Dat is inderdaad wel raar, maar misschien doen ze het zo omdat pinkpop ook vol staat met bruce fansquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Veel van de mensen zullen ook naar PP gaan en dus twee keer Killers in 1 weekend....
Moet opeens heel hard hoesten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:56 schreef TheZapster het volgende:
Nou ja , bekijk het van de zonnige kant, Ajax speelt uit dus dat gaat gewoon door![]()
![]()
![]()
*ahum* WIDMquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Net ook gestemd. Voor mij maakt het niet uit waar ik a.s. december naar toe reis, ik kom toch.
Nu een mededeling van huishoudelijke aard: vanavond kan ik niet de hele avond meeluisteren vanwege de WK afstanden.
Volgens Domien gaat Michiel het doen (zie Twitter).quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef Againzender het volgende:
Kut voor de fans dat Killers niet doorgaat. Doet nu Domien nog steeds MM, of komt Michiel zich even drie uur afreageren?
Wat is er mis met het schaatsen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai! Ik zit in de studio, maar da's puur voor een kopje warme chocolademelk. Michiel doet MetMichiel vandaag, ik druip zo af. Maar! Ik mag lekker wel naar de WIDM finale kijken!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai! Ik zit in de studio, maar da's puur voor een kopje warme chocolademelk. Michiel doet MetMichiel vandaag, ik druip zo af. Maar! Ik mag lekker wel naar de WIDM finale kijken!
Damn, dat is wel erg fucked up zeg....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is weer onderweg naar huis...
Het verslag van mijn belevenissen staat op Twitter. De trein stond op Duivendrecht toen ik 't voor het eerst hoorde, dus ben alsnog gaan kijken bij de HMH.
Opvallend vrolijk idd...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook al?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()