abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:37:24 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66738950
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercings #32

[ Bericht 0% gewijzigd door Debsterr op 05-03-2009 20:45:00 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:50:42 #2
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66739516
Kreeg vandaag de retourenveloppe van BAF binnen dus die doe ik morgen in de brievenbus.
Er zit een scheurtje in en dan kan ik kiezen voor mn geld terug of alsnog de goeie maat opgestuurd dus ik denk dat ik daar voor ga. Ben superblij met mn spiegelplugje trouwens zal morgen een fototje maken.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:46:25 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66741830
Gister een pakketje gekregen van alloverpiercings, en had 2 witte i.p.v. zwarte spirals gekregen. Gelijk gemaild dat ik wel wat extra over wilde maken en dan allebei de kleurtjes krijgen/houden. Had ik een vandaag een mailtje dat ik de zwarte alsnog opgestuurd kreeg en de witte mocht houden omdat zij een fout hadden gemaakt, en dat ik niks extra's hoefde te betalen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66758089
TVP.
ik heb last van me VCH nog steeds... denk dat het met balletjes of zelfs met het matriaal te maken kan hebben... hmm
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:58:13 #5
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66758718
Goed geregeld Debster!

Mijn spiegel plugje. Lastig om een goeie foto van te maken trouwens.
an urge to help mankind overcomes me
pi_66763180
Tvp
pi_66772894
@ Debsterr, dat is echt super tof van die service ja! Heb ik ooit meegemaakt dat ik olive earskins kreeg terwijl ik doorzichtige besteld had, 2 voor de prijs van 1

Heb trouwens m'n BAF bestelling binnen, voor het eerst dat ik spijt heb van een aankoop. De plugjes zijn super (double sided purple dichro), dus ene kant zilver, andere kant paars. Maar dat paars is in daglicht met groenig en dat heb ik al.
Bekeek net het blue paartje voor vriendinnetje van me... Die is hartstikke paars, nu weet ik niet welke van mij is

[ Bericht 8% gewijzigd door Empathologica op 06-03-2009 17:40:28 ]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:39:44 #8
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66773090
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef Empathologica het volgende:

Heb trouwens m'n BAF bestelling binnen, voor het eerst dat ik spijt heb van een aankoop. De plugjes zijn super (double sided purple dichro), dus ene kant zilver, andere kant paars. Maar dat paars is in daglicht met groenig en dat heb ik al. Dus, is er iemand die een paartje dichro's van 8mm wil overkopen?
Klinkt goed maar ik zit jammergenoeg op 10mm, anders had ik ze zeker van je overgenomen!
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:40:34 #9
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66773117
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef Empathologica het volgende:
@ Debsterr, dat is echt super tof van die service ja! Heb ik ooit meegemaakt dat ik olive earskins kreeg terwijl ik doorzichtige besteld had, 2 voor de prijs van 1

Heb trouwens m'n BAF bestelling binnen, voor het eerst dat ik spijt heb van een aankoop. De plugjes zijn super (double sided purple dichro), dus ene kant zilver, andere kant paars. Maar dat paars is in daglicht met groenig en dat heb ik al. Dus, is er iemand die een paartje dichro's van 8mm wil overkopen?
Kun je foto's maken waarbij de daglicht kleur goed te zien is? En is het deze versie?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66773133
Heb even m'n post ge-edit, omdat ik niks ga verkopen voordat ik zeker weet wat voor wie is
Sorry!
pi_66773253

Bovenste paars - onderste blauw. Maar als ik de bovenste van de zijkant bekijk zijn ze groen! Nou weeeet ik het niet meer!
pi_66779028
Waarschijnlijk een piercing N00b vraag:

Weet iemand als je langs de bunker gaat voor een (helix) piercing of ze die gelijk doen?
pi_66780310
ja hoor je kan er gewoon binnen wandelen
pi_66782727
senks voor het antwoord kleintje! Dan ga ik morgen even langs ze.
pi_66810378
TVpiering
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:32:26 #16
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66813639
Heb mn te kleine en gescheurde siliconen tunneltje inmiddels met de retourenveloppe terug naar BAF gestuurd.
Hoop snel iets van ze te horen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_66830019
Wil er toch vanaf
En misschien volgende week christina laten zetten
pi_66830605
hehe eindelijk sinds vandaag voel ik me VCH helemaal niet meer, is even moeilijk gewwest eerste 3 dagen, gister voelde ik hem nog afentoe schuiven maar vandaag helemaal niets gevoeld!
  zondag 8 maart 2009 @ 18:20:22 #19
92409 Twinky
Little star.
pi_66832901
hai
pi_66835536
Mijn micro is al goed aan het genezen Nu blijk ik alleen niet tegen bepaalde soorten pleisters te kunnen, zie je mooi de omtrek van een pleister op mijn pols
  zondag 8 maart 2009 @ 20:54:43 #21
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66838218
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn micro is al goed aan het genezen Nu blijk ik alleen niet tegen bepaalde soorten pleisters te kunnen, zie je mooi de omtrek van een pleister op mijn pols
dat heb ik ook hoor, ligt gewoon aan de pleister
  zondag 8 maart 2009 @ 20:55:17 #22
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_66838238
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:48 schreef Empathologica het volgende:
Wil er toch vanaf
En misschien volgende week christina laten zetten
Ik wil ook ooit een Christina laten zetten
pi_66838285
Ohhhh ga mee! Ik wil wel maar durf niet, bang voor pijn, uitgroeien, problemen maar hij is mooi en en en aargh
pi_66838334
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

dat heb ik ook hoor, ligt gewoon aan de pleister
Smeer er nu een lekkere créme op, dan trekt het wel weg
  Licht Ontvlambaar zondag 8 maart 2009 @ 21:00:28 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66838466
Ik heb voor het eerst besteld bij crazy factory, ben eens benieuwd! Een lading balletjes en staafjes... En:

Kijken of dat iets gaat zijn voor VCH
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')