Alsof jij daar over gaat, Knilles.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef NoBody122 het volgende:
[.Connexxion 2301.]
Oh ja, die was ik nog vergeten idd
[.Fryslân topic.]
Zo is de realiteit momenteel wel grotendeels, maar als er Utrechtenaren (of anderen) zijn die graag over het GVU danwel Utrechtse Connexxion-bussen willen posten; be my guest
Waarschijnlijk omdat ze zich gedroegen alsof dit het GVB topic was en er enkel Amsterdammers in dit topic zouden bivakkeren. Dit is een algemeen bussen topic en de gebruikers moeten zich daar rekenschap van geven door duidelijkquote:Oh en mensen die hier probeerden te posten over bijv. het GVB werden door een aantal mensen hier afgewimpeld... Zo hou je het bussentopic wel Frieslân-related natuurlijk..
Was 't maar waar.quote:[..]
Van die wijzigingen word ik idd niet erg blij; terug naar vroegere tijden
De mensen zijn niet gek. Een ezel stoot zich geen tweede maal aan dezelfde steen. Wat je jaren lang hebt afgebroken bouw je niet zomaar weer op en al helemaal niet door hap-snap beleid. De hoeveelste wijziging is dit al weer niet, ik ben de tel kwijt. Zelfs de meest geengageerde reiziger houdt op een gegeven moment op met zijn grieven door te geven aan de vervoerder, vooral als ze aangeven heel erg blij te zijn met hun prachtige dienstregeling (lees: zeur niet zo).quote:Aan de andere kant begrijp ik het ook wel, gezien al die lege ritten; Connexxion heeft het iig geprobeerd en de mensen hebben geen wil getoond..
De neerwaartse spiraal is weer ingezet.quote:Ben erg benieuwd in hoeverre dit de werkgelegenheid gaat beinvloeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ik 'm afgelopen maandag niet kon vinden daar op De Marnequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Lada Maar die is nu ook over meerder locaties verdeeld, het grootste deel bij de dealer, en het blok bij een motorenrevisiebedrijf
klopt... Zaterdag kapot gegaan... Ik ben nu tijdelijk in een BX (van (user) 2cv) hoop dat ik m morgen of vrijdag weer heb... Maar ik sta ook niet op zijn zichtbaars geparkeerd over het algemeen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:55 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'm afgelopen maandag niet kon vinden daar op De Marne
Ik weet hoe het zit, daar ging 't dus niet over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oftewel dan krijg je gewoon dat de bus ALLE kut dorpjes aandoet
lijn 98 pakt tussen heerenveen en joure de dorpjes mee.. de 99 doet daar snelweggen
tussen joure en sneek rijd de 98 over de snelweg, en doet de 99 de dorpjes aan B)
oftewel dorpjes mania!
De zelfde tijd waarin die dienstregelingen mee in elkaar gerost zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:00 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Goed nog een keer dan (in plaats van dat je even thx zegt voor het overzicht, kostte me wel en uur of 2
Goedzo. Dat 15-45 was de gekkigheid ten top.quote:Lijn 98 rijdt elk half uur in een 30-30 patroon. Lijn 99 ook.
Maar op de tijd van de 98 als ik het goed begrijp, die niet aansluit op doorgaande verbindingen. Een typische Connexxion kwaal.quote:Dit is op maandag-zaterdag tot ongeveer 18 uur.
Daarna en op zondag rijdt lijn 98 alleen tussen Heerenveen en Joure. Daar wordt lijn 98 omgenummerd naar lijn 99 en rijdt dan verder naar Sneek, Bolsward en Harlingen.
quote:Andersom idemdito.
En tot hoe laat, melktijd?quote:Op zondag rijdt daarnaast lijn 98 op Bolsward-Makkum v.v., maar pas na 12:00
Wennen aan 25 minuten overstaptijd ipv 10 (of minder)?. Of 50 minuten ipv 12 (igv Alkmaar-B'wijk).quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
ach xx heeft tussen Leeuwarden en Irnsum voor gezorgd dat de 28 en 95 al omgedraaid werden. Was ook even wennen.
niks mis mee nou hoef ik tenminste niet dat takke kut eind door grou als ik lijn 95 neemquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
ach xx heeft tussen Leeuwarden en Irnsum voor gezorgd dat de 28 en 95 al omgedraaid werden. Was ook even wennen.
Zoiets kon je verwachtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
heel fijn die omleiding op lijn 98,
heel fijn die 3 of 4 paseerstroken..
TOT DAT DE GEMEENTE WERKERS BESLUITEN DAT T OOK EEN PRIMA PARKEERPLAATS IS!
waardoor de bussen elkaar niet meer kunnen passeren
Je weet wat "zelfdragend" inhoudt he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef BeefRWijker het volgende:
Is het iemand overigens al eens opgevallen dat er zo bar weinig (tot geen) foto's zijn van kale bus chassis?
Foto's zat van kant en klare bussen op de terreinen van Berkhof, maar chassis, homaar.
Ohja, die omleidingen op lijn 98. DE reden dat ik 's ochtends niet meer via Heerenveen naar het regiokantoor reis, maar via Sneek. Lijn 98 (halte Roazebosk) komt het dichtst bij, maar door die omleiding EN de verkeerschaos bij de rotonde, kost mij dat onnodig veel reistijd. Via Sneek is a: rustiger in de trein en b: lijn 98 of 99 is relatief snel weg uit Sneek en hoeven niet eerst Joure door voor ik uit stap :-)quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
heel fijn die omleiding op lijn 98,
heel fijn die 3 of 4 paseerstroken..
TOT DAT DE GEMEENTE WERKERS BESLUITEN DAT T OOK EEN PRIMA PARKEERPLAATS IS!
waardoor de bussen elkaar niet meer kunnen passeren
Hangt ervan af waarop je doelt, chassis of opbouw, lijkt me. Voor zover ik weet zijn Ambassadors gewoon nog steeds aparte chassis (SB120/180 en SB200) met aparte opbouw (Ambassador) al zal het verschil met integraal mogelijk klein zijn. Ook modules kun je aan elkaar zetten zodat ze rijdend vervoerd kunnen worden. De SB120/180 en SB200 zijn volgens mij uit een stuk want anders zou je gewoon één en het zelfde type kunnen gebruiken voor zowel de Ambassador 120 (ALE108) en de 200 (ALE120).quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet wat "zelfdragend" inhoudt he?
quote:De voor en achterassen plus de zut er omheen staan meestal achter de bomen, dus lastig op de foto te zetten door de hekken heen.
En die zaten ook aan elkaar.quote:En van de T5 aandrijfkoppen die tot Fryskers werden verneukt zijn wel foto's gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |