abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66877094
Als ik dubbelklik op mijn harde schijf, dan heeft hij als hoofdoptie programma installeren of uitvoeren. Dat is nogal irritant en ik wil dat veranderen in verkennen, zoals dat normaal gesproken zou moeten zijn.

Hoe krijg ik dit voor elkaar, ik kan het niet vinden.
pi_66890877
Niemand?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:50:24 #3
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_66894907
OS? Welk programma? Heb je een screenshot te verduidelijking? Ik heb nu echt geen flauw idee wat je bedoelt met "dubbelklik op mijn harde schijf"...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_66896816
tools> folder options ?
:]
pi_66896844
Staat er niet toevallig een autorun.inf in de root-dir van die harde schijf?
pi_66943046
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
OS? Welk programma? Heb je een screenshot te verduidelijking? Ik heb nu echt geen flauw idee wat je bedoelt met "dubbelklik op mijn harde schijf"...
Windows Vista, geen programma (verkenner/deze computer).

Bij al mijn andere schijven is "verkennen" dikgedrukt, en dus automatisch de dubbelklikactie. Nu moet ik om mijn harde schijf te openen rechtermuisknop verkennen doen. Ik heb wat rondgeneust in de eigenschappen, maar kon eigenlijk niks vonden.

Edit: ik heb dus wel gewoon toegang en de schijf zelf is al geinstalleerd.
Staat nu ook hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1340552

[ Bericht 6% gewijzigd door PWSteal.Ldpinch.D op 12-03-2009 09:30:53 ]
pi_67489640
Oke, laatst heb ik mijn harde schijf ergens mee naar toe genomen, daar wat bestanden overgezet, en sinds hij weer aangesloten is, is alles normaal! (Wel vreemd, want het verwijderen en opnieuw inpluggen is toch de oplossing die ik als eerste probeerde).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')