Sterf zachtjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dan ben je een gevaar qua posten
Wat had je al leuke titelquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sterf zachtjes.
Ik wilde trouwens de lapo, had een leuk TT-idee.
Ga je weer beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
Moet ik nou weer gesprekken met mezelf voeren?
Vond ik al PJ fan helemaal niet ergquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hulde voor Rob Stenders vandaag (de enige daar die zo nu en dan guts heeft om iets afwijkends te draaien) toen hij Brother draaide van Pearl Jam.
m_a_w blijkbaar ook, maar 't is 'm gelukt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde trouwens de lapo, had een leuk TT-idee.
Ga er morgen wel eentje maken , die nog wel kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef ScarFace- het volgende:
3FM![]()
[ afbeelding ]
Is er een overzicht van de 3FM programmering, zoals deze van 538 is.
1 Van jullie slowchatters weet het vast wel hehe
Alleen jammer dat ze dezelfde muziek (bij veel radiostations, daar niet van) veel te vaak laten horen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
OHHHHH DIT IS ZOOOOOOOOOO MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He-le-maal mee eens!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
OEH!
Het enige van Snow Patrol dat ik wèlvind. Komt zeker door Martha Wainwright
.
Had nog geen idee, maar adhoc moeten verzinnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
m_a_w blijkbaar ook, maar 't is 'm gelukt.
Ik hoor hem niet zo vaak, maar wouw wouw wouw wat een nummerquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dezelfde muziek (bij veel radiostations, daar niet van) veel te vaak laten horen!
Oh hm oke..bij 538 staat dit gewoon op de site hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga er morgen wel eentje maken , die nog wel klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |