abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:01:18 #51
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108838765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

De plussen van Siem heeft Luuk ook. Siem kan alleen niet zo goed koppen en is minder doelgericht/effectief. Luuk is Supersiem! :Y
Eens. Maar Luuk is alleen goed als er aangevallen wordt. Siem is veel allrounder.
Ja ja
pi_108843378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Piebe het volgende:

[..]

Eens. Maar Luuk is alleen goed als er aangevallen wordt. Siem is veel allrounder.
:') :') :') :') |:(
pi_108843859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Piebe het volgende:

[..]

Eens. Maar Luuk is alleen goed als er aangevallen wordt. Siem is veel allrounder.
Serieus :')

Serieus!!! :')


Omg _O-
pi_108843925
Hier wat leuks, luuk heeft psv keihard geneukt. Hij was letterlijk overal. Wat een baas is hij _O_
pi_108843955
Deze topics zijn altijd zo leuk. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:43:35 #56
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108885503
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:') :') :') :') |:(
Tja als Twentefan zou ik Luuk de Jong ook beter vinden. :P
Ja ja
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:47:53 #57
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_108885839
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Serieus :')

Serieus!!! :')

Omg _O-
Kom op zeg, zodra de bal zich niet op de helft van de tegenstander, heb je weinig meer L. de Jong.

Ik roem zijn kwaliteiten als aanvaller, maar ga nu niet doen alsof Siem er niks van kan.

:')
Ja ja
pi_108895414
Siem wordt nogal onderschat vind ik. Misschien mist hij de flair die je als Ajax-speler moet hebben, maar het is gewoon een goede allround speler.

Maar Luuk heeft toch nog wel dat beetje extra. Hij is aanspeelpunt en afmaker tegelijk en hij kan ook nog aardig meevoetballen. In de kleine ruimte mag het nog wel wat beter. Vorig jaar in de CL zag je dat hij nog wat techniek te kort kwam, maar volgens mij heeft hij dit jaar alweer een stap gemaakt. Gewoon een hele waardevolle spits waar heel veel clubs blij mee zouden zijn.
pi_108895858
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2009 04:11 schreef Emimich het volgende:
Opvolger van Nkufo worden bij Twente, daar een paar jaar rijpen alvorens naar de echte top in Amsterdam te vertrekken.
De top van de laatste 14... _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:51:30 #60
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108909742
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

De top van de laatste 14... _O-
Apart dat Twente 3 jaar geleden nog als tussenstation voor Ajax werd gezien. Theo Janssen kan voorlopig weleens de laatste Twentenaar zijn die naar Amsterdam vertrok... :Y
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:18:23 #61
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108910662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Apart dat Twente 3 jaar geleden nog als tussenstation voor Ajax werd gezien. Theo Janssen kan voorlopig weleens de laatste Twentenaar zijn die naar Amsterdam vertrok... :Y
Sowieso zijn alle aankopen van Twente keihard gefaalt.
Kennedy, Wielaert, Theo en ik vergeet ongetwijfeld iemand.

Overigens is Luuk lichtjaren beter dan Siem, veel slimmere voetballer, heeft itt z'n broer geen draaischrijf van een neushoorn, mooiere techniek en veel doelgerichter.

Denk echt dat ze ooit 20 miljoen gaan vangen voor Luukinho
So confused when you're lost in the groove
pi_108910869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Apart dat Twente 3 jaar geleden nog als tussenstation voor Ajax werd gezien. Theo Janssen kan voorlopig weleens de laatste Twentenaar zijn die naar Amsterdam vertrok... :Y
In welk opzicht is dat apart gezien de resultaten van de afgelopen 3 jaar? :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:29:53 #63
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108911045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

In welk opzicht is dat apart gezien de resultaten van de afgelopen 3 jaar? :P
Apart in de zin dat de verhoudingen nog maar drie (!) jaar geleden zo anders lagen. Voor mijn gevoel is dat al vijf, zes jaar geleden. Natuurlijk is het - in retrospect - allemaal retelogisch. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_108927397
Luukinho _O_
pi_109062933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Piebe het volgende:

[..]

Tja als Twentefan zou ik Luuk de Jong ook beter vinden. :P
Ik ben over het algemeen wel reeel over Twente en haar spelers hoor, soms schiet ik een beetje door over Twente maar daarvoor ben je een supporter ja ;).

Maar ook zonder mijn rode Twente bril kan ik zien dat Luuk (veel) meer potentie heeft dan Siem.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:35:02 #66
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_109066638
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef TwenteFC het volgende:


Maar ook zonder mijn rode Twente bril kan ik zien dat Luuk (veel) meer potentie heeft dan Siem.
Maar kon je dat pakweg drie, vier jaar geleden ook zien?

Ik denk dat Ajax vooral goed is in het scouten van wie er nu goed is, terwijl clubs als Twente, Heracles, Heerenveen en Groningen iets verder kijken dan hun neus lang is.
Look behind you! It's your ass!
pi_109085138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Maar kon je dat pakweg drie, vier jaar geleden ook zien?

Ik denk dat Ajax vooral goed is in het scouten van wie er nu goed is, terwijl clubs als Twente, Heracles, Heerenveen en Groningen iets verder kijken dan hun neus lang is.
Nou ik zit ook wel eens bij de Graafschap op de tribune, en ik was heel erg blij dat hij naar Twente ging voor een heel zacht prijsje.

Ik dacht dat hij een leuke spits zou worden voor de Eredivisie, dat hij op deze leeftijd al zo goed zou zijn had ik niet verwacht.
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:50:23 #68
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_109091570
quote:
Luuk de Jong: "Siem is mijn beste vriend"
FC Twente-spits Luuk de Jong wordt vrijwel in elk interview gevraagd naar zijn band met broer en Ajax-middenvelder Siem de Jong. Vervelend vindt de Oranje-international die vragen echter niet.
"Er is in Nederland heel veel aandacht voor Siem en ik als broers, die allebei bij een topclub spelen. Af en toe wordt het wat eentonig, maar aan de andere kant םs het ook wel iets bijzonders. Onze band is heel hecht. Siem is niet alleen mijn broer, maar ook mijn beste vriend", vertelt De Jong aan De Telegraaf.

De grootste droom van de broertjes De Jong heeft te maken met het spelen voor Oranje, zegt Luuk. "We gunnen elkaar alles. Ik ga nog steeds regelmatig naar Amsterdam en dan is het altijd gezellig. Het is een droom van ons om ooit samen in ייn elftal te spelen en de ultieme droom is om samen in Oranje voetballen. Met mijn broer heb ik ook een geweldige chemie in het veld. Het is lekker voetballen met Siem in mijn rug."

De kans dat Siem en Luuk de Jong nog eens samenspelen in Oranje is overigens groot. Bondscoach Bert van Marwijk houdt het tweetal nauwlettend in de gaten en haalde Luuk zelfs al meerdere malen bij de selectie.

http://www.voetbalprimeur(...)jn_beste_vriend.html
Audio-interviewtje:
http://www.deperstribune.nl/?waxtrapp=plslbJsHnHUVkBbBeB
(De moeder van beide jongens geeft hier toe dat er foto's bestaan van Luuk in Ajax-tenue... :) )

Tafetennistoernooitje:
http://4nieuws.nl/show.ph(...)20op%20kampioenschap

Columpje:

quote:
De saaiste broers van de wereld
Siem & Luuk. Luuk & Siem. Siem & Luuk. Luuk & Siem. Siem & Luuk. Luuk & Siem. Gבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבp!
Door Thijs Zonneveld

En daar zaten ze weer. Naast elkaar aan een tafeltje. Haartjes netjes gekamd, blosjes op de wagen, vriendelijke glimlach. Het was het vierduizendachthonderdvijfenveertigste interview van de week. Want er bestaan nog maar twee voetballers in Nederland. De ene heet Siem. En de andere heet Luuk.
De ene speelt bij Ajax, de ander bij Twente. En – nu komt het dames en heren – het zijn broers! Hoe verzin je het? Is toch ongelofelijk? Het zijn broers! Nee, echt. Broers! Ze heten allebei De Jong van achteren!

Siem & Luuk zijn al hun hele leven broers. Je zou denken dat het verhaal wel een keer verteld is. Maar dat is niet zo. Alle tv-zenders, alle radiostations, alle kranten: iedereen moet Siem & Luuk spreken of portretteren. Want als je Siem & Luuk niet hebt, dan tel je niet mee. En omdat Siem & Luuk zulke beleefde jongens zijn, komen ze overal opdagen.

Veel praten

Siem & Luuk blinken uit in veel praten en niets zeggen. Alle voetballers zijn daar goed in, maar niemand kan het zo goed als Siem & Luuk. De Jong & De Jong praten zonder problemen een uur bij Barend & Barend vol zonder een woord te zeggen. Ze lepelen hun riedeltje op, laten hun ogen over het plafond dwalen en zetten hun hersenencellen in de slaapstand. Kan ook makkelijk, want ze kennen de vragen toch al.

Of Siem na die en die wedstrijd nog een sms van Luuk had gehad (‘Ja hoor’). Of Luuk nog een sms van Siem had gehad (‘Ja hoor’). Of ze vroeger veel met elkaar stoeiden (‘Ja hoor’). Of Siem trots is op Luuk (‘Heel erg’). Of Luuk trots is op Siem (‘Heel erg’). Of papa en mama De Jong voor Siem of voor Luuk juichen (‘Voor allebei tegelijk’). Of Siem Luuk een rotschop kan geven (‘Nee, natuurlijk niet’). En wie er gaat winnen (‘We zullen het zien’).

Sms-inbox

Alles is al honderdduizend keer gedaan. De familiegeschiedenis is uitgeplozen, de oude voetbalfilmpjes zijn op tv geweest, de sms-inbox van hun telefoons is binnenstebuiten gekeerd. Papa en mama en de buurman en de schooljuf en de gymleraar en de jeugdtrainer en weet-ik-wie-nog-meer – iedereen heeft al een microfoon in zijn keelgat gekregen om te vertellen hoe lief en hoe braaf en hoe leuk Siem & Luuk vroeger waren.

Siem & Luuk zelf zijn kapotgemediatraind, suf geןnterviewd en murw gepraat. Ik wil wedden dat ze in elkaar in het echt jennen, treiteren, dollen, slaan, kietelen, haten en liefhebben (zoals alle broers), maar niet als er een microfoon onder hun neus hangt. Hoe vaker ze in de media zijn, hoe minder ze van zichzelf laten zien. De scherpe randjes zijn er vanaf gevijld; ze verbergen zichzelf achter een muur van nietszeggendheid en hun doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-imago. Zodra ze voor een camera staan, veranderen ze in kartonnen borden. De saaiste broers van de hele wereld. Aardappelen met bloemkool in het kwadraat –
alle dagen van de week.

Behalve komende zondagavond. Dan hebben Siem, Luuk en alle voetballiefhebbers even Siem&Luuk-mediapauze. Ze spelen tegen elkaar in de bekerfinale. Geen geneuzel, gewoon een potje ballen. Eindelijk.
Die finale kan me niet lang genoeg duren.

http://www.nu.nl/column-v(...)oers-van-wereld.html
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:31:58 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109093303
Luuk naar Ajax :Y.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:33:23 #70
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_109093378
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Luuk naar Ajax :Y.
Hoeveel gulden? ;)
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:35:01 #71
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109093453
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Hoeveel gulden? ;)
Hoe lang loopt zijn contract nog?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:36:23 #72
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_109093503
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoe lang loopt zijn contract nog?
2022. :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_109099285
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoe lang loopt zijn contract nog?
}) Niet te betalen voor jullie.
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:12:07 #74
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_109099398
quote:
19s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

}) Niet te betalen voor jullie.
Er valt wel iets op te verzinnen. Janssen terug en Vertonghen naar Enschede bijvoorbeeld. Redelijke ruil. ^O^
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:13:36 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109099470
Als hij hierna nog maar 1 jaar contract hebt en hij wil niet verlengen moeten ze hem wel verkopen. En hij zou wel naar Ajax willen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')