abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236298
Speciaal voor Gert en Springinhetveld:

Is Bart een vies mannetje? Zijn beddegoed is al tijden niet verschoond en hij vindt het vervolgens onzin dat dit gewassen moet worden? 'Ach, man. Wat zeuren jullie toch? Nog maar drie weken....' Drie weken in vies beddegoed is niet ranzig? Zo kweek je schaamluis las ik laatst, gewoon je beddegoed wekenlang niet wassen!

Of heeft dit niets met persoonlijke hygiene te maken? Is het gewoon weer een uiting van bepaalde puberale frustraties die er nog uit moeten groeien?

Zo Gert, kun je weer fijn er tegenin gaan, ben nu al benieuwd naar je argumenten. Heb je weer een extra reden om mij voor 'hoerejong' uit te maken, of niet? Sukkeltje.....

En voor Springinhetveld: wassen jullie thuis ook nooit je beddegoed? Lijkt me namelijk niet dat Bart dit bij de Huzaren heeft geleerd...

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 20 december 1999 @ 13:35:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_236299
Eigenlijk ben je het niet waard om te reageren, maar please, ga alsjeblieft op het andere forum spelen ???????

Phileine, heb je nog slotjes in voorraad, en wil je de sleuteltjes weggooien ?

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 20 December 1999).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_236300
Dit soort provocaties mogen wat mij betreft verplaatst/gesloten/verwijderd worden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_236301
quote:
op 12-20-1999 om 01:29 PM schreef NERO het volgende:
....Zo Gert, kun je weer fijn er tegenin gaan, ben nu al benieuwd naar je argumenten. Heb je weer een extra reden om mij voor 'hoerejong' uit te maken, of niet? Sukkeltje.....

Hmmm Nero, dit is precies het gedrag dat Bart altijd wordt verweten. Net zolang prikken tot je een reactie krijgt. Is dat misschien de reden dat je altijd zo op Bart afgeeft? Herken je teveel van jezelf in hem? Is het misschien zo dat je juist een zwak voor hem hebt en daar niet aan durft toe te geven?

pi_236302
Nero, eigenlijk wil ik hier helemaal niet op reageren, maar zoals Willem zegt, soms moet je wel.
Ga alsjeblieft op het andere forum flauw zitten doen. Ik weet zeker dat je een hoop mensen een plezier doet door hier weg te gaan met je opmerkingen.

  maandag 20 december 1999 @ 14:07:00 #6
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_236303
Is Nero misschien degene die zich opgaf voor Big brother maar toen jammerlijk afviel in de laatste ronde?

CONVERSATIE TIJDENS DE VOORSELECTIE
Bart en Nero zitten in het Veronicacomplex op een bankje. zij zijn de laatsten. Acht leden zijn al gekozen. Het gaat nu nog tussen Nero en Bart. De nomonaties zijn nu al begonnen, en dat terwijl het programma op tv zijn debuut nog moet maken. Daar zitten ze dan, Bart , een blonde vent met een fris koppie en een jongensachtige uitstraling, en Nero een kerel met brede kaken, brede schouders en een ongeschoren hoofd. In combinatie met zijn gebruinde gezicht, jaja Nero kwam net van de Bahama's, misstond dit echter niet. Omdat zij daar toch als laatse zaten moest het wel haast van een concversatie komen. Graag praate men echter niet tegen elkaar, in de drie dagen dat men nu hier in Hilversum was, was wel gebleken dat Baert en nero elkaar niet zo lagen.
N; zo Bart, wij zijn de laatste. een van ons zal nog afvallen.
B; wat je zegt Nero, maar ik kan je vertellen dat ik zeker weet dat ik overblijf. Ik ben een survivor weet je.
N; Tja, ik ook!
B; Maar ik zat bij de Huzaren!
N; En ik bij de commando's
B; commando? tssss, watjes!
N; Huzaren? Maken ze daar geen salade van! Eikels!
B; hahahaha, Nero eigenlijk zijn wij wel een beetje hetzelfde.
En op dat moment komt Rolf wouetrs binnen. Rolf zet zijn mysterieuze glimlach op, kijkt detwee kemphanen aan en zegt op de manier waarop alleen Rolf dit kan zeggen; "Nero.. en Bart, ik heb een verrassing..De stiltes die Rolf in deze ene zin twee maal leit vallen waren meesterlijk. "Nero en Bart" ging Rolf verder "de beslissing is gevallen. En weer liet Rolf even een stilte hangen en de kale gang van het Voo-gebouw. " Het wordt Bart" zei Rolf nadat hij eerst even zijn rood doorlopen ogen door zijn wallen had laten rollen.
Bart zei niets , wist alleen een triompfantelijke glimlach te produceren. Tijd om Nero een hand te geven was er niet, die had nadat hij op het Italiaanse pak van Rolf had gespuugd, snel het pand verlaten. Maar niet voordat hij Bart de verwensing had toegeslingerd. "Ik ga jou het leven zuur maken, ik weet nog niet hoe, maar jou krijg ik nog wel". "En ik ga winnen" reageerde Bart.
En zo is het gekomen...

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_236304
quote:
op 12-20-1999 om 01:29 PM schreef NERO het volgende:
Speciaal voor Gert en Springinhetveld:

Gert ??
Gert van Hermien?????
welke Gert ??

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_236305
Ludo, de Gert die in Big Brother - Serieus en Aktueel zich met recht ergerde aan de topics van NERO. Negatief over Bart, en dat dan topic na topic, en dan ook nog in allemaal hoofdletters. NERO weet wel hoe hij een Internetgemeenschap op de kast kan krijgen. Nou eens kijken hoe die Internetgemeenschap terugslaat. In ieder geval door de topic te verplaatsen van BB Serieus en Aktueel naar het gedeelte van het forum dat qua Serieusheid en Aktueelheid wat minder heftig bruist.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 20 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_236306
quote:
op 12-20-1999 om 03:40 PM schreef JayBee het volgende:
Ludo, de Gert die in Big Brother - Serieus en Aktueel zich met recht ergerde aan de topics van NERO. Negatief over Bart, en dat dan topic na topic, en dan ook nog in allemaal hoofdletters. NERO weet wel hoe hij een Internetgemeenschap op de kast kan krijgen. Nou eens kijken hoe die Internetgemeenschap terugslaat. In ieder geval door de topic te verplaatsen van BB Serieus en Aktueel naar het gedeelte van het forum dat qua Serieusheid en Aktueelheid wat minder heftig bruist.


oooooooh, Gert!

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_236307
quote:
op 12-20-1999 om 03:40 PM schreef JayBee het volgende:
Ludo, de Gert die in Big Brother - Serieus en Aktueel zich met recht ergerde aan de topics van NERO. Negatief over Bart, en dat dan topic na topic, en dan ook nog in allemaal hoofdletters. NERO weet wel hoe hij een Internetgemeenschap op de kast kan krijgen. Nou eens kijken hoe die Internetgemeenschap terugslaat. In ieder geval door de topic te verplaatsen van BB Serieus en Aktueel naar het gedeelte van het forum dat qua Serieusheid en Aktueelheid wat minder heftig bruist.



Oh ja. En wat wou die NERO dan ook alweer?

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236308
quote:
op 12-20-1999 om 01:29 PM schreef NERO het volgende:
Speciaal voor Gert en Springinhetveld:

Is Bart een vies mannetje? Zijn beddegoed is al tijden niet verschoond en hij vindt het vervolgens onzin dat dit gewassen moet worden? 'Ach, man. Wat zeuren jullie toch? Nog maar drie weken....' Drie weken in vies beddegoed is niet ranzig? Zo kweek je schaamluis las ik laatst, gewoon je beddegoed wekenlang niet wassen!

Of heeft dit niets met persoonlijke hygiene te maken? Is het gewoon weer een uiting van bepaalde puberale frustraties die er nog uit moeten groeien?

Zo Gert, kun je weer fijn er tegenin gaan, ben nu al benieuwd naar je argumenten. Heb je weer een extra reden om mij voor 'hoerejong' uit te maken, of niet? Sukkeltje.....

En voor Springinhetveld: wassen jullie thuis ook nooit je beddegoed? Lijkt me namelijk niet dat Bart dit bij de Huzaren heeft geleerd...



Goh. Dus dat soort topics hebben ze bij Serieus en Aktueel. Mij te bloeddorstig!


Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 20 december 1999 @ 21:48:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_236309
quote:
op 12-20-1999 om 02:07 PM schreef Maurisico het volgende:
Is Nero misschien degene die zich opgaf voor Big brother maar toen jammerlijk afviel in de laatste ronde?

CONVERSATIE TIJDENS DE VOORSELECTIE
<....>
" Het wordt Bart" zei Rolf nadat hij eerst even zijn rood doorlopen ogen door zijn wallen had laten rollen.
<....>


Uit de streamverslagen van juni:

quote:
op 12-6-1999 om 02:07 PM schreef een streamverslaggever het volgende:

Het was close, maar de spelfout in het aanmeldingsformulier gaf de doorslag, Zero.
Van nul en zero nero maken vond de redactie niet orgineel. Bovendien stond er "invullen met blokletters" niet hoofdletters!



Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 21 december 1999 @ 11:03:00 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_236310
Jjajaja, Pinball, volgens mij is het raadsel van Nero opgelost!
Nero gaarne uw reactie op deze sensationele onthulling!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_236311
Jammer dat dit topic hierheen verplaatst is; misschien heb ik 't iets te persoonlijk gemaakt voor bepaalde individuen. Gek dat iedereen zo idolaat is van Bart omdat hij in het bb-huis tegen iedereen in gaat, wanneer iemand dit op het fokforum doet, dan krijgt hij/zij direct een lading stront over zich heen! Waarschijnlijk is dit gedrag slechts van een afstand aantrekkelijk, wanneer het te dichtbij komt gaat men onmiddelijk piepen!

Jammer, maar hoe dan ook zo lang je beddegoed niet wassen is vies en daar kun je inderdaad schaamluis van krijgen. Zo gebeurt dit ook in menig studentenhuis, vandaar. Dit is niet grappig bedoeld, maar goed...
Wanneer iemand op het forum iets lelijks over Bartje zegt dan breekt direct de hel los, het zij zo.

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  woensdag 22 december 1999 @ 19:44:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_236312
Hey! Nero, niet om 't een of 't ander, maar ik denk dat iedereen negatief mag zijn over bartje. Volgens mij is tov jouw postings de tolerantiegrens wat lager omdat jou ongenuanceerde schreeuwende postings nogal opvallen. Heb je het mi zelf een beetje naar gemaakt.
Je hebt wel gelijk dat "de meerderheid" hier bepaalt op wie je wel en niet mag schelden, ik heb de afgelopen dagen postings gezien over willem die jij geschreven zou kunnen hebben over bart. , blijkbaar mag dat ineens wel.

Hoe dan ook, verander je naam, meld je opnieuw aan, en beschrijf waarom je bart zo'n lul vindt zonder als enige argument "het is een vuile homo" te gebruiken. Krijg je waarschijnlijk ook negatieve reacties op, maar een stuk minder dan nu.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_236313
[quote]op 12-20-1999 om 01:29 PM schreef NERO het volgende:
Speciaal voor Gert en Springinhetveld:

Is Bart een vies mannetje? Zijn beddegoed is al tijden niet verschoond en hij vindt het vervolgens onzin dat dit gewassen moet worden? 'Ach, man. Wat zeuren jullie toch? Nog maar drie weken....' Drie weken in vies beddegoed is niet ranzig? Zo kweek je schaamluis las ik laatst, gewoon je beddegoed wekenlang niet wassen!

Niet om het een of ander maarreh Ruud vind ik er behoorlijk ranzig uitzien, terwijl Bart er fris uitziet

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  donderdag 23 december 1999 @ 11:00:00 #17
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_236314
Nero,

als jij iemand niet mag, mag je dat best vertellen, maar volgens mij loop je bewust op Bart te katten om bepaalde mensen uit te dagen.

Maar je hebt gelijk, op andere mag veel meer gekankerd worden. Daar trek ik ook hard tegen ten strijde! Ik vind dat we best kritiek op die gasten mogen hebben maar hou het een beetje beleefd.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 23 december 1999 @ 18:30:00 #18
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_236315
Nero,in de ontkenningsfase? Heimelijk verliefd zit Nero achter zijn pc, wetende dat, gezien de populariteit van ZIJN Bart, Hij strax weinig kans maakt om in Bart's , doordrenkt van lichaamsgeuren, zalige eenpersoonsbed te slapen.

(by the way, je kunt een bed niet de schuld geven van de schaamluisjes die in je mickey Mouse boxershort wonen Nero

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')