Omdat die #$*&^#$ mods wederom het topic sluiten terwijl ik aan het typen ben hier dan verder over die kutwethouder, monddood door de smaak van een moderator maar weer dan:
1) Mijn oude gitaarleraar gebruikt nu 20 jaar coke. Hij is de beste gitarist die ik ken en toch wil geen band met hem spelen. Hij gebruikt nog niet eens zoveel, maar hij is er in die tijd gewoon getikt van geworden, niet een beetje maar veel. Hij is hypergevoelig voor stress en wat er ook gebeurt, het is altijd de schuld van iemand anders.
2) Een familie lid van mij kreeg een bloedneus van het snuiven. 5 Handdoeken, grote handdoeken, heb ik aan hem gegeven die waren allemaal rood van het bloed. Dit was pas de 10e keer dat hij snoof. Het bloeden wilde niet ophouden totdat de dokter hem een middeltje gaf.
Stel did overkomt de wethouder terwijl hij op werk zit, van onze belastingcenten. Stel de wethouder wordt net zo hypergevoelig van stress, stel de wethouder verliest het en verneukt zijn werk, en dus ook ons, doordat hij in een slechte bui heeft door het gebruik van de avond daarvoor.
Dat is gewoon getikt. Iemand die coke gebruikt verdient de positie van wethouder niet. Hoeveel mensen die geen coke snuiven en dus per definitie hun baan beter kunnen doen dan hem komen niet in aanmerking voor die baan? Hebben zij dan minder recht om wethouder te zijn dan een coke-junkie?
Noem me maar moraalridder wat je wilt, maar ik heb genoeg coke-shit gezien en ken coke-gebruikers, het zijn over het algemene overspannen figuren die tegen het schizo-frene aan lijken te komen.
Dus.. nee het is niet normaal dat een wethouder dat doet.
Ook niet acceptabel, hij is de wethouder.. de WET... HOUDER.. dus de HOUDER van de WET. In de WET staat dat coke verboden is. Hoeveel duidelijker kan ik zijn?

En kap nou eens met gesluit van die topics man, het is om ziek van te worden.