abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236329
nou....?
  woensdag 27 oktober 1999 @ 14:27:00 #2
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_236330
1. Is hij intens verrukkelijk?

2. Zo ja, ik zou niet weten waarom!

pi_236331
hij ziet er ontzettend lekker uit, maar maakt niet de indruk daar zelf van overtuigd te zijn.
(zoals bart dat wel, ten onrechte, is)
pi_236332
Maurice verrukkelijk???? Smaken verschillen gelukkig.....
ach..... tis maar een spelletje

pi_236333
Waarom weet ik niet, maar hij is inderdaad wel leuk, verrukkelijk is overdreven, maar hij is okee.
Bartje is en blijft het leukste, maar Maurice is daarna het leukst, alleen jammer dat hij van oudere vrouwen houd, eigelijk is hij een vies mannatje, maar wel een leuk, gespierd, vies mannetje. Nou ja, ik weet het ook niet hoor.
Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_236334
Wat een treurigstemmend ge-oha hier, Maurieske is gewoon een wandelende nageboorte, niet meer en niet minder en iedereen mag vervolgens zelf bepalen of tie dat lekker vindt. Teetruttengedoe . Mazzel
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

  woensdag 27 oktober 1999 @ 16:44:00 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_236335
Hoewel ik Maurice een gluiperige gerontofiele grafbek vind, is dit toch een erg leuk topic. Als zelfs zo'n hufter door de dames wordt gewaardeerd is er misschien voor mij ook nog wel hoop.


Ik ga snel mijn halters zoeken.

Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 16:49:00 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_236336
Sinds men die laptop over de schutting heeft gesmeten is het leven hier een stuk aangenamer!

Maar wat lees ik nu; een discussie over mij? Hobbes en Coolio, jullie zijn personen naar mijn hart. Bedankt voor jullie fanmail, ik zie jullie 31 december wel bij de uitgang?

En piepeltje, kijk eens naar je zelf, want een ontzettende lelijke kop heb jij! En dat noemt mij een nageboorte, whaahahahaha

Soory, moet nu de kippen gaan voeren, tja, bianca en mona moeten toch ook eten? whahahahaha!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_236337
Maurice heeft best een leuke kop en zeker een mooi lichaam (in tegenstelling tot Ruud en Willem). Het is jammer dat er zo weinig intelligents uitkomt, maar dat is bij de hele groep het geval. Bovendien houdt Maurice wel van dieren (in tegenstelling tot Willem die de kippen stiekem schopt)en dat doet het vaak goed bij vrouwen.
De ongewassen uitstraling van zowel Ruud als Willem is voor de meeste vrouwen ook niet echt appealing. Op Bart hoeven we ook niet echt te vallen, want dat is onbegonnen werk door zijn Sabine verering. Dan Maurice maar, bij gebrek aan beter.


  woensdag 27 oktober 1999 @ 17:40:00 #10
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_236338
Athena, ik dank u
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_236339
quote:
op 10-27-1999 om 05:40 PM schreef Maurisico het volgende:
Athena, ik dank u

Geen dank lekker ding
Jammer dat je alleen op oude vrouwen valt...


pi_236340
Achhh hij heeft verder een lekker kont ...tja en de rest...hmmm zak over de kop ...stukkie pleister over zijn bek en dan valt het nog wel mee......
Hop, Hop......till you drop....

pi_236341
NOu ik moet zeggen dat degene die deze topic begon (barry) er zelf ook wel mag zijn.
hij lijkt verdacht veel op maurice n.l.

extrapolert gespierd
intens gebruind
goddelijke billen

Wat wil een Biance,mona,karin nog meer??
dus barry
werp jezelf over DE schutting d.m.v. een attractie van MIJNHEER van der Most
(www.kernwasser-wunderland.de)

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

  zaterdag 18 december 1999 @ 01:07:00 #14
959 opa
De man met de witte shawl
pi_236342
Hup, de klootzak gaat omhoog
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_236343
Heh heh, -ergens- wel grappig al die ouwe topics weer bovenaan de lijst omdat barry er in had gereageerd en opa het een of ander in z'n bol gehaald heeft. Ik ben het niet helemaal eens met de actie van opa, maar wat ik nu doe is gewoon maar on-topic reageren.

Ik vind Maurice sinds hij het huis uit is, de paar keren dat ik hem gezien heb, bij BB en B&vD (en gehoord op VOO radio) alleen maar verrukkelijker worden. Wat een lief jochie is het toch. Heerlijk. Ik vond hem ook wat te saai om nog in het huis te blijven, maar nu in het clubje ex-BBers is het mijn favoriet.

En opa: please relax (Ouwe topics hebben we weinig aan)

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zaterdag 18 december 1999 @ 12:51:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_236344
Definieer verrukelijk?
  zaterdag 18 december 1999 @ 15:23:00 #17
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_236345
Eh, ja Mauries. Lekker ding...niet dus!

Wel orgineel, topic hergebruik, scheelt kilobytes en spaart de natuur.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  zaterdag 18 december 1999 @ 16:02:00 #18
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_236346
Verrukkelijk ??
Jazeker, op onze tafel liggend met een appel in mn mond, van die witte dingen om z'n poten, gestuffed met een heerlijke vulling en niet te vergeten de garnering.
Mag ik de eerste zijn die hem aansnijd ?
Is het al tijd voor aktie ?


  zaterdag 18 december 1999 @ 16:02:00 #19
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_236347
Verrukkelijk ??
Jazeker, op onze tafel liggend met een appel in mn mond, van die witte dingen om z'n poten, gestuffed met een heerlijke vulling en niet te vergeten de garnering.
Mag ik de eerste zijn die hem aansnijd ?
Is het al tijd voor aktie ?


  zaterdag 18 december 1999 @ 16:04:00 #20
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_236348
[quote]op 12-18-1999 om 04:02 PM schreef Inimini het volgende:
Verrukkelijk ??
Jazeker, op onze tafel liggend met een appel in mn mond, ......quote]

shit, zo'n honger had ik ook weer niet.
Sorry mensen !

Is het al tijd voor aktie ?


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')