abonnement Unibet Coolblue
pi_66836585


Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)
http://www.budgetgadgets.com
http://www.mymemory.co.uk

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:



LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 08-03-2009 20:21:26 ]
  zondag 8 maart 2009 @ 20:14:47 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66836591
Deze week komen er weer paar pakketjes binnen
pi_66836595
TT?
  zondag 8 maart 2009 @ 20:14:57 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66836651
tvpp
  zondag 8 maart 2009 @ 20:18:30 #7
167923 appelsjap
All the above
pi_66836723
Iemand die ervaring heeft met de Play n Charge kit's voor de 360? Heb er nu eentje besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17811

Maar er zijn er zoveel, de een gaat langer mee dan de ander. Denk trouwens niet dat het echt 4000mAh is.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:19:13 #8
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66836747
quote:
traag, daarom:
pi_66836798
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef appelsjap het volgende:
Iemand die ervaring heeft met de Play n Charge kit's voor de 360? Heb er nu eentje besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17811

Maar er zijn er zoveel, de een gaat langer mee dan de ander. Denk trouwens niet dat het echt 4000mAh is.
Ik heb:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11057

Maar die is kut, ging na 3 maanden ofzo stuk.
Ik heb echter ook deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4033

En die doet het al ruim een jaar. Helaas is hij nu uitverkocht
  zondag 8 maart 2009 @ 20:21:25 #10
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66836817
quote:
Beetje duur om hem te kopen voor de lol, wel geinig!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:23:36 #11
167923 appelsjap
All the above
pi_66836898
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11057

Maar die is kut, ging na 3 maanden ofzo stuk.
Ik heb echter ook deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4033

En die doet het al ruim een jaar. Helaas is hij nu uitverkocht
de eerste wilde ik eerst bestellen, maar slechte reviews, dat de batterij niet lang meegaat. Hoelang gaan de batterijen van de tweede mee? Hoeveel uur ongeveer? Op mn PS3 kan ik echt dagen spelen voordat mn batterij op is. De 360 is met deze veel sneller leeg lijkt me.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  FOK!fotograaf zondag 8 maart 2009 @ 20:23:52 #12
235287 Rowinvd
pi_66836908
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben er meer mensen interesse in een hardware keylogger voor PS/2 keyboards?

Hiermee kan je alles wat wordt getypt (denk aan wachtwoorden ) opgeslagen worden in een verlengkabeltje, en het is dus qua software helemaal onzichtbaar. Ook wordt alles opgeslagen, dus ook aanmeldingsscripts voor een andere gebruiker op bijv. het schoolnetwerk .

Vanuit Engeland kosten ze ongeveer $33 per stuk, Jack kan ze voor $28 per stuk verkopen (beiden inc. verzending), het enige probleem is dat 1 stuk eigenlijk te weinig is.
Voor zo'n prijs zou ik er wel een bestellen, of misschien wel meerdere
pi_66836967
aangezien ik tot nu toe ZELDEN nog PS/2 tegenkom.
wil ik weten of ze werken met een USB stukje ertussen.
pi_66836987
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:23 schreef appelsjap het volgende:

[..]

de eerste wilde ik eerst bestellen, maar slechte reviews, dat de batterij niet lang meegaat. Hoelang gaan de batterijen van de tweede mee? Hoeveel uur ongeveer? Op mn PS3 kan ik echt dagen spelen voordat mn batterij op is. De 360 is met deze veel sneller leeg lijkt me.
Van de 2e is maar één batterij, maar die gaat echt heel erg lang mee. 2 uur per dag kan je hem 2 weken gebruiken ofzo.

Maar die is helaas uitverkocht, verwacht niet dat die terug komt.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:27:37 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66837042
De nieuwe Empire Total War
http://www.mymemory.co.uk(...)tal-War-%28PC-DVD%29

Voor maar 30 pond wauw, dat is een TVP daar voor mij.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66837149
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:27 schreef Dionysiou het volgende:
De nieuwe Empire Total War
http://www.mymemory.co.uk(...)tal-War-%28PC-DVD%29

Voor maar 30 pond wauw, dat is een TVP daar voor mij.
http://www.thehut.com/hut/9998720.product?
  zondag 8 maart 2009 @ 20:33:18 #17
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66837267
Nieuw bestelling bij DX:
quote:
00488 Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack) x 1 Pending $5.30
03396 Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP x 1 Pending $4.38
06152 Soshine Hi-Tech LCD NiMH / NiCD Super Quick Charger x 1 Pending $13.98
14823 FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black) x 1 Pending $6.72
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01
  zondag 8 maart 2009 @ 20:35:34 #18
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66837349
quote:
DealPerfectcs01 zegt:
www.dealperfect.com is under attack now...I will transfer it to government website
"
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:36:07 #19
167923 appelsjap
All the above
pi_66837379
wie heeft er al een led watch besteld op DX? Heb de zwarte met rode led's besteld. Ben benieuwd.
Duurde wel lang voor ie op processing ging, mja nu eindelijk processing.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:36:56 #20
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66837414
quote:


Ook gratis verzending? kan het namelijk niet opmaken uit de website.. of ik lees gewoon erover heen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66837563
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Dionysiou het volgende:

[..]



Ook gratis verzending? kan het namelijk niet opmaken uit de website.. of ik lees gewoon erover heen.
Shipping is 1 pond geloof ik, dus dat is niet veel. Je moet alleen wel een creditcard hebben, PayPal doen ze niet aan.
pi_66837800
Ik bestel echt al bijna een jaar op dealextreme en kom nu pas dit topic tegen hier op fok

zie hierboven net een linkje voorbijkomen van dealperfect.com. wat is dit voor iets, aangezien ik er nooit van gehoord heb, maar dealextreme soortgelijke sites zijn altijd welkom
site is ook niet bepaald erg snel zoals ik nu zie
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_66837865
Dealperfect is van Jack
Onze persoonlijke Rel-Chinees, die ook hier wel is post. en ons wat extra service bied, en meestal ook goed concurerende prijzen, en snellere shipping.

Jack werkte ooit bij DealExtreme. maar is voor zichzelf begonnen
pi_66837918
Verwacht komende twee weken weer 5 pakketjes inplaats van dat ze ons gewoon huidige orders die nog niet verstuurd zijn laten updaten met nieuwe producten .
Nu bestel ik elke keer wat en de volgende dag wil ik weer wat
"Tvp"

Lol die 5 piggy's die ik had besteld voor $1,7 ofzo hebben een trackingsnummer gekregen .
pi_66837939
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef Kadooosh het volgende:
Verwacht komende twee weken weer 5 pakketjes inplaats van dat ze ons gewoon huidige orders die nog niet verstuurd zijn laten updaten met nieuwe producten .
Nu bestel ik elke keer wat en de volgende dag wil ik weer wat
"Tvp"

kopers verslaving.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:49:48 #26
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66838003
>turbomode on
teee veeee peeee
>/turbomode off
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66838089
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef raaavi het volgende:

[..]


kopers verslaving.
Mja het zijn wel dingen die ik nodig heb...
lamp, schroevendraaier setje, cardreader, microfoon etc
  zondag 8 maart 2009 @ 20:52:21 #28
167923 appelsjap
All the above
pi_66838117
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef Kadooosh het volgende:
Verwacht komende twee weken weer 5 pakketjes inplaats van dat ze ons gewoon huidige orders die nog niet verstuurd zijn laten updaten met nieuwe producten .
Nu bestel ik elke keer wat en de volgende dag wil ik weer wat
"Tvp"

Lol die 5 piggy's die ik had besteld voor $1,7 ofzo hebben een trackingsnummer gekregen .
Toch gratis shipping, dus boeie.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:53:27 #29
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66838171
Nog 1 voor de 50 (Dan ben ik er al weer 36 topics bij )
  zondag 8 maart 2009 @ 20:54:59 #30
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66838229
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Shipping is 1 pond geloof ik, dus dat is niet veel. Je moet alleen wel een creditcard hebben, PayPal doen ze niet aan.
Jammer, geen creditcard nja dan maar paar dollar meer betalen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66838503
TVP
pi_66838583
I am back

Concern to my new items Rainbow Projector,SKU 21443

Please view this video:


Bekijk deze YouTube-video
pi_66838612
Ik zit nu al heel lang te wachten op 2 orders waarvan een product niet op voorraad is. Ik hoor veel over een ticket maken. Maar hoe doe ik dat? En wat moet ik dan vragen?

Alvast bedankt
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:19:55 #34
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66839329
Lees de help pagina van dx eens door...
pi_66840216
tvp
pi_66840234
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef Saak het volgende:
Ik zit nu al heel lang te wachten op 2 orders waarvan een product niet op voorraad is. Ik hoor veel over een ticket maken. Maar hoe doe ik dat? En wat moet ik dan vragen?

Alvast bedankt
http://services.dealextreme.com/

En dan kies je gewoon Change items in order ofzo, typ je je ordernummer in, Original en New SKU doe je *****, en dan bij Brief Change for Reason zeg je: ''Can you please ship my order except for sku<getal>? Cause that sku is not in stock, but i am already waiting weeks for the rest.'' of iets dergelijks.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef drummerdude het volgende:
Nog 1 voor de 50 (Dan ben ik er al weer 36 topics bij )
Ik ook. Alleen dan 50 ipv 36
pi_66840383
@ Dionysiou

Dat geval met die kraan wat je aan het eind van het vorige topic noemde, dat is toch gewoon deze of bedoelde jij een andere? Of dezelfde van DP?
  zondag 8 maart 2009 @ 21:45:04 #38
167923 appelsjap
All the above
pi_66840449
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef henkjan90 het volgende:
@ Dionysiou

Dat geval met die kraan wat je aan het eind van het vorige topic noemde, dat is toch gewoon deze of bedoelde jij een andere? Of dezelfde van DP?
pff wel heel erg vet.

Wil ik ook wel, maar mag echt niet van mijn ouders. We hebben beneden bijvooorbeeld een kraan van 1700 euro. Ik zei ook tegen mijn ouders dat ze gek waren
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66840601
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef appelsjap het volgende:

[..]

pff wel heel erg vet.

Wil ik ook wel, maar mag echt niet van mijn ouders. We hebben beneden bijvooorbeeld een kraan van 1700 euro. Ik zei ook tegen mijn ouders dat ze gek waren
LOL
pics?!
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef henkjan90 het volgende:
@ Dionysiou

Dat geval met die kraan wat je aan het eind van het vorige topic noemde, dat is toch gewoon deze of bedoelde jij een andere? Of dezelfde van DP?
Lampje gaat niet altijd aan neem ik aan?
  zondag 8 maart 2009 @ 21:50:48 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66840675
tvp
  zondag 8 maart 2009 @ 22:05:50 #41
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66841330
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef henkjan90 het volgende:
@ Dionysiou

Dat geval met die kraan wat je aan het eind van het vorige topic noemde, dat is toch gewoon deze of bedoelde jij een andere? Of dezelfde van DP?
Die maar dan van DP hij is gister meteen op de post gegaan nadat ik hem had bestled hij had hem al voorverpakt
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:16:39 #42
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66841917
Zelfde diameter koppeling en draad als je huidige douchekop?
pi_66842116
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Die maar dan van DP hij is gister meteen op de post gegaan nadat ik hem had bestled hij had hem al voorverpakt
Kijk, dat scheelt al, ook maar is m'n eerste bestelling doen morgen!

Het zijn toch gewoon exact dezelfde?
  zondag 8 maart 2009 @ 22:24:49 #44
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66842364
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Kijk, dat scheelt al, ook maar is m'n eerste bestelling doen morgen!

Het zijn toch gewoon exact dezelfde?
Ja..
Die sterrenlamp is ook een aanrader had ik ook besteld 2 dagen terug ook al op de post.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:25:08 #45
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66842381
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:16 schreef Stinosss het volgende:
Zelfde diameter koppeling en draad als je huidige douchekop?
Ik heb niet de douchekop variant gekocht maar voor 'de' kraan.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:26:50 #46
167923 appelsjap
All the above
pi_66842494
racer reageer eens in mijn 120 gb gezocht topic
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66846488
tvp.
Geen referral hier.
  FOK!fotograaf maandag 9 maart 2009 @ 00:35:06 #48
145146 Andyy
pi_66847127

2 daarvan zijn onderweg naar mij
pi_66847203
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
2 daarvan zijn onderweg naar mij
daar kan je iemand ze hoofd inslaan, en gelijk kijken hoe groot ze hersens zijn?
pi_66848546
Ik ben opzoek naar een nieuw, groter, Memory Stick pro duo kaartje voor mijn Sony camera. Wat zijn de beste kaartjes die te koop zijn op deze sites of maakt het niet uit? Ik wil het liefst een 8GB kaartje maar bij Dealextreme zijn ze uitverkocht..

Thanks
  maandag 9 maart 2009 @ 07:36:09 #51
167923 appelsjap
All the above
pi_66849362
quote:
Op maandag 9 maart 2009 02:12 schreef Robzilla het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuw, groter, Memory Stick pro duo kaartje voor mijn Sony camera. Wat zijn de beste kaartjes die te koop zijn op deze sites of maakt het niet uit? Ik wil het liefst een 8GB kaartje maar bij Dealextreme zijn ze uitverkocht..

Thanks
ik zou een memory stick pro duo adapter kopen, en daar een microSD kaartje in doen, vaak goedkoop en ook goeie kwaliteit mits je het microsd kaartje in NL koopt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 9 maart 2009 @ 08:05:55 #52
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66849540
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef raaavi het volgende:

[..]

daar kan je iemand ze hoofd inslaan, en gelijk kijken hoe groot ze hersens zijn?
Wat dacht je van deze?
Lijkt zelfs nog een soort van stootplaat te hebben.
pi_66849721
Ik heb gister pas mijn bestelling gekregen van FP. Heb daar 2 weken geleden iets besteld om te proberen hoe de verzendtijd is van hun maar valt dus vies tegen. Maar weer lekker naar DE.
  maandag 9 maart 2009 @ 08:46:44 #54
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66849996
Heb je vast pech gehad met een vliegveld of zo, want ik heb alles van FP tot nu toe binnen anderhalf week gekregen
pi_66850671
2 weken valt toch reuze mee? Ik heb de meeste spullen na een week in huis maar als het 2 weken wordt vind ik het ook prima. Heb je niet gewoon onrealistische verwachtingen?
pi_66850803
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef g0dz0r het volgende:
2 weken valt toch reuze mee? Ik heb de meeste spullen na een week in huis maar als het 2 weken wordt vind ik het ook prima. Heb je niet gewoon onrealistische verwachtingen?
Iedereen heeft het hier over dagen, max een week bij FP. Ik ben ook wel de laatste die gaat klagen over levertijjden, maar vertel alleen mijn ervaring dat de ervaringen die men heeft bij FP omdat men DE te lang vind duren voor mij niet op gaat.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:47:42 #57
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66851326
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Iedereen heeft het hier over dagen, max een week bij FP. Ik ben ook wel de laatste die gaat klagen over levertijjden, maar vertel alleen mijn ervaring dat de ervaringen die men heeft bij FP omdat men DE te lang vind duren voor mij niet op gaat.
Klopt alleen de levertijd van DP is momenteel max een week
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66851497
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Iedereen heeft het hier over dagen, max een week bij FP. Ik ben ook wel de laatste die gaat klagen over levertijjden, maar vertel alleen mijn ervaring dat de ervaringen die men heeft bij FP omdat men DE te lang vind duren voor mij niet op gaat.
Ik zie die berichten ook en ben van mening dat het enigzins positief aangedikt wordt. Beetje hetzelfde als "mijn status is eergisteren op verzonden gezet en ik heb het nu al binnen!!".
Het moet uit China komen, dat gaat gewoon niet lukken. Weekje is snel en 2 weken is netjes, duurt het langer dan is er iets aan de hand.
pi_66851542
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik zie die berichten ook en ben van mening dat het enigzins positief aangedikt wordt. Beetje hetzelfde als "mijn status is eergisteren op verzonden gezet en ik heb het nu al binnen!!".
Het moet uit China komen, dat gaat gewoon niet lukken. Weekje is snel en 2 weken is netjes, duurt het langer dan is er iets aan de hand.
Zo is het. Ik kreeg gister die envelop en dacht: he verrek dat is ook zo! Dat is veel leuker dan dat je als een klein kind gaat zitten jammeren en hier topics volspammen hoelang het wel niet duurt. Het waren overigens leds voor in mijn knipperlampen. Heb nu overal ledjes in. En heb gister op DE een Ionisizer gekocht voor in de auto. Schijnt iets met de lucht te doen.
pi_66852177
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zo is het. Ik kreeg gister die envelop en dacht: he verrek dat is ook zo! Dat is veel leuker dan dat je als een klein kind gaat zitten jammeren en hier topics volspammen hoelang het wel niet duurt. Het waren overigens leds voor in mijn knipperlampen. Heb nu overal ledjes in. En heb gister op DE een Ionisizer gekocht voor in de auto. Schijnt iets met de lucht te doen.
Is ook veel leuker, krijg soms dingen binnen dat ik denk verrek! Jammer alleen dat ik bij sommigen dingen ook meteen denk van wat moet ik er eigenlijk mee?
Welke leds heb je gekocht? Zat er ook over te denken maar vind ze nog behoorlijk aan de prijs.
pi_66854087
quote:
Op maandag 9 maart 2009 02:12 schreef Robzilla het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuw, groter, Memory Stick pro duo kaartje voor mijn Sony camera. Wat zijn de beste kaartjes die te koop zijn op deze sites of maakt het niet uit? Ik wil het liefst een 8GB kaartje maar bij Dealextreme zijn ze uitverkocht..

Thanks
http://focalprice.com/8GB(...)ack_MF009B_1100.html
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224
pi_66855288
PayPal is wel ontiegelijk langzaam. 1 keer teveel besteld (meer dan op mijn rekening stond). Dat was rond de 25ste maart. Daarna nog enkele bestellingen gedaan met e-check, waarbij elke keer dat negatieve saldo werd meegenomen.

Bottomline is, ik krijg nog 120 euro van PayPal .
Geen referral hier.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:30:13 #63
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66855745
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:35:25 #64
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_66855869
is dealperfect een andere winkel?
pi_66856049
Ja, van Jack, onze lokale Chinees.
Geen referral hier.
  maandag 9 maart 2009 @ 12:59:09 #66
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66856488
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja, van Jack, onze lokale Chinees.


[ Bericht 1% gewijzigd door mcwops op 09-03-2009 13:04:52 ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66856506
RELCHINEEZ
pi_66856582
Hij slaapt nu denk ik . Volgens mij heeft ie maar een paar uurtjes per dag op hele vreemde tijden.
Geen referral hier.
pi_66856806
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.293374

Zeg even dat je het wilt
http://samenkopen.net/action/533982
Maar goed moet wel goedkoper kunnen.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:27:05 #70
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66857377
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.293374

Zeg even dat je het wilt
Tijdsbesparend! Geen nacht meer laten weken
Ik snap dit niet zo? Ik heb ook lenzen en ik ben misschien binnen 10 seconden klaar per lens. Ik wrijf ze schoon tussen mijn vingers met bijgeleverde vloeistof waar ik ze ook in opsla.
Snap niet dat je ze moet laten weken?
  maandag 9 maart 2009 @ 13:39:08 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66857775
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:09 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

http://samenkopen.net/action/533982
Maar goed moet wel goedkoper kunnen.
Yep, met die 27¤ bedoelde ik ook die van samenkopen.net.
Ik vraag wel aan Jack of ie er eentje voor me kan krijgen
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66858930
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:16 schreef Stinosss het volgende:
Zelfde diameter koppeling en draad als je huidige douchekop?
Linkje naar die voor de douchekop?

Al gevonden!
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PayPal is wel ontiegelijk langzaam. 1 keer teveel besteld (meer dan op mijn rekening stond). Dat was rond de 25ste maart. Daarna nog enkele bestellingen gedaan met e-check, waarbij elke keer dat negatieve saldo werd meegenomen.

Bottomline is, ik krijg nog 120 euro van PayPal .
Kut PayPal inderdaad... ik had precies hetzelfde... alleen kon ik alleen betalen bij FP, DX deed het niet, daar moest ik steeds een CC koppelen. Toen het bedrag eindelijk van m'n rekening was afgeschreven duurde het nog 5 dagen (!) voordat PayPal dat verwerkt had!

[ Bericht 3% gewijzigd door henkjan90 op 09-03-2009 14:18:00 ]
  maandag 9 maart 2009 @ 14:17:38 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66859205
Als van ouds even wat echte gadgets besteld:

01489 Tiny Projection Clock Keychain x 1 Pending $2.53 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
11624 Amateur Spy Micro Listener Toy x 1 Pending $2.95 -
12152 SterOps SFC-9K Wizard 9000mcd LED Keychain Flashlight Kit (3*AG13) x 1 Pending $4.95 -
12596 Plug-n-Play IR Motion Sensitive Home/Office Security Alarm with 2*Remotes
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66859544
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Dionysiou het volgende:
Als van ouds even wat echte gadgets besteld:

01489 Tiny Projection Clock Keychain x 1 Pending $2.53 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
11624 Amateur Spy Micro Listener Toy x 1 Pending $2.95 -
12152 SterOps SFC-9K Wizard 9000mcd LED Keychain Flashlight Kit (3*AG13) x 1 Pending $4.95 -
12596 Plug-n-Play IR Motion Sensitive Home/Office Security Alarm with 2*Remotes
Pas twee pakketjes besteld, één met en één zonder 1888, maakt helemaal niks uit.:N Er zit alleen een stickertje over het DX logo heen, alsof ja daar nou zoveel aan ziet!

Maar... leuke gadgets! De op één na laatste is toch gewoon een LED lampje?

Die projection clock had ik ook bijna besteld... maar ik vind hem toch wel heel nutteloos.

Ben benieuwd naar je ervaringen met je afluister apparatuur, ik gok dat het troep is...

Die laatste is wel leuk! Maar dan vooral om hem aan te zetten als er niks aan de hand is.
pi_66859915
Weet iemand of ze ergens dubbele usb kabels verkopen voor externe hardisk.
Zoiets dus:
pi_66859964
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens dubbele usb kabels verkopen voor externe hardisk.
Zoiets dus: [ afbeelding ]
Bij mij zat er eentje bij mijn 2.5inch casing van DX, maar daar heb je niet zoveel aan

Dat soort type, dus dat ie opsplitst, worden Y-kabels genoemd.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:35:57 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66859999
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef RacerKPD het volgende:

[..]

Bij mij zat er eentje bij mijn 2.5inch casing van DX, maar daar heb je niet zoveel aan

Dat soort type, dus dat ie opsplitst, worden Y-kabels genoemd.
RacerKPD
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66860024
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens dubbele usb kabels verkopen voor externe hardisk.
Zoiets dus: [ afbeelding ]
edit: laat maar, niet goed gelezen!
pi_66860327
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens dubbele usb kabels verkopen voor externe hardisk.
Zoiets dus: [ afbeelding ]
Mocht je er nou nergens eentje kunnen vinden, PM me dan maar ff op mijn originele account, RacerDKB.

Ik heb er nog wel eentje liggen die ik nooit gebruik.

En Dion, antwoord eensch op mijn PM van gisteren!
  maandag 9 maart 2009 @ 14:46:55 #80
167923 appelsjap
All the above
pi_66860377
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef RacerKPD het volgende:

[..]

Mocht je er nou nergens eentje kunnen vinden, PM me dan maar ff op mijn originele account, RacerDKB.

Ik heb er nog wel eentje liggen die ik nooit gebruik.

En Dion, antwoord eensch op mijn PM van gisteren!
Wat is dit voor een kloon
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:47:54 #81
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66860414
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik doe me lenzen vloeistof(no rub) altijd gewoon in dat ding en laat het nachts gewoon erin zetten en 's ochtends laat ik hem ze ff schoonmaken.
Heb sindsdien wel minder last van rooie ogen enzo.
Ik heb ook af en toe last van rooie ogen enz dus vandaar dat ik er eentje wil, als Jack er niet aan kan komen bestel ik hem wel via SK

Ja doe ik zo David
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:10:15 #82
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66861232
RacerKPD, wtf?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66861339
tvp-en alweer
  maandag 9 maart 2009 @ 15:27:28 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66861856
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Nja, 1 hele nacht nachtlenzen in hebben gehad = 2 dagen kunnen zien. Heb een kennis die ze heeft, en hij is wel heel erg tevreden.
'S avonds tegen 18:00 uur beginnen mijn ogen te branden als ik tv/computer. Vandaar dat nachtlenzen me erg fijn lijken, heb ook vaak last van rode ogen. En ze zijn niet eens zo duur nachtlenzen, ik dacht 200 euro voor 2 jaar.
¤200 voor 2 jaar?

Ik betaalde laatst 180¤ voor half jaar lenzen met vloeistof maarja ik ga ze nu opnieuw laten opmeten bij Pearle en dan een proefpakje bestellen en dan via internet bestellen = veel goedkoper.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  FOK!fotograaf maandag 9 maart 2009 @ 15:38:31 #85
145146 Andyy
pi_66862234
quote:
Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef raaavi het volgende:

[..]

daar kan je iemand ze hoofd inslaan, en gelijk kijken hoe groot ze hersens zijn?
zou kunnen, mijn Krav Maga instructeur heeft een echte Surefire (E2D).
hij zat het eens op mensen te demonstreren wat je er wel niet mee kon
  maandag 9 maart 2009 @ 16:12:35 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66863375
En weer open.

Je kan lullen wat je wil, dit is een topic over Dealextreme. niet over lenzen. Dit is dan ook het laatste wat hierover gezegd wordt HIER. Klachten, met argumenten aub, kunnen in het GC feedback topic, maar je zal van goede huizen moeten komen om me te overtuigen waarom een slowchat in dit topic wel gewoon kan. Dit is namelijk geen slowchatreeks, daar hebben we er al zat van.

niet mis met een topic over lenzen openen en dan evt de link hier posten ofzo, maar dit slaat nergens op.

[ Bericht 95% gewijzigd door HeatWave op 09-03-2009 16:17:55 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:21:23 #87
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66863658
welk deel van feedback was te moeilijk voor je?

[ Bericht 95% gewijzigd door HeatWave op 09-03-2009 16:22:12 ]
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:22:46 #88
167923 appelsjap
All the above
pi_66863711
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef Dionysiou het volgende:
welk deel van feedback was te moeilijk voor je?
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paul
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:22:53 #89
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66863713
Ga ontopic je verkracht deze reeks!
DealExtreme #49: Waar HeatWave als een stakker bezig is!
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef Dionysiou het volgende:
welk deel van feedback was te moeilijk voor je?
Hier hebben wij een PM systeem voor
Je vraagt er zelf om sherlock
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:36:25 #90
167923 appelsjap
All the above
pi_66864201
Heeft iemand dat steentje wel een gehad? Zo'n steen die alle geuren zou verwijderen, heb geen zin om ff te zoeken nu op DX.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:37:23 #91
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66864243
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:36 schreef appelsjap het volgende:
Heeft iemand dat steentje wel een gehad? Zo'n steen die alle geuren zou verwijderen, heb geen zin om ff te zoeken nu op DX.
Ik ga hem denk kopen weet ook even de sku niet meer, ik sta vaak in de keuken kom met veel producten van groente tot vis in aanraking dus dan krijg je raar geurtje op je hand
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66864290
Die stainless steel?

Die is op het moment onderweg .
Geen referral hier.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:39:35 #93
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66864338
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik ga hem denk kopen weet ook even de sku niet meer, ik sta vaak in de keuken kom met veel producten van groente tot vis in aanraking dus dan krijg je raar geurtje op je hand
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074
  maandag 9 maart 2009 @ 16:40:11 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66864370
quote:
Danke!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:54:57 #95
167923 appelsjap
All the above
pi_66864940
quote:
Ja die ja, werkt dat echt? Kan het maar moeilijk geloven.
Toch denk ik dan ook wel weer dat het wel waar kan zijn, door bijvoorbeeld ladingen enzo in chemie. Mja.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:57:17 #96
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66865021
Die dingen kan je goedkoper bij de Blokker kopen he .
Beneden ligt er wel eentje, en het werkt redelijk ja.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:04:59 #97
167923 appelsjap
All the above
pi_66865296
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:07:17 #98
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66865393
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Die dingen kan je goedkoper bij de Blokker kopen he .
Beneden ligt er wel eentje, en het werkt redelijk ja.
DX is inderdaad niet de goedkoopste. Bij de Action of de Blokker zijn ze goedkoper ja.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:31:30 #99
201952 lezut
et rezut
pi_66866284
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:36 schreef appelsjap het volgende:

[..]

ik zou een memory stick pro duo adapter kopen, en daar een microSD kaartje in doen, vaak goedkoop en ook goeie kwaliteit mits je het microsd kaartje in NL koopt.
Nep, das niet helemaal waar. Meestal zijn die MicroSD -> MS ProDuo kaartjes behoorlijk traag, en daarbij zijn de MicroSD kaartjes van DX van prima kwaliteit
pi_66866356
Heeft ook iemand ervaring met telefoons bij DX weg? ik wil er namelijk een gaan bestellen
  maandag 9 maart 2009 @ 17:37:38 #101
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_66866522
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Stinosss het volgende:

[..]

DX is inderdaad niet de goedkoopste. Bij de Action of de Blokker zijn ze goedkoper ja.
Dat valt me van heel veel producten op, veel producten zijn niet eens zo veel goedkoper op dealextreme als hier in de plaatselijke prijs vechter. Tevens zijn de producten die ze verkopen op dealextreme voor hun echt tergend goedkoop, dealextreme maakt er alsnog een enorme winst op.
pi_66867311
Iemand nog toevallig de ipod clone van dealperfect besteld? Of toch een andere versie van Focalprice ontvangen?
pi_66868135
Ik verwacht die van FP dezer dagen, wss is het de verkeerde maar FP beweert van niet. Dus ben benieuwd. Als 't de verkeerde is gaat 'ie terug en bestel ik hem bij DP.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:20:42 #104
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66870068
Wat is de beste prijs/kwaliteit groene laser?
pi_66870094
Dit topic gaat echte te hard, damn Niet meer tegen op te lezen....
Love is in the air!
  maandag 9 maart 2009 @ 19:40:29 #106
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66870840
Nieuwe bestelling op FP:
quote:
SKU IA005B Silicone Skin Case Cover for iPod Nano 3rd Generation (Black) $ 1.27
SKU IA067B iPod Nano 4th Gen Silicone Case Skin Case (Black) $ 0.01
SKU LP074B 5mW 532nm Fat Beam Green Laser $14.3
Twee hoesjes (3rd en 4th Gen) voor de iPods van m'n vrienden en een laser voor mezelf. Ben benieuwd of die 'fat beam green laser' ook echt een mooie volle beam heeft. De keuze was tussen de 'powerful' of de 'fat beam' en deze zag er ook mooier uit.
pi_66873713
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_66873938
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:56 schreef dralion13 het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315

heerlijk lasertje
Daar spaar ik ook voor!

Zijn de batterijen niet gruwlijk snel leeg?
pi_66874171
geen idee, voor de zekerheid extra batterijen bij bestellen (weet niet wat voor batterijen het zijn, maar lijken me geen gewone)
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_66874325
O, ik dacht dat je hem zelf had!
  maandag 9 maart 2009 @ 21:22:56 #111
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_66874822
tvp'tje
pi_66874909
nee, denk er over na om hem te kopen.
kan je hem ook op postkantoor laten leveren, dat je hem daar op kan halen, weet namelijk niet of mijn ouders het goed vinden als ik zo'n brandend lasertje bestel
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_66875022
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Daar spaar ik ook voor!

Zijn de batterijen niet gruwlijk snel leeg?
Sparen ? Dat ding is maar 30 euro ofzo...
Love is in the air!
pi_66875156
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef dralion13 het volgende:
nee, denk er over na om hem te kopen.
kan je hem ook op postkantoor laten leveren, dat je hem daar op kan halen, weet namelijk niet of mijn ouders het goed vinden als ik zo'n brandend lasertje bestel
Da's niet mogelijk helaas.
pi_66875195
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Sparen ? Dat ding is maar 30 euro ofzo...
De betekenis van is jou geheel onbekend?
pi_66875353
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.838

Pedometer


Ja ik weet het, iets met klemtoon
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:41:15 #117
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66875729
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Sparen ? Dat ding is maar 30 euro ofzo...
my thoughts
pi_66876202
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef dralion13 het volgende:
nee, denk er over na om hem te kopen.
kan je hem ook op postkantoor laten leveren, dat je hem daar op kan halen, weet namelijk niet of mijn ouders het goed vinden als ik zo'n brandend lasertje bestel
controleren ze elk paketje?
anders bestel ik hem voor je, en dan stuur ik hem op in een niet DX pakket of
je zoekt ff uit wie hier dicht bij je woont, ga je hem daar ophalen
  maandag 9 maart 2009 @ 21:52:22 #119
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66876306
tvp, dx ligt eruit?

oh nevermind site is gewoon online
  maandag 9 maart 2009 @ 21:52:44 #120
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66876319
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef Shrien het volgende:
tvp, dx ligt eruit?
Nee.
pi_66876388
http://dealextreme.com/details.dx/sku.17233

Ze zetten er gelijk het type auto bij !
pi_66876393
ik heb op 3 maart een memory stickje besteld, en staat nu nog steeds op waiting for suplier.
en dan bij het product 3 tot 5 dagen gaan vermelden. maar toen ik hem kocht stond er 1 tot 3 dagen.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_66876433
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef raaavi het volgende:

[..]

controleren ze elk paketje?
anders bestel ik hem voor je, en dan stuur ik hem op in een niet DX pakket of
je zoekt ff uit wie hier dicht bij je woont, ga je hem daar ophalen

ik bestel niet veel, dus ze zullen als er een pakketje binnen krijg wel willen weten wat er in zit.
Ik zat er inderdaad aan te denken om het ergens anders af te laten leveren
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_66876440
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef jeroendh het volgende:
ik heb op 3 maart een memory stickje besteld, en staat nu nog steeds op waiting for suplier.
en dan bij het product 3 tot 5 dagen gaan vermelden. maar toen ik hem kocht stond er 1 tot 3 dagen.
cancel, en vraag Jack
pi_66876483
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef dralion13 het volgende:

[..]

ik bestel niet veel, dus ze zullen als er een pakketje binnen krijg wel willen weten wat er in zit.
Ik zat er inderdaad aan te denken om het ergens anders af te laten leveren
activeer je PM is
pi_66876824
Is het gebruikelijk om dingen te cancelen bij DX ofzo?

Heel veel van mijn referrers cancelen hun order deels, maar ik vroeg me af, doen jullie dat ook wel eens? Ik heb nog nooit wat gecanceld, bestel dan ook alleen wat als ik het echt wil, en niet lukraak op Add to Cart rammen
pi_66876859
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef RacerDKB het volgende:
Is het gebruikelijk om dingen te cancelen bij DX ofzo?

Heel veel van mijn referrers cancelen hun order deels, maar ik vroeg me af, doen jullie dat ook wel eens? Ik heb nog nooit wat gecanceld, bestel dan ook alleen wat als ik het echt wil, en niet lukraak op Add to Cart rammen

waarom niet cancellen? je kan toch van gedachte veranderen?
bijv. je krijgt het als kado, of je komt iets beters tegen?
pi_66876996
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef raaavi het volgende:

[..]


waarom niet cancellen? je kan toch van gedachte veranderen?
bijv. je krijgt het als kado, of je komt iets beters tegen?
Mja, maar toch

Ik krijg nooit wat kado En iets beters tegen komen, ik bestel het beste Anders had ik het sowieso niet gekocht

Laatst eigenlijk voor de eerste keer iets willen cancellen, omdat het niet in stock was en niet terug kwam, maar gewoon gevraagd of ze het wilden veranderen met iets wat ik toch wou gaan komen, namelijk die FiiO speaker.

Scheelt DX een hoop refundwerk, scheelt mij gezeik met PayPal en een tijdelijk geblokkeerde rekening.
  maandag 9 maart 2009 @ 22:16:51 #129
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66877402
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mja, maar toch

Ik krijg nooit wat kado En iets beters tegen komen, ik bestel het beste Anders had ik het sowieso niet gekocht

Laatst eigenlijk voor de eerste keer iets willen cancellen, omdat het niet in stock was en niet terug kwam, maar gewoon gevraagd of ze het wilden veranderen met iets wat ik toch wou gaan komen, namelijk die FiiO speaker.

Scheelt DX een hoop refundwerk, scheelt mij gezeik met PayPal en een tijdelijk geblokkeerde rekening.
Ik gaf je laatst nog wat kado!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66877505
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef RacerDKB het volgende:
Is het gebruikelijk om dingen te cancelen bij DX ofzo?

Heel veel van mijn referrers cancelen hun order deels, maar ik vroeg me af, doen jullie dat ook wel eens? Ik heb nog nooit wat gecanceld, bestel dan ook alleen wat als ik het echt wil, en niet lukraak op Add to Cart rammen
Ik heb een keer een order gecanceled toen ik het object een stuk goedkoper op Focalprice zag staan. Het geld was gelukkig al na een dag teruggestort, maar normaal cancel ik nooit iets.
pi_66877573
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik gaf je laatst nog wat kado!
Ja dat is waar Maar dat had ik nog niet besteld!

Omg nu ik het bedenk, dat was echt het enige kado dat ik tot nu toe heb gekregen in 2009!
  maandag 9 maart 2009 @ 22:31:25 #132
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66878085
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja dat is waar Maar dat had ik nog niet besteld!

Omg nu ik het bedenk, dat was echt het enige kado dat ik tot nu toe heb gekregen in 2009!
Wauw!
Ik voel me vereerd
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66878471
Oh wacht, we mogen niet slowchatten!

Ontopic dan maar weer:

Heeft er iemand zo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16489
of zo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12177

Een? Lijkt mij wel interessant, om wellicht in de toekomst 32GB in mijn PSP te proppen.

Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Zelfde snelheden als dat het MicroSD kaartje zelf is?
  maandag 9 maart 2009 @ 22:48:03 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66878758
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
Oh wacht, we mogen niet slowchatten!

Ontopic dan maar weer:

Heeft er iemand zo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16489
of zo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12177

Een? Lijkt mij wel interessant, om wellicht in de toekomst 32GB in mijn PSP te proppen.

Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Zelfde snelheden als dat het MicroSD kaartje zelf is?
Ik heb er eentje liggen
Geen idee of het werkt

Kan wel even een snelheidstest doen met en zonder dat verloopje
pi_66878821
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik heb er eentje liggen
Geen idee of het werkt

Kan wel even een snelheidstest doen met en zonder dat verloopje
Graag Welke van de 2 heb je dan?
  maandag 9 maart 2009 @ 23:00:16 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66879289
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Graag Welke van de 2 heb je dan?
Wordt wel morgen of overmorgen
Heb nu geen microSD bij de hand

Deze heb ik:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18574
Moest ff mn orders doorzoeken om te kijken welke ik nou precies heb
pi_66880398
op DX verkopen ze iphone klonen.

Weet iemand misschien wat voor oplader hier bij hoort, en of ze die ook los op de site verkopen?

Een vriend van mij heeft zo'n telefoon, maar zn hond heeft de kabel van de oplader doorgebeten :S...
  maandag 9 maart 2009 @ 23:42:54 #138
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66881077
Ik denk alleen dat je geen korting krijgt van Appel
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66886231
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 07:28 schreef NextTVH het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.21173 ze zijn terug
Niet echt populair product zo te zien.
pi_66893458
Bah mn tel is na 1.5 week er nog niet.
Zou de douane dat ding onderschept hebben?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_66893902
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Beach het volgende:
Bah mn tel is na 1.5 week er nog niet.
Zou de douane dat ding onderschept hebben?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2009 @ 13:19:47 #143
145146 Andyy
pi_66893963
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Beach het volgende:
Bah mn tel is na 1.5 week er nog niet.
Zou de douane dat ding onderschept hebben?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:26:50 #144
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66894189
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Beach het volgende:
Bah mn tel is na 1.5 week er nog niet.
Zou de douane dat ding onderschept hebben?
Waarom zouden ze dat doen ?
pi_66894753
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef Shrien het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen ?
omdat het een telefoon is en niet een paar nep ipod oordopjes?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_66894937
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Beach het volgende:
Bah mn tel is na 1.5 week er nog niet.
Zou de douane dat ding onderschept hebben?
kryg je vanzelf een rekening
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:53:09 #147
167923 appelsjap
All the above
pi_66895008
1.5 week is niets hoor, soms moet ik wel 3 weken wachten soms 1 week.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66897757
Om dan ook maar mee te doen met het levertijdengezeik (we komen er toch niet vanaf ), gisteren weer wat besteld bij mymemory en dat is zojuist verzonden.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:38:13 #149
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_66899080
Zaterdag wat besteld bij Focalprice (PS/2 verlengkabel, voor mijn veel te dure barcode scanner waarvan de stekker niet tussen de kabels in mijn computerkast past, vandaar de verlengkabel :|), zondag een mailtje dat het was verzonden. Nu nog afwachten.
Vrijdagavond nog wat besteld bij DealExtreme, nou ja, "wat".... (en ja, mijn touchscreen van mijn DS is kapot )
quote:
01887 Trigram Screw Driver for NDS NDSL and Wii x 1 Ready $0.87 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Ready $0.01 -
03259 Touch Screen Replacement Module for NDS x 1 Ready $3.44 -
05210 Full Replacement Housing for NDS (Metallic Blue) x 1 Ready $6.64 -
08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke) x 1 Ready $3.11 -
08596 The Complete Practical Joke Set (10-Piece Set) x 1 Ready $2.88 -
11294 World's Smallest MicroSD TransFlash USB 2.0 Mini Card Reader x 1 Ready $1.08 -
13755 Special Irregularly Shaped Magic Cube IQ Puzzle (More Advanced than Rubik!) x 1 Ready $3.48 -
16142 AceKard 2 AK2 Multimedia MicroSD/TF Cart for NDS and NDS Lite (Compact Edition) x 2 Ready $11.22 -
Alles was gelijk op voorraad, dus zaterdag stond het op "packaging" en zaterdagavond op "Processing". Benieuwd wanneer ze nou daadwerkelijk mijn pakketje de vliegvogel in schuiven
Eerste "testbestelling" bij DealExtreme van 2 stylussen voor de DS phat duurde precies 3 weken voor het aankwam
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_66899823
Ik zie nu opeens dat ik een week geleden 3 mails heb gehad van FocalPrice waarin staat dat mijn order is verzonden. Ik lees wel vaker hier over mensen die dat hebben gehad en die kregen ook daadwerkelijk meerdere pakketjes Zou dat bij mij nu ook het geval zijn?

Duurt overigens wel lang voor het binnen is.. besteld op 3/3 nu 10/3.. Ik heb ze meestal wel na een week al binnen is een pakketje van 25$ overigens
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:47:21 #151
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66901781
Mijn bestelling van 4/3 ($23) staat nu nogsteeds op packaging.
pi_66902741
Beetje apart bij mij, m'n tweede bestelling (1 dag later geplaatst) is eerder binnen gekomen dan de eerste bestelling
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:15:26 #153
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66902871
Mijn ervaring is dat enveloppen die geen trackinnummer hebben vaak iets sneller aankomen. Misschien dat dat bij jou ook het geval is.
pi_66903196
Klopt
pi_66905373
Halp Ik heb een pakketje. Ik heb een briefje van TNT met een onleesbaar T&T nummer.
Er staat op dat mijn pakketje op nr. 74 is afgegeven (ik woon in een flat) maaarrr tegelijkertijd is ook aangekruisd dat de zending de eerstvolgende dag opnieuw wordt aangeboden

Voor DX-pakketjes moest ik altijd tekenen, hoeft dat voor Focalprice niet?

Als het wel moet dan is dit pakket iets anders en hoef ik niet zometeen bij de onderbuurman weer op de deur te rammen Hij doet namelijk niet open, terwijl ik door de deur heen wel kan horen dat de TV aanstaat.

Oja, ik heb al uitgevist dat de eerste drie of vier tekens van een T&T code van de winkel kunnen zijn (H&M begint altijd met 3SHENM, maar ik kan deze niet lezen. Heeft iemand z'n T&T van FP bij de hand?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:34:29 #156
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66905600
Dear Rien Termeulen,

Your order has been shipped from the fulfillment center.

Hoera!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:38:08 #157
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66905735
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:28 schreef Syrena het volgende:
Halp Ik heb een pakketje. Ik heb een briefje van TNT met een onleesbaar T&T nummer.
Er staat op dat mijn pakketje op nr. 74 is afgegeven (ik woon in een flat) maaarrr tegelijkertijd is ook aangekruisd dat de zending de eerstvolgende dag opnieuw wordt aangeboden

Voor DX-pakketjes moest ik altijd tekenen, hoeft dat voor Focalprice niet?

Als het wel moet dan is dit pakket iets anders en hoef ik niet zometeen bij de onderbuurman weer op de deur te rammen Hij doet namelijk niet open, terwijl ik door de deur heen wel kan horen dat de TV aanstaat.

Oja, ik heb al uitgevist dat de eerste drie of vier tekens van een T&T code van de winkel kunnen zijn (H&M begint altijd met 3SHENM, maar ik kan deze niet lezen. Heeft iemand z'n T&T van FP bij de hand?
Enige wat ik kan vertellen is dat je alleen hoeft te tekenen als je envelop/pakketje via 'registered airmail' is verzonden, anders wordt het in de brievenbus gedaan. Ligt er dus aan hoe die is verzonden, kun je dat vertellen? Bijv. de waarde van het pakketje.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:40:16 #158
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66905814
de dx orders druppelen binnen, alleen zit er bij iedere envelop t kaartje van de nazending.
vandaar klein pakketje en <$10....toch moeten tekenen bij de postbode.
en ze slagen er maar niet in dit jaar om een order in z;n geheel te verzenden. heb er nog 3 open staan waarvan de helft ready en de andere helft pending.
FP zondag bestelt, zit nu al in de ijzeren vogel naar het westen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66905942
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Enige wat ik kan vertellen is dat je alleen hoeft te tekenen als je envelop/pakketje via 'registered airmail' is verzonden, anders wordt het in de brievenbus gedaan. Ligt er dus aan hoe die is verzonden, kun je dat vertellen? Bijv. de waarde van het pakketje.
Godver, hij doet gewoon niet open Mijn vriend staat buiten te gebaren dat ie in de huiskamer voor de TV zit, dus ik nogmaals aanbellen, niks Morgen plak ik een briefje op de bus dat er niks meer bij buren mag worden afgegeven. Ben het nu zat. Bij de demente oma moet je binnenkomen en een uur geklaag aanhoren, deze kerel doet niet eens open.

Annnnieieiweeej, het pakket was 45 dollar in totaal, en op mijn account staat alleen Airmail bij Shipping.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66906120
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:28 schreef Syrena het volgende:
Halp Ik heb een pakketje. Ik heb een briefje van TNT met een onleesbaar T&T nummer.
Er staat op dat mijn pakketje op nr. 74 is afgegeven (ik woon in een flat) maaarrr tegelijkertijd is ook aangekruisd dat de zending de eerstvolgende dag opnieuw wordt aangeboden

Voor DX-pakketjes moest ik altijd tekenen, hoeft dat voor Focalprice niet?

Als het wel moet dan is dit pakket iets anders en hoef ik niet zometeen bij de onderbuurman weer op de deur te rammen Hij doet namelijk niet open, terwijl ik door de deur heen wel kan horen dat de TV aanstaat.

Oja, ik heb al uitgevist dat de eerste drie of vier tekens van een T&T code van de winkel kunnen zijn (H&M begint altijd met 3SHENM, maar ik kan deze niet lezen. Heeft iemand z'n T&T van FP bij de hand?
Was Hongkong niet altijd 3SPA ofzo? Scan je briefje in, dan ontcijferen wij het wel
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Annnnieieiweeej, het pakket was 45 dollar in totaal, en op mijn account staat alleen Airmail bij Shipping.
Als het niet tracked air mail was hoef je ook geen handtekening te zetten, dus de kans dat het bij je buurman is afgeleverd is groot.
pi_66906498
Ik vind het alleen stom dat hij dan voor de postbode wel opendoet en voor mij niet. Ik ga straks gewoon van buiten aanbellen.

De foto (achter een link, ik heb 'm groot gelaten zodat het nummer goed te zien is):
http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/IMG_0192.jpg

3SIMN02494239 is het niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:03:42 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66906695
Met postcode kunnen wij ook wat in T&T rammen

En anders was dit een tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:05:16 #163
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66906763
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Was Hongkong niet altijd 3SPA ofzo? Scan je briefje in, dan ontcijferen wij het wel
[..]

Als het niet tracked air mail was hoef je ook geen handtekening te zetten, dus de kans dat het bij je buurman is afgeleverd is groot.
FP maakt geen onderscheid als bij DX. Ik heb ook pakketjes die wel Tracked Airmail zijn (waar ik dus ook voor moet hebben tekenen), maar bij FP staat alles onder Shipment als 'Airmail' tenzij je EMS kiest.
Klik even op je order bij FP en dan staat er onder als het goed is een klein vakje met: Tracked Airmail etc. met je tracking nr. erbij. Als dat vakje er staat moet je dus tekenen.
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef Maraca het volgende:
Met postcode kunnen wij ook wat in T&T rammen

En anders was dit een tvp
Is wel handiger ja. Als je je postcode wilt geven, kunnen wij wat proberen?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:06:42 #164
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66906839
FP update over de Ipod-clone
quote:
We are so sorry for the delay. It seems there is some problem with instock of EM161S and EM236S. Our staffs might have confused the 2 items. We will try our best to correct it as soon as possible.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66906897
Er staat dit:

Order Tracking
Tracking Number: RA919088777HK
Tracking WebSite: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp

Hm.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66906930
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef mcwops het volgende:
FP update over de Ipod-clone
[..]

Hebben ze je dat gemaild of staat dat op de site?
Kan ik mooi gebruiken als ik ook de verkeerde nano krijg/heb gekregen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66906956
Ik heb trouwens EM237S.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:09:15 #168
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66906960
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef mcwops het volgende:
FP update over de Ipod-clone
[..]


Maar kan je het van hun kant ook niet begrijpen? Die dingen zien er voor het oog van een simpele packager bijna hetzelfde uit.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:09:34 #169
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66906972
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Syrena het volgende:
Er staat dit:

Order Tracking
Tracking Number: RA919088777HK
Tracking WebSite: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp

Hm.
Dus het is geregistreerd, dus mag de postbode officieel niet het pakketje bij de buurman afleveren.
Jij moet er namelijk voor tekenen. Maar je kent die luie postbodes in Nederland...
quote:
3SIMN02494239 is het niet
Het zit hem in de letters/cijfers tussen 3SIM en 2494239
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens EM237S.
???
pi_66907045
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Dus het is geregistreerd, dus mag de postbode officieel niet het pakketje bij de buurman afleveren.
Jij moet er namelijk voor tekenen. Maar je kent die luie postbodes in Nederland...
[..]

???
Dat laatste gaat over m'n Nano
Dank voor je antwoord, ik ga er maar van uit dat er dus iets anders bij de buurman ligt, pakketje DVDtjes ofzo.
Al de andere pakketjes heb ik idd voor getekend.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:15:54 #171
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66907218
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Maar kan je het van hun kant ook niet begrijpen? Die dingen zien er voor het oog van een simpele packager bijna hetzelfde uit.
psies, stokslagen moeten ze krijgen. ze verdienen genoeg
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:16:35 #172
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66907251
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat laatste gaat over m'n Nano
Dank voor je antwoord, ik ga er maar van uit dat er dus iets anders bij de buurman ligt, pakketje DVDtjes ofzo.
Al de andere pakketjes heb ik idd voor getekend.
Vroeg het trouwens net aan m'n pa die bij TNT werkt, en je kunt inkomende post niet tracen via TNT. Alleen jouw eigen zendingen naar het buitenland met een 2S/3S barcode. Dus je kunt die sowieso niet tracen via T&T. Heb hier ook een pakketje van DX liggen (niet geregistreerde luchtpost), daar is bij ontvangst in Nederland een gele sticker met 3S barcode opgeplakt, maar ook die kan ik niet tracen.
pi_66907856
Als FP het nu toegeeft zal ik morgen wel de verkeerde nano ontvangen :p Ben erg benieuwd.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:35:20 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66907909
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef jeroendh het volgende:
ik heb op 3 maart een memory stickje besteld, en staat nu nog steeds op waiting for suplier.
en dan bij het product 3 tot 5 dagen gaan vermelden. maar toen ik hem kocht stond er 1 tot 3 dagen.
moet je ff een berichtje op het forum plaatsen van dx
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:37:14 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66907992
gaan we het nu weer over de levertijden van dx hebben?, gewoon bij FP bestellen dan maar...
pi_66908138
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens EM237S.
Die heb ik ook besteld.

Ik heb wel van tevoren en tijdens het bestellen duidelijk gevraagd of ze hem voor het opsturen uit de verpakking wilden halen en controleren of het de juiste versie is. Dus met 'Click wheel function', 'Shake to shuffle' en usb-adapter. Of anders mijn geld gewoon meteen terugstorten.

Ze zeggen dat ze het hebben gechecked (altijd afwachten natuurlijk) en het is ook de enige 8GB nano-clone op de site, dus volgens mij zit het wel goed.
pi_66908253
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:41 schreef sim_pul het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld.

Ik heb wel van tevoren en tijdens het bestellen duidelijk gevraagd of ze hem voor het opsturen uit de verpakking wilden halen en controleren of het de juiste versie is. Dus met 'Click wheel function', 'Shake to shuffle' en usb-adapter. Of anders mijn geld gewoon meteen terugstorten.

Ze zeggen dat ze het hebben gechecked (altijd afwachten natuurlijk) en het is ook de enige 8GB nano-clone op de site, dus volgens mij zit het wel goed.
Link graag? Ben namelijk ook geïnteresseerd, is het de nano exact waar je het over hebt?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_66908338


kan niet wachten!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:47:59 #179
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66908381
Waarom haal je de link weg naar de tracked mail?
Je kan toch niks achterhalen?
pi_66908550
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef mstr het volgende:
Waarom haal je de link weg naar de tracked mail?
Je kan toch niks achterhalen?
oja , automatisme
pi_66908618
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Vroeg het trouwens net aan m'n pa die bij TNT werkt, en je kunt inkomende post niet tracen via TNT. Alleen jouw eigen zendingen naar het buitenland met een 2S/3S barcode. Dus je kunt die sowieso niet tracen via T&T. Heb hier ook een pakketje van DX liggen (niet geregistreerde luchtpost), daar is bij ontvangst in Nederland een gele sticker met 3S barcode opgeplakt, maar ook die kan ik niet tracen.
Thanx voor het navragen!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66908636
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef deepart het volgende:

[..]

Link graag? Ben namelijk ook geïnteresseerd, is het de nano exact waar je het over hebt?
http://www.focalprice.com(...)ver_EM237S_7630.html
http://diitek.com/mp4-DII-M4CS.htm

Alstu Volgens mij is het idd de nano exact van DK

Dealperfect krijgt hem binnenkort trouwens ook liet Jack weten...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:01:59 #183
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66908927
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
Oh wacht, we mogen niet slowchatten!

Ontopic dan maar weer:

Heeft er iemand zo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16489
of zo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12177

Een? Lijkt mij wel interessant, om wellicht in de toekomst 32GB in mijn PSP te proppen.

Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Zelfde snelheden als dat het MicroSD kaartje zelf is?
Totdat je gaat rekenen, en erachter komt dat het geen fuck uit maakt op gebeid van geheugenprijjzen i.c.m adapter.
Nadeel is dat MS pro duo gewoonweg redelijk vlot is, maar je het met de DX varianten nooit weet. En als iemand al resultaten heeft gepost op het DX forum, is het alsnog de vraag of jouw kaartje dat wel haalt. Ik heb wel het idee dat bij MicroSD de snelheid wat dat betreft wat constanter is.
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

moet je ff een berichtje op het forum plaatsen van dx
Geef jij ff een goeie tip weg in plaats van iemand met een kluitje het riet in te sturen..? Geen post op het forum, daar kijkt DX dus niet.. Een ticket aanmaken middels de customer service express is the way to go..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66910556
Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:43:46 #185
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66910864
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
Sorry......


Zeg maar tegen DX gadgets en eBayen
Dat lijkt me echt zwaar kut als ik nu niet meer kon werken met PayPal
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66910942
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
Poep gebeurt!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:47:53 #187
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66911057
Wat ben ik blij dat ik 18 ben
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:52:33 #188
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66911295
PayPal heeft niet eens mijn geboortedatum, staat gewoon leeg in mijn profiel. Heb ook niet het idee dat je daar 18 voor moet zijn, anders hadden ze daar toch wel om gevraagd tijdens registratie?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:53:14 #189
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66911328
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
Noob . Tot over een paar jaartjes .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:55:06 #190
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66911419
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef Granaatappel het volgende:
PayPal heeft niet eens mijn geboortedatum, staat gewoon leeg in mijn profiel. Heb ook niet het idee dat je daar 18 voor moet zijn, anders hadden ze daar toch wel om gevraagd tijdens registratie?
Ik heb het ook niet in hoeven vullen, heb hem gemaakt toen ik 17 was.
Ook geen gedoe gehad of iets.

Maar is wel vaag ja
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:57:10 #191
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66911527
Ik kan me wel herinneren dat ik dat moest opgeven.
pi_66912318
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
Pwnd.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:21:55 #193
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66912753
Volgensmij had RacerDKB ook eens zoiets, PM hem maar mischien kan hij je helpen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:29:06 #194
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66913080
Hij had volgensmij ook zoiets ja, maar volgensmij had hij toen gewoon met zijn vader iets geregeld, niet met PayPal.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66913865
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:
Vroeg het trouwens net aan m'n pa die bij TNT werkt, en je kunt inkomende post niet tracen via TNT. Alleen jouw eigen zendingen naar het buitenland met een 2S/3S barcode. Dus je kunt die sowieso niet tracen via T&T. Heb hier ook een pakketje van DX liggen (niet geregistreerde luchtpost), daar is bij ontvangst in Nederland een gele sticker met 3S barcode opgeplakt, maar ook die kan ik niet tracen.
Het klopt wel dat je met de HK123456789 codes van Hong Kong post niet op tracktrace.nl terecht kan. Maar het is niet zo dat als je het 3S nummer weet je hem niet kunt tracken, dat kan namelijk gewoon. In ieder geval heb ik het net even getest met een registered airmail pakje van FP die ik vandaag binnenkreeg en kreeg gewoon dit te zien:

  • Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-03-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
  • Zending zit in afleverroute 10-03-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
  • Chauffeur is onderweg 10-03-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
  • Zending afgeleverd 10-03-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

    Je kunt overigens ook gewoon contact met TNT opnemen, via telefoon of mail. Als je ze de HK code geeft en het pakje is al in Nederland dan kunnen ze de 3S code voor je opzoeken, handig als je weet dat de postbode al een keer is langs geweest bijvoorbeeld.

    Als je het via mail wilt opvragen kan dit alleen als je zakelijke gebruiker bent, nou dat zijn wij!

    Dit kan via de zakelijke contact pagina van TNT. Tot zover mijn eerste bijdrage aan Fok, ben al heel lang lurker in dit topic en heb altijd veel lol met Jack op MSN
  • pi_66914137
    tvp
      dinsdag 10 maart 2009 @ 21:52:00 #197
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_66914199
    Klopt. Ik neem ook regelmatig contact met TNT op om mijn 3S code op te vragen. Werkt perfect.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 21:58:19 #198
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_66914539
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:01 schreef neo2000 het volgende:
    Geef jij ff een goeie tip weg in plaats van iemand met een kluitje het riet in te sturen..? Geen post op het forum, daar kijkt DX dus niet.. Een ticket aanmaken middels de customer service express is the way to go..
    das waar ook, dat werkt weer
    pi_66915631
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

    [..]

    Het klopt wel dat je met de HK123456789 codes van Hong Kong post niet op tracktrace.nl terecht kan. Maar het is niet zo dat als je het 3S nummer weet je hem niet kunt tracken, dat kan namelijk gewoon. In ieder geval heb ik het net even getest met een registered airmail pakje van FP die ik vandaag binnenkreeg en kreeg gewoon dit te zien:

  • Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-03-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
  • Zending zit in afleverroute 10-03-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
  • Chauffeur is onderweg 10-03-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
  • Zending afgeleverd 10-03-2009 Amsterdam , pakkettendistributie

    Je kunt overigens ook gewoon contact met TNT opnemen, via telefoon of mail. Als je ze de HK code geeft en het pakje is al in Nederland dan kunnen ze de 3S code voor je opzoeken, handig als je weet dat de postbode al een keer is langs geweest bijvoorbeeld.

    Als je het via mail wilt opvragen kan dit alleen als je zakelijke gebruiker bent, nou dat zijn wij!

    Dit kan via de zakelijke contact pagina van TNT. Tot zover mijn eerste bijdrage aan Fok, ben al heel lang lurker in dit topic en heb altijd veel lol met Jack op MSN
  • Dankjewel! Zal morgen TNT eens bellen vanaf 't werk.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66915883
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
    Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
    Had ik ook
    Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal

    Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaar Dus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef Granaatappel het volgende:
    PayPal heeft niet eens mijn geboortedatum, staat gewoon leeg in mijn profiel. Heb ook niet het idee dat je daar 18 voor moet zijn, anders hadden ze daar toch wel om gevraagd tijdens registratie?
    Daar wordt wel om gevraagd Heel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
    Hij had volgensmij ook zoiets ja, maar volgensmij had hij toen gewoon met zijn vader iets geregeld, niet met PayPal.
    Jullie kennen me te goed
    pi_66915884
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 19:41 schreef sim_pul het volgende:

    [..]

    Die heb ik ook besteld.

    Ik heb wel van tevoren en tijdens het bestellen duidelijk gevraagd of ze hem voor het opsturen uit de verpakking wilden halen en controleren of het de juiste versie is. Dus met 'Click wheel function', 'Shake to shuffle' en usb-adapter. Of anders mijn geld gewoon meteen terugstorten.

    Ze zeggen dat ze het hebben gechecked (altijd afwachten natuurlijk) en het is ook de enige 8GB nano-clone op de site, dus volgens mij zit het wel goed.
    Eindelijk duidelijkheid, die van mij gaat terug (als ik 'em heb) en ik moet en zal die verzendkosten terugkrijgen..

    Dit ticket is inmiddels de deur uit (in mijn brakke chinese engels):
    quote:
    Dear Focalprice, as already expected I got the wrong version of the player like you already admitted on your forum. I heard that you don't want to refund the shippingcosts from Holland to HK, but I don't want to pay them because it is your fault at all. It's your deal to get the money back from your supplier. But, maybe here's a deal: If you sent me the 8GB version (EM237S) of the player, I will pay the shippingcosts for you. Is that all right? Kind regards, Ivo Budiman


    [ Bericht 27% gewijzigd door Bhuddy op 10-03-2009 22:35:26 ]
    pi_66916730
    Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic

    Maar heeft iemand de 8gb Nano al binnen? EM237S? En was die ook fout?
    Ik ben het overzicht kwijt (dat krijg je op mijn leeftijd)
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66916876
    EM236, EM237S zijn allebei fout. Maar nu heeft FP de goede, terugsturen dus en zéker verzendkosten DWINGEN te refunden. Jij hebt al de 8GB dus kan niet nog hoger, maar ik heb de 4GB en heb dus de 8GB gevraagd om verzendkosten te compenseren.
    pi_66917073
    shit, DP licht plat, wat is jack's msn ?
    pi_66917187
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef timottjj het volgende:
    shit, DP licht plat, wat is jack's msn ?
    Jack is offline!
    pi_66917419
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Jack is offline!
    oke, maar wat is zijn msn ?
    pi_66917567
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef timottjj het volgende:

    [..]

    oke, maar wat is zijn msn ?
    Activeer je PM box maar even, om nou hier open en bloot email adressen van anderen te gaan posten
    Hier kan dat trouwens:
    http://messages.fok.nl/inbox.php
    pi_66917876
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Activeer je PM box maar even, om nou hier open en bloot email adressen van anderen te gaan posten
    Hier kan dat trouwens:
    http://messages.fok.nl/inbox.php
    gedaan, bedankt:)
    pi_66919741
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
    Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic


    De oudste? Hoe kom je daar nou bij.
    woef
    pi_66919981
    ben je bang dat we je niet kunnen helpen met anti-rimpel creme?
      FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2009 @ 23:55:13 #211
    145146 Andyy
    pi_66920214
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef raaavi het volgende:
    ben je bang dat we je niet kunnen helpen met anti-rimpel creme?
    ach, ze hebben gezichtsmaskers op DX
    pi_66920547
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Had ik ook
    Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal

    Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaar Dus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
    [..]

    Daar wordt wel om gevraagd Heel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
    [..]

    Jullie kennen me te goed
    Werkt dat dan echt, je ID fotoshoppen? Moet je dat door een professional laten doen of kan 't gewoon zelf?

    lijkt me handig om te weten, want ik word over 8 maandjes pas 18
    pi_66920612
    een vriend van mij had ongeveer 800 euro op paypal (marktplaats enzo)
    kwamen ze erachter dat die 16 was.
    had die voor de komende 2 jaar geen toegang tot die 800 euro !!


    nu is die wel bijna 18 btw*

    [ Bericht 5% gewijzigd door raaavi op 11-03-2009 00:35:29 ]
    pi_66920807
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:06 schreef raaavi het volgende:
    een vriend van mij had ongeveer 800 euro op paypal (marktplaats enzo)
    kwamen ze erachter dat die 16 was.
    had die voor de komende 2 jaar geen toegang tot die 800 euro !!


    nu is die wel bijna 18 btw*
    Barbies?

    [ Bericht 1% gewijzigd door Phaelanx_NL op 11-03-2009 00:39:34 ]
    Geen referral hier.
    pi_66921002
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    Barbies?


    [ Bericht 1% gewijzigd door raaavi op 11-03-2009 00:36:05 ]
    pi_66921034
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:19 schreef raaavi het volgende:

    [..]


    I'll take that as a yes.
    Geen referral hier.
    pi_66921105
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    I'll take that as a yes.
    hoezo ?
    pi_66921252
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:23 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    hoezo ?
    Omdat je niet medeplichtig wil zijn .
    Geen referral hier.
    pi_66921281
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    Omdat je niet medeplichtig wil zijn .
    Ik speel heul niet met barbies!

    [ Bericht 10% gewijzigd door raaavi op 11-03-2009 00:36:22 ]
    pi_66921378
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 00:29 schreef raaavi het volgende:

    [..]

    Ik speel heul niet met barbies!
    Ik verwacht wel even een 50 euro aan zwijggeld natuurlijk .

    Ontopic verder:
    Foam nunchaku zijn onderweg . Ben benieuwd of dat een beetje te doen is.

    [ Bericht 17% gewijzigd door Phaelanx_NL op 11-03-2009 00:39:58 ]
    Geen referral hier.
    pi_66924641
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
    Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic
    Geen idee? Waar staat jouw teller op?
    Ik ga dit jaar (volgens mijn paspoort welliswaar ) voor de derde keer aantikken.
    pi_66924942
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Had ik ook
    Maar jij bent nog geeneens 16? Je moet 18 zijn voor PayPal

    Je kan je ID fotoshoppen, ik wou dat ik dat gedaan heb. Maar ik heb het gewoon ingestuurd, en toen zeiden ze, je mag mailen over 2 jaar Dus nu gebruik ik de PayPal-rekening van mijn pa.
    [..]

    Daar wordt wel om gevraagd Heel officieel volgens mij zelfs, je moet instemmen met ''Ik verklaar 18 jaar of ouder te zijn'' of iets dergelijks.
    [..]

    Jullie kennen me te goed
    Dat is niet slim om te doen Gewoon die van je pa gebruiken inderdaad. Of Paypal een boos belletje geven
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_66925994
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:00 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Geen idee? Waar staat jouw teller op?
    Ik ga dit jaar (volgens mijn paspoort welliswaar ) voor de derde keer aantikken.
    32
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66926027
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:50 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    32
    Ik had je het niet gegeven! maw, compliment! Je bent zo oud als je je voelt
    O sorry Heatwave....ontopic!
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:07:26 #225
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66926437
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:50 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    32
    Ach, je bent onze vrouwlijke gadget freak
    Maakt dat het weer eventjes goed!
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_66926933
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Ach, je bent onze vrouwlijke gadget freak
    Maakt dat het weer eventjes goed!

    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:27:45 #227
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_66927043
    . Een beetje kort offtopic mag best jongens, jullie snappen het toch stiekem wel? .

    En ik ben 34, dus je bent niet de oudste .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_66927084
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:50 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    32
    Vanaf december hoor ik ook bij het selecte gezelschap dertigers. Heb er nu al zin in.
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:29:46 #229
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66927101
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Vanaf december hoor ik ook bij het selecte gezelschap dertigers. Heb er nu al zin in.
    Papa
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_66927131
    Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:32:34 #231
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_66927193
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
    Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
    Sja, ze krijgen de verzendkosten van de staat vergoed, dus daar zijn ze makkelijk in, maar kan me goed voorstellen dat ze andersom niet zo happig zijn met vergoeden, zoveel winst per product zullen ze ook niet maken .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:32:48 #232
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66927199
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
    Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
    Ja en je krijgt 4GB ipv 8GB?
    Ik hou het lekker bij DX en Jack.
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:36:10 #233
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_66927308
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Ja en je krijgt 4GB ipv 8GB?
    Ik hou het lekker bij DX en Jack.
    Zeg gewoon DP
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:40:20 #234
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66927426
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Zeg gewoon DP
    Nah
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_66927435
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Ja en je krijgt 4GB ipv 8GB?
    Ik hou het lekker bij DX en Jack.
    Hoe bedoel je dat? Ik heb ze nu twee opties gegeven:
    1. Die 6 dollar verzendkosten terugbetalen en dan de goede opsturen (4GB)
    2. Die 6 dollar lekker houden (betaal ik dan voor hun) en dan sturen zij de 8GB op.

    Denk dat dat best eerlijke deals zijn
    pi_66927488
    Hoezo? Omdat niemand nu begrijpt dat het om DP gaat?
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:45:34 #237
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66927579
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef henkjan90 het volgende:
    Hoezo? Omdat niemand nu begrijpt dat het om DP gaat?
    Oh ik dacht dat je een 4GB wou.
    Wat een keuzes stuur je allemaal in

    @ Henkjan
    ik denk dat mensen eerder weten over wie we het hebben als we het over Jack hebben dan DP
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_66927629
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Oh ik dacht dat je een 4GB wou.
    Wat een keuzes stuur je allemaal in

    Wou ik eigenlijk ook, maar als zij de 8GB willen sturen vind ik dat niet erg voor die 6 euro verzendkosten. 't Zijn maar 2 (makkelijke ) keuzes hoor
    pi_66927641
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
    Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
    Ik sap niet hoe je het voor elkaar krijgt om voor 6 euro te verzenden. Verzend je niet met TNT? Mij kostte het namelijk 10 euro verzendkosten en dan nog 2 euro ofzo voor het pakketje.
    Was btw je ontvangen ipod clone de verkeerde?
    pi_66927792
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:48 schreef Esnader het volgende:

    [..]

    Ik sap niet hoe je het voor elkaar krijgt om voor 6 euro te verzenden. Verzend je niet met TNT? Mij kostte het namelijk 10 euro verzendkosten en dan nog 2 euro ofzo voor het pakketje.
    Was btw je ontvangen ipod clone de verkeerde?
    Whooops nou zie ik 't ook, perongeluk bij binnen europa gekeken, 10 euro idd.. Doos heb ik hier nog wel liggen.

    Heb hem trouwens niet ontvangen nog, maar ik ga er maar vanuit dat 't de verkeerde is. Hmm 10 euro verzendkosten, dan ga ik er niet mee akkoord gok ik
    pi_66928800
    Na een hele rij mailtjes ben ik tot de volgende oplossing gekomen: ik krijg 8 dollar verzendkosten terug + de 8GB versie ipv de 4GB Totaal ben ik dat 41 dollar kwijt, precies wat de 8GB kost. De beste oplossing bij FP..
    pi_66929383
    Kan ik ook store-credit vragen voor die tien euro? Ik wil een Wii en dan koop ik bij hen een tweede controller Als ze die hebben.

    Als ik mijn pakket nog ooit terug ga zien.
    quote:
    Dear Focalprice, as expected I got the wrong version of the player like you already admitted on your forum.
    I have also heard that you do not want to refund the shipping costs from The Netherlands to Hong Kong.
    However I do not intend to pay them because it is your fault the incorrect player was sent out.
    I would like to request a refund in the shape of store credit. I really like your site and intend to buy some products voor my Wii, so ultimately you would benefit from it too
    Beetje van mezelf en een beetje gejat van Bhuddy
    Ik zet er dan de uiteindelijke kosten nog bij.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66930389
    Zo, het gaat weer lekker bij DX, hopen dat de drie die nog op 'Packaging' staan vandaag ook verstuurd worden.

    Bij de TNT werd gezegd dat m'n pakketje met tracknumber nog niet in NL is, wel op 5 maart verstuurd, dus zou toch één dezer dagen binnen moeten komen.

    3/9/2009 0309M0M2 0309M0M2 Processing - Contact Us for Details
    3/8/2009 0308SZ2U 0308SZ2U Packaging
    3/8/2009 03085628 03085628 Packaging
    3/8/2009 03084T58 03084T58 Packaging
    3/7/2009 0307KU20 0307KU20 Shipped via Air Mail
    3/7/2009 0307KZ73 0307KZ73 Shipped via Air Mail
    3/7/2009 030718XM 030718XM Waiting for Supplier
    3/7/2009 03076SK8 03076SK8 Waiting for Supplier
    3/7/2009 0307TS7Z 0307TS7Z Shipped via Air Mail
    3/7/2009 0307KQ03 0307KQ03 Shipped via Air Mail
    3/7/2009 03071T7Q 03071T7Q Waiting for Supplier
    3/7/2009 0307T9U1 0307T9U1 Waiting for Supplier
    2/23/2009 0223XS05 0223XS05 Processing - Contact us for the latest updates.
    2/23/2009 0223ZX7T 0223ZX7T Shipped via Tracked Air Mail RA922951965HK

    [ Bericht 0% gewijzigd door henkjan90 op 11-03-2009 12:47:59 ]
      woensdag 11 maart 2009 @ 13:02:34 #244
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_66931894
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
    Oh God, ik ben dus echt de oudste in dit topic

    Maar heeft iemand de 8gb Nano al binnen? EM237S? En was die ook fout?
    Ik ben het overzicht kwijt (dat krijg je op mijn leeftijd)
    Je hebt geen geboortedatum in je fobo staan, maar ik durf dat dus te betwisten..
    Zitten hier overigens wel een hoop jonkies.. Maar goed, dat zie je af en toe ook aan de reakties.

    Vorige week uit een ticket begrepen dat ik "store credit" krijg bij DX.. Maar er is nog niets teruggestort op m'n paypal.. Ticket uiteraard wel al gesloten. Maar even afwachten lijkt mij, maar goed.. Het is toch niet zo dat het bij de eerstvolgende bestelling bji DX verrekend wordt o.i.d toch?

    Om een emailaddy te wijzigen bij een account is het denk ik het handigst om een ticket voor in te leggen?
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      woensdag 11 maart 2009 @ 13:10:49 #245
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66932190
    Eerste pakketje van DP binnen
    pi_66932370
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef mstr het volgende:
    Eerste pakketje van DP binnen
    Wanneer verzonden? En wat zit erin?
    Geen referral hier.
    pi_66932378
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef mstr het volgende:
    Eerste pakketje van DP binnen
    Wat heb je dan!
    pi_66932438
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:02 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Je hebt geen geboortedatum in je fobo staan, maar ik durf dat dus te betwisten..
    Zitten hier overigens wel een hoop jonkies.. Maar goed, dat zie je af en toe ook aan de reakties.

    Vorige week uit een ticket begrepen dat ik "store credit" krijg bij DX.. Maar er is nog niets teruggestort op m'n paypal.. Ticket uiteraard wel al gesloten. Maar even afwachten lijkt mij, maar goed.. Het is toch niet zo dat het bij de eerstvolgende bestelling bji DX verrekend wordt o.i.d toch?

    Om een emailaddy te wijzigen bij een account is het denk ik het handigst om een ticket voor in te leggen?
    Ach, heel wat jonkies inderdaad, geeft niks, worden van zelf oud!

    Het kan volgens mij 7 dagen duren voordat je het geld terug hebt, bij mij duurde het de enige keer dat ik er gebruik van gemaakt heb 2 dagen. Ik zou nog even afwachten.

    Verder... alles regelen met tickets! Is het meest efficiënt voor hen.
      woensdag 11 maart 2009 @ 13:17:45 #249
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66932472
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    Wanneer verzonden? En wat zit erin?
    3 DSTT's met 4GB No-Name's
    De 1e besteld, 4e opgestuurd, 11e ontvangen
    pi_66932503
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef mstr het volgende:

    [..]

    3 DSTT's met 4GB No-Name's
    De 1e besteld, 4e opgestuurd, 11e ontvangen
    Hou me tegen, hou me tegen!
      woensdag 11 maart 2009 @ 13:19:04 #251
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66932531
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef OxygeneFRL het volgende:

    [..]

    Hou me tegen, hou me tegen!
    'Kan ons het wat schelen!'

    pi_66932591
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef OxygeneFRL het volgende:

    [..]

    Hou me tegen, hou me tegen!
    Het wordt tijd dat je weer is iets gaat bestellen joh!
      woensdag 11 maart 2009 @ 13:22:08 #253
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66932625
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Het wordt tijd dat je weer is iets gaat bestellen joh!
    idd!
    pi_66932626
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Het wordt tijd dat je weer is iets gaat bestellen joh!
    Mijn bb gun die het niet deed gingen ze nog eens opsturen, processing
    En 2 andere bestellingen (ledjes, armband) zijn in packaging.
      woensdag 11 maart 2009 @ 15:30:39 #255
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
      woensdag 11 maart 2009 @ 16:02:27 #256
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_66938628

    Een Fokker, die DX niet op wou geven misschien?
    pi_66939171
    quote:
    Balletjespistool klinkt wel heel onschuldig als je daarna die foto bekijkt.

    Is ook gewoon dom.
    pi_66939274
    Ik kan nu met de paypal acc van mijn moeder betalen
    pi_66942310
    Ik denk dat die van digitalkingz en focalprice goede nano speler niet hetzelfde zijn. Ik vroeg of de speler van focalprice ook de optie had om het beeld schuin te kantelen zoals op filmpje van digitalkingz te zien is, maar ze zei van niet.
      woensdag 11 maart 2009 @ 19:22:08 #260
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_66945434
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:02 schreef neo2000 het volgende:

    [..]

    Je hebt geen geboortedatum in je fobo staan, maar ik durf dat dus te betwisten..
    Zitten hier overigens wel een hoop jonkies.. Maar goed, dat zie je af en toe ook aan de reakties.

    Vorige week uit een ticket begrepen dat ik "store credit" krijg bij DX.. Maar er is nog niets teruggestort op m'n paypal.. Ticket uiteraard wel al gesloten. Maar even afwachten lijkt mij, maar goed.. Het is toch niet zo dat het bij de eerstvolgende bestelling bji DX verrekend wordt o.i.d toch?

    Om een emailaddy te wijzigen bij een account is het denk ik het handigst om een ticket voor in te leggen?
    Store credit krijg je niet teruggestort op PayPal. Het is een tegoed van DX dat je op hun site kunt gebruiken.
    Stel je store credit is $15,-. Je plaatst een normale order van wat producten die je wilt hebben. Daarna kun je een CSE ticket aanmaken bij 'Change order', en dan kun je wat extra producten toevoegen van een waarde van je store credit, in dit geval dus $15,-. Dit voegen zij dan toe aan je order en je credit is dan verbruikt.
    N.B. Je kunt zelf niet zien wat je store credit is. Dit is verbonden aan de order waar je het hebt gekregen, dit staat in de computer van de CSE dus kun je het alleen teruglezen in je CSE ticket.
    pi_66946035
    Pakketje-update

    Ik kom thuis, doe de brievenbus open, TWEE TNT-blaadjes. Eentje voor mij, eentje voor mijn vriend.
    Op die van mij stond "pakket waar voor getekend moet worden" dus
    Op die van mijn vriend, pakket is op nr. 73 (buurvrouw van nr. 74, 'n oude oma, beetje vreemd).
    Dus ik denk: dat mag ie lekker zelf ophalen straks
    Ik loop naar boven, bedenk dat mijn sleutels nog op de brievenbus zitten
    Weer naar beneden, kom ik mijn vriend in de hal tegen. Dus ik duw hem zijn blaadje in handen
    Inmiddels had oma haar deur al opengegooid. Oké, pakket aangenomen, vriend belt nog even bij nr. 74.
    Op dat moment ben ik boven en zie het pakket op onze mat liggen
    Nu doet de meneer wel open, oud bibberig opaatje Geroepen dat ik het pakket had, uitgebreid bedankt

    Eenmaal binnen bekijk ik de bovenkant, blijkt het niet eens voor mij maar ook voor m'n vriend. Hij had een gitaarpedaaltje verkocht aan een Belg. Belg zei dat ie het pakket nooit gekregen had. Bleek die ui dus z'n pakket gewoon niet opgehaald te hebben bij z'n lokale postkantoor.

    Vrijdag m'n nano afhalen dus en dat pedaaltje weer op de post doen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 maart 2009 @ 19:44:43 #262
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_66946244
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Syrena het volgende:
    Pakketje-update

    Ik kom thuis, doe de brievenbus open
    hier stopte ik, vond het al spannend genoeg
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
      woensdag 11 maart 2009 @ 19:48:52 #263
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_66946375
    Allemaal visspullen op DX tegenwoordig..
    pi_66946448
    Verzenden bij dx gaat weer snel... net weer 5 bestellingen van 4 dagen geleden verzonden .
    pi_66946517
    Woei, ik krijg de komende paar dagen waarschijnlijk, waarvan een horloge en een GBA lader waar ik echt op zit te wachten
      woensdag 11 maart 2009 @ 20:26:49 #266
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_66947580
    Heb net de BOSE in-ear earphones besteld op DX. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Het zijn wel mooie dingen, vriend van me op school had de echte, ze zitten wel lekker, beetje apart design.
      woensdag 11 maart 2009 @ 20:38:50 #267
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_66948024
    Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd als de douane je pakketje onderschept..
    Krijg je dan een rekening thuis met een dikke boete, of alleen het percentage wat je aan belasting moet betalen & hoe gaat dat in zijn werk eigelijk?
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
      woensdag 11 maart 2009 @ 20:42:09 #268
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_66948133
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Syrena het volgende:
    Ik vind het alleen stom dat hij dan voor de postbode wel opendoet en voor mij niet. Ik ga straks gewoon van buiten aanbellen.

    De foto (achter een link, ik heb 'm groot gelaten zodat het nummer goed te zien is):
    http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/IMG_0192.jpg

    3SIMN02494239 is het niet
    Geen idee of iemand het al had gezegd, maar:

    3s1mn01494239
    of
    3s1mn02494239

    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Elias3 het volgende:
    Shit man Mijn rekening is nu beperkt, omdat zogenaamd een hacker mijn acc heeft proberen te hacken.. En nu moet ik mijn paspoort scannen en uploaden, alleen ik ben nog geen 16
    Zeg dat je deze informatie liever niet deelt, en vraag of er een andere methode is om jezelf te identificeren. Ze denken dan "oh, dat is te veel werk" en deblokkeren je account
    Heb ik ook gedaan, werkte prima (ben NET geen 18, maar dat weten zij niet )

    EDIT:
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Bhuddy het volgende:
    Woesj, FP wil mij 6 dollar teruggeven voor de verzendkosten. Verzendkosten zijn voor mij 6 euro, maar goed, die 2 euro verschil maakt me niet zo veel uit.
    6 - 6 = 2

    [ Bericht 11% gewijzigd door joepie91 op 11-03-2009 20:48:04 ]
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_66949005
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef joepie91 het volgende:

    6 - 6 = 2

    6 - ( 6 / 1.25) = ~2
      FOK!fotograaf woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:44 #270
    145146 Andyy
    pi_66949031
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef Syrena het volgende:
    Ik vind het alleen stom dat hij dan voor de postbode wel opendoet en voor mij niet. Ik ga straks gewoon van buiten aanbellen.

    De foto (achter een link, ik heb 'm groot gelaten zodat het nummer goed te zien is):
    http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/IMG_0192.jpg

    3SIMN02494239 is het niet
    3sL
    en dan de rest volgens mij
    pi_66949367
    3SIM402494239 of
    3SIMU02494239
      woensdag 11 maart 2009 @ 21:49:31 #272
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_66950660
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef lezut het volgende:

    [..]

    6 - ( 6 / 1.25) = ~2
    6 - ( 6 / 1.50 ) = 2
    Dus niet 1.25
    Zo'n typisch geval van failing at failing at failing.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_66951055
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    6 - ( 6 / 1.50 ) = 2
    Dus niet 1.25
    Zo'n typisch geval van failing at failing at failing.
    ~ is ongeveer Maar 4.8 is idd meer 5 dan 4.

    Beh, waarom is die groene laser nou weer ETA. Ik wil die gast van de marktplaats-advertentie nadoen
    pi_66951080
    @joepi91, ik ga het proberen, alvast bedankt voor de tip!
      woensdag 11 maart 2009 @ 22:03:02 #275
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_66951351
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:22 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]
    <verhaal>
    Cool, thanks.. Ik vermoedde al zoiets, alleen ik zag verder niets gebeuren met m'n ticket..
    Wie gaat er overigens mee vissen? (zal wel lekker heel aankomen, zo'n vismolentje, die dingen zijn normaliter toch loeizwaar..?)

    [ Bericht 7% gewijzigd door neo2000 op 11-03-2009 22:11:22 ]
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_66951355
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef lezut het volgende:

    [..]

    ~ is ongeveer Maar 4.8 is idd meer 5 dan 4.

    Beh, waarom is die groene laser nou weer ETA. Ik wil die gast van de marktplaats-advertentie nadoen
    wah doettie dahn???????

    ff zeggen pls snl zo weg

    Of zoiets
      woensdag 11 maart 2009 @ 22:05:56 #277
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_66951471
    pi_66951768

    pi_66951810
    [klaagmood] IK WILME HORLOOOGE [/klaagmood]
    pi_66951923
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef Elias3 het volgende:
    [ afbeelding ]

    hahahah :p
    pi_66951967
    Grr nog mn telefoon niet.
    ik ben echt bang dat de douane dat ding heeft.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_66952000
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef Elias3 het volgende:
    [ afbeelding ]

    Owjah.. die had ik al is gezien! Te slecht... zou er nu nog iemand zijn die zo'n laser koopt? Marketing technisch niet zo'n hele goede foto voor een advertentie.

    @ Iezut, hoeveel mw heb je besteld dan?
    pi_66953716
    Die afbeelding is toch epic? Ik heb een Pen-style 30mW True gekocht, 13 euro ofzo. Wilde eerst die dikke Romisen met CR123A batterijen nemen, maar dat werd me toch wat te duur (andere batterijen en oplader, die ik besteld heb werkt gewoon op AAA)
      woensdag 11 maart 2009 @ 23:22:00 #284
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66954454
    Heb vandaag dit binnen gehad:
    01100 White Flashlight Keychain 22000mcd 10-PACK x 1 Shipped $4.58 -
    05790 TrustFire Protected 18650 Lithium Battery (2500mAh 2-Pack Blue) x 1 Shipped $10.00 -
    11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) x 1 Shipped $2.65 -
    13820 OEM 2*18650 Lithium Battery Charger (110V~240V AC) x 1 Shipped $7.79 -

    Wat zijn die 18650-batterijen groot, niet normaal
      FOK!fotograaf woensdag 11 maart 2009 @ 23:40:53 #285
    145146 Andyy
    pi_66955189
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
    Heb vandaag dit binnen gehad:
    01100 White Flashlight Keychain 22000mcd 10-PACK x 1 Shipped $4.58 -
    05790 TrustFire Protected 18650 Lithium Battery (2500mAh 2-Pack Blue) x 1 Shipped $10.00 -
    11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) x 1 Shipped $2.65 -
    13820 OEM 2*18650 Lithium Battery Charger (110V~240V AC) x 1 Shipped $7.79 -

    Wat zijn die 18650-batterijen groot, niet normaal
    hoe groot is groot ?
    heb er ook wat van besteld, staan nu op packaging... al een dag lang
    pi_66955432
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 20:26 schreef Granaatappel het volgende:
    Heb net de BOSE in-ear earphones besteld op DX. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Het zijn wel mooie dingen, vriend van me op school had de echte, ze zitten wel lekker, beetje apart design.
    Ben benieuwd hoe ze bevallen..
      woensdag 11 maart 2009 @ 23:48:31 #287
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66955442
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Andyy het volgende:

    [..]

    hoe groot is groot ?
    heb er ook wat van besteld, staan nu op packaging... al een dag lang
    Hier staat 1 pakketje al 2 of 3 dagen op packaging

    Maar hoe groot groot is?
    Die SoShine is een AA batterij


      donderdag 12 maart 2009 @ 00:38:57 #288
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_66956603
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Hier staat 1 pakketje al 2 of 3 dagen op packaging

    Maar hoe groot groot is?
    Die SoShine is een AA batterij

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Zijn die voor een laser of wat ... ?
    pi_66958631
    Ik ga ook eens zo'n dikkere laser bestellen..niet zo'n pen maar een halve flashlight
    pi_66958778
    50ste van de reeks komt er al bijna aan Heb trouwens wat lasers bij jack bestelt
      donderdag 12 maart 2009 @ 09:08:56 #291
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66959787
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 23:48 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Hier staat 1 pakketje al 2 of 3 dagen op packaging

    Maar hoe groot groot is?
    Die SoShine is een AA batterij

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Da's wel groot ja
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      donderdag 12 maart 2009 @ 09:09:10 #292
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66959797
    Krijg ik dit keer de laatste post?
    Nee dus, kut FOK!
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_66959873
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 07:59 schreef Elias3 het volgende:
    50ste van de reeks komt er al bijna aan Heb trouwens wat lasers bij jack bestelt
    Welke?
    pi_66959889
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Da's wel groot ja
    Zijjn dat oplaadbare? Of moet je steeds nieuwe gaan kopen dus.
      donderdag 12 maart 2009 @ 09:25:13 #295
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66960265
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Zijn die voor een laser of wat ... ?
    Nee, voor een zaklamp, die ik nog niet binnen heb
      donderdag 12 maart 2009 @ 09:25:31 #296
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_66960271
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:

    [..]

    Zijjn dat oplaadbare? Of moet je steeds nieuwe gaan kopen dus.
    Zijn oplaadbaar
      donderdag 12 maart 2009 @ 09:43:17 #297
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_66960759
    Laatste post?
    Sterf FOK!
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_66960817
    Nou zeg hoe zielig.
    pi_66960829
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 09:25 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Zijn oplaadbaar
    En waar kan je zo'n oplader halen? Zal hier niet in de winkel te koop zijn neem ik aan?
    pi_66960851
    Laatste!
    pi_66960859
    Ben ik nu zielig?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')