abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67108757
Jaaaaaa eindelijk!: Autoblog wil op de tv:
quote:
Ja, het is tijd dat Autoblog een eigen autoprogramma krijgt. En dat kan!

In de reacties op diverse artikelen hebben we al vaak genoeg mensen horen roepen dat we op TV moeten. Tot voor kort was dat geen optie, aangezien we niet willen conformeren aan de commerciële rakkers van RTL of SBS. Ik bedoel, zijn er echt mensen die zitten te wachten op het saaie gelul van Bavo of Pilarczyk, die consequent alles de hemel in prijzen? Nee, daarom is een publieke omroep de enige optie. Enter Powned, de nieuwe omroep van Geenstijl. Via de publieke omroep kunnen we ons eigen ding doen en dat vond Powned wel een goed plan. De omroep in spé wil Wouter op TV hebben en wij helpen ze graag.

Wij geven daarom 2000 gratis(!) lidmaatschappen Powned weg. Meld je snel aan via deze speciale actiesite want op=op. Vanwege de mediawet is men genoodzaakt wel eerst 5,72 euro van je rekening af te schrijven, maar dankzij Autoblog krijg je je geld na afloop teruggestort. Tevens sturen we je een gratis DVD met de hoogtepunten uit 2008, dan kun je alvast wennen aan hetgeen je straks op televisie gaat zien. Alleen dan met meer budget!

PS: Ben je Belgisch? Dan kunnen we nu even niks met je hulp. Maar wellicht heb je vrienden of familie in Nederland? Zo ja, maak ze lid!
bron: http://www.autoblog.nl/ar(...)log-op-tv#post-26541

Tijd voor een autoprogramma met ballen op tv! Geen Huub Stapel maar mensen die er verstand van hebben. Zou toch leuk zijn en kost geen drol.

Lid worden = gratizzzzzzz en auto's zijn fijn.
hup hup ben jij al lid?
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_67109230
Autoblog Gek op wielen
pi_67109532
Autoblog
PowNed
Wouter
pi_67118722
Een autoprogramma op TV, altijd welkom!
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_67123273
Ik ben al lid geworden, n.a.v. het draadje op AB..

Gun het ze van harte! Ik vind vooral Wouter altijd erg goed, en ik denk dat hij niet zal misstaan op tv..

En Aimee
Nee.
pi_67123342
Ik heb Top- en fifthgear al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')