abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 30 maart 2009 @ 15:18:16 #226
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67548134
Dus.....je bent een worstelaar die al meer maanden out is geweest dan in en dan ga je dit soort dingen zeggen....smart move dickwad. Earth to Kennedy...you aint a star yet.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_67548903
Had dat interview geluisterd. Dat eerste stuk heeft hij niet gezegd volgens mij. (Het wekelijkse testen, hij is zo vaak geblesseerd hoe moet hij dat weten ) maar de rest klopt wel ja.
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Pssssst, het stond in een report, dus het MOET waar zijn...

//En wat nieuwsbrieven natuurlijk.
Dat heb ik niet uit reports hoor. Dat zei ik zelf. Even beter lezen toch

Weer een interview van The Sun met Kane:
quote:
Watching Raw and Smackdown this week has really given us a taste for WrestleMania especially Shawn Michaels against your storyline brother Undertaker. Is that what the boys in the back consider as the real main event of the show?

Yeah, I think so, especially for me.

They’ve had very few previous matches and to put them in a bout at WrestleMania just means so much more.

And both are going to genuinely be out to prove something, as both could legitimately claim that title of Mr WrestleMania.

And remember that Undertaker has never defeated Shawn Michaels in a one-on-one match.

But none of those – including the one where I made my debut back in 1997 – were at WrestleMania, where Undertaker is always at his best.

So you are going to see be a tremendous match between two future Hall Of Famers that will be a once in a lifetime event for our fans.

So what’s your relationship with Mark Calaway like? Is he like a big brother to you in real life?

Undertaker’s helped a lot of people, myself included.

I wouldn’t be in the position that I’m at if it wasn’t for him.

He’s a stabilizing force backstage and he’s always helping the young guys out and passing on his knowledge and his expertise.

So I’d say so but, I’d also say that I’m not the only one he’s a mentor to.

What do the fans ask you about him? You must get pestered all the time with people asking if he’s your real brother or if you’re spending Easter with him?

Oh yeah, people ask stuff like that all the time.

Everyone wants to know if Undertaker is my brother.

It’s funny.

BROTHERS OF DESTRUCTION ... Undertaker and Kane

BROTHERS OF DESTRUCTION ... Undertaker and Kane

Back to WrestleMania, how about this Money In The Bank match you’re in? There should be some big spots in that one!

It has the potential to steal the show.

Last year’s was an incredible match and the athletes that are in it this year are amazing. Especially Shelton Benjamin and Kofi Kingston.

I think this is an opportunity for Kofi to break out as this deal is tailor made for him.

He is one of the best athletes by far on our roster and in the Money In The Bank match you get to showcase that and cause a big buzz.

What’s the job of the big man in that match?

Knock everyone else down off the ladder! That’s it.

Then again it’s WrestleMania – so I’ll probably pull something out.

You debuted in 1997 at the height of the Attitude Era. Now in 2009 WWE is “PG” once again. What do you see as the difference between the two periods?

The Attitude Era was definitely when we were cutting edge, but now we are trying to appeal to a wider audience.

Both have their advantages.

The Attitude Era brought us Stone Cold Steve Austin and I was there for all of that and be the witness, and sometime the participant, in history. That was really neat.

I hate to use the word ‘mainstream’, but now we are trying to appeal to a much bigger audience.

I think that a good thing strategically for the WWE and what you have to do.

Not only in the US and Europe, but all over the world.

We are trying to appeal to as many different people as possible, while not alienating our fan base which is extremely important, because we really do have the best and the most loyal fans in the world.

MASKED ... Kane's old look

MASKED ... Kane's old look

Some of those Attitude storylines did get a bit silly, especially for your character – what with Katie Vick and Lita’s pregnancy. Is that a side of Kane you now want to get rid of?

Yeah, I guess.

The Katie Vick deal – I didn’t really have anything to do with that!

If people actually watch it, that was not me.

But whatever.

As far as the rest of it goes, the characters that we have go through different changes and different phases just like everyone else.

And people have always liked Kane!

When you get presented with storylines like that – can you say “no” or is it just your job to go out and do it?

Well it’s a little bit of both.

You were close to Andrew ‘Test’ Martin in the WWE, who tragically passed away earlier this month. What are your memories of him?

I don’t know how old Andrew was when we met, he was just a kid.

I worked with him quite a bit and I tried to help him learn how to be a big guy in WWE.

So when I heard the news I was very upset.

Advertisement

What’s the atmosphere in the locker room like, because the last few years have been terrible for the wrestling community? Is the morale quite low at the moment?

No, not really.

We get to do what we love to do and go out and perform in front of our fans.

It’s just like everything else. Looking at things from the outside you probably have a different perspective then when you are actually there.

Our company has done a tremendous job of trying to get the sort of people that you would want to work for you, that you’d want to represent your company, into our company.

And because of that the locker room is actually pretty harmonious.

I would say actually that morale is very high, is as high as I’ve ever seen it.

Finally we’ve talked a bit about two matches at WrestleMania, what are your thoughts and predictions on the rest of the card?

Randy Orton is a snake and Triple H is at the top of his game, so I think you’re going to see Triple H retain his title.

In the Big Show v Edge v John Cena match I’m going to go with Show on that one, because he’s physically so strong.

Matt and Jeff Hardy is a toss up. It’s two brothers so who knows what is going to happen there.

Miz and Morrison will unify the titles and there are too many Divas in the battle royal for me to have any idea who will be the victor.

As for Money In the Bank – I’ll win that one of course!

[ Bericht 64% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 30-03-2009 16:35:36 ]
pi_67552208
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef kidkash19 het volgende:
"World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of Smackdown Superstar Mr Kennedy as of today, March 30, 2009. WWE wishes Mr Kennedy the best in all future endeavors."
Is niet leuk!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games maandag 30 maart 2009 @ 18:00:37 #229
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67553094
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Had dat interview geluisterd. Dat eerste stuk heeft hij niet gezegd volgens mij. (Het wekelijkse testen, hij is zo vaak geblesseerd hoe moet hij dat weten ) maar de rest klopt wel ja.
[..]

Dat heb ik niet uit reports hoor. Dat zei ik zelf. Even beter lezen toch

Weer een interview van The Sun met Kane:
[..]
PI's leren lezen
.....Kennedy
pi_67555442
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:00 schreef Wessiej het volgende:

[..]

PI's leren lezen
Smillies leren lezen
  Redactie Games maandag 30 maart 2009 @ 19:47:31 #231
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67555814
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Smillies leren lezen
.....Kennedy
pi_67557334
Op youtube zitten kijken naar Benoit & Angle als tag team. Man, wat een team zeg. Backstage erg grappig en mega matches Zoals tegen Eddie & Chavo. Wat heerlijk.

[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 30-03-2009 23:58:40 ]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 08:46:07 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67567899
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lacey
Luck is for losers
pi_67568290
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Op youtube zitten kijken naar Benoit & Angle als tag team. Man, wat een team zeg. Backstage erg grappig en mega matches Zoals tegen Eddie & Chavo. Wat heerlijk.

Omfg wtf!

SC420 moet eens beginnen met uploaden, wil RAW zien!
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_67568335
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:10 schreef renwan het volgende:

[..]

Omfg wtf!

SC420 moet eens beginnen met uploaden, wil RAW zien!
Eens!!! De RAW voor WM XXV Ben benieuwd wat ze daar nog mee doen.

Hoopt op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_67569092
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Eens!!! De RAW voor WM XXV Ben benieuwd wat ze daar nog mee doen.

Hoopt op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij's braaf begonnen, jeuj!

Maar da's inderdaad iets wat we volgens mij al 4 weken hopen, zou het vandaag zover zijn?
Welkom vader renwan ^O^
pi_67569234
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:43 schreef renwan het volgende:

[..]

En hij's braaf begonnen, jeuj!

Maar da's inderdaad iets wat we volgens mij al 4 weken hopen, zou het vandaag zover zijn?
Het moet!!!! Ik ga niet kijken naar legendarische perkamenthuidjes
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:59:13 #238
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67569633
*zucht* Gezeur om Austin maakt me moe, de beste man kan nog maar heel weinig en ik zie hem liever terug in een volledige match (wat niet gaat gebeuren) dan als iets wat we al zovaak hebben gezien de afgelopen jaren, als hij alleen voor een Stunner en bier drinken komt mag hij wat mij betreft weg blijven
Luck is for losers
pi_67570411
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht* Gezeur om Austin maakt me moe, de beste man kan nog maar heel weinig en ik zie hem liever terug in een volledige match (wat niet gaat gebeuren) dan als iets wat we al zovaak hebben gezien de afgelopen jaren, als hij alleen voor een Stunner en bier drinken komt mag hij wat mij betreft weg blijven
Dat ben ik helemaal met je eens hoor maar zelfs dat zie ik liever gebeuren dan die drie lijken die nog minder kunnen dan Austin
Welkom vader renwan ^O^
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:29:23 #240
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67570597
Steamboat kan méér dan Austin, Steamboat houdt zichzelf al jaren in conditie door gewoon ringwerk te doen. Elimineer de 2 oudjes vroeg in de match en laat het even Steamboat - Jericho zijn, dat moet meer dan gemiddeld worden en sluit af met een Ram Jam
Luck is for losers
pi_67572349
Over WM XXV (moet dit nog in een spoilert?)
SPOILER
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:31:12 #242
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67572636
Lijkt me niet goed om iemand die de titel wint op WMXV door zn MITB in te cashen meteen de week erna zn Titel te laten verliezen, dat doet de titel geen goed en ook degene die de titel heeft gewonnen geen goed. Daarbij gaat Christian denk ik weinig kans maken...

Het cashen van de MITB op WM zelf lijkt me dan wel weer een goed plan
Luck is for losers
pi_67572964
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Lijkt me niet goed om iemand die de titel wint op WMXV door zn MITB in te cashen meteen de week erna zn Titel te laten verliezen, dat doet de titel geen goed en ook degene die de titel heeft gewonnen geen goed. Daarbij gaat Christian denk ik weinig kans maken...

Het cashen van de MITB op WM zelf lijkt me dan wel weer een goed plan
Ja maar wie van de MitB maakt dan aanspraak op welke titel? Straks gaan ze de IC title ermee cashen ( ) nouja, mits goed uitgevoerd zou dat ook een goeie push voor de titel kunnen zijn.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:49:39 #244
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67573315
Had Punk vorig jaar aanspraak op de titel ten tijde vd MITB? Meestal bouwen ze degene die hem wint daarna wat op om hem dan te laten cashen. Zelfs Edge had toen hij hem won geen enkele aanspraak op de titel rond die tijd, een jaar later won hij hem.
Luck is for losers
pi_67574234
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef kidkash19 het volgende:
Had Punk vorig jaar aanspraak op de titel ten tijde vd MITB? Meestal bouwen ze degene die hem wint daarna wat op om hem dan te laten cashen. Zelfs Edge had toen hij hem won geen enkele aanspraak op de titel rond die tijd, een jaar later won hij hem.
Hmm, da's inderdaad waar. Maar ik zou liever zien dat ze hem op WM incashen.
Mr. Prolapse 2009
pi_67574803
Over RAW kan ik kort zijn:

Was dit nou DE Raw voor Wrestlemania?
SPOILER
Welkom vader renwan ^O^
pi_67576379
Je maakt me bang, straks wil ik RAW niet meer zien
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:01:15 #248
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67577587
Beter bang voor Raw dan voor WM, dat is het punt waar ik op zit (al zal ik 5 april vast zitten te kijken)
Luck is for losers
pi_67578086
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
Beter bang voor Raw dan voor WM, dat is het punt waar ik op zit (al zal ik 5 april vast zitten te kijken)
Ik durf daar geen uitspraken over te doen, dan word ik weer afgebrand door die-hard HBK + Undertaker fans
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Games dinsdag 31 maart 2009 @ 14:34:05 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67578640
Alsnog blijft mij de vraag hoe de fuck je WM 'niets aan' kan vinden, de card is
.....Kennedy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: