quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:26 schreef DitaVonSleeze het volgende:[..]
Mens, waar heb je het over met je 'zin'
Je weet dondersgoed wat er speelde en dat was niet bepaald iets lichtvoetigs of iets waar ik mijn voordeel uit kon halen.
Ik wilde normaal mijn 'werk' kunnen doen; als jij dat opvat als 'mijn zin willen krijgen' , dan heb ik me echt enorm in je vergist.
En zo te zien heb ik dat ook.
Daarbij heb ik ook helemaal geen zin in beef, dat heeft zoiets treurigs.
Ik ben een illusie armer, jullie ook, daar moeten we maar mee leren leven.
Nee, SHE, ik heb geprobeerd om een oplossing te vinden omdat de oplossing die jij aandroeg (en dan met name de manier waarop) niet een realistische danwel werkbare optie was, maar jij kon je daar niet in vinden.
Is je goed recht natuurlijk, maar als jij dan dreigt te gaan kloten tot je een permban hebt als je niet direct op zwart gaat, dan moet de boel idd even in de koelkast. Het moest allemaal NU en METEEN want ANDERS, en dat werkt dus niet zo.
Dat jij je na al het gezeik op FOK! hierover niet lekker voelde om in je nakie te gaan staan, dat kon ik me heel goed voorstellen, en dat heb ik ook gepost, hier en achter de schermen.
En ook op wat je verder allemaal postte heb ik tot nu toe niet gereageerd, want moddergooien is niet mijn ding.
Maar ik vind het echt niet eerlijk als je blijft beweren dat 'men' geen dialoog met jou is aangegaan, dat is namelijk wel het geval, er is eindeloos heen en weer ge-pm'd om toch maar een compromis te vinden, met als resultaat nog meer gesodemieter en steeds weer een dichte deur.
Prima wmb, maar als je hier heel teleurgesteld gaat zitten doen in mensen, dan sluit ik me aan in de rij.