pi_66687075
Hallo,
ik wil net foto's van mijn mobiel overzetten naar mijn laptop, maar ineens doet mijn bluetooth-verbinding het niet. Het bluetoothtekentje is rood, en dat is zeer vervelend. Ik heb alle toetsencombinaties al geprobeerd, maar er komt niks uit.

Het gaat om een Fujitsu Siemens Esprimo Mobile v6535.

alvast bedankt
pi_66687141
Gereboot?..
pi_66687227
Heeft geen zin, ik kan me herinneren dat het de laatste keer ook niet lukte, maar toen heb ik er niks aan gedaan. Nu ben ik het draadje waarmee ik mijn mobiel op de gewone manier met mijn laptop verbind ook nog eens kwijt.
pi_66687294
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:11 schreef frame-saw het volgende:
Heeft geen zin, ik kan me herinneren dat het de laatste keer ook niet lukte, maar toen heb ik er niks aan gedaan. Nu ben ik het draadje waarmee ik mijn mobiel op de gewone manier met mijn laptop verbind ook nog eens kwijt.
pi_66687529
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:13 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Het heeft gewoon geen zin, dat kan zelfs ik nog wel begrijpen.
pi_66687567
volgens de handleiding kan je bluetooth aanzetten via de WirelessSelector-software, mits je die ge´nstalleerd hebt (en de laptop voorzien is van een bluetooth-module)

Je kan dan alles in/uitschakelen via Fn+F1 of via het wireless-schuifje aan de voorzijde van de laptop.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_66687634
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef Jordy-B het volgende:
volgens de handleiding kan je bluetooth aanzetten via de WirelessSelector-software, mits je die ge´nstalleerd hebt (en de laptop voorzien is van een bluetooth-module)

Je kan dan alles in/uitschakelen via Fn+F1 of via het wireless-schuifje aan de voorzijde van de laptop.
Dat laatste werkt dus niet. En ik weet niet of ik dat WirelessSelector heb, maar het heeft ook gewerkt zonder.
pi_66687733
Welke opties krijg je als je met rechts op het bluetooth-logo in de taakbalk klikt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_66687997
Bluetooth-instellingen
Bluetooth informatieuitwisseling
Draadloze bestandsoverdracht
Remote camera
Nieuwe verbinding toevoegen
Opties.. (alle opties al bekeken, nergens staat 'Bluetooth (standaard) inschakelen')
Bluetooth-radio aanzetten
Help
Info..
Afsluiten

Kan er echt niks mee, ben nu die software aan het downloaden,.
pi_66688253
nieuwe verbinding toevoegen, zou ik denken.
pi_66689061
Nee, dan komt er in beeld: 'Bluetooth niet gereed'
En nee, hij doet het met die driver nog niet
pi_66689102
Op het forum van Fujitsu Siemens geeft iemand aan dat je Bluetooth kan inschakelen in het netwerkmenu dat je krijgt als je op Fn+F1 drukt, maar dat menu krijg je dus niet.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:02:07 #13
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_66689309
als je de foto's doormmst, wil ik ze ook wel voor je op de pc zetten hoor

software al opnieuw geinstalleerd? alles wat met bluetooth te maken heeft verwijderd, reboot en opnieuw installeren?
pi_66689488
Dan zou ik het op een andere manier moeten krijgen.

En mijn andere Fn-toetsencombinaties doen het prima.
pi_66875126
Ik probeer het nog een keer, ik heb een nieuwe mobiel en die wil niet goed aansluiten op mijn laptop.
Dus misschien weet iemand een andere methode?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')