abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 maart 2009 @ 17:09:57 #101
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_66865493
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef snowgoon het volgende:
De rangen hebben ook ineens een andere naam gekregen.

Zitplaats PL1 (exclusief servicekosten): ¤150.00
Veldplaats PL2 (exclusief servicekosten): ¤85.00
Zitplaats PL3 (exclusief servicekosten): ¤80.00
Zitplaats PL4 (exclusief servicekosten): ¤75.00
Zitplaats PL5 (exclusief servicekosten): ¤65.00
Zitplaats PL6 (exclusief servicekosten): ¤30.00
Wel zo duidelijk wat veld- en zitplaatsen zijn .
pi_66865504
Er gaan geruchten dat je pre-sale code ook aangeeft in welke "groep" je zit.

U2A = Horizon
U2B = Breath
U2C = Boots

Weet niet of dit waar is, maar die geruchten gaan er op Zootopia.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_66865583
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef CoExist het volgende:
Er gaan geruchten dat je pre-sale code ook aangeeft in welke "groep" je zit.

U2A = Horizon
U2B = Breath
U2C = Boots

Weet niet of dit waar is, maar die geruchten gaan er op Zootopia.
Als dat zo is, zit ik in de Breath groep. Maar goed, ik heb dus nog steeds geen mail...

Zou qua tijd wel goed uitkomen. Dan is de presale donderdagochtend, als ik het goed begrepen heb? Ja sorry jongens, ben gewoon een nerveus typje als het op "bericht afwachten" aankomt.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:14:00 #104
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66865628
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef CoExist het volgende:
Er gaan geruchten dat je pre-sale code ook aangeeft in welke "groep" je zit.

U2A = Horizon
U2B = Breath
U2C = Boots

Weet niet of dit waar is, maar die geruchten gaan er op Zootopia.
Ja en daarna ga ik hopen dat ze daar op gaan letten, en die mensen die opeens via A bestellen terwijl ze B zijn niks krijgen

Maar gezien de codelengte denk ik niet dat hier mee te stoeien valt. En anders ben je wel een behoorlijke Wizzkid wat een leven moet gaan zoeken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 9 maart 2009 @ 17:15:23 #105
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66865676
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Als dat zo is, zit ik in de Breath groep. Maar goed, ik heb dus nog steeds geen mail...

Zou qua tijd wel goed uitkomen. Dan is de presale donderdagochtend, als ik het goed begrepen heb? Ja sorry jongens, ben gewoon een nerveus typje als het op "bericht afwachten" aankomt.
Maakt niet uit. Ik ben nu ook al nerveus voor donderdagochtend, aangezien ik nogal een sta-typje ben bij concerten
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_66865687
Ik heb dus U2A en ben lid sinds 19/04/2005.
Heb verder nog geen mail binnen over welke groep ik ben ingedeeld.

Baal wel dat ik maar 4 tickets kan bestellen... het word dan een beetje kwartetten om andere tickets.
Ik zit waarschijnlijk half augustus in London, dus een Wembley concert was ook leuk geweest!

Edit:
Lees op Zootopia dat verschillende mensen meerdere accounts op U2.com hebben om zo meer tickets te scoren.
Iedereen is nu in de stress omdat ze ineens niet weten naar welke steden ze willen haha!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_66865735
U2 is gaaf en zou er graag heengaan, maar heb niemand om mee te gaan helaas En zaterdag erdoorheen komen wordt ook zo goed als onmogelijk *zucht*
  maandag 9 maart 2009 @ 17:17:10 #108
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66865749
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:15 schreef CoExist het volgende:
Ik heb dus U2A en ben lid sinds 19/04/2005.
Heb verder nog geen mail binnen over welke groep ik ben ingedeeld.

Baal wel dat ik maar 4 tickets kan bestellen... het word dan een beetje kwartetten om andere tickets.
Ik zit waarschijnlijk half augustus in London, dus een Wembley concert was ook leuk geweest!
Als jij dan 4x Wembley besteld en ik Arena kunnen we er 2 ruilen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_66865800
Iemand een idee of ze de extra concerten al bij de presale bekend gaan maken? Of dat daar een aparte pre-sale voor komt?
Wat dat betreft vind ik het wel irritant dat ze niet gewoon alle concerten bekend maken. Alsof U2 niet genoeg gaat verkopen voor meerdere concerten.
pi_66865805
vorige keer met het bestellen van tickets(coldplay) kwam ik via livenation bij eventim terecht. Ik hoorde toen dat je een hele groep mensen voor was als je meteen via eventim je kaartjes kocht. Is dit nu ook zo?
pi_66865879
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:17 schreef LeonH het volgende:
Als jij dan 4x Wembley besteld en ik Arena kunnen we er 2 ruilen
Leuk bedacht idd.
Moet eerst maar es ff met moeke de vriendin overleggen of die überhaupt wel mee naar U2 wil.
Ze schijnt mijn passie voor muziek soms niet helemaal te begrijpen...

Dus ik bestel gewoon eerst 4 kaarten voor de ArenA en als ik die eenmaal binnen heb zie ik wel verder!

Jij bent donderdag ook bij The Killers toch Leon?
Gaan we ff een leuk feestje van maken!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_66865884
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:15 schreef CoExist het volgende:
Ik heb dus U2A en ben lid sinds 19/04/2005.
Heb verder nog geen mail binnen over welke groep ik ben ingedeeld.
Doet me deugd. Misschien ben ik toch nog een Horizon lid dan.
quote:
Edit:
Lees op Zootopia dat verschillende mensen meerdere accounts op U2.com hebben om zo meer tickets te scoren.
Iedereen is nu in de stress omdat ze ineens niet weten naar welke steden ze willen haha!
Meerdere accounts? Als in: ook meerdere malen het lidmaatschapsgeld betalen?
pi_66865896
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef DrowningMan het volgende:
vorige keer met het bestellen van tickets(coldplay) kwam ik via livenation bij eventim terecht. Ik hoorde toen dat je een hele groep mensen voor was als je meteen via eventim je kaartjes kocht. Is dit nu ook zo?
Geen idee.
Nu zal de presale waarschijnlijk wel via de U2 site gaan die je naar een Eventim pagina verwijst met een rare URL die je anders niet zal vinden.
Gewoon zorgen dat je bij U2.com bent ingelogd én bij Eventim, dat is waarschijnlijk het snelst.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:22:17 #114
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66865932
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef DrowningMan het volgende:
vorige keer met het bestellen van tickets(coldplay) kwam ik via livenation bij eventim terecht. Ik hoorde toen dat je een hele groep mensen voor was als je meteen via eventim je kaartjes kocht. Is dit nu ook zo?
Als je mazzel hebt zit de technische dienst van LiveNation op fok
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66865951
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef DrowningMan het volgende:
vorige keer met het bestellen van tickets(coldplay) kwam ik via livenation bij eventim terecht. Ik hoorde toen dat je een hele groep mensen voor was als je meteen via eventim je kaartjes kocht. Is dit nu ook zo?
Dat heb ik toen wel gedaan...
Gewoon een account aanmaken bij Eventim en die gebruiken op meerdere web browsers.
Ik gebruikte zowel Explorer als FireFox op m'n PC en laptop.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:23:19 #116
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66865963
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:20 schreef CoExist het volgende:

[..]

Leuk bedacht idd.
Moet eerst maar es ff met moeke de vriendin overleggen of die überhaupt wel mee naar U2 wil.
Ze schijnt mijn passie voor muziek soms niet helemaal te begrijpen...

Dus ik bestel gewoon eerst 4 kaarten voor de ArenA en als ik die eenmaal binnen heb zie ik wel verder!

Jij bent donderdag ook bij The Killers toch Leon?
Gaan we ff een leuk feestje van maken!

Ben er donderdag als alles mee zit ook. Wordt weer gaaf ja!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 9 maart 2009 @ 17:23:42 #117
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66865979
Ik zal eens informeren wie er meegaat, maar ik heb eigenlijk geen geld.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_66866098
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:21 schreef Morrigun99 het volgende:
Meerdere accounts? Als in: ook meerdere malen het lidmaatschapsgeld betalen?
Yep.
Zoals ik 't lees zijn het hysterische huisvrouwen die part-time werken omdat de "kids" nog klein zijn en die hun "hubbie" onder de duim hebben en zelfs naar Miami vliegen voor een U2 concert.
Heb wel eens een interview gelezen waarin 1 van de bandleden ook min of meer toe gaf dat het wel eens vervelend was om altijd dezelfde gezichten (fans) vooraan te zien.
Dus misschien daarom die actie met max. 4 kaarten voor maar 1 show.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_66866151
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef CoExist het volgende:

[..]

Dat heb ik toen wel gedaan...
Gewoon een account aanmaken bij Eventim en die gebruiken op meerdere web browsers.
Ik gebruikte zowel Explorer als FireFox op m'n PC en laptop.
Op eventim.nl wordt nog niets gezegd over een eventuele U2 tour, ik betwijfel dus of eventim er deze keer uberhaupt in betrokken wordt.
pi_66866221
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

Op eventim.nl wordt nog niets gezegd over een eventuele U2 tour, ik betwijfel dus of eventim er deze keer uberhaupt in betrokken wordt.
Mojo verkoopt de kaarten alleen via Eventim.
pi_66866308
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef CoExist het volgende:

[..]

Yep.
Zoals ik 't lees zijn het hysterische huisvrouwen die part-time werken omdat de "kids" nog klein zijn en die hun "hubbie" onder de duim hebben en zelfs naar Miami vliegen voor een U2 concert.
Heb wel eens een interview gelezen waarin 1 van de bandleden ook min of meer toe gaf dat het wel eens vervelend was om altijd dezelfde gezichten (fans) vooraan te zien.
Dus misschien daarom die actie met max. 4 kaarten voor maar 1 show.
Dat laatste heeft te maken met verschillende organisatoren en verschillende verkoopsystemen.
In de VS wordt alles via Ticketmaster gedaan. Daar moet je ook alle 4 de kaarten in 1 keer bestellen, maar kun je wel verschillende concerten kiezen.

In Europa heb je allerlei verschillende kaartverkopers, Eventim, Ticketmaster etc.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:32:05 #122
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66866309
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef CoExist het volgende:

[..]

Yep.
Zoals ik 't lees zijn het hysterische huisvrouwen die part-time werken omdat de "kids" nog klein zijn en die hun "hubbie" onder de duim hebben en zelfs naar Miami vliegen voor een U2 concert.
Heb wel eens een interview gelezen waarin 1 van de bandleden ook min of meer toe gaf dat het wel eens vervelend was om altijd dezelfde gezichten (fans) vooraan te zien.
Dus misschien daarom die actie met max. 4 kaarten voor maar 1 show.
Klopt zag op de Vertigo Milaan DVD ook een stel vrouwen terug die ook in de Arena waren. Hadden een bordje bij zich, wat er op stond weet ik al niet meer.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_66866334
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef LeonH het volgende:

[..]

Klopt zag op de Vertigo Milaan DVD ook een stel vrouwen terug die ook in de Arena waren. Hadden een bordje bij zich, wat er op stond weet ik al niet meer.
"Neem mij, neem mij"


Stomme wijven. Wedden dat zij al wel een mailtje hebben?


pi_66866827
Heb ook nog geen mailtje binnen, it sucks... weet wel mijn code, begint met U2A!
pi_66866866
tvp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')