brengen, braken ze door de hekken en dreigde een confrontatie met Feyenoordaanhangers.
Gewoon naar Twente hoor, debiel
Enschede, onze stad! ons domein!
  zondag 19 april 2009 @ 04:33:06 #98
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68159821
Alsof je Twente serieus kan nemen.
  zondag 19 april 2009 @ 08:19:22 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68160563
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:44 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Gewoon naar Twente hoor, debiel
Ach, Achterhoek en Twente, het is allemaal eender.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68161609
quote:
Op zondag 19 april 2009 08:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, Achterhoek en Twente, het is allemaal eender.
Ja Amsterdam, Rotterdam, gewoon 'het Westen'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')