abonnement Unibet Coolblue
pi_67937007
Zat ik in de rust bij ADO-Sparta nog te zeggen dat De Graafschap het weggeeft..
Ik had m'n mond moeten houden!!!!!!

Succes aankomende wedstrijden, maar ik voel de bui voor mijn cluppie alweer helemaal hangen..
pi_67937616
Zullen we samen rouwen?
pi_67952195
Godverdomme nog strontziek van de wedstrijd van gisteravond. Gelukkig wel goede uitslagen op de overige velden. Nu moet je volgende week tegen groningen winnen..
  zondag 12 april 2009 @ 16:35:41 #154
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67952408
Vantevoren teken je voor een punt tegen NEC, maar op deze manier is het wel erg zuur zeg
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_67952598
Als je van tevoren tekent voor een punt tegen NEC thuis in deze fase van de competitie ben je niet wijs.

Een punt is gewoon niet genoeg.
  zondag 12 april 2009 @ 21:30:36 #156
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67960609
Nouja, we moeten alles winnen, tuurlijk, maar ik ging er niet vanuit dat we dat tegen NEC even zouden doen. Maar het blijven weggegeven punten.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_67961109
Een punt ga weg zeg. Drie punten vooraf en achteraf en niets minder, zeker gezien de fase waarin NEC zit. Nu geef je het zo dom weg door wederom persoonlijke fouten achterin. Het is echt het verhaal van het seizoen, de verdediging is zo ontzettend matig waardoor je elke wedstrijd weggeeft. Je had uitstekende zaken kunnen doen, maar dit soort wedstrijden wordt ons echt fataal.....
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 12 april 2009 @ 22:52:56 #158
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_67963224
Als je 2-0 voorstaat in de ere met nog 15 min te spelen. En dan geef je het nog weg.
Ontzettend; volgens mij heb je dan niets te zoeken in de ere.
Volgende week tegen Groningen moet er gewonnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Borizzz op 12-04-2009 23:01:05 ]
kloep kloep
pi_67963625
Sparta uit wordt wel superbelangrijk, dus die zullen we wel weer verliezen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 13 april 2009 @ 17:34:16 #160
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_67980514
volendam heeft een makkelijker programma dan wij...
floep floep
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:46:56 #161
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_67996650
Iedereen om mij heen liep t eklagen dat ze geen inzet zagen, maar wat een gelul. Ik heb al eerder aangegeven dat het niet aan inzet ligt, maar aan kwaliteit. Ze kunnen gewoon niet beter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_68013433
Volgens Voetbalzone wordt Wim Rijsbergen de nieuwe trainer bij handhaving. Weet dit bestuur nou echt niet wat er 10 jaar geleden is gebeurd? Ik hoef die vent niet te zien bij onze club

Ernie Brandts of gewoon Darije, die doet het toch prima.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_68013510
Rijsbergen alsjeblieft zeg
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_68029893
Kan me niet voorsteleln dat hij het wordt. Dat gerucht ging de vorige keer toch ook al. Overigens hoeft Kalezic van mij ook niet. Ik zou Menzo wel eens willen zien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_68038168
quote:
Betaald Voetbal De Graafschap B.V. heeft vandaag aan de gemeente Doetinchem kenbaar gemaakt, dat haar voorkeurslocatie voor het nieuw te realiseren stadion het Regionaal Bedrijventerrein West-Achterhoek is. Dit nog te ontwikkelen bedrijventerrein is gelegen in Doetinchem-West ten noorden van snelweg A18.
Uit onderzoek en gesprekken met de gemeente Doetinchem is gebleken dat deze locatie voldoende exploitatiemogelijkheden biedt, die noodzakelijk zijn voor een structureel hogere begroting om daarmee de doelstelling, het worden van een stabiele Eredivisieclub, te realiseren. Onder exploitatiemogelijkheden kan worden verstaan het realiseren van een omliggend duurzaam business centre. Indien het groene en duurzame concept niet kan worden gerealiseerd, haken de grote zakelijke partijen, die nu vergaande interesse in dit project hebben getoond, af.
De clubleiding heeft naar diverse alternatieve locaties gekeken, echter was er geen één met vergelijkbare mogelijkheden. Het Regionale Bedrijventerrein West-Achterhoek is waarschijnlijk de enige financieel haalbare locatie in de gemeente Doetinchem.
Het uitspreken van deze voorkeur vindt ondermeer zijn grondslag in de interesse van het bedrijfsleven om te participeren in het project door samen met De Graafschap op het genoemde bedrijventerrein invulling te geven aan het groene concept van de club; een duurzaam stadion omgeven door duurzaam ingerichte bedrijfsactiviteiten.
Tevens sluit de ambitie van de gemeente Doetinchem, om bij de ontwikkeling van het gehele bedrijventerrein duurzaamheid centraal te stellen, aan bij het unieke groene en duurzame stadionconcept van De Graafschap.
Vanaf heden gaat Betaald Voetbal De Graafschap B.V. samen met een aantal zakelijke partners onderzoeken tegen welke voorwaarden een nieuw stadion gerealiseerd kan worden op Regionaal Bedrijventerrein West-Achterhoek. Dit proces en het overleg met de gemeente Doetinchem in deze zal naar verwachting in de zomer van 2009 worden afgerond.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 14:50:55 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_68040026
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zou Menzo wel eens willen zien.
Helemaal mee eens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_68079789
Mocht De Graafschap degraderen, dan zal Geert den Ouden sowieso vertrekken. Wil graag nog eens naar het buitenland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68081174
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef methodmich het volgende:
Mocht De Graafschap degraderen, dan zal Geert den Ouden sowieso vertrekken. Wil graag nog eens naar het buitenland.
Niet dat iemand dat boeit.
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:18:17 #169
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68097148
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef methodmich het volgende:
Mocht De Graafschap degraderen, dan zal Geert den Ouden sowieso vertrekken. Wil graag nog eens naar het buitenland.
Dan zal hij toch echt verkocht moeten worden.

We kunnen ons overigens gewoon nog veilig spelen. Als ADO, Roda, Volendam en De Graafschap geen punten meer halen, dan hoeven we bij winst in de laatste wedstrijd niet eens na competitie te spelen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:53:00 #170
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68098026
Dat Roda geen punten meer pakt wil ik nog wel geloven, maar ADO en Volendam niet? Ik ben bang dat we nog aardig wat punten nodig hebben om daar boven te komen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:27:51 #171
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_68101470
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef methodmich het volgende:
Mocht De Graafschap degraderen, dan zal Geert den Ouden sowieso vertrekken. Wil graag nog eens naar het buitenland.
Den Ouden, wat een clubhoer is dat toch ook. Presteert niks en als het cluppie dan degradeert is ie weg. Gaat er dan geen belletje rinkelen bij die man waarom hij toch elke keer bij die achterhoedeclubs terechtkomt? Zou dat niet aan hemzelf kunnen liggen?
pi_68114866
Uiteraard, maar goed, in zijn beste seizoenen maakt ie er dan tien of meer en dan ben je toch van waarde voor juist die achterhoedeclubs. Maar bij De Graafschap is het helemaal niks geworden, op die fraaie goal in de Kuip na.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68115293
De komende wedstrijden mag hij aan de bak...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:41:20 #174
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_68118940
Tja we moeten er gewoon onvoorwaardelijk achter gaan staan in de laatste vier wedstrijden.
Te beginnen morgen tegen Groningen. Er is een sfeeractie.
Gaan er weer FOK!-ers mee naar Sparta ?
kloep kloep
pi_68120344
Sparta uit moet ik helaas laten schieten ivm werk. Nac uit ga ik wel proberen mee te pakken.

En Den Ouden of Oost? Het is een beetje lood om oud ijzer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')