abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_236100

Ja ik moest me schamen. Maar goed amappa, ik kan echt wel wat handdoekjes missen want mijn oude moeder heeft me een zeer uitgebreide uitzet meegegeven.

Ik doe al aan charity trouwens: http://www.milieudefensie.nl/persber/landcamp/varknoo2.htm

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236101
ALLERAARDIGST INITIATIEF!

Waar kan ik me hoereren?!

Grtz,

Dominee H.H.Oraal.

pi_236102

You are 2 fucking fruity for me mirrorman
maar als je de behoefte voelt tot het ledigen van fysieke nood, zie boven de URL.
Als je maar geen foto van de jonkies op het forum zet.


Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 26 november 1999 @ 15:44:00 #29
1660 amappa
is BB a young one?
pi_236103
quote:
op 11-26-1999 om 03:33 PM schreef Manono het volgende:


Ja ik moest me schamen. Maar goed amappa, ik kan echt wel wat handdoekjes missen want mijn oude moeder heeft me een zeer uitgebreide uitzet meegegeven.

Ik doe al aan charity trouwens: http://www.milieudefensie.nl/persber/landcamp/varknoo2.htm


Heb even gekeken en zag daar dit:

"Het Varken is een aardig dier,
niet louter Vlees en Vet:
't is tijd dat men de P van Punt
achter zulk lijden zet."

Ja, gooi al die beesten over het hek in Almere. Dan hebben ze daar voldoende te eten en wat over blijft kan naar St Maarten (met de handdoeken die je over hebt natuurlijk)

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_236104
quote:
op 11-26-1999 om 03:44 PM schreef Manono het volgende:
You are 2 fucking fruity for me mirrorman
maar als je de behoefte voelt tot het ledigen van fysieke nood, zie boven de URL.
Als je maar geen foto van de jonkies op het forum zet.

IK BEN TE NEUKIG FRUITIG?!

Wie had het hier over fysieke nood of wat dan ook? Maak jij er dus maar van, dus whatever je denkt is inside jouw head weet je wel?

Anyway.... Ik bedoelde dus te zeggen dat ik het een alleraardigst initiatief vond, maar zelf houdt ik wel van vlees. Vanmiddag nog lekker lams-shoarma gegeten en heb vandaag bacon op mn brood.... lekker hoor.

Stichting lekker dier rules.

Grtz,

Meerhoerman.
P.S. Hitler was ook een vegetarier.

pi_236105

En dan voor de echte idioten onder ons:
http://members.tripod.lycos.nl/nederlanders_in_nood/

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:00:00 #32
1660 amappa
is BB a young one?
pi_236106
quote:
op 11-26-1999 om 03:57 PM schreef Manono het volgende:


En dan voor de echte idioten onder ons:
http://members.tripod.lycos.nl/nederlanders_in_nood/



Ok jij je zin (quote van site):

"Heb jij er ook moeite mee om geld te geven voor doelen in het buitenland en stichtingen waarvan je weet dat het geen nut heeft dat er geld aan uit word gegeven. Nu kan je mensen in je eigen land helpen. Met het geld wat bij ons binnen komt worden Nederlanders die het moeilijk hebben geholpen. Denk maar eens aan al die zwerfers in die grote steden enz. Wilt u ook van dat straatbeeld af help ons dan helpen. "

Waar denken ze dan aan? Onversneden heroine ofzo?

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_236107
quote:
op 11-26-1999 om 03:57 PM schreef Manono het volgende:


En dan voor de echte idioten onder ons:
http://members.tripod.lycos.nl/nederlanders_in_nood/


GOH!.... "Leuk."

[Add sarcasm here]

pi_236108
Inderdaad amappa, zoals ik al zei: de idioten onder ons.

Verderop, en nu quote ik effe:

{Wilt u ons helpen stort dan tenminste ƒ 10,- en max ƒ 2999,- op Giro 5550655. t.n.v. J. Spaarwater. Wilt u meer info over wat wij met uw geld doen stuur dan en mailtje naar nl_in_nood@hotmail.com.}

Jij zou mevrouw Spaarwater nog aan een aardig kapitaaltje gaan helpen als het doel je wat waarschijnlijker voorkwam. Ik mag hopen dat je thuis de deur niet open doet voor onbekenden? Postbus 51 amappa, postbus 51.


Jusqu'ici tout va bien...
pi_236109

ovv: hoe houden we mevrouw Spaarwater van de straat.

(Mevrouw SPAARWATER alias Manono)

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236110
Zou je misschien een andere topic met deze niet-leuke waren willen bevuilen?

Dank u.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_236111
Ja JIJ heb een lekker bekkie wou je zeggen?!

Meerhoerman, je kunt helaas geen aanspraak maken op de rechten van deze posting, ook al zou je dat wel willen zodra het verhaal de verkeerde (mijn) kant uitgaat.

Hélas!

Kom maar op naar 'Ruzie' als je durft, schurftebek.


Jusqu'ici tout va bien...
pi_236112
quote:
op 11-26-1999 om 04:46 PM schreef Manono het volgende:
Ja JIJ heb een lekker bekkie wou je zeggen?!

Meerhoerman, je kunt helaas geen aanspraak maken op de rechten van deze posting, ook al zou je dat wel willen zodra het verhaal de verkeerde (mijn) kant uitgaat.

Hélas!

Kom maar op naar 'Ruzie' als je durft, schurftebek.


Pffffffrt, moet ik hierop in gaan?

Doe ik dus niet....

Over posten in deze topic, het was een topic over St. Maarten, die ik dus gepost had. En gezien dat domme gezeur van jou daar nix mee te maken had, enfin. Ik praat normaal niet met lamers, vandaar dat ik nu niet ga beginnen.

Vanaf nu krijg je van mij dus geen antwoord meer.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_236113

Ik wou net zeggen, wat zit je te reageren dan?

Ik ben toch keurig bij het topic aangesloten met het 26e mailtje over St Maarten! En dat we dan misschien allebei een andere St Maarten bedoelen mag de pret niet drukken!!

Jij hebt jouw St Maarten al gehad en als ik m niet naar boven had gehaald voor mijn St Maarten had je je trieste verhaal weer nergens kwijtgekunt, verwaarloosd konijnenhol. Ik heb je een plezier gedaan en wees nou maar zo groot dat te erkennen.

Al zou ik nog graag even horen wat 'lamers' zijn... (in dat geval: mevrouw lamer voor jou)

Dag pop

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236114
quote:
op 11-26-1999 om 05:07 PM schreef Manono het volgende:
Ik wou net zeggen, wat zit je te reageren dan? Ik ben toch keurig bij het topic aangesloten met het 26e mailtje over St Maarten! En dat we dan misschien allebei een andere St Maarten bedoelen mag de pret niet drukken!! Jij hebt jouw St Maarten al gehad en als ik m niet naar boven had gehaald voor mijn St Maarten had je je trieste verhaal weer nergens kwijtgekunt, verwaarloosd konijnenhol. Ik heb je een plezier gedaan en wees nou maar zo groot dat te erkennen.
Al zou ik nog graag even horen wat 'lamers' zijn... (in dat geval: mevrouw lamer voor jou)
Dag pop

IK REAGEER NIET, JIJ VALSAARD!

Dus je behoeft me niet zo snood te beantwoorden! Wat St. Maarten betreft, ik bedoel de Nederlandse! Dus dat er zuid oostindische vrijheidsstrijders zijn die een ander St. Maarten vieren dan de onze boeit me geenzins!

Leg uit!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_236115

Dag pop


Jusqu'ici tout va bien...
pi_236116
quote:
op 11-26-1999 om 05:22 PM schreef Manono het volgende:

Dag pop


Hehehehe het jochie kan het niet meer aan. Probeer het over 10 jaar nog eens....

GEWONNEN!

pi_236117

Hee druif, moet je voor de verandering eens goed lezen! Ik ben geen jochie maar een vrouw van 33 en verder vind ik het prima om je saaie leventje even op te fleuren door een klankbord te zijn voor die vage schrijfsels van je.

Nou meid ik zie het wel weer verschijnen.

Noudoej

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236118
quote:
op 11-26-1999 om 05:49 PM schreef Manono het volgende:

Hee druif, moet je voor de verandering eens goed lezen! Ik ben geen jochie maar een vrouw van 33 en verder vind ik het prima om je saaie leventje even op te fleuren door een klankbord te zijn voor die vage schrijfsels van je.

Nou meid ik zie het wel weer verschijnen.

Noudoej



Denk je echt dat ik daar intrap vuile teringlamer houdt gewoon je kop is man, ik probeer het nog leuk te houden hier maar het zijn sfeerverpesters zoals jij met je vuile gore tyfusbek die de boel hier lopen te ZIEKEN, de reden dat deze hele forum, die EERST RETE-LEUK WAS flink zitten te zieken, plus dat als je een moeder was van 33 je wel beter zou weten.

Nou hou je bek dus, teringlamer, rot op piss off go away en laat me de fuck met rust, je stinkt....

Vuile kutverziekers, Veronica heeft het goed voor elkaar om al die teringruggetuffers hierheen te zenden.... kutsfeer....

Pardon my french, ook aan Danny, maar ik wordt er goed ziek van hoe de sfeer door dit soort KOTERS erop achteruit gaat!!!!

pi_236119

Nou mamma (?) Manono vindt het ook. Danny HIJ begon!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236120

Allemaal een fijn weekend. Ook jij schat.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_236121
quote:
op 11-26-1999 om 06:02 PM schreef Manono het volgende:

Allemaal een fijn weekend. Ook jij schat.


Houdt je kop man teringlamer, fuck off and die.

Nu dus echt definitief geen antwoord meer.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')