Iets meer uitleg?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef Poepoog het volgende:
Dien dan een klacht in bij PP, krijg je het hele bedrag terug. Werkt een stuk beter, niet sneller overigens...
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets meer uitleg?
Moet ik het product dan nog wel terug sturen?
En dan is het tijdelijk niet mogelijk om wat te betalen met PP?
Vind het wel heel kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk hoort FP gewoon de verzendkosten terug te betalen, omdat het een fout van FP is, het is niet alsof jij iets hebt besteld, niet mooi vindt, en het daarom terug wil sturen voor een refund.
Zij zouden dus, omdat zij een verkeerd product hebben geleverd, alle kosten moeten vergoeden.
quote:Isn't there anything you can do for me?
I mean, it isn't my fault you gave me this one.
So in my opinion, you should take care over the costs.
Or this is the last time I ordered by Focalprice.
Engrish ftw .quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Laatste eruit gestuurd:
[..]
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezen .quote:
quote:
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezen .
Moet je er dan zolang over nadenken ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.
En zo snappen zij het ook beter
Maar bij DX is het soms écht om te janken ja
Nee, maar ik denk nu gewoon totaal niet over naquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Moet je er dan zolang over nadenken ?
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.
Werkt perfect.
quote:Dear customer,
We are so sorry for the trouble. Then how about refund your the price difference and give you a discount?
Waiting for your reply!
Sincerely,
Cherry
Ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.
Je moet gewoon uiteindelijk voor dezelfde prijs die goede speler kunnen bestellen, en of ze nou korting op die nieuwe speler geven en jou de verzendkosten laten betalen of iets anders doet er dan niet toe. Het zou alleen dan weer irritant zijn dat het weer 2 weken duurt voor je het weer binnen hebt. Maar ik probeer nu iig ook via tickets wat sympathie op te wekken. Heb alleen geen camera hier en ze lopen steeds over foto's te zeuren, terwijl ze zelf ook echt wel snappen dat het de verkeerde is na al dat geklaag.quote:
Mja als je hem wilt omruilen weet ik bijna zeker dat FP vraagt of je hem terug wilt sturen, heb nog nooit gehad dat ze gewoon zeggen dat ze een nieuwe sturen... zo makkelijk als DX zijn ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef lezut het volgende:
Hmm, net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen, maar ook niet helemaal zoals verwacht. Had deze besteld:
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6710
Maar ik heb deze gekregen:
http://www.focalprice.com(...)_4G_MF096B_6212.html
Ik twijfel een beetje of ik tickets aan moet gaan maken, het is natuurlijk maar een miniem prijsverschil. Maar toch, wel weer slordig.
For the FocalPrice-account @ fok: I ordered the first product, but I got the second.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |