abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:36:21 #276
52871 Blight
Supersized.
pi_68694895
Ben momenteel aan het zoeken. Moet wel lukken. Kan sowieso bij mijn vorige baas terecht, als de nood hoog is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:18:29 #277
127981 Misstique
11-07-2014
pi_68698775
Kom je weer terug naar NL, Blight? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:25:57 #278
52871 Blight
Supersized.
pi_68699020
Vanaf hier.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:44:25 #279
127981 Misstique
11-07-2014
pi_68699609
Dat had ik gemist. .

Eind mei dus een kleinschalige BeFmeet? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:50:02 #280
52871 Blight
Supersized.
pi_68699794
Dan zit ik nog hier, maar kom gerust eens langs. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68700170
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Blight het volgende:
Ben momenteel aan het zoeken. Moet wel lukken. Kan sowieso bij mijn vorige baas terecht, als de nood hoog is.
Altijd makkelijk, zo'n vangnet. Zou je daar weer met plezier aan de slag gaan of meer als tussenoplossing terwijl je zoekt naar wat anders?

Zo, ik ga maar eens opbreken hier. Het begint eindelijk weer wat drukker te worden, ik heb weer wat te doen. .
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:58:02 #282
52871 Blight
Supersized.
pi_68728496
Mijn five minutes of fame zitten er op. Ik was daarnet live op Kink FM.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68732395
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef Blight het volgende:
Mijn five minutes of fame zitten er op. Ik was daarnet live op Kink FM.
Helemaal vanuit het buitenIerland? !! In het kader waarvan eigenlijk?

Loopt Jackie Charlton nog ergens rond daar?
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:14:34 #284
52871 Blight
Supersized.
pi_68736888
Ik had drie platen opgegeven voor het request programma "Jouw favoriete drie". Ik werd vrij snel daarna gebeld, met uiteraard de vraag waar ik zat (gezien mijn 0044 telefoonnummer). Was wel even leuk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68754763
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef Blight het volgende:
Ik had drie platen opgegeven voor het request programma "Jouw favoriete drie". Ik werd vrij snel daarna gebeld, met uiteraard de vraag waar ik zat (gezien mijn 0044 telefoonnummer). Was wel even leuk.
Tof! Altijd mooi, internetradio. Jammergenoeg heb ik niet van die collega's die dat zouden waarderen alsmede een systeem waarop het zou kunnen. .

[mierneuken]Trouwens: Ierland is toch +353?[/mierneuken]
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:57:11 #286
52871 Blight
Supersized.
pi_68755964
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef rompompom het volgende:

[..]

Tof! Altijd mooi, internetradio. Jammergenoeg heb ik niet van die collega's die dat zouden waarderen alsmede een systeem waarop het zou kunnen. .

[mierneuken]Trouwens: Ierland is toch +353?[/mierneuken]
Dat laatste klopt, maar Belfast ligt in Noord-Ierland. En dat is onderdeel van het United Kingdom.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68756360
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat laatste klopt, maar Belfast ligt in Noord-Ierland. En dat is onderdeel van het United Kingdom.
Ah, ik dacht dat je in Dublin zat. .
pi_68797133
Lig ik lekker in m'n bedje te ronken.. word ik wakker van het licht buiten.. Dat licht was van de buitenlamp, die lamp gaat aan zodra er iemand langs loopt. Dus ik draai me nog eens lekker om, die studenten hier vervloekend (die me ook iedere keer wakker maken als ze hun fiets om 4 uur 's morgens met metalen kettingen nogal lomp aan het hek vastbinden). So far.. so good.

Vervolgens hoor ik hier beneden heel zachtjes de voordeur open gaan, de voordeur. Ach ja, studentenhuis he, dan komen er nog wel eens mensen thuis (beetje vreemd, want m'n huisgenote vertelde me vanavond nog dat alle andere huisgenoten een paar dagen niet thuis zouden zijn). Kwartiertje later klinkt de roep van de natuur, dus ik strompel naar beneden, en wat ziet mijn oog? De kamer van een van een van m'n (afwezige) huisgenoten is open, en donker. Beetje vreemd, maar ach.

Dus ik weer boven, hoor ik van de benedenverdieping iets dat lijkt op gefluister en gaat het buitenlicht telkens aan en uit alsof er iemand heen en weer loopt. Ik doe m'n kamerdeur open om te horen of ik nou gek ben en abrupt stopt het gefluister. Ik blijf eventjes doodstil staan (laat m'n deur even goed piepend dicht gaan) en ik hoor na een minuutje weer gefluister en een beetje gestommel van beneden. Ik zachtjes de trap af, staat de kamerdeur van m'n andere (ook afwezige) huisgenote beneden ook op een kier, zonder licht aan. Opeens spookt door m'n hoofd dat ze hiernaast van de week hebben geprobeerd in te breken (zonder succes overigens). Ik als de sodemieter weer zachtjes naar boven, telefoon gepakt en weer naar beneden.

Beneden de sloten voordeur gechecked, eigen kamerdeur beneden gechecked, keukenraam gechecked.. Verdomd, kamerdeur van een derde huisgenoot zit ook niet dicht. Ik loop door naar de keuken en terwijl ik daar stilsta hoor ik gefluister uit een van die kamers komen. M'n hart slaat zo ongeveer 12 slagen over.. Dus ik loop naar die kamer toe (jezus, ben ik echt dom ofzo?), sta er besluiteloos voor...gaat plots de kamerdeur recht achter me met een ruk open.

Staat een van m'n huisgenoten daar, die niet thuis zou zijn. Nadat we allebei een hartaanval met succes overwonnen hadden vertelde hij "Ja, *insert huisgenote* is ook net thuis en die heeft geloof ik bezoek."
Waarom de derde deur open was weet ik nog niet, maar ach.

Nou, ik slaap voorlopig niet meer. Ik tril nog in m'n sokken.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_68797135
Langste BEF-post ooit.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_68797140
Waar staat dat BEF voor?
pi_68797142
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 05:49 schreef sig000 het volgende:
Waar staat dat BEF voor?
Het begon als Bier en Frituur.
En het is inmiddels Bier en Frituur.

Hehe, wat ben jij druk aan het posten overal. Je verveelt je?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_68797145
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 05:52 schreef Janetje het volgende:

[..]

Het begon als Bier en Frituur.
En het is inmiddels Bier en Frituur.

Hehe, wat ben jij druk aan het posten overal. Je verveelt je?
Ik zoek de topics uit en probeer daar een zinvolle toevoeging te geven.
Bedankt voor je uitleg.
pi_68799211
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 05:42 schreef Janetje het volgende:

[nightmare on tilburg street]
Dat je die gast geen hoek heb verkocht. .
pi_68800264
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat je die gast geen hoek heb verkocht. .
Het scheelde niet veel
Zo, toch nog 3 uur geslapen
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_68803017
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:03 schreef Janetje het volgende:

[..]

Het scheelde niet veel
Zo, toch nog 3 uur geslapen
Ooohhh, dat valt reuze mee! Alles bij elkaar toch 6, 7 uur dan? Ik doe het geregeld met minder. .
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:53:55 #296
52871 Blight
Supersized.
pi_68806334
Jezus. Niet echt goed voor je nachtrust, zo'n avontuurtje.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_68810216
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ooohhh, dat valt reuze mee! Alles bij elkaar toch 6, 7 uur dan? Ik doe het geregeld met minder. .
5
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:53 schreef Blight het volgende:
Jezus. Niet echt goed voor je nachtrust, zo'n avontuurtje.
Nee he
Voorlopig doe ik dat dan ook even niet meer. Als ze echt inbreken hang ik wel een briefje op dat ze m'n tv moeten laten staan en dat ze verder maar moeten kijken.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_68810581
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Janetje het volgende:

[..]

5
Dan wordt het al zwaarder ja. Nog wat belangrijks te doen gehad vandaag of kon je wel mak an doen?
quote:
[..]

Nee he
Voorlopig doe ik dat dan ook even niet meer. Als ze echt inbreken hang ik wel een briefje op dat ze m'n tv moeten laten staan en dat ze verder maar moeten kijken.
Nu moet ik aan Mars Attacks denken: Die moeder van 'de held' die in de trailer zegt: "I don't care what these Martians are up to, but they ain't gettin' no TV!" terwijl ze haar shotgun dichtklapt.
!
pi_68810693
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dan wordt het al zwaarder ja. Nog wat belangrijks te doen gehad vandaag of kon je wel mak an doen?
1 college en meedoen met een onderzoekje.
quote:
Nu moet ik aan Mars Attacks denken: Die moeder van 'de held' die in de trailer zegt: "I don't care what these Martians are up to, but they ain't gettin' no TV!" terwijl ze haar shotgun dichtklapt.
!
Tijdens dat college ging het inderdaad ook nog over Mars Attacks (ik was de enige die hem gezien had )
Whehehe, de toeval.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:09:30 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_68810989
Vol?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')