abonnement Unibet Coolblue
pi_66886165
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 01:32 schreef VoreG het volgende:
wel godverdomme. Had die plaatjes aan mij gegeven!
Krijgen we dan gratis bier?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_66887250
hmm, zat net even te kijken mountainbike routes omgeving tilburg ...

Dorst, alphen, drunen en oirschot.

Alleen voor drunen heb je vergunning a 5 euro voor nodig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66887387
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, zat net even te kijken mountainbike routes omgeving tilburg ...

Dorst, alphen, drunen en oirschot.

Alleen voor drunen heb je vergunning a 5 euro voor nodig
Die vergunning kun je bij lokale fietsenmakers of cafetjes kopen. Heb er al 2 jaar één. Vind het ook niet meer dan logisch want voor die 5 euro word het natuurgebied goed verzorgt en de paden worden goed onderhouden.

In Dorst ben ik één keer geweest, dat was echt een heel mooie track alleen een beetje kort itt Drunen. Die van Alphen is wel grappig, maar dat is niet bijzonder. In Oirschot ben ik nog nooit geweest.

De baan in Drunen is echt geweldig. Een prachtige omgeving en veel afwisseling voor ieder niveau.
pi_66887527
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef toma het volgende:

[..]

Die vergunning kun je bij lokale fietsenmakers of cafetjes kopen. Heb er al 2 jaar één. Vind het ook niet meer dan logisch want voor die 5 euro word het natuurgebied goed verzorgt en de paden worden goed onderhouden.

In Dorst ben ik één keer geweest, dat was echt een heel mooie track alleen een beetje kort itt Drunen. Die van Alphen is wel grappig, maar dat is niet bijzonder. In Oirschot ben ik nog nooit geweest.

De baan in Drunen is echt geweldig. Een prachtige omgeving en veel afwisseling voor ieder niveau.
Oirschot:
quote:
Aard van de route: Mooie brede dreven, prachtige kronkelende bospaden, spannende en vooral verrassende singletracks vormen in een weloverwogen balans de basis voor deze indrukwekkende mountainbikeroute.
Van de mountainbiker wordt wel wat verwacht. Kracht, techniek, stuurmanskunst, souplesse, concentratie en vooral doorzettingsvermogen zijn eigenschappen die de mountainbiker zal moeten bezitten om de route te volbrengen.
De route bestaat uit twee lussen van elk ruim 20 kilometer. Beide routes kunnen aan elkaar gekoppeld worden.
Tevens bestaat de mogelijkheid om de route te combineren met de route in Veldhoven-Vessem. Dit kan vanaf de lus "Oirschot". Zo is een taject met een lengte van zo'n 80 kilometer mogelijk.
http://www.mtbroutes.nl/

Kreeg tip van collega
Maar ga jij op de fiets naar die moutnainbike routes of per auto ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66887606
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Oirschot:
[..]

http://www.mtbroutes.nl/

Kreeg tip van collega
Maar ga jij op de fiets naar die moutnainbike routes of per auto ?
Misschien wel eens de moeite waard om naar Oirschot te gaan .

Een vriend van me woont in Kaatsheuvel, daar rij ik dan met de auto naar toe en vanaf hem gaan we dan vaak naar de Drunese duinen. Maar naar Alphen ga ik gewoon op de fiets.
pi_66888029
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef toma het volgende:

[..]

Misschien wel eens de moeite waard om naar Oirschot te gaan .

Een vriend van me woont in Kaatsheuvel, daar rij ik dan met de auto naar toe en vanaf hem gaan we dan vaak naar de Drunese duinen. Maar naar Alphen ga ik gewoon op de fiets.
jah ik heb geen fietsendrager, dus zal ik fiets half uit elkaar moeten halen om in de kofferbak te leggen ofzo

Alphen is idd te doen op de fiets dorst ook wel vind ik
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66888142
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:18 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah ik heb geen fietsendrager, dus zal ik fiets half uit elkaar moeten halen om in de kofferbak te leggen ofzo

Alphen is idd te doen op de fiets dorst ook wel vind ik
ik heb een fiat seicento en daar kan mijn mountainbike in. Al moet ik wel de wielen eraf halen.
pi_66888411
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef toma het volgende:

[..]

ik heb een fiat seicento en daar kan mijn mountainbike in. Al moet ik wel de wielen eraf halen.
Dit is route van Zondag geweest:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Selderhof&daddr=Galgeneind+to:51.621587,5.063581+to:IJskruidlaan&hl=nl&geocode=FaoIEwMdbsxMAA%3BFUWCEwMdbGZMAA%3B%3BFWsHEwMdGchMAA&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=2&sz=14&via=1,2&rtol=0,1,3&sll=51.605758,5.034914&sspn=0.0532,0.121021&ie=UTF8&ll=51.604052,5.069075&spn=0.053202,0.121021&z=14

Dit is auto route maar ben ook paar keer bossen in gegaan. Dus dik 20KM gefietst
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66888463
kunt als je een Nokia N of E series telefoon hebt met een GPS erin Sportstracker installeren en dan kan je echt precies bijhouden waar je bent geweest, ook gemiddelde snelheid enzo!

werkt ook echt wel goed!
pi_66888476
jah, heb geen nokia
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66888482
hehe, jij woont vlakbij mijn oom
pi_66888523
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:35 schreef toma het volgende:
hehe, jij woont vlakbij mijn oom
Hehe
gezellig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66888593
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
kunt als je een Nokia N of E series telefoon hebt met een GPS erin Sportstracker installeren en dan kan je echt precies bijhouden waar je bent geweest, ook gemiddelde snelheid enzo!

werkt ook echt wel goed!
Is er ook zoiets wat niet merkgebonden is?
pi_66888630
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Is er ook zoiets wat niet merkgebonden is?
ja maar die zijn meestal niet gratis... het kan op zich ook wel met google maps applicatie, maar het is dan niet zo ver uitgewerkt!
pi_66888658
Het lijkt me in ieder geval een leuke nieuwe functie voor TomTom mobile
pi_66888708
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een leuke nieuwe functie voor TomTom mobile
tja, maar het is wel lastiger met TomTom om het dan te publiceren... sportstracker kun je exporteren naar Google Maps en dat is met TomTom moeilijker!
pi_66888820
Ik heb geen behoefte om het te publiceren, dat scheelt

Eén van mijn katten blijft maar hoeren om aandacht, erg lief natuurlijk, maar ook enorm irritant wanneer je op een laptop iets zinnigs probeert te doen
pi_66888864
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:40 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ja maar die zijn meestal niet gratis... het kan op zich ook wel met google maps applicatie, maar het is dan niet zo ver uitgewerkt!
ok, heb zelf een sony ericsson s500I met google maps en een htc touch met Google maps. Zal is kijken of ik zoiets kan vinden wat werkt op 1 van de 2 toestellen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66888922
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ok, heb zelf een sony ericsson s500I met google maps en een htc touch met Google maps. Zal is kijken of ik zoiets kan vinden wat werkt op 1 van de 2 toestellen de htc touch
Iets dat op de Touch werkt, werkt vast ook op de Touch Cruise
pi_66889174
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Iets dat op de Touch werkt, werkt vast ook op de Touch Cruise
hehe idd
zal is ff zoeken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66889628
Heeft er iemand een goed(koop) wachmachinerepareermannetje in de aanbieding?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66890573
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb geen behoefte om het te publiceren, dat scheelt

Eén van mijn katten blijft maar hoeren om aandacht, erg lief natuurlijk, maar ook enorm irritant wanneer je op een laptop iets zinnigs probeert te doen
voor je zelf om het bij te houden!
pi_66890675
ff file beame naar mn laptop
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66890845
ik wil zo'n mini laptop van Dell
pi_66891098
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:45 schreef toma het volgende:
ik wil zo'n mini laptop van Dell
die kleintjes zijn best irritant hoor
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')