Ik heb met de kerst exact dezelfde reis gemaakt. Hier een exacte tutorial voor jou:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef Gutz het volgende:
Ff voor de zekerheid, ik ga dus de 21 vanuit EHV naar MP2 (Eindhoven - Marseille) en heb nu dus ook voor het eerst gebruik gemaakt van Web-check-in. Leuk Leuk Leuk, Boardingpapieren uitgeprint en gaan zou je denken. Maar hoe zit het nu precies?
Moet ik met op het vliegveld nog ergens melden of is het gewoon kijken welke gate, door de douane huppelen naar de gate, pas laten zien en ansteigen ofwa?
Verhelderendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb met de kerst exact dezelfde reis gemaakt. Hier een exacte tutorial voor jou:
Je komt Eindhoven Airport binnen en dan loop je gelijk naar de douane en daar hoef je alleen je uitgeprinte boarding pass te laten zien. Nou dan ga je in de hal zitten wachten tot je vliegtuig landt ongeveer. En dan geven ze aan dat je bij de gate kan gaan staan. (Er zijn er maar 2 die allebei in 1 blik zijn te zien, dus dat is niet moeilijk).
Nou dan moet je ff wachten en dan kom je bij een vrouwtje of mannetje die kijkt 1 seconde naar je ID en je boarding pass en dan kan je het vliegtuig in.
Mijn broer heeft dat geboekt (of zou het gaan boeken) voor 12¤.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef PAA-053 het volgende:
TVP. Eind april voor 16 euro Weeze - Oslo (Torp) - Weeze
Nou als je aankomt loop je met de massa mee en dan kom je langs de bagage band en daarna loop je door een poortje en een deur en dan ben je op de parkeerplaats. Dan staan er overal bordjes naar verschillende navettes, waarvan 1 degene is naar la gare. Die had ik. (dat kostte 7.50 en de vlucht koste 19 euro, lekker in verhouding )quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef Gutz het volgende:
[..]
Verhelderend
Heb je ook een tutorial hoe 't in Marseille zit?
Hartstikke bedankt! ^0^quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou als je aankomt loop je met de massa mee en dan kom je langs de bagage band en daarna loop je door een poortje en een deur en dan ben je op de parkeerplaats. Dan staan er overal bordjes naar verschillende navettes, waarvan 1 degene is naar la gare. Die had ik. (dat kostte 7.50 en de vlucht koste 19 euro, lekker in verhouding )
Nou op de terugreis moet je weer datzelfde gebouw in als waar je uitkwam. Dat is de 'prijsvechter' vertrekhal. Er zijn veel meer hallen, maar die zien er beter uit en zijn voor de luxere vliegmaatschappijen. En dan staan er lange rijen bij het inchecken. Maar als je online incheckt kan je daar langs lopen en moet je gewoon achter de balies langs lopen naar binnen. (ik twijfelde eerst of dit wel mocht, dus dat vroeg ik ff, maar dat is dus de bedoeling)
Dan kom je bij de douane en weer laat je je boarding pass zien. En dan verder wordt daar omgeroepen als je naar de gate kan. Alle gates zijn daar in 1 gang, maar er staat duidelijk met schermen aangegeven welke vlucht naar Eindhoven is. (er was op dat moment ook maar 1 vlucht vanaf die vertrek hal)
Iemand hier zei dat ik duidelijke uitleg gaf. I bow to the master.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou als je aankomt loop je met de massa mee en dan kom je langs de bagage band en daarna loop je door een poortje en een deur en dan ben je op de parkeerplaats. Dan staan er overal bordjes naar verschillende navettes, waarvan 1 degene is naar la gare. Die had ik. (dat kostte 7.50 en de vlucht koste 19 euro, lekker in verhouding )
Nou op de terugreis moet je weer datzelfde gebouw in als waar je uitkwam. Dat is de 'prijsvechter' vertrekhal. Er zijn veel meer hallen, maar die zien er beter uit en zijn voor de luxere vliegmaatschappijen. En dan staan er lange rijen bij het inchecken. Maar als je online incheckt kan je daar langs lopen en moet je gewoon achter de balies langs lopen naar binnen. (ik twijfelde eerst of dit wel mocht, dus dat vroeg ik ff, maar dat is dus de bedoeling)
Dan kom je bij de douane en weer laat je je boarding pass zien. En dan verder wordt daar omgeroepen als je naar de gate kan. Alle gates zijn daar in 1 gang, maar er staat duidelijk met schermen aangegeven welke vlucht naar Eindhoven is. (er was op dat moment ook maar 1 vlucht vanaf die vertrek hal)
Oh, en als je die bus terug neemt naar het vliegveld en je moet hem om 5 uur 's ochtends nemen: De taxi zet je af aan de verkeerde kant van het treinstation, waar de deuren nog dicht zitten. Gewoon om het gebouw heenlopen en dan kun je er wel in en dan kun je doorlopen naar waar de bussen staan en kun je bij de buschauffeur een kaartje kopen.quote:
Hehe, bedankt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat ik duidelijke uitleg gaf. I bow to the master.
Hejje er ook eentje voor Weeze en Gatwick?
Was maar een grapje. Het zijn voor mij ook nieuwe luchthavens maar met bordjes lezen kom ik al een heel eind. Luchthavens zijn meestal ontworpen voor dummies dus zelfs ik moet mijn weg weten te vinden daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe, bedankt.
Maar ik heb voor die airports geen uitleg. Ik ben alleen gevlogen met Ryanair naar Marseille en terug.
Ik denk het niet, zolang het maar klopt met wat in je paspoort staat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef rthls het volgende:
Is het eigenlijk erg als je bij je voornaam ook je tweede naam hebt ingevuld? Want in principe moet je toch alleen je eerste invullen?
Ik vind hem leukquote:PASSENGERS TO SUGGEST NEXT DISCRETIONARY CHARGE
¤1,000 CASH PRIZE FOR BEST SUGGESTION
Submit your ideas by email to competition@ryanair.com
Ryanair, Europe’s largest low fares airline, today (12th Mar) invited passengers to suggest the airline’s next ancillary revenue idea after Chief Executive, Michael O’Leary, confirmed that the company is examining the possibility of passengers paying to use the on board toilets in a drive to keep costs down and lower Ryanair’s guaranteed lowest fares even further.
This Europe wide competition invites passengers to submit their most ingenious, wacky and creative ideas to Ryanair via the www.ryanair.com website to be in with a chance of winning a ¤1,000 cash prize.
Launching the competition, Ryanair’s Stephen McNamara said;
“Ryanair is Europe’s largest low fares airline and we plan to continue to reduce costs and fares by stimulating ancillary revenues. We have always provided passengers with choice, if you don’t want to pay for food – don’t buy it, if you don’t want to pay checked in bag charges – don’t bring checked in bags, if you don’t want to pay handling charges – then just use Visa Electron entirely free of charge.
Since we confirmed that we are considering a toilet charge we have received a huge number of ancillary revenue suggestions from passengers and we want more. We are asking passengers to submit their ideas with the most creative winning ¤1,000 cash. Some of the best suggests to date are:
· Charging for toilet paper – with O’Leary’s face on it,
· Charging ¤2.50 to read the safety cards,
· Charging ¤1 to use oxygen masks,
· Charging ¤25 to use the emergency exit,
· Charging ¤50 for bikini clad Cabin Crew.
Passengers can submit their ideas by email to competition@ryanair.com to enter their idea before the 30th March 2009. The winning idea will be chosen by Ryanair and our decision will be final.”
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef copyfile het volgende:
Morgen voor het eerst met ryanair vliegen en vroeg me nog wat af, wat betaald je ongeveer voor cola/bier/sterke drank bij ryanair ? En bieden ze ook nog eten aan ofzo ? Zo ja wat en voor welke prijs ongeveer ? Vroeg het me gewoon ineens af
Kijk nog eens goed naar de uiterste inzenddatum en je weet genoeg zei ik ook al niet zoiets in het vorige topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar het zal wel Aprils fools worden...
Thanks ! Had dat magazine niet gevonden Krijg je dit ook in het vliegtuig ofzo ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.ink-live.com/ryanair/2009/jan/
pagina 142 en verder
In het vliegtuig krijg je zo'n kaart.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef copyfile het volgende:
[..]
Thanks ! Had dat magazine niet gevonden Krijg je dit ook in het vliegtuig ofzo ?
En komen ze eigenlijk ook langs met andere spullen die ze proberen te slijten zoals flessen drank,parfum,sigaretten ?
Magazine is op aanvraag verkrijgbaar in het vliegtuig. En een paar pagina's verder staat het assortiment aan 'tax free' artikelen. Is ook een beetje afhankelijk van de bestemming en de duur van de vlucht waarmee ze hoe vaak langs komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef copyfile het volgende:
Thanks ! Had dat magazine niet gevonden Krijg je dit ook in het vliegtuig ofzo ?
En komen ze eigenlijk ook langs met andere spullen die ze proberen te slijten zoals flessen drank,parfum,sigaretten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |