Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Even een belangrijke mededeling voor iedereen hier:
Voorlopig geen Formule 1-manager
nog 23 dagenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:
nog 23 dagen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
tvp!
x2quote:
x2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verhalen zijn dat motoren voorheen altijd via de software begrensd werden voor klantenteams of dat ze zelf het motormanagement systeem moesten bouwen (zoals bij Ferrari). Met de standaard ECU en gehomologeerde motoren moet dit verschil dus niet mer kunnen optreden. Enige dat ik me kan indenken is dat het vermogen nog beinvloed wordt door het uitlaatsysteem en het koelsysteem (minder koeling minder vermogen).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:11 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik dat die BrawnGP wel zo mag blijven.
Een auto in 1 kleur vind ik gewoon mooi. Geen stickers erop, of iig zo weinig mogelijk en dan maakt het niet eens uit welke kleur het is (al blijft pikzwart natuurlijk wel gewoon het allergaafst voor een racewagen)
Ze rijden met dezelfde motor als McLaren begrijp ik? Ik ben benieuwd. Ook naar die knakenbak van VJ. Ze hebben allemaal dezelfde ECU dus in principe moeten ze gewoon hetzelfde uit de motor weten te halen lijkt me.
Of knijpt Mercedes de motoren van BrawnGP en Force India op een of andere manier?
Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Als ze echt 100% identiek zijn kon het (en dan vooral voor Force India) wel eens een geniaal seizoen gaan worden dunkt me
Fisico die Hamilton de oren wast. Dat zou echt geniaal zijn !
Ik vind dat de wagen van Brawn GP wel wat minder wit mag. Vind dat wel erg saai ogen. Al is het zwart met het geel wel tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:11 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik dat die BrawnGP wel zo mag blijven.
Een auto in 1 kleur vind ik gewoon mooi. Geen stickers erop, of iig zo weinig mogelijk en dan maakt het niet eens uit welke kleur het is (al blijft pikzwart natuurlijk wel gewoon het allergaafst voor een racewagen)
Het zijn gewoon degelijke coureurs. En die kan je (meestal) goed gebruiken als tweede coureur. Al vind ik Fisichella altijd wel beter bij kleinere teams.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:35 schreef Meike26 het volgende:
Fisico zal nooit de oren van Hamilton wassen Fisichella is naar mijn idee ver overschat als coureur, net als Heidfeld trouwens. Ja, snel is hij wel, maar voor de rest laat hij weinig zien. Webber net zo.
En er zal denk ik altijd wel een miniem verschil zijn per motor. Maar dat houd je toch. De één is misschien 99,9% terwijl de ander 99,7% is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef sanger het volgende:
[..]
De verhalen zijn dat motoren voorheen altijd via de software begrensd werden voor klantenteams of dat ze zelf het motormanagement systeem moesten bouwen (zoals bij Ferrari). Met de standaard ECU en gehomologeerde motoren moet dit verschil dus niet mer kunnen optreden. Enige dat ik me kan indenken is dat het vermogen nog beinvloed wordt door het uitlaatsysteem en het koelsysteem (minder koeling minder vermogen).
ja true, voor die heren is dat Window of Opportunity ook langzamerhand aan het sluiten. Voor Trulli en Rubens al helemáál natuurlijk. Voor Button heb ik nog stille hoop, eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:03 schreef vosss het volgende:
Hetzelfde geld wmb voor Rubens, Webber, Heidfeld, Trulli en Button ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |