quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:31 schreef Treezz het volgende:
[..]
idd
Gerard, Rob en paul en michiel en ook wel giel
Ach, we kunnen ook niet te verwend worden hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het leugens zijn dat 3FM geld krijgt voor het draaien van bepaalde platen
Dat betekent dus dat de muziekredactie compleet ruk is
Maar we blijven wel luisteren, dus blijkbaar doet 3FM toch iets goedAls ze dat nou ook eens met de muziek zouden doen zou het
zijn
Ik in ieder geval niet. Luister (helaas) echt stuk-ken minder dan "vroeger".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
Maar we blijven wel luisteren, dus blijkbaar doet 3FM toch iets goed
Dat dus. En aan de luistercijfers zie ik niet dat de blijkbaar nieuw ingeslagen koers van populaire platen draaien ervoor zorgt dat 't marktaandeel door het dak gaat. Maar goed, ook dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Luister (helaas) echt stuk-ken minder dan "vroeger".
Een medestanderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef drummerdude het volgende:
TVP voor vanavond![]()
(*is stiekum wel blij met AAR*)
Klagen is leuk, maar ik snap niet waarom je 't keer op keer (en bijna elke dag) jezelf aandoetquote:
Volgens mij gaat de kwaliteit van de muziek er volgend uur juist op vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Nog 15 minuten normale muziek. Daarna Corne..![]()
Yup, een onvervalste Simon Cowell creatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |