abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:41:50 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67161037
DT zullen ze wss uit de 1e ronde halen, LB hebben ze opzich wel daar zoeken ze meer naar diepte net zoals op CB. Ze gaan een heel ander systeem spelen op D met meer blitzes en man covers daarom zijn June en Brooks weg omdat ze grotere fysiekere LB nodig hebben in dat systeem.

WR zit opzich wel goed, Bryant als deep threat, Clayton als posession WR die het beter gaat doen nu Gruden weg is, Winslow/Smith/Stevens als atletische TE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_67161115
quote:
Detroit Lions general manager Martin Mayhem said the Lions still are considering selecting Wake Forest LB Aaron Curry with the first overall pick despite trading for LB Julian Peterson.
zouden ze dit echt overwegen? Of is het meer een idee van: we willen ons niet in de kaart laten kijken en wat leverage hebben als we met de agents van de top OT gaan onderhandelen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67161130
quote:
The Baltimore Ravens have released CB Samari Rolle.
quote:
Carolina Panthers DL Julius Peppers will not be traded to the New England Patriots, according to Adam Schefter, of NFL Network.
De geruchten gingen al rond:
quote:
The Associated Press reports Pittsburgh Steelers owner Dan Rooney has been nominated by President Barack Obama to be the ambassador to Ireland.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67186205
quote:
NEW YORK -- The NFL will look into changing instant replay rules in hopes of avoiding a repeat of the blown call by referee Ed Hochuli that helped cost San Diego a game last season.

The competition committee will propose that when the ball comes loose when a quarterback is throwing, replay can be used to determine if it is a fumble or an incomplete pass. Such a change would resemble the rules alteration made for down-by-contact plays two years ago.

In the final minute of a game at Denver in Week 2, Hochuli ruled a ball that slipped from Broncos quarterback Jay Cutler's grasp was an incomplete pass instead of a fumble. The ball was recovered by the Chargers and Hochuli later acknowledged his decision was wrong.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:48:13 #30
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67186381
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef Guard het volgende:

[..]


[..]

De geruchten gingen al rond:
[..]


Peppers kán nog niet eens getrade worden omdat-ie de franchise tender nog niet heeft getekend, dus de Panthers mogen officieel nog met niemand onderhandelen.

Peppers naar de Pats zou erg leuk zijn, maar financieel misschien erg creatief boekhouden?
pi_67192496
$17 miljoen volgend jaar en het jaar erop geloof ik $21 miljoen voor Peppers hoorde ik op NFL.com?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67193462
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef zjroentje het volgende:
$17 miljoen volgend jaar en het jaar erop geloof ik $21 miljoen voor Peppers hoorde ik op NFL.com?
$17 milj is zijn salaris komend seizoen onder de tag bij de Panthers, en dan zou in 2010 zijn salaris rond de $ 21 mil uitkomen, mochten de Panthers hem weer taggen (al weet ik niet of dat is toegestaan) Tag salaris is altijd het gemiddelde jaarsalaris van de 5 best betaalde spelers op die positie, of het laatst verdiende salaris + 5%, whichver is more).

Mocht Peppers getrade worden, dan zal zijn nieuwe team met een heel aantrekkelijk contract moeten komen, en gezien de ontwikkelingen rond Haynesworth zal ook dat contract een potentiele waarde hebben van $100 milj, maar de vraag is dan altijd hoeveel daarvan effectief overblijft.

Maar zoals gezegd, zonder getekende tender van Pepers mogen de Panthers (officieel) niet onderhandelen met andere teams, maar ik vraag me af in hoeverre dat ook niet gebeurd. misschien is het wel allemaal heel hypothetisch wat ze nu doen:

Patriots: Stel wij hebben intresse in een defensive speler van jullie, zouden jullie geintresseerd zijn in een tweede ronde pick, die we misschien wel ergens anders vandaan hebben gehaald?
Panthers: Het zou heel goed kunnen dat we daar wel oren naar hebben

Patriots: Hoi Julius' agent, vind je het niet vervelend dat teams niet over je client kunnen onderhandelen nu de tender nog niet getekend is? Misschien moet je client dat maar eens doen *wink, wink, nudge, nudge*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67193639
Laatst verdiende salaris + 20% zelfs.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67196453
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:22 schreef zjroentje het volgende:
Laatst verdiende salaris + 20% zelfs.
oh ja ik dacht al toen ik het schreef "5%is eigenlijk helemaal niet zo veel in deze wereld van absurde bedragen", maar ja te lui om het op te zoeken...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67226198
quote:
Jennifer Lebovich, of the Miami Herald, reports blood alcohol tests show Cleveland Browns WR Donte' Stallworth was legally drunk when the car he was driving struck and killed a pedestrian, according to a source.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:12:28 #36
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67230027
Begint lekker voor de Browns
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_67237926
Dit zou wel eens einde carriere voor Stallworth kunnen zijn en financieel zal hij ook wel een substancieel bedrag aan de nabestaanden kwijtraken.

P.S. Ik vind het zeker geen saaie offseason

[ Bericht 1% gewijzigd door Sloppy op 20-03-2009 16:08:52 (typo) ]
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:46:47 #38
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67265074
De nfl is wel heel gul met tweede kansen dus zit er voor Stallworth vast ook nog wat in

Nog een ruime maand tot de maand. Ik ben erg benieuwd wat teams op willen geven voor Jay Cutler. Ogenschijnlijk meer dan tien teams geinteresseerd. Pats, Colts, Chargers, Falcons, Ravens, Bengals, Saints, Packers en Giants vallen door de qb's zeker af.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_67291151
Ik doelde op het feit dat hij misschien te oud zal zijn als hij vrij komt. Ik las dat voor DUI manslaughter max 15 jaar staat.
pi_67307803
quote:
RICHMOND, Va. -- The Detroit Lions will retire the number 93 for the 2009 football season in memory of player Corey Smith, one of three men lost when their fishing boat capsized off the Florida Gulf Coast three weeks ago.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67327451
Even een andere vraag; hoe volgen jullie de wedstrijden hier vanuit Nederland? Want ik wil het seizoen graag volgen (in het bijzonder de NE Patriots) maar op Nederlandse tv komt hier niks van.
pi_67327566
forums.tenyardtorrents.com

Verder kan je ESPN America ontvangen via digitale tv, daar komen ook elke week een aantal NFL wedstrijden live op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 23 maart 2009 @ 16:19:47 #43
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67328077
goede streams zoeken ik heb namelijk 2 seizoenen lang de Florida Gators elke game gevolgd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_67328469
Ik volg nu ongeveer 3 jaar de arizona cardinals.
en dat betekent 3 jaar lang elke zondag naar een lullig kut streampje kijken i love it!

Maar volgend jaar abonneer ik mij op nfl gamepass
http://www.nfl.com/gamepass
kan je alle wedstrijden zien. kost je iets van 250 dollar voor het hele seizoen
if you ain't cheating you ain't trying
  maandag 23 maart 2009 @ 18:59:51 #45
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_67332953
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef Moonlighter het volgende:
en dat betekent 3 jaar lang elke zondag naar een lullig kut streampje kijken i love it!

Maar volgend jaar abonneer ik mij op nfl gamepass
http://www.nfl.com/gamepass
kan je alle wedstrijden zien. kost je iets van 250 dollar voor het hele seizoen
Gamepass-streams kan je ook gewoon op diverse sites vinden hoor. Dat scheelt je weer 250 dollar. Kan je daar mooi bier van kopen om het verdriet na weer een Cards loss weg te drinken .

edit: Ik ben overigens best bereid om ervoor te betalen maar dan wil ik minimaal zo'n HQ-stream hebben zoals die nu gebruikt wordt tijdens March Madness, die kan ik gewoon via mijn mediacenter op mijn TV in de woonkamer afspelen

[ Bericht 15% gewijzigd door PirE op 23-03-2009 19:08:47 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 23 maart 2009 @ 19:03:10 #46
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_67333075
Streamtvnow.com gebruik ik al een jaar of 4. Streams worden steeds beter en het kost 7,5 dollar voor een maand. Streampje kijken went ook. Ik moest heel erg wennen aan de Superbowl op groot scherm
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_67339087
Nfl opening weekend:

Donderdag 10 September NFL KICKOFF
- Titans @ Steelers

Zondag 13 September SNF
- Bears @ Packers

Maandag 14 September MNF
- Bills @ Patriots (Owens vs Moss)
- Chargers @ Raiders

Thanksgiving day
- Packers @ Lions
- Raiders @ Cowboys
- Giants @ Broncos

[ Bericht 13% gewijzigd door Moonlighter op 23-03-2009 22:19:07 ]
if you ain't cheating you ain't trying
pi_67340765
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Moonlighter het volgende:
Nfl opening weekend:

Donderdag 10 September NFL KICKOFF
- Titans @ Steelers
De Steelers zijn nog niet vergeten hoe de Titans afgelopen jaar hun voeten afveegden aan the terrible towel. leuke matchup

is het al september?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67341917
Eerste SNF en MNF dus heerlijke divisional rivalries.

TO een no-show op de eerste dag van voluntary work-outs bij de Bills.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67342076
Iemand trouwens een link naar een wallpaper van Arrowhead stadium. Kan er maar geen vinden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')