abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_66894044



Vervolg van:
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

    Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

    [ Bericht 0% gewijzigd door alors op 10-03-2009 14:49:10 ]
  • know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66894122
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Hoe reageert de klantenservice ( ) hierop als je dat meldt?

    Ik heb zoiets gelukkig nog nooit gehad! Mijn bestelling staat inmiddels al wel weer een paar dagen manco, ik hoop wel dat hij deze week nog komt!
    Ik heb wel eens gemaild met de vraag of ik alles dubbel kreeg en zo ja, dat ze de bestelling konden verwijderen, omdat ik dat vermoeden had.

    Toen kreeg ik (zoals altijd) een standaardmail terug. Maar ik hoef die blouse niet, dus het kan me ook niet schelen, hij staat er alleen maar vanwege de levertijd
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66894275
    8390 was ook 25% toch? Voor in de OP.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66894301
    Teeveepee
    pi_66894392
    kan je ook nakijken hoe lang het nog duurt voor je bestelling binnen is?

    [ Bericht 63% gewijzigd door Bobooo op 10-03-2009 13:38:32 ]
    pi_66894600
    tvp
    pi_66894833
    Ik weet het al, maar als ik op de site doe: 'te bekijken wanneer je bestelling wordt geleverd', dat zegt ie dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden.. hoe komt dit?
    pi_66894861
    tvp
    pi_66894898
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef Bobooo het volgende:
    Ik weet het al, maar als ik op de site doe: 'te bekijken wanneer je bestelling wordt geleverd', dat zegt ie dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden.. hoe komt dit?
    Dat moet je bij geleverde artikelen kijken
    pi_66894954
    thanks, maar je kan niet weten wanneer het (ongeveer) aankomt? ja bij de bestelling stond er eind maart, maar hoe specifiek is dit?
      dinsdag 10 maart 2009 @ 13:53:50 #11
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66895039
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:29 schreef Addict89 het volgende:
    8390 was ook 25% toch? Voor in de OP.
    toegevoegd en nog wat i.v.m. al die hoe-kan-dat-nou? verhalen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66895074
    Nee de ene keer is dat sneller dan de andere.. soms is een bestelling wel 2 weken in behandeling en onderweg.. Mijn laatste alweer 1.5 week

    Maar zodra er 'bestelling is onderweg' staat, kun je wel elke dag even kijken of hij al gesorteerd is in Zwolle; vaak komt het dan dezelfde dag nog.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 13:54:47 #13
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66895077
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef Bobooo het volgende:
    thanks, maar je kan niet weten wanneer het (ongeveer) aankomt? ja bij de bestelling stond er eind maart, maar hoe specifiek is dit?
    Als het nu in behandeling is genomen, heb je hem waarschijnlijk volgende week in huis.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_66895139
    ok thanks
    pi_66895205
    Mmmh, volgens de klantenservice had ik mijn geboortedatum niet ingevuld, maar die staat er toch echt bij. heb dit terug gemaild, dus ben benieuwd wat ik direct te horen krijg
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
    pi_66896065
    T V P
    Heb op dit moment een bestelling staan, alleen zo weinig dat ik dit niet eens hoef te vermelden
    pi_66896185
    Ik kan melden dat ik nog steeds bestellingvrij ben

    Ben ik trouwens de enige bij wie de plaatjes het niet doen als je de link van eigenschappen/properties hier plakt?
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 14:32:06 #18
    163650 Greys
    pi_66896504
    8226 deed het bij mij vorige week donderdag al niet meer.
    'Geldingsduur verstreken' stond er toen. Dus die geeft geen 25% korting meer.

    Tevens tie to the vie pie!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66896682
    Inderdaad Greys, ik gisteren heel enthousiast die code invullen...niet meer geldig!
    Maar de 8390 zoals hierboven vermeldt werkt wel gewoon als 25% koringscode!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 14:45:13 #20
    163650 Greys
    pi_66897041
    Ik had het vorige week ook geroepen, maar logisch dat niet iedereen dat leest
    En ik was te beroerd om mijn bestelling daarna weer opnieuw te doen of aan te passen met die nieuwe code. Ik dacht dat je dan weer alles moest wijzigen (en ik had nogal een lijst ) en was bang dat er dan dingen ineens uitverkocht waren ofzo!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66897159
    TVP en geen bestelling staan.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 14:50:28 #22
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66897247
    aangepast
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 15:01:34 #23
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_66897630
    vandaag weer een gids binnengekregen . Bladert toch leuker dan de site .
    Helaas geen kortingscode erbij .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_66899256
    Bestelling verschoven naar eind maart, helaas.
    pi_66904458
    Zo ik ben maar even mijn retourpakket aan het klaarmaken....je moet wat als je ziek bent....
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')