abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:15:01 #1
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_67193463
quote:
Hatem Ben Arfa (Clamart, 7 maart 1987) is een Frans-Tunesische voetballer die onder contract staat bij Olympique Marseille. Hij speelde eerder voor Olympique Lyonnais. Ben Arfa is opgeleid in het voetbalinstituut van INF Clairefontaine en wordt gezien als een zeer groot talent. Na te hebben gespeeld voor de Franse jeugdelftallen, maakte hij op 13 oktober 2007 zijn debuut in het Franse A-elftal.

Olympique Lyonnais
Nadat de 15-jarige Ben Arfa overkwam van INF Clairefontaine, werd hij door Lyon gestald in de jeugdteams. Na een goed seizoen te hebben gespeeld bij Olympique Lyonnais -16, werd hij het seizoen erop al uitgenodigd voor Olympique Lyonnais B, dat uitkomt in de CFA. Het supertalent laat een goede indruk achter bij hoofdtrainer Paul Le Guen, met als gevolg dat de 17-jarige Ben Arfa op 6 augustus 2004 zijn debuut maakt in de Ligue 1, in de wedstrijd tegen OGC Nice. Ben Arfa laat zien dat hij over grote voetbaltalenten beschikt in de 9 competitiewedstrijden en 4 Champions League duels, waaronder een duel tegen PSV. Echter wist hij geen blijvende indruk te maken, omdat hij wegens een gebroken schouder moest afhaken en daardoor niet aanwezig kon zijn tijdens het kampioensfeest. Nadat hij volledig hersteld was, moest Ben Arfa een concurrentie-strijd leveren met sterke Florent Malouda op zijn positie. Toch bleef Ben Arfa zich ontwikkelen in de schaduw van Juninho, Malouda en Sylvain Wiltord, en wist de jonge speler met zijn geringe speeltijd toch de interesse op te wekken van Real Madrid, Manchester United en Ajax. Olympique Lyonnais en Ben Arfa spraken een wederzijds vertrouwen uit in elkaar en verlengden het contract tot 2010. Met de komst van de nieuwe trainer Alain Perrin krijgen Hatem Ben Arfa en zijn kameraad Karim Benzema tijdens het seizoen 2007/2008 de kans zich definitief te bewijzen. Het seizoen begon erg goed: dankzij zijn techniek, spelinzicht en assists helpt hij Benzema aan veel doelpunten en weet hij ook zelf te scoren in de derde competitiewedstrijd tegen FC Metz. Dit heeft als gevolg dat hij in oktober 2007 door de bondscoach Raymond Domenech wordt opgeroepen voor het Frans voetbalelftal. Twee weken later werd Paris Saint-Germain met 3-2 geklopt door Olympique Lyonnais in het Parc des Princes. Ben Arfa legde de basis op deze onverwinning door het maken van 2 doelpunten. Hetzelfde presteerde hij op Europees niveau tijdens de Champions League-wedstrijd tegen VfB Stuttgart, wederom maakte hij zich nuttig voor Lyon door 2 doelpunten te maken in de 4-2 gewonnen wedstrijd. In november kwam een delegatie van Arsenal op bezoek in Lyon om Ben Arfa aan het werk te zien. De Londense club bereidt een superbod voor op Ben Arfa en diens ploeggenoot Benzema. Voor het duo moet naar verluidt zo'n zestig miljoen euro worden neergelegd. Met Olympique Lyonnais werd het seizoen succesvol afgemaakt, hij won met de club won hij in het seizoen 2007/2008 zowel de Beker als het landskampioenschap. Daarbij werd Ben Arfa persoonlijk door zijn collega's tot het beste talent in de Franse voetbalcompetitie gekozen. Ondanks deze persoonlijk prijs, werd hij door zijn moeilijke karakter en afwijkend gedrag minder geliefd bij oudere collega's in de spelersgroep. Op 25 juni 2008 bereikten Olympique Lyonnais en Olympique Marseille een akkoord over de technisch begaafde voetballer. Voor 15 miljoen euro vertrekt Ben Arfa naar L'OM.

Olympique Marseille
Met ingang van het seizoen 2008/09 speelt Hatem Ben Arfa voor Olympique Marseille. Met l'OM zal Ben Arfa uitkomen in de Champions League en de Ligue 1, en moet vooral zijn voorganger Samir Nasri moeten doen vergeten. In Nederland was Ben Arfa te zien in de uitwedstrijd tegen PSV Eindhoven. In deze wedstrijd was Ben Arfa individueel erg sterk, maar verloor l'OM in de tweede helft met 2-0 van de Brabanders. In de thuiswedstrijd viel Ben Arfa op door sterk dreigend spel en assists, waardoor Marseille 3-0 won van de Eindhovenaren en PSV daarmee een pijnlijke avond bezorgde. Ook in de Franse Ligue 1 gaat het voor de wind met de jonge publiekslieveling van Les Phocéens, gezien hij in de eerste 10 competitiewedstrijden al 5 keer het net wist te vinden en zijn teamgenoten veelal wist te bedienen met scherpe assists.





Deed 'ie toch knap, hoe hij Silva die rooie kaart aansmeerde

[ Bericht 93% gewijzigd door sjimz op 20-03-2009 07:00:13 ]
pi_67193493


(Credits naar heiden6)

Waarom een topic over hem?
Noot noot.
pi_67193554
Schwalbe koning of niet. Hij wordt een toppertje
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:22:38 #4
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_67193635
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:18 schreef TTD het volgende:
Schwalbe koning of niet. Hij wordt een toppertje
De straatrat is al jaren "het grootste talent van Frankrijk".

Is niet eens basisspeler bij Marseille.
WOS'ser for life.
pi_67193636
Hij heeft naar mijn mening, en altijd al gezegd, meer talent dan Samir Nasri (arsenal). Het is zo zonde dat hij een problemchild is en vedette neigingen heeft. Als je gewoon ziet hoe makkelijk hij voetbalt op 10 is dat echt een verademing. Toch denk ik niet dat hij snel zijn gedrag zal veranderen en als dat zo blijft zal hij zeker niet het maximale uit zijn carriere halen (europese topclub).
X
pi_67193722
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:22 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

De straatrat is al jaren "het grootste talent van Frankrijk".

Is niet eens basisspeler bij Marseille.
Diego was ook geen basisklant bij Porto, maar nu is hij de ster van Bremen. Henry en Vieira op de bank of tribune in Italië later sterren bij Arsenal. Soms pakt een transfer gewoon niet helemaal goed uit. Hij moest afgelopen zomer gewoon naar Noord-Londen gaan Had niet mistaan tussen spelers als Nasri, Van Persie en Fabregas
pi_67193752
Betere OP wordt op prijs gesteld.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:32:30 #8
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67193845
iemand al een filmpje van het incident met Silva?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_67193862
Eerste wat ik van hem zag was hoe hij uiterst koel een penalty binnenschoot tegen PSV op z'n 18e.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67196783
Stomme kut fransooz
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67197003
belachelijke actie gisteravond maar als ik dan de vrije trap terugzie tegen twente denk ik wat masterlijk......zoals hierboven gezegd hij moet naar arsenal. daar komt hij tot zijn recht. wenger weet hier raad mee.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67197051
Hij kan natuurlijk wel geweldig voetballen .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67197132
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:22 schreef TheClown1 het volgende:
belachelijke actie gisteravond maar als ik dan de vrije trap terugzie tegen twente denk ik wat masterlijk......zoals hierboven gezegd hij moet naar arsenal. daar komt hij tot zijn recht. wenger weet hier raad mee.
Dat was gewoon geluk dat hij zo viel.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67197694
maar hij laat vaker zien dat hij wel een topper is, ondanks zijn belachelijk actie van gisteravond

"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67198092
Walgelijke kut Fransoos
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67198144
Suarez ging nog geen 10 seconden later net zo makkelijk richting grond natuurlijk.
pi_67198297
Ik weet niet hoor maar volgens mij zag ik toch echt een elleboog tegen z'n nek aan kletsen.
pi_67201559
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij zag ik toch echt een elleboog tegen z'n nek aan kletsen.
Indd, maar het theater daarna was vermakelijk

Jammer van de TT, goede voetballer.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_67201686
Arfa!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:52:11 #20
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67201861
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:01 schreef StarGazer het volgende:
Walgelijke kut Fransoos
100% mee eens.
En dan die vreselijke, typisch Franse naam van hem
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_67202646
Hmm hij zou naar Arsenal gaan. Gelukkig niet
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67202785
Die jongen maakt het zichzelf moeilijk. Lyon laat zo'n jongen niet zomaar gaan, dan is er wat aan de hand. Je merkt het nu bij L'OM met z'n bankgehang en actie aan het eind. Hij snapt niet dat hij wat meer moet gaan doen dan alleen maar op zijn talent drijven.
That's all folks!
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:38:10 #23
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67203295
de nieuwe schwalbekoning
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67204349
Silva had beter rood kunnen pakken door die aansteller doormidden te trappen
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_67204510
wat ik me nu afvraag met silva he, die kon het niet vinden met van basten, als hij nu in de zomer ervandoor gaat en bij zijn volgende club ook uefa cup speelt, moet hij dan die schorsing uitzitten?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')