abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:52:34 #101
16245 CarOnline
met lange O
pi_67383687
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:22 schreef Smeej het volgende:
Wow! echt een super leuk huis!
Wel groot en duur lijkt me waar is het ergens?

Ik vind de kinderkamers echt tof!
Dat je na 2 kamers nog inspiratie hebt voor de 3e..
Staat in Duitsland, kilometertje of 15 over de grens.
Wat niet wil zeggen dat het meteen goedkoop is trouwens, maar wel een tikkeltje betaalbaarder

Ons andere huis heeft 15 maand te koop gestaan en daarna duurde het nog 9 maand voor dit huis klaar was.
Dus tijd genoeg om je totaal helemaal voor te bereiden en alle behang uit te zoeken.

Wel een klus maar geweldig leuk om te doen!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:55:38 #102
16245 CarOnline
met lange O
pi_67383758
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zie dat ik de foto's van Caro even voorbij ben gescrolld
Gaaf huis zeg en wat een megawoonkamer!!
De kids slaapkamers zijn idd errug mooi en vrolijk ben je zelf handig met knutselspul?
Alleen jullie slaapkamer is wel erg rustig hihi eff n bijkomertje tussen alle fleur en fijn?
Nee, ik ben niet echt handig met knutselspul.
Ik heb alleen de lamp op de 'hollandse' kamer gemaakt alleen staat ie niet op de foto

Oh en de schilderijen in woonkamer en keuken, samen met mijn vader.

Ja, ik ben gek op wit maar een witte woonkamer was echt te kil en de kinders wilden pertinent géén witte slaapkamer
Dan onze eigen maar. Er moet nog wat aan de muur maar dat komt vast nog wel.
Screw them.
We're going home.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:56:55 #103
16245 CarOnline
met lange O
pi_67383792
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:50 schreef Providentia het volgende:
@Fokkieslim; je doet je naam iig geen eer aan

hier de mijne, alleen fotos van zeker 8 maanden terug dus zat verandert inmiddels;

Heel erg mooie meubels!
En dat bruine met wit en lime had ik in mn vorige huis ook, heel fris vind ik dat
Screw them.
We're going home.
pi_67384395
Caronline ik snap hem.
Hoe lang is dit huis nu "af" ?
Het ziet er allemaal nog vers uit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:22:58 #105
16245 CarOnline
met lange O
pi_67384513
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
Caronline ik snap hem.
Hoe lang is dit huis nu "af" ?
Het ziet er allemaal nog vers uit.
We wonen er sinds 15 Juli 2008.
En ik moet nog lampen in de badkamer en de schouw boven het fornuis moet nog.
En dan de tuin, doen we komend voorjaar (als dat ooit komt) wel.

Zo langzaam maar zeker wordt het wel 'echt' een thuis
Screw them.
We're going home.
pi_67386753
@MI-etje;

Tiek?Das allemaal rustiek Eiken?
pi_67387853
Heb je nog wat te doen joh
Als het af is wete je eff geen tijdvulling
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_67388442
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Providentia het volgende:
@MI-etje;

Tiek?Das allemaal rustiek Eiken?
Sorry! Onze teakhouten tafel lijkt er veel op vandaar..foto's vertekenen ook (mijn excuus )
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_67394961
haha maakt niet uit hoor
pi_67395403
moet zeggen wij hebben eiken patinee staan (oldlook) en teak vlak naast elkaar en het enige verschil is dat het ene glimt en het ander niet.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:15:17 #111
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67429611
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sorry! Onze teakhouten tafel lijkt er veel op vandaar..foto's vertekenen ook (mijn excuus )
Ik dacht ook dat het teak was .
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:52:31 #112
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67431064
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]Staat in Duitsland, kilometertje of 15 over de grens.
Wat niet wil zeggen dat het meteen goedkoop is trouwens, maar wel een tikkeltje betaalbaarder
De onze staat ook net over de grens, ook zo'n 15Km.
Bouwen in duitsland is niet goedkoper, je hebt de grond alleen voor een schijntje vergeleken bij NL.
Wij hebben wel ¤43,90/m2. betaald. x810m2.=¤35.500.
Huis erop van 600m3. - 160m2. Nutzflache en je bent voor ¤250.000,- helemaal klaar, incl. tuin.
Als ons nieuwe huis toch in NL zou staan, zou ik er zo 600.000 voor vragen...

Zal binnenkort es ff foto's van binnen maken, van buiten ziet het er zo uit:
pi_67431859
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

De onze staat ook net over de grens, ook zo'n 15Km.
Bouwen in duitsland is niet goedkoper, je hebt de grond alleen voor een schijntje vergeleken bij NL.
Wij hebben wel ¤43,90/m2. betaald. x810m2.=¤35.500.
Huis erop van 600m3. - 160m2. Nutzflache en je bent voor ¤250.000,- helemaal klaar, incl. tuin.
Als ons nieuwe huis toch in NL zou staan, zou ik er zo 600.000 voor vragen...

Zal binnenkort es ff foto's van binnen maken, van buiten ziet het er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Mooi! Heel mooi!
Jullie huis is wel een stuk goedkoper dan de onze trouwens
Wij hebben 416 m2 en al met al incl. keuken zitten we op net iets meer dan de prijs van jouw huis.

Ons huis ziet er zo uit:



Screw them.
We're going home.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:22:42 #114
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67432132
netjes hoor!!!

Kunststof toegepast of hout? Als afwerking van de overstekken etc. bedoel ik (Fenster zullen zowieso wel van kunststof zijn)
Wij hebben gekozen voor hout en de sparren en schrootjes zijn in het zicht gebleven, heerlijk veel schilderwerk heb ik voor de boeg dus.

Trappen betegelen kunnen die duitsers wel he? Wij hebben dat echter niet gedaan, maar een grindvloer op de trap laten leggen. Had de aannemer nog nooit gezien, vindt het wel erg mooi. (alle duitsers die ik tot nu toe over de vloer heb gehad staan te kijken naar de grindvloer alsof er een wonder is gebeurt in onze woning, lol)
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:32:14 #115
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67432448
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wij hebben 416 m2 en al met al incl. keuken zitten we op net iets meer dan de prijs van jouw huis.
ff in de gaten houden dat ik het huis zelf getekend heb, zelf aanbesteed heb, en wat hoge kostenposten (zoals keuken, complete badkamer/toilet, vloer en wandafwerking) zelf heb verzorgd. Al met al scheelt dat nogal hoor.
Had het huis wel verder uit kunnen kleden en zelf kunnen regelen, maar dat heb ik simpelweg de tijd en energie niet voor. Deze elementen die ik nu zelf heb gedaan worden meestal als standaard aangeboden en wil je wat anders, betaal je grof.

Verschillen tussen de prijzen van de aannemers was enorm, van ca. 157.000 tot ca. 207.000 euro waren de inschrijvingen. Daarbovenop kwam nog de Eigenleistung (badkamer, etc.) va. 45.500 en de grond nog, totaal zo'n 250.000.
We hebben overigens niet gekozen voor de billigste aannemer, maar de 2e, puur om we daar een beter gevoel bij hadden.
De duurste aannemer belde me nog op na dat hij de aanbieding gedaan had dat hij me nog wel een 5-cijferige korting kon doen, omdat hij wegens gebrek aan werk anders zijn personeel in de WW moest doen. Had hem verteld dat hij dan wel minimaal 37.000 korting moest geven om te kunnen concurreren met de laagste. Meneer gooide daarop de haak erop en nooit meer wat van gehoord.
pi_67432570
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef ueberduitser het volgende:
netjes hoor!!!

Kunststof toegepast of hout? Als afwerking van de overstekken etc. bedoel ik (Fenster zullen zowieso wel van kunststof zijn)
Wij hebben gekozen voor hout en de sparren en schrootjes zijn in het zicht gebleven, heerlijk veel schilderwerk heb ik voor de boeg dus.

Trappen betegelen kunnen die duitsers wel he? Wij hebben dat echter niet gedaan, maar een grindvloer op de trap laten leggen. Had de aannemer nog nooit gezien, vindt het wel erg mooi. (alle duitsers die ik tot nu toe over de vloer heb gehad staan te kijken naar de grindvloer alsof er een wonder is gebeurt in onze woning, lol)
Wij hebben gekozen voor kunststof. Toch iets practischer en ik moet zeggen dat je het verschil amper ziet.

Ja, ik wilde graag een houten trap maar dat ging dus niet. Tenzij je hem zou gaan bekleden en dan zit je al snel aan 1800 euro extra.
Dat was me net iets teveel
Dus we hebben voor deze tegel gekozen. En ik moet zeggen dat het me er meevalt en iedereen is er zeer te spreken over!
Ik inmiddels ook hoor

Heb je een foto van die grinttrap? Ben heel benieuwd!
Screw them.
We're going home.
pi_67432709
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:32 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

ff in de gaten houden dat ik het huis zelf getekend heb, zelf aanbesteed heb, en wat hoge kostenposten (zoals keuken, complete badkamer/toilet, vloer en wandafwerking) zelf heb verzorgd. Al met al scheelt dat nogal hoor.
Had het huis wel verder uit kunnen kleden en zelf kunnen regelen, maar dat heb ik simpelweg de tijd en energie niet voor. Deze elementen die ik nu zelf heb gedaan worden meestal als standaard aangeboden en wil je wat anders, betaal je grof.

Verschillen tussen de prijzen van de aannemers was enorm, van ca. 157.000 tot ca. 207.000 euro waren de inschrijvingen. Daarbovenop kwam nog de Eigenleistung (badkamer, etc.) va. 45.500 en de grond nog, totaal zo'n 250.000.
We hebben overigens niet gekozen voor de billigste aannemer, maar de 2e, puur om we daar een beter gevoel bij hadden.
De duurste aannemer belde me nog op na dat hij de aanbieding gedaan had dat hij me nog wel een 5-cijferige korting kon doen, omdat hij wegens gebrek aan werk anders zijn personeel in de WW moest doen. Had hem verteld dat hij dan wel minimaal 37.000 korting moest geven om te kunnen concurreren met de laagste. Meneer gooide daarop de haak erop en nooit meer wat van gehoord.
Oh ja, wij hebben alles gewoon laten doen.
Paar middagen bij de aannemer om dingen uit te zoeken, naar de tegelhandel en naar de keuken en badkamerwinkel en het was geregeld.
We hoefden alleen nog maar de vloeren te leggen en de plafonds en de muren te bekleden, dat was alles.
Ideaal
Screw them.
We're going home.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:48:44 #118
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67433037
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef CarOnline het volgende:

[..]Heb je een foto van die grinttrap? Ben heel benieuwd!
Nog niet, maar wel van de trap in ons vorige huis, dezelfde grindvloer lag daarop...
(zal wel ff nieuwe foto's maken zoals het in het nieuwe huis is)

Zo was het in oude staat:

profieltjes erop:

smeren maar:

resultaat:


von oben aus:

Kleur is 40% zwart, 50% antraciet metallic en 10% koper

Dus mocht je kennisen hebben die hun trap willen renoveren, ik ken de mensen die het mooi en goed doen
(o ja, voor de Hollanders: und Preiswert (lees: Billig)!!!)
pi_67433816
Haha je trapuitzicht is bijna hetzelfde als dat van mij

Heel mooi gedaan! En echt een super verandering!
Wanneer is jullie huis bewoonbaar?

Ik zag je 'voor' foto's en als ik dan 'Treppe mit Fliesen' las in ons ontwerp, dan zat ik echt aan zulk lelijks ( ) te denken.
Maar nu ben ik echt heel blij met mn mooie tegels
Screw them.
We're going home.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:14:19 #120
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67434010
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
Haha je trapuitzicht is bijna hetzelfde als dat van mij

Heel mooi gedaan! En echt een super verandering!
Wanneer is jullie huis bewoonbaar?

Ik zag je 'voor' foto's en als ik dan 'Treppe mit Fliesen' las in ons ontwerp, dan zat ik echt aan zulk lelijks ( ) te denken.
Maar nu ben ik echt heel blij met mn mooie tegels
pssst, ff opletten, dit was ons oude huis! Zijn we sinds september vorig jaar al uit en wonen nu net 3 weken in ons nieuwe huis. Moet alleen nog foto's maken van binnen. Enig verschil met het oude huis is dat de trap nu net andersom draait en we een Edelstahl Handlauf hebben.
pi_67434947
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:14 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

pssst, ff opletten, dit was ons oude huis! Zijn we sinds september vorig jaar al uit en wonen nu net 3 weken in ons nieuwe huis. Moet alleen nog foto's maken van binnen. Enig verschil met het oude huis is dat de trap nu net andersom draait en we een Edelstahl Handlauf hebben.
Ja ik wist dat het jullie oude huis was, dat had ik gelezen maar ik wist niet dat jullie al in het nieuwe zaten.
Bevalt het goed?
Benieuwd naar de fotos!
Screw them.
We're going home.
pi_67526299
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:15 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het teak was .
Gelukkig
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_67526379
@ueberdeutscher; Mooie trap!! Heb je de benedenvloer ook met grind gedaan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 30 maart 2009 @ 09:40:05 #124
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67538601
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
@ueberdeutscher; Mooie trap!! Heb je de benedenvloer ook met grind gedaan?
Jup, we hebben nu de trap, hal, toilet, gedeelte keuken en berging met grindvloer.
Bevalt wederom perfect.
Nog geen foto's gemaakt helaas, te druk gehad dit weekend.
pi_67538780
Mooi hoor alleen werd het hier afgekeurd..als je valt lijkt het me ook een pijnlijke vloer?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 30 maart 2009 @ 10:10:07 #126
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67539276
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi hoor alleen werd het hier afgekeurd..als je valt lijkt het me ook een pijnlijke vloer?
Ik val eigenlijk nooit . M'n zoontje van 2,5 valt wel eens, maar hoor hem verder nooit klagen hoor Die jongen is al hard van zichzelf
De spachtelputz aan de wanden is erger om tegen aan te vallen. Als je al eens met je knokkels langs de muur schuurt heb je ze kapot.
Nee we hebben al jaren een grindvloer en dat bevalt pefect. In ons vorige huis hadden we ook een grindvloer im Badezimmer maar dat was niet zo'n suc6, het water is hier 8,5 graad dH, met als gevolg dat er veel kalkvlekken in de vloer kwamen.
pi_67691177
Kick
  woensdag 8 april 2009 @ 09:07:55 #128
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67818392
gisteren wat foto's gemaakt...








(afzuigkap zie je net niet door de lamp)














(spiegel is besteld)



Hier en daar nog wat puntjes op de i zetten, maar het schiet mooi op
Buiten de grond frezen en dan de hoop Mutterboden vlakschuiven en gras erin...
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2009 @ 09:14:10 #129
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67818530
Ziet er super uit CarO
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_67818980
Wat moohooi! Ik zit hier vreselijk jaloers te zijn (dit weekend geconcludeerd dat die steentjes (buitenmuur) zo super zijn )
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 8 april 2009 @ 09:46:21 #131
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67819397
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
Wat moohooi! Ik zit hier vreselijk jaloers te zijn (dit weekend geconcludeerd dat die steentjes (buitenmuur) zo super zijn )
Dank je, is ook echt onze grote trots....

Had deze stenen ergens bij ene woning gezien en via via erachter gekomen dat de stenen van een belgisch fabriekje zijn, recentelijk opgekocht door Wienerberger. Nu ken ik door m'n werk de vertegenwoordiger van Wienerberger, dus via hem geregeld
Het is een Waaldikformaat, ben de exacte naam zo kwijt.
Ik meende dat de consumentenprijs rond de ¤430,-/1000 (Waaldikformaat) zat, excl. BTW.
Ik heb uiteraard iets minder betaald :):)
  woensdag 8 april 2009 @ 14:57:33 #132
16245 CarOnline
met lange O
pi_67829865
Heel erg mooi ueberduitser!
Ik vind die veranda ook prachtig!

Verder wel erg herkenbare badkamertegels en de kamer en suite deuren ook
Alle ramen kiep-kantel? Fijn he!
Ik vind het echt geniaal, elk raam in je huis kan open!

Maar een prachtig huis en mooi ingericht ook!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 8 april 2009 @ 14:58:13 #133
16245 CarOnline
met lange O
pi_67829891
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er super uit CarO
Dank je Manu!
Ben er ook erg blij mee
Screw them.
We're going home.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:28:09 #134
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67830928
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef CarOnline het volgende:
Heel erg mooi ueberduitser!
Ik vind die veranda ook prachtig!

Verder wel erg herkenbare badkamertegels en de kamer en suite deuren ook
Alle ramen kiep-kantel? Fijn he!
Ik vind het echt geniaal, elk raam in je huis kan open!

Maar een prachtig huis en mooi ingericht ook!
Dank je!

Tegels in de badkamer zijn gewoon neutraal antraciet en wit. Gekleurde badkamers zijn zo modegevoelig, zou ik persoonlijk nooit aan beginnen. Tegels komen van 3 verschillende zaken.
Had eerst tegels van Mosa willen toepassen, maar ondanks dat ik de vertegenwoordiger ken en flinke korting krijg, was dat echt te duur. Ik had anders de More Than White (de stroken ervan) serie genomen, gecombineerd met hun mosaiek en een Terra Maastricht of een Greys op de vloer. Dat verhaal slokte alleen al het hele budget van de badkamer op

Alle ramen inderdaad draai-kiep (kantel-kiep???). Ideaal hoor, hadden we in ons vorige huis ook en zou niet anders willen.

De veranda bevalt ook wel zo goed, zaterdag in allerijl afgemaakt, tuinsets gehaald uit de opslag en lekker ge-bbq-ed tot tienen 's avonds...
Heb elke dag nog buiten gegeten nu, geweldig!

Grüße...
Arnaud
pi_67834412
veranda is top ja.
Die van jullie is erg luxe maar die kant willen wij als we klaar zijn met de binnenkant ook graag op.
Dat tegelverhaal van jou is zo herkenbaar ik twijfel nu nog over de koperkleurige tegels juist om te voorkomen dat ik over 10 jaar zeg ja euhh kan dat niet anders..
Ramen zijn übersjiek erg bijpassend ook.
Wienerberger ook van de dakpannen soms?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 8 april 2009 @ 17:01:10 #136
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67834526
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
veranda is top ja.
Die van jullie is erg luxe maar die kant willen wij als we klaar zijn met de binnenkant ook graag op.
Dat tegelverhaal van jou is zo herkenbaar ik twijfel nu nog over de koperkleurige tegels juist om te voorkomen dat ik over 10 jaar zeg ja euhh kan dat niet anders..
Ramen zijn übersjiek erg bijpassend ook.
Wienerberger ook van de dakpannen soms?
Kies gewoon voor neutrale tegels en varieer met de inrichting/accesoires....
Mijn zwager heeft een mooie blauwe badkamer, babyblauw wel te verstaan. Hoe hebben ze het ooit kunnen bedenken...
Inderdaad de wienerberger van de dakpannen.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:02:47 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67834572
Mooi huis ueberduitser en die stenen van de buitenmuur zijn echt gaaf!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67848284
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Kies gewoon voor neutrale tegels en varieer met de inrichting/accesoires....
Mijn zwager heeft een mooie blauwe badkamer, babyblauw wel te verstaan. Hoe hebben ze het ooit kunnen bedenken...
Inderdaad de wienerberger van de dakpannen.
Ah in het door ons aangekochte huis is de badkamer ook babyblauw..en dat is van 40 jr terug
Hoe diep is die overkapping overigens?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 9 april 2009 @ 13:26:29 #139
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_67861379
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]Hoe diep is die overkapping overigens?
3,2m diep en 9m lang. Met het hele overstek erbij kom je ruim over de 4 meter.
pi_67861489
quote:
Op maandag 23 maart 2009 00:28 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Het orgineel wel
Sttt!
Hoe groot is de kans dat er voor in mijn nieuwe huis nog een uitgave van deze prachtige dikke dames verschijnt ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 9 april 2009 @ 14:11:28 #141
16245 CarOnline
met lange O
pi_67862950
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat er voor in mijn nieuwe huis nog een uitgave van deze prachtige dikke dames verschijnt ?
Nou eh niet zo heel groot

Maar er valt altijd over te praten he
Screw them.
We're going home.
pi_67864533
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou eh niet zo heel groot

Maar er valt altijd over te praten he
dan moeten we dat maar eens doen binnenkort ik heb no way geen geld voor een orrigineel, maar ik vind ze zo super je hoort het miss nog wel, ik moet eerst even sparen en verhuizen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_67865122
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Gwywen het volgende:
@Stormqueen: 2 poezen!

Mijn trots in de badkamer
[ afbeelding ]
Mag je absoluut trots op zijn! Schitterend zijn ze hé??
pi_67866501
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:07 schreef ueberduitser het volgende:
hoop foto's
prachtig mooi
pi_67875601
CarOnline wat een leuke inrichting heb je!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_68046227
Net wat foto's gemaakt:

Kom binnen:


Keuken:


Andere kant van de keuken, met badkamerdeur met spiegels en kapstokken


De kast bij de badkamerdeur:


Badkamer:


Slaapgedeelte met kasten en krabpaal:


Bed:


Zithoek:


TV + bank:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 10:34:57 #147
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_68644888
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:16 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom

[ afbeelding ]
Hal met trap.

[ afbeelding ]
Trap op, overloop.

[ afbeelding ]
Overloop van de andere kant.

[ afbeelding ]
Computerkamer (mijn domein )

[ afbeelding ]
Achter de deur in de computerkamer.

[ afbeelding ]
Kamer kind één.

[ afbeelding ]
Kamer kind twee.

[ afbeelding ]
Badkamer met achter de deur een bad met douche.

[ afbeelding ]
Slaapkamer.

[ afbeelding ]
Bedzicht.

[ afbeelding ]
Slaapkamer kind drie en dat was een rondje bovenverdieping.

[ afbeelding ]
Trap af!

[ afbeelding ]
Keuken. Met hapjes ivm jarig kind één en kind twee.

[ afbeelding ]
Keukentafel en doorkijkje naar woonkamer.

[ afbeelding ]
Woonkamer!
krijg je nou korting als je je hele inboedel bij ikea koopt?
looooooooooooooooool lol
  maandag 4 mei 2009 @ 20:55:33 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_68668842
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:35 schreef MrKawada het volgende:

[..]

krijg je nou korting als je je hele inboedel bij ikea koopt?
Krijg je nou meer zelfvertrouwen als je een lening afsluit om je spullen niet bij IKEA te kopen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 4 mei 2009 @ 21:41:12 #150
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_68670769
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:35 schreef MrKawada het volgende:

[..]

krijg je nou korting als je je hele inboedel bij ikea koopt?

zeiheikerd
Big mouth strikes again
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')