abonnement Unibet Coolblue
pi_67095707
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Littlecreep het volgende:
Misschien dat we een soort van sarcasme missen ofzo
Nee, slechts iemand zonder al te veel routekennis en op de betreffende beklimming een beetje scheel keek van vermoeidheid en dus wat info mistte.
  maandag 16 maart 2009 @ 12:07:14 #52
14505 OProg
A Life in Music
pi_67097667
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:15 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Ik vind het juist stoer en wat je zegt: die sneeuwmuren maken het een mooie ervaring. Ik heb er ook wel eens over gedacht, maar het lijkt me dat de afdalingen zo verschrikkelijk koud zijn. Hoe was dat?
Het lichaam is wel goed warm te houden, hoewel echt aangenaam natuurlijk anders is. Het zijn, ondanks goede handschoenen, meer je handen die echt koud worden. Ook omdat je toch wat verkrampter in je bochten zit. In het dal was het toch tegen de 20 graden dus dat was in de zon goed te doen. En ondanks dat de temperatuur bergop snel daalt is het toch altijd erg warm. Wel gemerkt dat het nog vroeg in het seizoen is, maar toch wel goed kunnen rijden. Basisconditie is gewoon goed, miste het alleen aan pure kracht in de benen maar dat komt nu wel weer heel snel terug.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_67098454
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef Littlecreep het volgende:
Misschien dat we een soort van sarcasme missen ofzo
Ik zag de woorden 'het bordje' er niet tussen staan
pi_67101856
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef OProg het volgende:

[..]

Het lichaam is wel goed warm te houden, hoewel echt aangenaam natuurlijk anders is. Het zijn, ondanks goede handschoenen, meer je handen die echt koud worden. Ook omdat je toch wat verkrampter in je bochten zit. In het dal was het toch tegen de 20 graden dus dat was in de zon goed te doen. En ondanks dat de temperatuur bergop snel daalt is het toch altijd erg warm. Wel gemerkt dat het nog vroeg in het seizoen is, maar toch wel goed kunnen rijden. Basisconditie is gewoon goed, miste het alleen aan pure kracht in de benen maar dat komt nu wel weer heel snel terug.
Bij mij is dat door 't spinnen laatste tijd wat andersom. Heb wel echt veel kracht, maar kom er maar niet aan toe om lange duurtochten te maken. Morgen misschien maar ff.
pi_67103106
Ik ga nu lekker naar buiten!
De zon schijnt zo lekker, heerlijk! Eens kijken of ik aan 2.5u genoeg heb om een beetje richting amerongen te komen (ik verdwaal altijd overal-->daar ben ik een meisje voor geworden)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 maart 2009 @ 15:51:12 #56
130803 Gripper
Get a grip
pi_67104044
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga nu lekker naar buiten!
De zon schijnt zo lekker, heerlijk! Eens kijken of ik aan 2.5u genoeg heb om een beetje richting amerongen te komen (ik verdwaal altijd overal-->daar ben ik een meisje voor geworden)
Pak een oude falk-atlas (zo'n uitvouwkaart) van Nederland. Omgeving Utrecht staat daar op A4 formaat in. Desnoods even plastificeren, en in je achterzak. Plaatsjes staan er altijd op, dus als je op gegeven moment in een dorpje bent, kun je je altijd even grofweg orienteren. En verder kun je met de ANWB paddestoelen natuurlijk nooit echt verdwalen in Nederland.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_67104788
quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:53 schreef Tommeke het volgende:
Ik haat wind
Dat dus.

Vanmiddag mn eerste (korte) ritje van het seizoen gemaakt: eerst een uur de beentjes weer een beetje losgefietst. Rustig op souplesse gereden. Laatste halfuur meer op de macht, wat meer geforceerd tegen de wind in...

Moest er, zoals verwacht, weer helemaal inkomen. Het kleine beetje conditie/kracht wat ik vorig seizoen sinds de zomer opgebouwd had, is na een winter waarin ik niets gedaan heb, compleet weg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_67108194
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:51 schreef Gripper het volgende:

[..]

Pak een oude falk-atlas (zo'n uitvouwkaart) van Nederland. Omgeving Utrecht staat daar op A4 formaat in. Desnoods even plastificeren, en in je achterzak. Plaatsjes staan er altijd op, dus als je op gegeven moment in een dorpje bent, kun je je altijd even grofweg orienteren. En verder kun je met de ANWB paddestoelen natuurlijk nooit echt verdwalen in Nederland.
Te laat lees ik dit en missie Amerongen: BIG FAIL
Ik wilde NIET naar Nieuwegein en uiteindelijk heb ik enkel rondjes nieuwegein, ijsselstein gereden. Ben serieus 3 x langs Roadhouse big daddy in dat kutdorp gekomen
Of misschien wel vaker, want het duurt meestal even voordat ik iets herken
Na die derde keer was ik het zo zat dat ik maar Utrecht terug heb gevolgd

Uiteindeiljk 42 km, wel een mooi gemiddelde van 72.5 gehouden, tot ik terug in de bebouwde kom/centrum van Utrecht was
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67109087
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:00 schreef cyclechick het volgende:

Uiteindeiljk 42 km, wel een mooi gemiddelde van 72.5 gehouden, tot ik terug in de bebouwde kom/centrum van Utrecht was
Mooi gemiddelde!

Ik heb helaas nog niet zo veel kunnen fietsen en die Duiters hebben mijn Milram shirt nog niet geleverd
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_67109706
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:26 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mooi gemiddelde!

Ik heb helaas nog niet zo veel kunnen fietsen en die Duiters hebben mijn Milram shirt nog niet geleverd
Wat voor milram shirt?
Ik heb net een rondje in mijn blauw-wit gevlekte gemaakt, uberc ool


Oops. deze mag weg
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67109715
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:26 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mooi gemiddelde!

Ik heb helaas nog niet zo veel kunnen fietsen en die Duiters hebben mijn Milram shirt nog niet geleverd
Wat voor milram shirt?
Ik heb net een rondje in mijn blauw-wit gevlekte gemaakt, ubercool
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67111412
Was echt zalig weer vanmiddag. Lekker na het werk nog een rondje van 50 km gemaakt door Belgisch Limburg. Ging in ieder geval stukken soepeler dan de voorgaande keren dat ik deze maand gefietst heb
pi_67111469
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat voor milram shirt?
Ik heb net een rondje in mijn blauw-wit gevlekte gemaakt, ubercool

Die, volgens mij dezelde als jij dan hebt
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_67112758
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:00 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Te laat lees ik dit en missie Amerongen: BIG FAIL
Ik wilde NIET naar Nieuwegein en uiteindelijk heb ik enkel rondjes nieuwegein, ijsselstein gereden. Ben serieus 3 x langs Roadhouse big daddy in dat kutdorp gekomen
Of misschien wel vaker, want het duurt meestal even voordat ik iets herken
Na die derde keer was ik het zo zat dat ik maar Utrecht terug heb gevolgd

Uiteindeiljk 42 km, wel een mooi gemiddelde van 72.5 gehouden, tot ik terug in de bebouwde kom/centrum van Utrecht was
Wacht even.. je wilde dus naar Amerongen maar bent niet verder gekomen dan Nieuwegein/IJsselstein? Misschien kun je beter een paar keer met een groepje mee, dan weet je een beetje hoe je moet rijden. Je mag ook wel eens met mij (en mijn huisgenoot) meerijden maar dan moet je wel beloven dat je wat minder hard gaat Wat ik wel eens doe als ik een nieuw gebied in ga is een kaartje uitprinten en/of vantevoren een route uittekenen en dan navigatienotes maken.. Of gewoon lekker verdwalen en dan achteraf terugkijken met Google Maps waar je wat fout hebt gedaan
pi_67113267
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat voor milram shirt?
Ik heb net een rondje in mijn blauw-wit gevlekte gemaakt, ubercool
Hoe cool is die outfit!
Ik fiets nu in een Fassa Bortolo of Rabobank bolletjestrui rond.
Of Caisse d'Epargne
  maandag 16 maart 2009 @ 20:24:24 #66
11102 knep
Mountainfreak
pi_67113888
Morgen na een dagje cursus ook maar eens een paar uur fietsen .
pi_67114360
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:07 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoe cool is die outfit!
Ik fiets nu in een Fassa Bortolo of Rabobank bolletjestrui rond.
Of Caisse d'Epargne
Ja op het ogenblik vind ik dit met afstand het tofste shirt van het profpeloton Hoop wel dattie een beetje snel komt. Ze hebben hem al een keer geprobeerd af te leveren maar toen was ik niet thuis, en dumpen bij de buren doen ze kennelijk niet aan
Ik wissel normaal tussen mij regenboogtrui(van Quick Step), bolletjestrui, gele trui(beide van Rabo) en groene trui(Die nieuwe appeltjesgroene) en een shirt van een wielervereniging van een vriend. Ik rij wel het meest in de regenboogtrui, die zit het lekkerst
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_67116221
Milram-shirt is heel tof idd.

Het Caisse-shirt vind ik nog altijd de mooiste, en daar rij ik dan ook in. Wel de 2007-versie, dus met de witte randen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_67116406
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:37 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ja op het ogenblik vind ik dit met afstand het tofste shirt van het profpeloton Hoop wel dattie een beetje snel komt. Ze hebben hem al een keer geprobeerd af te leveren maar toen was ik niet thuis, en dumpen bij de buren doen ze kennelijk niet aan
Ik wissel normaal tussen mij regenboogtrui(van Quick Step), bolletjestrui, gele trui(beide van Rabo) en groene trui(Die nieuwe appeltjesgroene) en een shirt van een wielervereniging van een vriend. Ik rij wel het meest in de regenboogtrui, die zit het lekkerst
De gele trui heb ik ook, maar niet zo vaak aan. Zit iets te wijd. Heb ook nog een regenboogtrui van Quickstep, maar die draag ik ook bijna nooit
Maar die Milram is echt heel grappig!
  maandag 16 maart 2009 @ 21:46:24 #70
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_67116906
Nonderju wat ben ik blij dat het weer lente is! Vanavond na het werk nog lekker anderhalf uur gereden tot de zon onderging, bij bijna windstilte. Daar krijg je goesting van: hard door de bochten over het droge en schone asfalt gejast, de viaducten opgeknald en in Delft gestayerd achter de auto's (die dat natuurlijk niet leuk vonden). Morgenmiddag vrij genomen voor een tochtje van 100 km rond Roosendaal.
  maandag 16 maart 2009 @ 21:59:27 #71
130803 Gripper
Get a grip
pi_67117442
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:00 schreef cyclechick het volgende:

Uiteindeiljk 42 km, wel een mooi gemiddelde van 72.5 gehouden
Da's zeker een mooi gemiddelde ja. En zelfs als het een typfout is, en je 72,5 km reed met gemiddeld 42 km/u is het nog steeds niet slecht
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  FOK!fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 22:21:54 #72
73911 ultra_ivo
pi_67118674
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef eentwee het volgende:

[..]

Wacht even.. je wilde dus naar Amerongen maar bent niet verder gekomen dan Nieuwegein/IJsselstein? [ afbeelding ] Misschien kun je beter een paar keer met een groepje mee, dan weet je een beetje hoe je moet rijden. Je mag ook wel eens met mij (en mijn huisgenoot) meerijden maar dan moet je wel beloven dat je wat minder hard gaat Wat ik wel eens doe als ik een nieuw gebied in ga is een kaartje uitprinten en/of vantevoren een route uittekenen en dan navigatienotes maken.. Of gewoon lekker verdwalen en dan achteraf terugkijken met Google Maps waar je wat fout hebt gedaan
Ik heb meestal een Michelin kaart op het stuur (in het vakje bovenop de stuurtas). Dan gaat navigeren vrij goed. Sinds vorige week rij ik met GPS (inclusief electronische kaarten). Dat werkt nog beter.
  FOK!fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 22:28:48 #73
73911 ultra_ivo
pi_67119061
Het begint ook aardig goed te lopen met de aanmeldingen voor m'n brevetten. Vooral de 200 van volgende week zaterdag is populair aan het worden. Zit nu op rijders uit 4 landen die zich aangemeld hebben.
pi_67119219
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Het begint ook aardig goed te lopen met de aanmeldingen voor m'n brevetten. Vooral de 200 van volgende week zaterdag is populair aan het worden. Zit nu op rijders uit 4 landen die zich aangemeld hebben.
Hoe zet je zulke routes uit? Gewoon rondjes die je leuk/mooi vindt?

Over navigeren: Als ik een route wil fietsen die ik net ken neem ik altijd een lijstje mee met plaatsnamen die ik aandoe, werkt altijd
pi_67120073
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:07 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoe cool is die outfit!
Ik fiets nu in een Fassa Bortolo of Rabobank bolletjestrui rond.
Of Caisse d'Epargne
Die coole heb ik ook, en jouw Caisse d'epargne ofzo heb ik ook

Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 maart 2009 @ 22:50:44 #76
130803 Gripper
Get a grip
pi_67120153
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoe zet je zulke routes uit? Gewoon rondjes die je leuk/mooi vindt?

Over navigeren: Als ik een route wil fietsen die ik net ken neem ik altijd een lijstje mee met plaatsnamen die ik aandoe, werkt altijd
Precies, en af en toe gewoon een weg durven inrijden waar geen bordje staat. Als ie niet doodloopt, komt ie altijd ergens uit, wie weet zit er een prachtig stuk bos, bult of dijkje in verstopt.

Ik woon sinds voorjaar 2008 in Utrecht, daarvoor mn hele leven in Ede. Sowieso tot vorige zomer alleen maar mountainbike gereden, maar rondom ede kende ik elk pad, elk dorp en elk weggetje met een vuile klim erin. Nu moet ik alles opnieuw ontdekken , en juist de onbekende wegen inslaan levert dan de leukste dingen op.

Neemt niet weg dat ik voor een weekend Ardennen toch wel iets van gps of kaart zou meenemen, al is het alleen maar omdat ik anders al die beroemde beklimmingen uit luik-bastenaken-luik zo voorbij zou rijden zonder het te weten
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_67120277
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef Gripper het volgende:

[..]

Da's zeker een mooi gemiddelde ja. En zelfs als het een typfout is, en je 72,5 km reed met gemiddeld 42 km/u is het nog steeds niet slecht

oohhhh shit! ik ga zo hard dat ik het zelf niet zie... 27.5 dus
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67120424
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:54 schreef eentwee het volgende:

[..]

Wacht even.. je wilde dus naar Amerongen maar bent niet verder gekomen dan Nieuwegein/IJsselstein? [ afbeelding ] Misschien kun je beter een paar keer met een groepje mee, dan weet je een beetje hoe je moet rijden. Je mag ook wel eens met mij (en mijn huisgenoot) meerijden maar dan moet je wel beloven dat je wat minder hard gaat Wat ik wel eens doe als ik een nieuw gebied in ga is een kaartje uitprinten en/of vantevoren een route uittekenen en dan navigatienotes maken.. Of gewoon lekker verdwalen en dan achteraf terugkijken met Google Maps waar je wat fout hebt gedaan
eehhh ja, inderdaad. dat ging dus fout
Ik doe altijd je laatste optie: gewoon maar fietsen en kijken, want of ik nou wel of geen plan heb, ik kom toch nooit waar ik wezen moet. Soms vind ik dan wel hele leuke stukjes, alleen kan ik ze daarna meestal niet terugvinden. Dat is dan weer jammer.
Dus ja, wil graag een keer meefietsen! zal dan onder de 70 km/h gaan fietsen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67120595
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik heb meestal een Michelin kaart op het stuur (in het vakje bovenop de stuurtas). Dan gaat navigeren vrij goed. Sinds vorige week rij ik met GPS (inclusief electronische kaarten). Dat werkt nog beter.
Ik wil ook GPS Misschien dat ik dan nog een x voorbij Nieuwegein kan fietsen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  FOK!fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 23:05:41 #80
73911 ultra_ivo
pi_67120898
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hoe zet je zulke routes uit? Gewoon rondjes die je leuk/mooi vindt?
Ik ga wel uit van een bepaald concept voor m'n ritten. Hou rekening met de tijden waarop de meesten op een bepaalde plek langskomen. Dan moet het daar prettig fietsen zijn.
Bij de 200 betekent dit dat ik de heuvels in de 1e helft stop. Dan is iedereen nog fris. Op mooie dagen moet je sowieso proberen niet in de EIfel te zijn na 12-13 u, dan zijn er teveel motorrijders, zeker aan de noordrand van de Eifel. Vandaar dus de vlakke 2e helft.
Bij m'n 300 heb ik gekeken naar 2 mythische hoekpunten, Bastenaken en Hoei. De hellingen zitten hier in de eerste 2/3 van de rit. Na Hoei rustige, goed te navigeren weggetjes gezocht ten westen van Luik. Veel rijders komen hier in het donker te zitten dus dan moet je geen gekke dingen doen.
De 400 heb ik dit jaar niet. Als ik 'm wel heb dan zet ik 'm zo uit dat de eerste helft vlak en goed te navigeren is. De rijders komen hier 's nachts, dat is voor de meesten al lastig genoeg. Om toch de benen wat te testen komt bij de 400 dan in de 2e helft een wat zwaardere route.
Bij de 600 heb ik het makkelijke stuk in het middelste gedeelte gelegd. Dan is het nacht voor de meesten. Ik heb m'n 600 dus zo gepland dat het begin heftig is (Ardennen oversteken). Daarna het nachtelijk stuk door het Moezeldal. Kun je moeilijk verkeerd rijden. De terugweg gaat deels op de schop, de oude versie was toch wat erg heftig geworden.
Uitzetten doe ik eerst op de kaart. Kijken wat logische en mooie routes zijn, niet teveel verkeer als het kan en ook nog eens goed te vinden. Ik ga er geen hellingen aan de haren bijslepen. Gewoon de logische fietsroute van controle naar controle. Liggen daar hellingen tussen dan komen die in de route. Maar ik ga geen lusjes in m'n routes leggen alleen maar om er zoveel mogelijk hoogtemeters te verzamelen.
Kortom de routes moeten vooral mooi zijn. Ik krijg dan ook relatief weinig snelle rijders (die gaan naar de vlakkere gebieden) maar vooral meer toeristisch ingestelde randonneurs.
Als ik de route op kaart heb uitgezet ga ik 'm zelf rijden. Op een memorecorder spreek ik dan de routebeschrijving in. Dat werk ik dan thuis uit, combineer dat met de GPS track. Nadat iemand anders nog gecontroleerd heeft aan de hand van Google Earth verklaar ik de route voor geschikt en gaat ie naar de deelnemers (en anderen die 'm eventueel ook willen rijden.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:13:30 #81
130803 Gripper
Get a grip
pi_67121263
Aanstaand weekend zijn er weer veel toertochten. Zondag de dichtstbijzijnde voor de (grote) delegatie fietsers rondom Utrecht: de voorjaarsklassieker van de driebergse toerclub. http://www.dtcnet.nl/index.php

iemand zin om mee te gaan fietsen, en heb je dan ook een afstand in gedachten?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 16 maart 2009 @ 23:14:56 #82
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_67121325
Voor m'n tocht van morgen heb ik ook een gps-track uitgezet. Eerst wat tracks downloaden, tot een ronde van de gewenste afstand smeden, aanpassingen maken met de topo van Nederland eronder, finetunen door middel van de ondergrond en Panoramio-foto's in GoogleEarth, uploaden naar m'n gps en rijden maar. Zo'n route uitzetten is de helft van de lol en je kunt vantevoren precies bepalen hoe lang je wilt rijden / trainen.
pi_67121349
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Gripper het volgende:
Aanstaand weekend zijn er weer veel toertochten. Zondag de dichtstbijzijnde voor de (grote) delegatie fietsers rondom Utrecht: de voorjaarsklassieker van de driebergse toerclub. http://www.dtcnet.nl/index.php

iemand zin om mee te gaan fietsen, en heb je dan ook een afstand in gedachten?
Oh leuk! ik wilde eigenlijk met Ledig Erf gaan meefietsen (die fietsen 70-80 km op zondag)
Misschien wil je dat doen/willen er nog meer mensen mee? (ik durf niet zo goed in mn eentje de eerste keer, hahaha)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67121418
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef Trainspotter het volgende:
Voor m'n tocht van morgen heb ik ook een gps-track uitgezet. Eerst wat tracks downloaden, tot een ronde van de gewenste afstand smeden, aanpassingen maken met de topo van Nederland eronder, finetunen door middel van de ondergrond en Panoramio-foto's in GoogleEarth, uploaden naar m'n gps en rijden maar. Zo'n route uitzetten is de helft van de lol en je kunt vantevoren precies bepalen hoe lang je wilt rijden / trainen.
Moet dat altijd zo met een GPS? dat is me namelijk teveel werk, dan is het misschien toch niks voor mij ik moet gewoon iemand hebben die zegt waar ik heen moet, en die weet waar je goed/leuk kunt fietsen. En hoe je uit Hilversum en Nieuwegein komt
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:20:20 #85
130803 Gripper
Get a grip
pi_67121559
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oh leuk! ik wilde eigenlijk met Ledig Erf gaan meefietsen (die fietsen 70-80 km op zondag)
Misschien wil je dat doen/willen er nog meer mensen mee? (ik durf niet zo goed in mn eentje de eerste keer, hahaha)


Wie zijn dat? Is het een fietsclubje?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_67121642
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:20 schreef Gripper het volgende:

[..]



Wie zijn dat? Is het een fietsclubje?
Ja! fietsclub ledig erf (google is your friend) die rijden elke week, en je kunt lid worden, of gewoon een paar x meefietsen! Kaasplankje van hiero is zondag nog meegeweest!
Ze hebben groep A B en C, verschilt qua snelheid (ik weet niet zo goed of ik met C of B moet meegaan..)
A is supersnel,
B is 30-35 geloof ik
C 25-30
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67121675
hey en hebben jullie m'n toffe fietsshirt gezien, met de koeienvlekken??
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:24:49 #88
11102 knep
Mountainfreak
pi_67121754
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:22 schreef cyclechick het volgende:
hey en hebben jullie m'n toffe fietsshirt gezien, met de koeienvlekken??
Leuk hoor!
Wil ik eigenlijk zelf ook wel hebben .
pi_67121845
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:49 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Die coole heb ik ook, en jouw Caisse d'epargne ofzo heb ik ook

[ afbeelding ]
Echt een tof shirt!
Hij staat je ook goed, ik vind opvallende outfits altijd wel wat hebben. Ik krijg tijdens het fietsen vaak Valverde of Rasmussen naar m'n hoofd geslingerd



M'n fiets ziet er nu wel iets anders uit, stuurpen normaal enzo

[ Bericht 5% gewijzigd door Tommeke op 17-03-2009 11:58:11 ]
pi_67121867
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef knep het volgende:

[..]

Leuk hoor!
Wil ik eigenlijk zelf ook wel hebben .
Heb m ergens op internet besteld en hij was er echt al na een paar dagen (kwam geloof ik niet uit NL)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67121891
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Echt een tof shirt!
Hij staat je ook goed, ik vind opvallende outfits altijd wel wat hebben. Ik krijg tijdens het fietsen vaak Valverde of Rasmussen naar m'n hoofd geslingerd

[ afbeelding ]

M'n fiets ziet er nu wel iets anders uit, stuurpen normaal enzo
Ik zie een kruisje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67121934
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Echt een tof shirt!
Hij staat je ook goed, ik vind opvallende outfits altijd wel wat hebben. Ik krijg tijdens het fietsen vaak Valverde of Rasmussen naar m'n hoofd geslingerd

[ afbeelding ]

M'n fiets ziet er nu wel iets anders uit, stuurpen normaal enzo
Tof!! Heb de link even gecopy-pasted en dan werkt hij wel
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:30:53 #93
130803 Gripper
Get a grip
pi_67122000
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:22 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ja! fietsclub ledig erf (google is your friend) die rijden elke week, en je kunt lid worden, of gewoon een paar x meefietsen! Kaasplankje van hiero is zondag nog meegeweest!
Ze hebben groep A B en C, verschilt qua snelheid (ik weet niet zo goed of ik met C of B moet meegaan..)
A is supersnel,
B is 30-35 geloof ik
C 25-30
Gevonden.
Ziet er leuk uit, kunnen we best doen, zondag daar eens gaan kijken en met ze meerijden? Als jij alleen de 27,5 haalt, dan moet je in groep wel tussen de 30 en 35 kunnen rijden. Al heb je maar een fietsmaatje bij jem dan scheelt dat al zoveel omdat je maar de helft van de tijd in de wind hoeft te rijden!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_67122006
Hyves
  maandag 16 maart 2009 @ 23:31:12 #95
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_67122013
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:29 schreef marcodej het volgende:
Milram-shirt is heel tof idd.

Het Caisse-shirt vind ik nog altijd de mooiste, en daar rij ik dan ook in. Wel de 2007-versie, dus met de witte randen...
Ik fiets onder andere in het DISCO pakje van 2007. Fijn shirt is dat. Goede pasvorm en de rits is mooi in de stof verwerkt. Dichtgeritst zie je amper de naad van de rits zitten.


Ik overweeg om een Diquigiovanni setje aan te schaffen. Vind de shirts wel mooi met al die verschillende sponsoruitingen. Vind de rode mouwafzettingen wel wat minder, vorig jaar hadden ze dat beter voor mekaar. Maar ja, toen was Lauretana nog geen sponsor.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_67122043
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:59 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik wil ook GPS Misschien dat ik dan nog een x voorbij Nieuwegein kan fietsen
Jij zit in Utrecht toch?

Volgens mij kun je beter eerst richting Bunnik fietsen, dan Odijk, Langbroek en zo, en dan ga daar ergens de Utrechtse heuvelrug op; en tegenwoordig is het hele gebied ook voorzien van het knooppuntensysteem.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:32:26 #97
11102 knep
Mountainfreak
pi_67122060
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Heb m ergens op internet besteld en hij was er echt al na een paar dagen (kwam geloof ik niet uit NL)
Bij Matje Salden voor 50 euro zie ik. Donderdag maar eens langsrijden denk ik .
pi_67122078
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Gevonden.
Ziet er leuk uit, kunnen we best doen, zondag daar eens gaan kijken en met ze meerijden? Als jij alleen de 27,5 haalt, dan moet je in groep wel tussen de 30 en 35 kunnen rijden. Al heb je maar een fietsmaatje bij jem dan scheelt dat al zoveel omdat je maar de helft van de tijd in de wind hoeft te rijden!
Maar dit was wel mar 42 km he, en meestal rijd ik in mijn eentje wat lager, tussen 25.5 en 26.5 ofzo denk ik.
Maar lijkt me een tof plan! Gaan we voor groep B dus? (is dat voor jou ok, of ben jij zo;n snelle?)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67122113
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Ik fiets onder andere in het DISCO pakje van 2007.
[ afbeelding ]

Ik overweeg om een Diquigiovanni setje aan te schaffen. Vind de shirts wel mooi met al die verschillende sponsoruitingen.
Ooh die vind ik ook leuk! Heb ik nog naar gezocht eerst, maar toen kon ik ;m niet vinden. Staat goed!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:34:14 #100
130803 Gripper
Get a grip
pi_67122130
Bwehe, als ik alle merken voorbij hoor komen, rij ik in cheap-ass
Vanuit het mountainbiken geredeneerd kocht ik altijd betaalbare shirts, decathlon heeft aardige fietsshirts voor een schappelijke prijs. Scheelt ook weer als je eens op je plaat gaat in de braamstruiken en een nieuw shirt nodig hebt...
Voor op de racefiets kan ik nu misschien wel eens iets moois kopen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')