abonnement Unibet Coolblue
pi_66690154
Aangezien het topic "herenkleding voor fijnproers gestopt lijkt te zijn...

Waar halen jullie een goed pak voor een dito prijs?

Oger > Erg mooi, erg prijzig. Goedkope dingen zijn m.i. niet van goede kwaliteit.
Suit Supply > Doen heel trendy maar moeten misschien iets meer geld in pasvorm en stoffen stoppen.
Vietnam > 2 weken terug gezien bij Belgische Top Gear. Ze lieten afschuwlijke pakken maken, maar zijn ze er ook naar westerse maatstaven?
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:26:25 #2
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66690203
tvp. Ik wil ook binnenkort een pak aanschaffen. Ik zat persoonlijk te denken aan Suitsupply overigens..
Primum non nocere
pi_66690333
SS inderdaad, goede pakken, niet al te duur.

En noem het alsjeblieft geen kostuum
pi_66690414
tvp, pak bij oger aangeschaft voor 500eu (was 1300eu)
pi_66690665
V en D. Geen grap, hebben best goeie pakken voor zeer weinig.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_66690781
Ik meen ook ooit zoiets in de consumentengids gelezen te hebben. Je moet helaas lid zijn van de consumentenbond om hun testen te bekijken. Maar heeft iemand nog oude gidsen of is hij lid en kan hij de test vinden dan hoor ik het graag.
pi_66690869
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Blackman het volgende:
Ik ben ook ooit zoiets in de consumentengids gelezen te hebben. Je moet helaas lid zijn van de consumentenbond om hun testen te bekijken. Maar heeft iemand nog oude gidsen of is hij lid en kan hij de test vinden dan hoor ik het graag.
Je bent iets gelezen te hebben??

Wat bedoel je nu en wat wil je precies weten?
pi_66690878
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Blackman het volgende:
Ik ben ook ooit zoiets in de consumentengids gelezen te hebben. Je moet helaas lid zijn van de consumentenbond om hun testen te bekijken. Maar heeft iemand nog oude gidsen of is hij lid en kan hij de test vinden dan hoor ik het graag.
Slaat helemaal nergens op, vroegah kon je alles gewoon bekijken, nu moet je lid zijn
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:42:40 #9
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_66690990
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Blackman het volgende:
Ik ben ook ooit zoiets in de consumentengids gelezen te hebben. Je moet helaas lid zijn van de consumentenbond om hun testen te bekijken. Maar heeft iemand nog oude gidsen of is hij lid en kan hij de test vinden dan hoor ik het graag.
Ik ben lid maar kan hem niet vinden, heb je wat zoektermen ofzo?
pi_66691067
Nee, alleen dat het een jaar of 3 oud is. Een nogal sullige en blokkige consumentenman paste de (ik meen) maatpakken. Vervolgens gingen ze kijken welke het beste waren gelukt.

Oger kwam er niet al te best uit meen ik me te herinneren en ik dacht dat V&D wel positief beoordeeld werd.
pi_66691131
Suit supply vond ik tegenvallen. Maar dat kwam meer door de kosten van het vermaken.
Ik heb twee weken geleden een pak van Hugo Boss gekocht, jasje zat perfect en de mouwen zijn wat ingekort. De broek is op 3 naden smaller gemaakt en past nu ook. Dit werd gratis gedaan als service van de desbetreffende zaak. Ik was iets minder dan 500 euro kwijt terwijl ik toen bij suitsupply 400 kwijt was en het nieuwe pak is toch een stuk mooier.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:45:43 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_66691143
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66691292
Na 5 was niet naar 6 door te klikken.
Mijn excuses dat ik deze niet heb gevonden.

Het moet overigens staan in de consumentengids van augustus of september 2007.
pi_66691357
Barsoi, heeft een aantal filialen in Utrecht, tegenover en onder de bijenkorf, heeft een maat van me laatst voor rond de 500 een prachtig pak op maat laten maken, tis dat ik hetro ben en een vriendin heb anders.....
pi_66691423
Ik ben zelf zeer te spreken over Borrelli, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn qua prijs.
pi_66691467
http://www.stijlforum.nl/SMF/

Je kunt het daar ook misschien eens proberen, maar verwacht daar geen koopjes
pi_66691508
Ik heb zelf een pak op maat laten maken in India koste (inclusief 2 shirts) 210 euro van de beste stof die ze hadden. Nu weet ik wel dat je zelf niet even naar India vliegt voor een pak.

Ik heb 2 andere pakken, 1 van de Bijenkorf weet zo het merk niet meer. was toen in de aanbieding 250 euro. En daarna in Berlijn een pak gekocht bij de H&M precies dezelfde soort stof, zelfde soort pak alleen H&M merkje. Zit nog steeds goed (nu 2,5 jaar later)
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_66691539
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef De_goegemeente het volgende:
Barsoi, heeft een aantal filialen in Utrecht, tegenover en onder de bijenkorf, heeft een maat van me laatst voor rond de 500 een prachtig pak op maat laten maken, tis dat ik hetro ben en een vriendin heb anders.....
kvind Barsoi alleen niet een aardige winkel... zijn niet klant vriendelijk als je er niet in pak aan komt zetten
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_66691694
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

kvind Barsoi alleen niet een aardige winkel... zijn niet klant vriendelijk als je er niet in pak aan komt zetten
Zelf geen ervaring mee, maar als ik kijk naar de zooi die bij suit supply hangt en dan wat m'n maat voor vergelijkbare prijs bij Barsoi heeft gehaald, dan mogen ze me van mij best onvriendelijk zijn
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:02:31 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_66691931
SuitSupply heeft trouwens wel een leuke actie nu:

2 maatpakken voor 750 Euro. Actie loopt tot 4 mei!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66692177
Wat is het voordeel van een maatpak als je geen afwijkende maten hebt? Een beetje de broek innemen volstaat bij de meeste mensen denk ik.
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:14:43 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_66692382
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef Blackman het volgende:
Wat is het voordeel van een maatpak als je geen afwijkende maten hebt? Een beetje de broek innemen volstaat bij de meeste mensen denk ik.
Niemand heeft een standaard confectiemaat!

Iedereen heeft wel een hangende schouder, een arm die wat langer is, een taille die niet perfect is en noem zo maar op. Een maatpak corrigeert deze "gebreken", zodat alles prima aansluit. Verder kun je kiezen uit ruim 500 stoffen, zelf bepalen of je opgestikte- of klepzakken wilt, hoe de fit moet zijn, de sluitknoop lager laten plaatsen (die zit standaard bij SS vrij hoog), kiezen voor een grappige voering, aparte knopen, een ticketpocket en noem maar op.

Het maatpak is geen bespoke, maar al een hele stap in vergelijking met standaard confectiewerk.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66692553
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef Blackman het volgende:
Wat is het voordeel van een maatpak als je geen afwijkende maten hebt? Een beetje de broek innemen volstaat bij de meeste mensen denk ik.
Ik heb 1 bespoke pak, een 2 maatpakken en nog wat confectiepakken, maar die laatste hangen stof te happen in de kast omdat het gewoonweg minder plezierig zit.
pi_66692565
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Blackman het volgende:
Vietnam > 2 weken terug gezien bij Belgische Top Gear. Ze lieten afschuwlijke pakken maken, maar zijn ze er ook naar westerse maatstaven?
ik was laatst in Hoi An, zag er veel toeristen die een pak aangeschaft hadden, kan in alle maten, soorten en kleuren geloof ik

zelf had ik ruim een jaar geleden nog een pak aangeschaft, anders had ik er daar ook een laten maken
pi_66692656
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef De_goegemeente het volgende:
Barsoi, heeft een aantal filialen in Utrecht, tegenover en onder de bijenkorf, heeft een maat van me laatst voor rond de 500 een prachtig pak op maat laten maken, tis dat ik hetro ben en een vriendin heb anders.....
in de Barsoi naast de Bijenkorf heb ik mijn pak gekocht
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

kvind Barsoi alleen niet een aardige winkel... zijn niet klant vriendelijk als je er niet in pak aan komt zetten
had je dat met 1 verkoper of met meerdere? ik had een aardige met verstand van zaken pakken namelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')