abonnement Unibet Coolblue
pi_66676663


Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)
http://www.budgetgadgets.com
http://www.mymemory.co.uk

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:



LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:02:07 #2
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66676728
tvp
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:04:31 #3
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66676765
Tvp
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 01:26:18 #4
145146 Andyy
pi_66677041
stomme spammert
pi_66677625
tvp
pi_66678164
quote:
V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
Maar ook gadgets die er zo op het eerste oog wel OK uitzien en heel redelijk geprijst zijn blijven rotzooi. Bijvoorbeeld een iPod docking station dat slecht afgewerkt is en geen adaptor voor een iPod Touch heeft, of een leuke goedkope lederen hoes die een op de afbeelding niet zichtbare hinderlijke clip aansluiting aan de achterzijde heeft.

Voor mij is Deal Extreme eens maar nooit meer. Dan toch maar wat meer uitgeven voor originele accesoires.
pi_66678391
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_66678621
Goeiemorgen DX'ers!

Hebben jullie toevallig gister Kassa/Radar gezien op tv over iemand die is opgelicht via Paypall? Was wel interesant. Iemand had een site en kreeg ene mail dat iemand een donatie wilde doen omdat zijn bankrekening op de site stond. Die "donateur" wilde alleen effe ter controle de 2 kleine bedragen weten die op zijn rekening waren gestort zodat hij zeker wist dat hij de goeie rekening had...reken de rest maar uit.
  woensdag 4 maart 2009 @ 07:54:23 #9
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66678695
Morgen
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:06:08 #10
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66678794
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Goeiemorgen DX'ers!

Hebben jullie toevallig gister Kassa/Radar gezien op tv over iemand die is opgelicht via Paypall? Was wel interesant. Iemand had een site en kreeg ene mail dat iemand een donatie wilde doen omdat zijn bankrekening op de site stond. Die "donateur" wilde alleen effe ter controle de 2 kleine bedragen weten die op zijn rekening waren gestort zodat hij zeker wist dat hij de goeie rekening had...reken de rest maar uit.
Jep, heb het gezien. Die 2 kleine bedragen van PayPal doorlinken was de oorzaak. Dom, dom, dom.
By the way: Laatste topic? 10-achter-elkaar-posts?
pi_66679097
Ik wil al een tijdje spullen bestellen van DX maar heb het nog niet aangedurft.
Bedankt voor de tip over de Drop Shipment and Gift Service. Moet je dit 1x bestellen of voor elk product dat je koopt? Wordt alles in 1 pakketje verstuurd of gebeurt dit los?
pi_66679194
tvp
pi_66679305
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:33 schreef Chrizzly2 het volgende:
Ik wil al een tijdje spullen bestellen van DX maar heb het nog niet aangedurft.
Bedankt voor de tip over de Drop Shipment and Gift Service. Moet je dit 1x bestellen of voor elk product dat je koopt? Wordt alles in 1 pakketje verstuurd of gebeurt dit los?
Gewoon 1x per bestelling.
Als ze alles hebben wordt het in 1 pakket verstuurd maar als iets nog niet leverbaar is kan het dat ze de bestelling in tweeën sturen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:50:29 #14
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66679386
En weer een nieuwe
pi_66679633
Het einde van het vorige topic.

1 vraag, waarom?
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:21:04 #16
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66680075
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
Het einde van het vorige topic.

1 vraag, waarom?
idd, moet niet gekker worden. ach nou heeft Raavi ook z'n eeuwige roem als TS in #46
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66680215
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef mcwops het volgende:

[..]

idd, moet niet gekker worden. ach nou heeft Raavi ook z'n eeuwige roem als TS in #46
Nou ja, mocht dit topic weer meer verzendgezeik opleveren of weer zo eindigen dan denk ik toch echt dat ik deze reeks ga mijden.
Er is op deze manier weinig meer aan.
pi_66680276
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:40 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Maar ook gadgets die er zo op het eerste oog wel OK uitzien en heel redelijk geprijst zijn blijven rotzooi. Bijvoorbeeld een iPod docking station dat slecht afgewerkt is en geen adaptor voor een iPod Touch heeft, of een leuke goedkope lederen hoes die een op de afbeelding niet zichtbare hinderlijke clip aansluiting aan de achterzijde heeft.

Voor mij is Deal Extreme eens maar nooit meer. Dan toch maar wat meer uitgeven voor originele accesoires.
Mwa, kwestie van de goede dingen bestellen.

Lees altijd eerst reviews, bekijk customer photo's, lees de forums door of er interessante dingen zijn.

Ik heb eigenlijk nog nooit een miskoop gehad.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:30:53 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66680286
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
Het einde van het vorige topic.

1 vraag, waarom?
Idd, waarom kan deze reeks, het gaat verdomme over een webshopje, nou niet normaal? Er is constant wel iets te zeiken hier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66680396


Sticky Shit
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:37:17 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66680432
DX heeft een order verzonden
En de andere 2 op packaging, gaat goed
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:39:16 #22
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_66680485
worden die lasers nou gecontroleerd door de douane? want zoiets zei iemand tegen mij.
ben van plan om er maar 1 (16.39) te bestellen.
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_66680770
tvp
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:00:41 #24
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_66681004
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:40 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Maar ook gadgets die er zo op het eerste oog wel OK uitzien en heel redelijk geprijst zijn blijven rotzooi. Bijvoorbeeld een iPod docking station dat slecht afgewerkt is en geen adaptor voor een iPod Touch heeft, of een leuke goedkope lederen hoes die een op de afbeelding niet zichtbare hinderlijke clip aansluiting aan de achterzijde heeft.

Voor mij is Deal Extreme eens maar nooit meer. Dan toch maar wat meer uitgeven voor originele accesoires.
Of je houdt er rekening mee wat je bestelt, leest reviews enz. Voor het geld dat sommige dingen kosten moet je ook geen wonderen verwachten. Bij mij voldoen nog alle DX producten tot nog toe en nee, ook niet alles was perfect afgewerkt, maar boeit mij dat iets bij een KVM-switch die ik nauwelijks zal gebruiken en verder achter de TV ligt? Of een geheugenkaartlezer voor in de PC die ook niet helemaal goed afgewerkt is, maar voor die enkele keer dat ik zoiets gebruik is het perfect!

Je moet natuurlijk niet verwachten dat een iPod docking station van 7 dollar gelijke kwaliteit heeft als eentje van Apple van 75 euro (of wat die dingen ook kosten) en er dan ook nog van verwachten dat er een adapter bij zit voor jouw specifieke apparaat. Maar logisch nadenken schijnt moeilijk te zijn.
Don't let my username fool you...
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:07:51 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66681214
Idd, je kan bij heel veel dingen gewoon lezen of ze een beetje goed in elkaar zitten. Ik heb eigenlijk nog niets gehad wat niet aan de verwachtingen voldeed, en ik heb toch al zeker 20 bestellingen, soms van 5-10 artikelen, gedaan daar.

Natuurlijk zijn sommige dingen die je hier koopt beter, maar net zoals altijd je krijgt waarvoor je betaalt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:28:48 #26
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_66681760
tvp

en nep ipodje besteld bij focal, voor 33 euro 8 gb, schijnt de echte aansluiting te hebben, iemand die dit kan conformeren?

http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7630
en gelijk dat hoesje voor 1 cent er bij besteld
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:49:41 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66682402
Ik denk dat de geluidskwaliteit in vergelijking met de echte iPod zal tegenvallen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:55:56 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66682609
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef makkie88 het volgende:
tvp

en nep ipodje besteld bij focal, voor 33 euro 8 gb, schijnt de echte aansluiting te hebben, iemand die dit kan conformeren?
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7630
en gelijk dat hoesje voor 1 cent er bij besteld
Nog niet, maar Mcwops en ik hebben er allebei eentje besteld, en de mijne komt morgen en die van hem vandaag. Dus even afwachten
pi_66682647
Ik ben benieuwd
pi_66683050
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat de geluidskwaliteit in vergelijking met de echte iPod zal tegenvallen.
Dat denk ik dus niet, iPod is nou niet zo geweldig. Oordopjes die erbij zitten zullen wel slecht zijn.
Geen referral hier.
pi_66683471
Dat DX rotzooi verkoopt is zeker waar, maar je moet gewoon een beetje opletten met wat je koopt.

Mijn kamer ligt helemaal vol met dingen die ik bij DX heb gekocht en het meeste werkt ook nog goed ook.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4468

Dit ding bijvoorbeeld, paar weken geleden binnen gekregen maar werkt echt goed. Ik heb een Sennheiser koptelefoon zonder microfoon, dit ding plug ik ergens in op een 3.5mm aansluiting vlakbij mijn toetsenbord die ik doorlink naar mijn Mic-ingang op mn PC en iedereen verstaat me prima op TS :-)

* lezut krijgt binnenkort binnen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20637
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19916

en ik vraag me af of deze een beetje goed zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20325
pi_66683700
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef lezut het volgende:
Dat DX rotzooi verkoopt is zeker waar, maar je moet gewoon een beetje opletten met wat je koopt.

Mijn kamer ligt helemaal vol met dingen die ik bij DX heb gekocht en het meeste werkt ook nog goed ook.
Is inderdaad zo, al die led lampjes, aanstekers, sleutelhangers, nep mp3 spelers/telefoons en weet ik het allemaal vind ik ook rotzooi.

Ik pik er voor mij de leuke dingen tussenuit, zoals gereedschap, of een uv filter en ik heb ooit een auto adapter voor mijn telefoon besteld. Dat soort dingetjes vind ik wel geinig/nuttig
Er gaat niets boven Groningen
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:28:09 #33
230788 n8n
Pragmatisch
pi_66683749
Even over PayPal, is het verplicht eerst saldo op je account te zetten, of kan je ook eerst kopen waarna PayPal het zelf van je rekening afschrijft?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:29:15 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66683795
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef n8n het volgende:
Even over PayPal, is het verplicht eerst saldo op je account te zetten, of kan je ook eerst kopen waarna PayPal het zelf van je rekening afschrijft?
Bij mij wordt het gewoon meteen van mijn rekening afgeschreven iig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66683815
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef n8n het volgende:
Even over PayPal, is het verplicht eerst saldo op je account te zetten, of kan je ook eerst kopen waarna PayPal het zelf van je rekening afschrijft?
Lees de OP.
Geen referral hier.
pi_66683928
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef n8n het volgende:
Even over PayPal, is het verplicht eerst saldo op je account te zetten, of kan je ook eerst kopen waarna PayPal het zelf van je rekening afschrijft?
Bij mij gebeurt het laatste!

Ik ben ook in afwachten van de nano 26 februari issie geshipt.
Ik heb alleen per ongeluk bij FP al gedrukt op het linkje dat ik 'm al binnenheb
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:33:13 #37
230788 n8n
Pragmatisch
pi_66683960
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bij mij wordt het gewoon meteen van mijn rekening afgeschreven iig .
chill
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Lees de OP.
kater
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_66686975
.

Net een afschrijving van mijn rekening a 31,40.... Voor die ipod nano clone van Focal price. Dat is gewoon meer dan het ding kost in dollars..

Hoe komt dit? Is het doordat het met een e check betaald is? (het is geen samenvoeging van meerdere paypal betalingen iig.
Geen referral hier.
pi_66687465
Ligt het aan mij of doen de plaatjes het bij DX bij jullie ook niet?
Zowel als in Google Chrome als in IE7 doen de plaatjes het niet :/
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:19:32 #40
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66687568
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef Asgard het volgende:
Ligt het aan mij of doen de plaatjes het bij DX bij jullie ook niet?
Zowel als in Google Chrome als in IE7 doen de plaatjes het niet :/
Even geduld, is wel eens vaker
pi_66687603
'k heb dus ook die nepnano besteld, gister isie verzonden. RC car is inmiddels in stock dus die komt er ook binnenkort aan ben weer helemaal happy.

Overigens wordt het bij mij ook van m'n rekening afgeschreven tegenwoordig, voorheen nog via CC.. Maar als ik nu een bestelling plaats kan ik niet meer kiezen of dit van mn rek. of CC afgeschreven moet worden?
pi_66687836
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
.

Net een afschrijving van mijn rekening a 31,40.... Voor die ipod nano clone van Focal price. Dat is gewoon meer dan het ding kost in dollars..

Hoe komt dit? Is het doordat het met een e check betaald is? (het is geen samenvoeging van meerdere paypal betalingen iig.
Zeker weten dat je niet rood stond / staat? Dan wordt dat bedrag er bij opgeteld namelijk...

In sommige gevallen althans, bij mij gebeurt het wel bij FP en KD, maar bij DX dus niet, lekker weird, daar kan ik gewoon niks kopen tot ik weer op 0 sta.
pi_66688053
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Zeker weten dat je niet rood stond / staat? Dan wordt dat bedrag er bij opgeteld namelijk...

In sommige gevallen althans, bij mij gebeurt het wel bij FP en KD, maar bij DX dus niet, lekker weird, daar kan ik gewoon niks kopen tot ik weer op 0 sta.
Ik stond wel rood ja, maar dat had ik zelf al weer teruggezet.

Denk dat het dan een vertraging is van PayPal registratie.
Geen referral hier.
pi_66688488
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik stond wel rood ja, maar dat had ik zelf al weer teruggezet.

Denk dat het dan een vertraging is van PayPal registratie.
Dat heb ik op dit moment ook, drie dagen geleden is het geld al van m'n rekening afgeschreven, maar tot op heden sta ik rood bij PayPal, de verwerking is vrij traag...
pi_66689193
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
.

Net een afschrijving van mijn rekening a 31,40.... Voor die ipod nano clone van Focal price. Dat is gewoon meer dan het ding kost in dollars..

Hoe komt dit? Is het doordat het met een e check betaald is? (het is geen samenvoeging van meerdere paypal betalingen iig.
De 8 gb versie kost 44 dollar, dan klopt het toch?
Bij mij klopt het iig wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:10:55 #46
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66689630
Mijn 4gb is binnen, werd net gebeld
pi_66690191
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

De 8 gb versie kost 44 dollar, dan klopt het toch?
Bij mij klopt het iig wel.
Ik heb de 4 gig versie besteld.
Geen referral hier.
pi_66690207
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef mstr het volgende:
Mijn 4gb is binnen, werd net gebeld
Wel goeie video maken he .

Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:26:33 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66690208
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet, iPod is nou niet zo geweldig. Oordopjes die erbij zitten zullen wel slecht zijn.
das wel algemeen bekend,maar als je kwaliteitsdopjes aansluit is het geluid hetzelfde!
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:31:23 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66690432
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Wel goeie video maken he .

Ja ik ben op dit moment niet thuis, en vanavond ook niet. Dus zal morgen even mijn best doen
pi_66690485
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja ik ben op dit moment niet thuis, en vanavond ook niet. Dus zal morgen even mijn best doen
Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:33:10 #52
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66690519
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik heb ook de 4GB versie besteld/binnen
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:36:23 #53
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66690692
Wat is het beste oordopje, als je let op prijs/kwaliteit?
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 14:39:58 #54
145146 Andyy
pi_66690858
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef drummerdude het volgende:
Wat is het beste oordopje, als je let op prijs/kwaliteit?
oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:48:43 #55
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66691286
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef Andyy het volgende:

[..]

oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
[ afbeelding ]
OK, Super! Soundmagic net besteld, en koptelefoon+ 8 gig nep iPod op wishlist. Altijd irritant, op je loon moeten wachten

1 euro = 1,21823
(Denkt terug aan de 1,51... tijd )
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:55:31 #56
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66691632
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef Andyy het volgende:

[..]

oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
[ afbeelding ]
Both fake .

Kitmarker ontvangen btw?
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 14:59:17 #57
145146 Andyy
pi_66691797
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Both fake .

Kitmarker ontvangen btw?
jup, bedankt
en de Soundmagic is wel echt trouwens, kosten ongeveer evenveel als andere webshops + volgens Soundmagic zijn er geen namaak in de omloop omdat het toch al zo goedkoop is en het Chinees is
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:36:14 #58
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66693290
Heb dat hoesje van 1 cent maar aan een vriend van me gegeven, echter heeft 'ie wel het rondje van het clickwheel eruit moeten knippen, het was iets te dik om goed te kunnen functioneren.

___
Had dus store credit, dus ik koop een product, maak een CSE ticket voor een refund via PayPal nog van m'n store credit. (Dit stond op het forum van DX hoe je store credit verwerkt, gepost door raindy). Nu maar dat order gecancelt, ze willen nu ineens dat ze het bij een bestaande order toevoegen.

___
Image server gefixt:
image server maintenance - DONE

[ Bericht 30% gewijzigd door Granaatappel op 04-03-2009 15:45:27 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:41:29 #59
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66693475
Ben thuis
Ga een filmpje/foto's maken

[ Bericht 2% gewijzigd door mstr op 04-03-2009 15:47:50 ]
pi_66693909
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
Het is dus zeker geen miskoop, 8 gig voor een leuk prijsje in een leuk jasje .
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:57:17 #61
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66694121
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
Het is dus zeker geen miskoop, 8 gig voor een leuk prijsje in een leuk jasje .
Precies
pi_66694122
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
Het is dus zeker geen miskoop, 8 gig voor een leuk prijsje in een leuk jasje .
Over welke iPod clone heb je het nu, ik ben namelijk wellicht ook wel geïnteresseerd.
Einde bericht
pi_66694240
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
DealPerfect
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 16:00:16 #64
145146 Andyy
pi_66694261
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
Het is dus zeker geen miskoop, 8 gig voor een leuk prijsje in een leuk jasje .
laat 'm op z'n minst een nacht inbranden, in het begin klinkt die echt crap ja.
na een tijdje klonken ze een heel stuk beter en klonken de EX-71 enorm modderig en ongedetailleerd

en lol, hij hier ?
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:01:02 #65
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66694292
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
Yeah I know you, I'm Doménique
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:02:33 #66
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66694352
Ik heb hem binnen, de 4GB 1.8" TFT MP4 Media Player (Silver)
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629

Maar hij is totaal niet hetzelfde als de foto?

Wat ik binnen kreeg:









Hij heeft dus een totaal ander menu
En geen shake-to-next-number
pi_66694638
Op de een of andere manier werkt die shake-to-next number functie wel maar erg gaar. Als je een tijdje schudt krijg je wel een anders nummer, maar practisch is anders.
pi_66694642
Bedankt voor je reactie- en afbeeldingen!

Hmm.. beetje teleurstellend inderdaad. Het menu is wel beter als het vorige (op die andere iPod clones). Maar het voorbeeldplaatje is natuurlijk wel stukken beter!

Misschien toch maar voor de Shuffle clone gaan..
Einde bericht
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:09:23 #69
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66694667
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Negentien het volgende:
Bedankt voor je reactie- en afbeeldingen!

Hmm.. beetje teleurstellend inderdaad. Het menu is wel beter als het vorige (op die andere iPod clones). Maar het voorbeeldplaatje is natuurlijk wel stukken beter!

Misschien toch maar voor de Shuffle clone gaan..
Ja precies, dit is niet diegene die afgebeeld stond! 100% zeker
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:11:19 #70
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66694765
RacerDKB, jij hebt ook echte Zippo's zei je toch?
Ik overweeg toch om een originele te kopen, tricks met deze Team Pistol gaan een beetje moeizaam, het wieltje om te sparken is nogal stroef en dus niet echt geschikt voor tricks heb ik het idee.

Nu wil ik gewoon gaan voor de Brushed Chrome Zippo.
Op DX en Zippo.com beiden $15.95.
Zippo.com
DX

Beste dat ik dan maar gewoon voor Zippo.com ga?
pi_66694808
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Hi Jack.
pi_66694828
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef mstr het volgende:
Ik heb hem binnen, de 4GB 1.8" TFT MP4 Media Player (Silver)
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629

Maar hij is totaal niet hetzelfde als de foto?

Wat ik binnen kreeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij heeft dus een totaal ander menu
En geen shake-to-next-number
Oh ja wtf is dat nou :S ziet er echt niet uit dit menu.
Gelukkig heb ik hem nog niet besteld(verkocht).. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:13:20 #73
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66694852
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
Het einde van het vorige topic.

1 vraag, waarom?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:13:52 #74
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66694879
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Oh ja wtf is dat nou :S ziet er echt niet uit dit menu.
Gelukkig heb ik hem nog niet besteld(verkocht).. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
idd, hij werkt verder wel goed, maar het is niet wat ik wilde!
Ik heb een ticket aangemaakt bij FP, hopen dat ik er nu maar wat van hoor..
pi_66694979
Misschien dat ik hem dan snel even cancel, ziet er niet super uit.
Geen referral hier.
pi_66695052
Ik vind 'm er van de buitenkant wel gelikt uitzien, alleen die software is weer zo afgezaagd
Einde bericht
pi_66695057
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
pi_66695110
Nee toch, alweer zo'n kutmenu Werkt het clickwheel wel fatsoenlijk?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66695226
Even een vraagje tussendoor:

- Iemand ervaringen met die shuffle clones op FP?
- En moet je bij FP er ook zo'n dropshipservice bij doen i.v.m. douane, of kan dat daar niet?

Eeuwige dank!
Einde bericht
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:24:24 #80
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66695302
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Syrena het volgende:
Nee toch, alweer zo'n kutmenu Werkt het clickwheel wel fatsoenlijk?
Ja dat werkt wel fatsoenlijk
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:25:24 #81
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66695337
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef g0dz0r het volgende:

[..]


Sorry, ik liep een beetje achter . Ik klaagde even over het einde van het vorige topic.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 16:25:33 #82
145146 Andyy
pi_66695346
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Negentien het volgende:
Even een vraagje tussendoor:

- Iemand ervaringen met die shuffle clones op FP?
- En moet je bij FP er ook zo'n dropshipservice bij doen i.v.m. douane, of kan dat daar niet?

Eeuwige dank!
dropshippen heeft niks met douane te maken
alleen hun logo staat er dan niet op, dus weet je niet (als iemand die er geen ervaring mee heeft) van wat het komt
pi_66695403
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja dat werkt wel fatsoenlijk
Oh mooi, want dat vond ik dus het grote euvel aan m'n Nano van DX.
Ik ga me eens verdiepen in die firmware, dat moet je toch zelf kunnen aanpassen?
Ik kan me niet voorstellen dat nog nooit iemand dat geprobeerd heeft in elk geval.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:27:00 #84
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66695408
Ik ben er achter, ze hebben me deze opgestuurd:
http://www.focalprice.com(...)ver_EM161S_5312.html

Zie ook onderaan de gaten voor de koptelefoon en de USB-aansluiting, die zitten omgedraaid daar
pi_66695567
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef mstr het volgende:
Ik ben er achter, ze hebben me deze opgestuurd:
http://www.focalprice.com(...)ver_EM161S_5312.html

Zie ook onderaan de gaten voor de koptelefoon en de USB-aansluiting, die zitten omgedraaid daar
Maar deze hoort geen clickwheel te hebben?

Ik ga er maar vanuit dat de mijne ook dat schijtmenu heeft, dan valt het niet tegen.
Staat ie wel meteen op Engels? Ik heb de vorige keer een dag zitten kloten om 'm van Japans op Engels te krijgen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 16:30:38 #86
145146 Andyy
pi_66695575
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.81
iemand ervaring daarmee ?
of een andere leeslamp
m'n moeder vraagt ook steeds vaker om dingen van DX
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:31:02 #87
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66695592
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar deze hoort geen clickwheel te hebben?

Ik ga er maar vanuit dat de mijne ook dat schijtmenu heeft, dan valt het niet tegen.
Staat ie wel meteen op Engels? Ik heb de vorige keer een dag zitten kloten om 'm van Japans op Engels te krijgen
Je bent niet de enige
pi_66695600
Ik ben lekker aan het twijfelen vandaag zeg.

Maar je kunt dus niet zoals bij DX een dropshipding erbij voegen?
En komt zo'n shuffle gewoon (zonder douane) aan in Nederland?

Wederom bedankt!
Einde bericht
pi_66695627
Whoeha!

http://etronicsland.com/e(...)-mod-tool-p-391.html

Thuis eens even naar kijken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:32:16 #90
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66695647
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.81
iemand ervaring daarmee ?
of een andere leeslamp
m'n moeder vraagt ook steeds vaker om dingen van DX
Mijn vader heeft zo'n ding, niet uit China, maar wel dezelfde (denk ik). Werkt super, en voor de prijs hoef je het niet te laten
pi_66695667
Als dat font alleen al veranderd kan worden scheelt het al.
Geen referral hier.
pi_66695668
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Je bent niet de enige
Die taalinstelling?
Ik had 'm ook eens op NL gezet Je lacht je dood.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66695742
Oja, mijn Nano van DX, als ik die aan de USB-poort hangt, staat de behuizing onder stroom. Freaky gevoel in je handen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:34:25 #94
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66695752
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die taalinstelling?
Ik had 'm ook eens op NL gezet Je lacht je dood.
Jep, dat Nederlands slaat helemaal nergens op. Ik heb hem ergens in de vensterbank liggen. Als iemand interesse heeft... Hij is ook te gebruiken als USB stick, vraagprijs, ¤7,50 + verzendkosten
Link
pi_66695773
Het is wel kwaliteit hoor ik
Einde bericht
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:35:02 #96
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66695774
Ik heb al reactie terug van FP:

Dear customer,

We are so sorry to hear that. But could you please send us more photos of the products? We can see it more clearly.

Thanks for your understanding and corporation.

Sincerely,
Cherry
pi_66695801
Erg snel! Ik dacht dat, dat echt lang duurde altijd. Hoop dat het op een nette manier wordt opgelost mstr.
Einde bericht
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:36:14 #98
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66695829
Ik heb nog nooit reactie op een Ticket gehad
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:36:25 #99
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66695841
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef Negentien het volgende:
Erg snel! Ik dacht dat, dat echt lang duurde altijd. Hoop dat het op een nette manier wordt opgelost mstr.
Ik ook, vind het wel jammer
pi_66695848
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Jep, dat Nederlands slaat helemaal nergens op. Ik heb hem ergens in de vensterbank liggen. Als iemand interesse heeft... Hij is ook te gebruiken als USB stick, vraagprijs, ¤7,50 + verzendkosten
Link
Over welke Nano gaat het dan?
Want er zijn zoveel verschillende in omloop
Einde bericht
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:36:50 #101
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66695864
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb nog nooit reactie op een Ticket gehad
Of ze lezen stiekem hier mee en zijn bang dat iedereen hem cancelt
pi_66695995
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
RacerDKB, jij hebt ook echte Zippo's zei je toch?
Ik overweeg toch om een originele te kopen, tricks met deze Team Pistol gaan een beetje moeizaam, het wieltje om te sparken is nogal stroef en dus niet echt geschikt voor tricks heb ik het idee.

Nu wil ik gewoon gaan voor de Brushed Chrome Zippo.
Op DX en Zippo.com beiden $15.95.
Zippo.com
DX

Beste dat ik dan maar gewoon voor Zippo.com ga?
Zippo.com kan je niet bestellen, is US, Alaska en Hawai alleen, volgens mij dan.

Ik bestel meestal op eBay, bij een van mijn favoriete verkopers
Dit is die ene dit jij zoekt.

Dan ben je inclusief shipping maar $14,60 kwijt, en hij is allicht sneller als DX.
En zeker als je er 2 koopt, dan is het inclusief shipping nog maar $12.95 per stuk. En geloof mij, die dingen verkoop je makkelijk voor ¤20 in Nederland

Ik heb al een aantal Zippo's bij die gast gekocht, stuk of 6-7 denk ik. En hij heeft ook echte steentjes en wicks voor $1 per pakje.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:40:43 #103
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66696018
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Negentien het volgende:

[..]

Over welke Nano gaat het dan?
Want er zijn zoveel verschillende in omloop
Zie link
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:46:05 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66696223
Even een overzichtje van tot nu toe met FP:

Mstr:
quote:
I received today my MP4-player, but so far I can see, it's a different one?
I ordered EM236S, and if I compare the pictures, they are not the same?
Pictures of my MP4 player:
http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030509.jpg
And
http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030511.jpg
FP/Cherry:
quote:
Dear customer,

We are so sorry to hear that. But could you please send us more photos of the products? We can see it more clearly.

Thanks for your understanding and corporation.

Sincerely,
Cherry
Mstr:
quote:
You gave me this one: http://www.focalprice.com(...)ver_EM161S_5312.html
If you take a look at the bottom, you can see the usb-connector and the headphone-connector are switched.
Look at here: http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030516.jpg
And here a picture of the beginning screen: http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030517.jpg
Which one is different of the one I ordered if you take a look at this movie at Youtube:
pi_66696343
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:51:01 #106
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66696415
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Negentien het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:51:23 #107
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66696434
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Negentien het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, en ja
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:57:09 #108
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66696639
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zippo.com kan je niet bestellen, is US, Alaska en Hawai alleen, volgens mij dan.

Ik bestel meestal op eBay, bij een van mijn favoriete verkopers
Dit is die ene dit jij zoekt.

Dan ben je inclusief shipping maar $14,60 kwijt, en hij is allicht sneller als DX.
En zeker als je er 2 koopt, dan is het inclusief shipping nog maar $12.95 per stuk. En geloof mij, die dingen verkoop je makkelijk voor ¤20 in Nederland

Ik heb al een aantal Zippo's bij die gast gekocht, stuk of 6-7 denk ik. En hij heeft ook echte steentjes en wicks voor $1 per pakje.
Mooi! Hartstikke bedankt.
Gebruik jij trouwens originele Zippo vloeistof of ook gewoon wasbenzine?
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:58:07 #109
148640 pfefferkatze
pi_66696673
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Mooi! Hartstikke bedankt.
Gebruik jij trouwens originele Zippo vloeistof of ook gewoon wasbenzine?
Echte vloeistof in echte zippo's,wasbenzine in Team Pistol dingen.

Zoals het hoort dus.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:03:30 #110
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66696895
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Echte vloeistof in echte zippo's,wasbenzine in Team Pistol dingen.

Zoals het hoort dus.
Hmm ok, beetje lastig om aan die originele vloeistof te komen, heb niet het idee dat ze die hier in mijn dorp verkopen. Ben dus nu even aan het rondneuzen op eBay voor die fluid.
Mailbird - E-mail made beautifulBonprixDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:07:43 #111
148640 pfefferkatze
pi_66697059
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:03 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Hmm ok, beetje lastig om aan die originele vloeistof te komen, heb niet het idee dat ze die hier in mijn dorp verkopen. Ben dus nu even aan het rondneuzen op eBay voor die fluid.
Dan betaal je meer aan verzendkosten dan aan de vloeistof zelf

Hier in de stad is het overal te koop, tabakszaken, Primera, etc. Legerdump zaken verkopen het ook vaak.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:09:52 #112
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66697149
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dan betaal je meer aan verzendkosten dan aan de vloeistof zelf

Hier in de stad is het overal te koop, tabakszaken, Primera, etc. Legerdump zaken verkopen het ook vaak.
Primera zelfs! Die zit hier ook, zal maar eens even langsgaan dan.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:12:23 #113
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66697243
Ik heb zelf ook een ticket aangemaakt bij focalprice over die nano, of ze willen checken dat het de goede is, zoals is het youtube fimpje.

Ben benieuwd mstr.
Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:13:47 #114
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66697285
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef mstr het volgende:
Ik heb al reactie terug van FP:

Dear customer,

We are so sorry to hear that. But could you please send us more photos of the products? We can see it more clearly.

Thanks for your understanding and corporation.

Sincerely,
Cherry
KUT bij mij ook.
deze moet t zijn: http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629
heb ook geen 1 × 100-250V Adapter en t klopt: ander schermmenu, andere pinaansluiting
ik ga jouw foto's gebruiken

edit: @mstr: waar heb je dat ticket aangemaakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door mcwops op 04-03-2009 17:22:27 ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:22:57 #115
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66697608
My account --> my message --> submit
Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:25:40 #116
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66697692
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef mcwops het volgende:

[..]

KUT bij mij ook.
deze moet t zijn: http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629
heb ook geen 1 × 100-250V Adapter en t klopt: ander schermmenu, andere pinaansluiting
ik ga jouw foto's gebruiken

edit: @mstr: waar heb je dat ticket aangemaakt?
Goed bezig
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:26:41 #117
201952 lezut
et rezut
pi_66697725
http://www.focalprice.com(...)ack_EM201B_6805.html

Deze is echt wel cheap voor een 4GB..
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:27:05 #118
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66697740
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
My account --> my message --> submit
My account --> my message --> Submit a Ticket (Ergens rechtsboven )
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:29:45 #119
118287 Bhuddy
pi_66697828
wtf.. ik hoop niet dat ik die verkeerde krijg, want dan mag 'ie rechtsstreeks terug naar Hong Kong. Gelukkig ruim vantevoren besteld voor de vakantie, zodat ik nog de goede kan krijgen..
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:39:19 #120
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66698112
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
Hi..! We know you, cause your very famous over here..!
Did you know your website is currently unreachable?

Dion isn't here at the moment, he is test driving your masturbation egg. Or should i say "testriding" your "relaxation egg"? He asked all of us if you could send him a replacement, preferably a smaller size.

Ik ben overigens van mening dat mensen die niet kunnen tellen (zie einde andere topic) niet mogen posten in deze topics om het niveau nog enigzins op peil te houden.
Met voorgaande opmerking sluit ik dan allicht mijzelf ook uit..

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 04-03-2009 18:22:52 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Mailbird - E-mail made beautifulFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:42:20 #121
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66698207
Van focalprice:

Dear customer,

The product we ship out is the same as those showed on our website. Do not worry.

Any question, please contact us again.

Sincerely,
Cherry
Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:45:42 #122
118287 Bhuddy
pi_66698336
Ehh, dat hoop ik dan maar.. Kheb ook een ticket gestuurd.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:47:32 #123
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66698384
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef mstr het volgende:

[..]

My account --> my message --> Submit a Ticket (Ergens rechtsboven )
done it! afwachten
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:47:58 #124
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66698401
Neo
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:48:52 #125
22450 Poepoog
pi_66698427
Als je een probleem hebt met FP, kan je beter een klacht indienen bij PayPal, en dan het andere object gewoon bestellen. Ze doen daar ook heel moeilijk met kapotte exemplaren en dergelijke.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:49:14 #126
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66698441
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Bhuddy het volgende:
Ehh, dat hoop ik dan maar.. Kheb ook een ticket gestuurd.
pffff, ff stressen. maar ik vertrouw op een goede afloop. speler zit weer in de plastic doosje, doosje in envelopje
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:51:28 #127
118287 Bhuddy
pi_66698525
quote:
Dear customer,

We will send out the product you ordered.

Any question, please contact us again.

Sincerely,
Cherry
Dit kreeg ik, maar ik vertrouw 't niet helemaal..
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:53:46 #128
219492 g0dz0r
pi_66698607
Maak elkaar nou niet gek, 1 persoon heeft het verkeerde item ontvangen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:54:05 #129
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66698619
Heb ze nu zelfs gevraagd of ze nog wat extra foto's willen maken .
Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:57:15 #130
-1 #ANONIEM
pi_66698705
Ik heb oordopjes nodig, gaan die Soundmagic dingen een beetje lang mee?
Sound Magic PL30 bedoel ik hiermee.
F1 Store - Voor al je F1 GearVodafone aanbiedingenAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:57:55 #131
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66698724
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef g0dz0r het volgende:
Maak elkaar nou niet gek, 1 persoon heeft het verkeerde item ontvangen.
minstens 2 (me + mstr)
van FP:
quote:
Dear customer,

We are so sorry to hear that. But could you please send us photos of the parcel including products? You can use URL or just send it to info@focalprice.com. Please let us know after you send it. We will deal with it as soon as we receive it.

Thanks for your understanding and corporation.

Sincerely,
Cherry.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:01:55 #132
134515 Wisheh
pi_66698848
Yeah, me dealperfect toy ligt op het postkantoor Morgenavond maar is ff test rondje maken op dat ding. Vanavond eerst naar me vriendin
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:06:15 #133
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66698969
Welke toy van DP ?
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:15:59 #134
134515 Wisheh
pi_66699235
Uhm die tenga ofzo? Weet niet meer, besteld in opwekking en kijken of dealperfect beetje ok is.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:16:08 #135
148640 pfefferkatze
pi_66699240
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef Stinosss het volgende:
Welke toy van DP ?
Stress relieving waarschijnlijk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:17:17 #136
134515 Wisheh
pi_66699272
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Stress relieving waarschijnlijk.
Ik heb geen stress Ik kom niks te kort
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:19:04 #137
176911 Kadooosh
pi_66699327
Weet iemand of ze nog ergens draadloze ps1/2/3 controllers verkopen?
Had deze gekocht maar is niet meer leverbaar .
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14611
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:24:59 #138
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66699516
Uhm.. Bij Dealextreme?
Of moet ie op ps1/2 EN 3 werken..? Dan wordt het nml nogal lastig lijkt me..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:28:09 #139
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66699627
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Stress relieving waarschijnlijk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:28:33 #140
176911 Kadooosh
pi_66699640
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef neo2000 het volgende:
Uhm.. Bij Dealextreme?
Of moet ie op ps1/2 EN 3 werken..? Dan wordt het nml nogal lastig lijkt me..
Mja hij moet inderdaad sowieso op de ps 1 en 2 werken.
En liefst iets rond de ¤20.
Boek je safari bij Beekse BergenBoek goedkoper bij booking.comKnab - Jouw online bank
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:31:02 #141
244894 Esnader
pi_66699723
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef mcwops het volgende:

[..]

pffff, ff stressen. maar ik vertrouw op een goede afloop. speler zit weer in de plastic doosje, doosje in envelopje
Ik heb ook maar een ticket aangemaakt, want idd die connectie punten zitten anders dan ze zouden moeten zitten. Hoop dat de echte versie wat beter is, qua menu enzo. En of ze al die dingen nu laten terug sturen en die 'goede' weer gaan opsturen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:38:21 #142
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66699981
Ze gaan voor mij extra foto's maken van het product. Kijken of het wel om de goede versie gaat/ of ze hem uberhaupt hebben.

[ Bericht 14% gewijzigd door Phaelanx_NL op 04-03-2009 18:43:26 ]
Geen referral hier.
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:21:59 #143
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66701706
FP site is down zo lijkt t. was net op tijd met de urls voor de foto's naar Cherry te sturen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:31:02 #144
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_66702053
Vandaag

telefoonhoesje (nokiasok)
en


oordopjes binnen van FP
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:35:16 #145
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66702194
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef Maruna het volgende:
Vandaag
[ afbeelding ]
telefoonhoesje (nokiasok)

Mooi ding, linkje?
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:40:36 #146
148640 pfefferkatze
pi_66702401
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 @ 19:35 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Mooi ding, linkje?
http://www.focalprice.com(...)ack_MS201B_4302.html
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:43:12 #147
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66702498
quote:
Zou de N95 ook passen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:10:10 #148
211376 Morellow
pi_66703636
Bah, mn romisen zaklamp is verstuurd in de order en 2 andere artikelen staan op pending - wait for supplier via tracked airmail.

Hoelang kan het duren voordat die 2 artikelen ook worden verstuurd?
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 20:25:53 #149
145146 Andyy
pi_66704384
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:57 schreef Wunny het volgende:
Ik heb oordopjes nodig, gaan die Soundmagic dingen een beetje lang mee?
Sound Magic PL30 bedoel ik hiermee.
gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzo )
en ze doen het nog prima, weet niet hoe jij er mee om gaat ?

@Stinoss
die kitmarkers, zijn dat eigenlijk echte Betalight kitmarkers ?
ik heb op DX kitmarkers voor 9 dollar gezien met dezelfde verpakking (Firefly) en Betalight voor veel meer

[ Bericht 11% gewijzigd door Andyy op 04-03-2009 22:07:19 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:26:56 #150
-1 #ANONIEM
pi_66704432
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzo )
en ze doen het nog prima, weet niet hoe jij er mee om gaat ?
ik fiets iedere dag ermee naar school, 30 mins heen en terug..
Uit me zak -> in me zak etc.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVodafone aanbiedingenMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:28:45 #151
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66704523
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzo )
en ze doen het nog prima, weet niet hoe jij er mee om gaat ?
Ik ben ze ook aan het bestellen, kun je er op liggen?
(Wat elke nacht bij mijn oordopjes gebeurd )
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:15:19 #152
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66706601
NIeuwe bestelling eindelijk op Order recieved - In stock ! Andere bestelling is onderhand al verzonden. Nu wachten op het einde van de maand en weer nieuw spul bestellen
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:22:46 #153
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66706891
Rate van PayPal op dit moment

1 euro = 1,23007 Amerikaanse dollars

Heb zojuist een screen protector voor m'n telefoon gekocht: SKU 9955 . Voor 0,98¤ wil ik dat wel proberen
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:40:30 #154
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66707602
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
Hi Jack
Its me, Dion..
Yes everybody knows you
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:43:19 #155
215227 Thomashorst
pi_66707728
Daar heb ik er al maanden 1 van op mijn scherm zitten! Begint nu een beetje gekrast te raken maar heb laatst nog maar een aantal besteld als voorraad.

Top dingen vind ik
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:51:54 #156
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_66708034
Ik heb idd ook screenprotectors besteld, voor op m'n Canon Ixus. Hij is net een heel klein beetje te groot, maar voor de rest prima. Opbrengen ging heel makkelijk.

Ben wel benieuwd hoe het met die Nano afloopt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 22:33:47 #157
145146 Andyy
pi_66709850
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Ik ben ze ook aan het bestellen, kun je er op liggen?
(Wat elke nacht bij mijn oordopjes gebeurd )
jup, kan prima
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Wunny het volgende:

[..]

ik fiets iedere dag ermee naar school, 30 mins heen en terug..
Uit me zak -> in me zak etc.
ik heb ze sinds november, een maand lang zo ongeveer elke dag gebruikt.
zolang je niet overdreven aan de kabel gaat trekken lijkt me dat er vrij weinig kan gebeuren.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

@Stinoss
die kitmarkers, zijn dat eigenlijk echte Betalight kitmarkers ?
ik heb op DX kitmarkers voor 9 dollar gezien met dezelfde verpakking (Firefly) en Betalight voor veel meer


[ Bericht 23% gewijzigd door Andyy op 04-03-2009 22:47:49 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:38:09 #158
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66710041
Die slechte hostingbedrijven in China hebben echt maar een uptime van 85% ofzo om de haverklap ligt DX of FP eruit . Bagger!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:04:47 #159
226987 raaavi
pi_66711236
Hoe weten we eigenlijk dat dat Jack is
en niet een of andere grapjas ?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:05:35 #160
148640 pfefferkatze
pi_66711261
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef raaavi het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat dat Jack is
en niet een of andere grapjas ?
Omdat het een of andere grapjas is.
Zavvi - Fandom en GeekgearBunq - bank of the freeDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:12:42 #161
233401 henkjan90
pi_66711555
Pfoe, m'n bestelling van 23 februari staat eindelijk op 'Packaging'. Hij was zelfs al van 10 februari, maar had hem even geannuleerd en wat artikelen die op 'Back ordered' stonden eruit gehaald. Hoop dat het er snel aankomt!

Bijna een maand geleden dus eigenlijk...
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:19:10 #162
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66711827
Hi Jack, so happy to see you here.

Hi all fok.forum.nl members too, it is so nice to see you all.

Please feel free to ask any questions.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:21:17 #163
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66711922
Kk op man !
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:21:48 #164
201952 lezut
et rezut
pi_66711946
Nieuw bij fok! HongKong-supplier vraagbaak

Hi there (ook als je fake bent )
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:23:28 #165
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66712008
Hello lezut, nice to meet you here.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:26:02 #166
233401 henkjan90
pi_66712118
Hier praten ze geen Engrish...
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:26:27 #167
22450 Poepoog
pi_66712140
Let's start with, wtf is your website down

Ow ja en op zich wel een leuke kloon.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:35:39 #168
201952 lezut
et rezut
pi_66712539
Nouja, op ze kunnen best door hebben dat wij hier met z'n allen opeens beginnen te jengelen (niet onterecht overigens) omdat we de verkeerde MP3-speler gekregen hebben. Als er zoveel potentiele klanten op een hoopje zitten is dat natuurlijk interessant en zou ik ook een kijkje nemen..
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:39:15 #169
233401 henkjan90
pi_66712661
Iezut, wil je er mee stoppen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:41:26 #170
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66712733
We are trying to get the website back online any minute.
Apologies for any inconvenience caused to you.
Zoek je mobiel op gsmwebDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:41:41 #171
201952 lezut
et rezut
pi_66712742
Waarmee?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:42:59 #172
226987 raaavi
pi_66712793
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef lezut het volgende:
Waarmee?
met jezelf praten
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:47:03 #173
201952 lezut
et rezut
pi_66712932
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef raaavi het volgende:

[..]

met jezelf praten


Voor het geval dat je denkt dat ik dat FP-account heb gemaakt: Jammer, nee. Zo sneu ben ik nou ook weer niet Voor het geval je dat niet dacht: het is laat, ik moet gaan slapen. Ga ik dan ook maar doen nu
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:47:34 #174
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66712954
Our site should be supposed to be back online right now. If it is not it is due to regional borders and it will be back online at 10 am.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:50:42 #175
219492 g0dz0r
pi_66713064
Die kloon van Jack was nog een beetje grappig maar nu mag je er echt mee ophouden hoor.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:55:06 #176
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66713227
Als ze nou ff opschieten met die net nano goed verzenden.

/edit: Kloon .
Geen referral hier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:17:35 #177
210817 Nicolaas_Copernicaars
Heliocentranaal
pi_66713872
Dames en heren. Ik zoek twee achteruitrijcamera's om aan te sluiten op een 15" LCD TV/Monitor.

Ik ga kiezen tussen 2x deze of 2x de iets duurdere.

Ik neig naar de duurdere. Die ziet er net iets prettiger uit. Ik kan dit niet rationeel onderbouwen, daarom vraag ik jullie naar (ir)rationele opmerkingen.

Waarom 2? Ik kan in mijn achteruitkijkspiegel niet achteruit kijken (behoorlijke camper) en ik heb gemerkt dat ik dat ECHT NIET prettig vind. Dus 1 camera gaat recht achteruit kijken als achteruitkijkspiegelsimulator en 1 camera kijkt omlaag naar de bumper, om te zien of ik de auto van de buren niet raak.

Schakelen ga ik doen met een AV-switch, dan kan er later ook nog een dvd-speler en/of een dvb-tuner op oid.

Suggesties iemand?
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:22:12 #178
226987 raaavi
pi_66714015
Voor die 10 euro verschil zou ik het niet laten

Die duurdere heeft geen nightview?
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:24:28 #179
219492 g0dz0r
pi_66714069
De goedkoopste.

Oh en campers.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:35:14 #180
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66714346
FP is nog steeds down?
BonprixBunq - bank of the freeBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:47:31 #181
210817 Nicolaas_Copernicaars
Heliocentranaal
pi_66714636
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef raaavi het volgende:
Voor die 10 euro verschil zou ik het niet laten

Die duurdere heeft geen nightview?
Jawel... Er zitten IR-leds op. Jij gaat dus voor de duurdere? Omdat?
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef g0dz0r het volgende:
De goedkoopste.

Oh en campers.
De goedkoopste omdat? En mijn camper is geen camper, dat is een bang bus.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:49:42 #182
226987 raaavi
pi_66714689
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Jawel... Er zitten IR-leds op. Jij gaat dus voor de duurdere? Omdat?
staat niets voor niets doorgestreept.
maar ik heb geen kwalitatieve onderbouwing.
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:35:36 #183
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66715455
Could you please tell me if the site is back online again? It seems to be a problem with certain areas of the world.
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:43:59 #184
22450 Poepoog
pi_66715527
Only if you can give me a coupon for a nice discount

And no, its not online...

I have to order a couple of things
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:49:13 #185
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66715581
We are currently trying to solve the problem.
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:50:07 #186
242964 aardappelkroket
DX junkie
pi_66715589
klonen late tvp btw
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:54:23 #187
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66715622
Idd, ik wil mn nano.
Geen referral hier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 02:11:55 #188
121842 ikJur
hehe
pi_66715780
potdomme wat een vette site zit nu al een uur rond te gluren. maar ik weet zeker als ik iets besteld word het weer zo'n uitgestelde hobby van me, die ik blijf uitstellen
0023
  donderdag 5 maart 2009 @ 02:14:27 #189
22450 Poepoog
pi_66715797
FP is up again
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:54:55 #190
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66717928
That is good to hear, we have been busy al day.
Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.comVattenfall cadeau
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:15:53 #191
219492 g0dz0r
pi_66718405
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
De goedkoopste omdat? En mijn camper is geen camper, dat is een bang bus.
Uitgaande van de specificaties lijkt me dat de meest logische keuze.
Een camper is een camper en bangbus hoeren zijn vies.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:22:11 #192
176911 Kadooosh
pi_66718584
Zou best goed kunnen dat die focalprice/jack echt zijn.. neem aan dat ze wel zie van waar hun traffic vandaan komt en misschien zorgt fok toch voor beste veel hits .
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef FocalPrice.com het volgende:
That is good to hear, we have been busy al day.
Already made 190 orders from focal so keep up the good work .
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:29:56 #193
247449 FocalPrice.com
Focal Price, Free Shipping!
pi_66718780
Thank you very much for your bussiness at FocalPrice.com
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:39:46 #194
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66719004
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Kadooosh het volgende:
Zou best goed kunnen dat die focalprice/jack echt zijn.. neem aan dat ze wel zie van waar hun traffic vandaan komt en misschien zorgt fok toch voor beste veel hits .
[..]

Already made 190 orders from focal so keep up the good work .
Ik had Jack vroeger al verteld over deze forum toen hij daar nog werkte op o.a. de DOA afdeling
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:41:20 #195
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66719046
quote:
Dear customer,

We are so sorry for the trouble. How about refund you the price difference $5.59?

Waiting for your reply!

Sincerely,
Cherry
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:46:38 #196
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66719159
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
ik ook! dus GEEN refund. laten we (= gedupeerden ) ook hier even een gezamenlijk standpunt innemen, dan staan we sterker
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:47:08 #197
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66719173
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
Wehe

Beter sturen ze de goede, en fixen ze het bij jullie.
Geen referral hier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:47:59 #198
120195 Hpzone
pi_66719191
Fucking hell. Word het hier nu een reclame-uithangbord-helpdesk-slowchat systeem?
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:07:37 #199
118287 Bhuddy
pi_66719649
Ben voor de rest zeer te spreken over Focalprice! Ze beantwoorden tickets echt super snel.. Dealextreme is trager, maar goed, hun aanbod is groter, dus voorlopig bestel ik nog bij beide
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:09:02 #200
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66719682
Kutreeks ondertussen, bah .
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the freeF1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:09:56 #201
180415 Saak
Friet
pi_66719704
Alweer 2 orders op packaging nog 3 wachtende. Ik ga zo es tellen hoeveel ik al heb uitgegeven en hoeveel orders
En die klonen stinken.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:15:30 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66719863
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?

Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:18:27 #203
180415 Saak
Friet
pi_66719960
Boh!, al $148,45 uitgegeven over 16 orders. Dus zo'n $9,30 per order
Vind eigenlijk dat ik al 14 van die dx punten moet hebben maar heb er pas 8
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:18:56 #204
219492 g0dz0r
pi_66719969
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?

Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
Niet dat ik twijfel maar jij kan zien of uitzoeken of het klonen zijn toch?
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:20:34 #205
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66720025
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?

Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
DealPerfect is echt Jack, ik heb het hem gevraagd
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:21:18 #206
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66720050
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik ook! dus GEEN refund. laten we (= gedupeerden ) ook hier even een gezamenlijk standpunt innemen, dan staan we sterker
Wat ga jij terugsturen of heb jij terug gestuurd?
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:22:47 #207
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66720108
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef mstr het volgende:

[..]

DealPerfect is echt Jack, ik heb het hem gevraagd
Ja, wat doet hij hier ? Irritatant Chineesje met dollartekens in zijn ogen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:24:36 #208
180415 Saak
Friet
pi_66720170
Is het veel om in 2 maanden ¤118,24 uit te geven aan prulletjes?
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:25:55 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66720208
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Niet dat ik twijfel maar jij kan zien of uitzoeken of het klonen zijn toch?
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:26:56 #210
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_66720239
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Saak het volgende:
Is het veel om in 2 maanden ¤118,24 uit te geven aan prulletjes?
Ligt eraan wat je gekocht hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Boek je safari bij Beekse BergenZavvi - Fandom en GeekgearVattenfall cadeau
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:29:08 #211
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66720308
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat ga jij terugsturen of heb jij terug gestuurd?
ik moet met een gewone camera detailfoto's maken van de player zelf , telefooncamera pics (die toch best scherp waren) zijn onvoldoende volgens Cherry. ze vroegen of er een nummer/sticker op de player zelf stond., niet dus
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:32:09 #212
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66720402
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ja, wat doet hij hier ? Irritatant Chineesje met dollartekens in zijn ogen.
Ik zou het niet weten
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:35:14 #213
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66720505
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik moet met een gewone camera detailfoto's maken van de player zelf , telefooncamera pics (die toch best scherp waren) zijn onvoldoende volgens Cherry. ze vroegen of er een nummer/sticker op de player zelf stond., niet dus
Die stond er inderdaad niet op, maar beetje raar..
quote:
I'm not satisfied with this solution, I want the mp4-player I ordered.
Not a refund for a mistake you made.
So maybe you could send the one I ordered?
Or make another offer?
Dat verstuur ik nu.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:48:49 #214
219492 g0dz0r
pi_66720897
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me. .
Jammer, was leuk geweest als het geen kloon was.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:51:50 #215
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66720985
Hang nu even aan de Live Help van FP
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:00:14 #216
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_66721249
al me pakketjes worden verzonden
zullen me ouders blij mee wezen, krijg denk ik 5 verschillende pakketjes (dx en fp)
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:03:56 #217
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66721387
quote:
Dear customer,

We are sorry about that.
Would you please kindly send it back for replacement.
Our address as below:

Manli Li
6/F,Building No.3,ZhongHe Industrial Park
ShaHe Road,NanShan District
ShenZhen,GuangDong,
518053
China

When we received it, we'll send new again.
Please tell us when you send it back.

Thanks for your patience and cooperation.

Sincerely,
Yolanda
Moet ik dus 5,70 gaan betalen omdat hun iets fout opsturen?

Nog maar even een ticket er achteraan:
quote:
And what about the shipping costs?
They are EUR 5,70, that's around USD 7.
And if I make a picture of the package, and give it to you, you'll send it as soon as you can?
Or when you received it and checked it?
Lekkere zin ook, die laatste, zie ik nu

[ Bericht 26% gewijzigd door mstr op 05-03-2009 11:09:40 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:08:04 #218
233401 henkjan90
pi_66721518
Promp hem door de brievenbus!
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:10:28 #219
219492 g0dz0r
pi_66721590
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Moet ik dus 5,70 gaan betalen omdat hun iets fout opsturen?
Staat ook bij de voorwaarden druif:

"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:11:13 #220
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66721610
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Staat ook bij de voorwaarden druif:

"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
Hè kut
Maar die voorwaarden zijn er om niet te lezen?
Big Fish GamesSpeel mee met Lucky Day en win!Boek je safari bij Beekse Bergen
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:12:21 #221
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66721645
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Staat ook bij de voorwaarden druif:

"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
laat ze dan voor dat bedrag alsnog een refund maken. weten ze zeker dat je dat besteed in hun shop.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:15:35 #222
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66721750
¤238 heb ik uitgegeven daar

de tering
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:25:24 #223
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66722073
quote:
Dear customer,

Thanks for being in touch.

For the back shipping, you should pay for it, and we will resend you free shipping.
We will arrange the delivery after we receive the returned parcel.

Thanks for your understanding and support.

Sincerely,
Lily
Heb nu bijna de hele FP helpdesk gehad?

Maar dat is mooi kut
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:26:20 #224
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66722105
Bij FP?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:26:53 #225
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66722123
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:26 schreef Stinosss het volgende:
Bij FC?
FC?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:28:54 #226
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66722185
FP, . Focalprice.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:44:49 #227
118287 Bhuddy
pi_66722770
Vind het een beetje apart om 6 euro te moeten betalen als zij het product verkeerd hebben verzonden. Is toch weer 25 procent van het totaalbedrag..

Nu maar hopen dat ze 'em naar mij wel goed hebben gestuurd :S
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:54:38 #228
22450 Poepoog
pi_66723113
Dien dan een klacht in bij PP, krijg je het hele bedrag terug. Werkt een stuk beter, niet sneller overigens...
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:56:46 #229
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66723195
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef Poepoog het volgende:
Dien dan een klacht in bij PP, krijg je het hele bedrag terug. Werkt een stuk beter, niet sneller overigens...
Iets meer uitleg?
Moet ik het product dan nog wel terug sturen?

En dan is het tijdelijk niet mogelijk om wat te betalen met PP?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:59:10 #230
219492 g0dz0r
pi_66723281
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef mstr het volgende:

[..]

Iets meer uitleg?
Moet ik het product dan nog wel terug sturen?

En dan is het tijdelijk niet mogelijk om wat te betalen met PP?
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Big Fish GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:03:36 #231
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66723417
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Vind het wel heel kut
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:04:55 #232
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66723462
Eigenlijk hoort FP gewoon de verzendkosten terug te betalen, omdat het een fout van FP is, het is niet alsof jij iets hebt besteld, niet mooi vindt, en het daarom terug wil sturen voor een refund.
Zij zouden dus, omdat zij een verkeerd product hebben geleverd, alle kosten moeten vergoeden.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:06:02 #233
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66723492
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk hoort FP gewoon de verzendkosten terug te betalen, omdat het een fout van FP is, het is niet alsof jij iets hebt besteld, niet mooi vindt, en het daarom terug wil sturen voor een refund.
Zij zouden dus, omdat zij een verkeerd product hebben geleverd, alle kosten moeten vergoeden.
Lijkt mij ook

Laatste eruit gestuurd:
quote:
Isn't there anything you can do for me?
I mean, it isn't my fault you gave me this one.
So in my opinion, you should take care over the costs.
Or this is the last time I ordered by Focalprice.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:11:47 #234
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66723699
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef mstr het volgende:

[..]

Lijkt mij ook

Laatste eruit gestuurd:
[..]


Engrish ftw .
Geen referral hier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:14:39 #235
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66723801
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Engrish ftw .
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:24:21 #236
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66724111
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef mstr het volgende:

[..]
[..]


  donderdag 5 maart 2009 @ 12:29:45 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66724300
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Engrish ftw .
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezen .
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.
En zo snappen zij het ook beter

Maar bij DX is het soms écht om te janken ja
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:31:20 #238
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66724351
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef mstr het volgende:

[..]


[..]

Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.
En zo snappen zij het ook beter

Maar bij DX is het soms écht om te janken ja
Moet je er dan zolang over nadenken ?
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:32:25 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66724389
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:31 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Moet je er dan zolang over nadenken ?
Nee, maar ik denk nu gewoon totaal niet over na
Neerzetten en klaar
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:42:25 #240
178609 sander-3
pi_66724744
Mijn pakje is eindelijk verstuurd Ben ik effe blij dat ik niet heb geannuleerd.. Heb dit besteld trouwens:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19693
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3552
Er gaat niets boven Groningen
Bunq - bank of the freeMailbird - E-mail made beautifulBoek je safari bij Beekse Bergen
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:53:16 #241
22450 Poepoog
pi_66725090
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.

Werkt perfect.
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:18:07 #242
219492 g0dz0r
pi_66725796
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.

Werkt perfect.
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:26:16 #243
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66726004
Het werkt blijkbaar wel enigszins:
quote:
Dear customer,

We are so sorry for the trouble. Then how about refund your the price difference and give you a discount?

Waiting for your reply!

Sincerely,
Cherry
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:22:25 #244
22450 Poepoog
pi_66727589
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:18 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.
Ik wel.

Afgelopen 12 keer ging het eigenlijk wel goed.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:41:39 #245
222988 Yacht
hoi.
pi_66728184
26ste besteld en nu ''al'' packaging, valt me toch weer mee
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:49:49 #246
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66728503
Vorige week 2 van die biggetjes besteld, en die waren nu al binnen
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:50:26 #247
201952 lezut
et rezut
pi_66728532
Hmm, net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen, maar ook niet helemaal zoals verwacht. Had deze besteld:
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6710
Maar ik heb deze gekregen:
http://www.focalprice.com(...)_4G_MF096B_6212.html

Ik twijfel een beetje of ik tickets aan moet gaan maken, het is natuurlijk maar een miniem prijsverschil. Maar toch, wel weer slordig.

For the FocalPrice-account @ fok: I ordered the first product, but I got the second.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:54:20 #248
244894 Esnader
pi_66728668
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:26 schreef mstr het volgende:
Het werkt blijkbaar wel enigszins:
[..]


Je moet gewoon uiteindelijk voor dezelfde prijs die goede speler kunnen bestellen, en of ze nou korting op die nieuwe speler geven en jou de verzendkosten laten betalen of iets anders doet er dan niet toe. Het zou alleen dan weer irritant zijn dat het weer 2 weken duurt voor je het weer binnen hebt. Maar ik probeer nu iig ook via tickets wat sympathie op te wekken. Heb alleen geen camera hier en ze lopen steeds over foto's te zeuren, terwijl ze zelf ook echt wel snappen dat het de verkeerde is na al dat geklaag.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:23:06 #249
201952 lezut
et rezut
pi_66729694
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:43:40 #250
176911 Kadooosh
pi_66730403
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef lezut het volgende:
Hmm, net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen, maar ook niet helemaal zoals verwacht. Had deze besteld:
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6710
Maar ik heb deze gekregen:
http://www.focalprice.com(...)_4G_MF096B_6212.html

Ik twijfel een beetje of ik tickets aan moet gaan maken, het is natuurlijk maar een miniem prijsverschil. Maar toch, wel weer slordig.

For the FocalPrice-account @ fok: I ordered the first product, but I got the second.
Mja als je hem wilt omruilen weet ik bijna zeker dat FP vraagt of je hem terug wilt sturen, heb nog nooit gehad dat ze gewoon zeggen dat ze een nieuwe sturen... zo makkelijk als DX zijn ze niet.
Maar ach dat weet ik inmiddels ook wel en bestel daarom niet zo snel "duurder" dingen meer daar.

Moest zelfs iets van $5 terug sturen...
BonprixKnab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:48:19 #251
219492 g0dz0r
pi_66730589
Heb ik altijd pech gehad of werken nederlandse webshops niet anders? DX is gewoon heel makkelijk, misschien wel iets te.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:50:54 #252
120195 Hpzone
pi_66730695
quote:
quote:
- Note: the hat shown in the first picture is not included.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:56:02 #253
201952 lezut
et rezut
pi_66730927
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Mja als je hem wilt omruilen weet ik bijna zeker dat FP vraagt of je hem terug wilt sturen, heb nog nooit gehad dat ze gewoon zeggen dat ze een nieuwe sturen... zo makkelijk als DX zijn ze niet.
Maar ach dat weet ik inmiddels ook wel en bestel daarom niet zo snel "duurder" dingen meer daar.

Moest zelfs iets van $5 terug sturen...
Ja, daarom ook. FocalPrice doet vaak moeilijk en ik heb geen zin in gezeur om die 75 ct. Maar andere kant mogen ze het eigenlijk ook wel even weten (als ze er uberhaupt wat mee doen)

En dat politie-uniform, moet je eens kijken wat er op dat stukje stof staat waar normaal de naam van een agent op staat

"Agent Sexy"
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:59:16 #254
176911 Kadooosh
pi_66733571
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef g0dz0r het volgende:
Heb ik altijd pech gehad of werken nederlandse webshops niet anders? DX is gewoon heel makkelijk, misschien wel iets te.
Mijn enige ervaring met dat ik iets verkeerd kreeg was met een zak van 10kg kattevoer , mail gestuurd gelijk de volgende dag een nieuwe zak en de dag erna kwamen ze de oude ophalen.
Koste me niks.

Paar dagen daarna krijg ik opeens nog zo'n zak van ¤60 dus mja vond het wel aardig , nooit meer iets van gehoord.
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:00:49 #255
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66733631
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:26 schreef mstr het volgende:
Het werkt blijkbaar wel enigszins:
[..]


Als je echt de andere Nano wilt, moet je wel wat concreter zijn. Ze willen je nu het prijsverschil tussen wat je hebt betaald en de productwaarde van het product wat je ontvangen hebt vergoeden, plus een 'discount'.
Ik zou wat meer eisen en minder zelf voorstellen. Als eerder gezegd, een PP geschil openen onder 'Ander product ontvangen dan besteld' zal wellicht beter werken dan bij FP gaan zeiken. Ze gaan namelijk niet de verzendkosten betalen naar Hong Kong.
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:12:55 #256
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66734060
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Hpzone het volgende:

[..]


[..]


  donderdag 5 maart 2009 @ 17:35:09 #257
240796 Elias3
pi_66734891
TvP
Handing om zo'n flashlight op je fiets te monteren: http://dealextreme.com/details.dx/sku.21314
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:47:00 #258
118287 Bhuddy
pi_66735267
als je dit leest, vermoed ik dat FP gewoon die hele diitek niet heeft.. Maar gewoon weer zo'n neppe. Hij gaat bij mij dan ook weer rechtstreeks terug!
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:50:27 #259
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66735368
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Bhuddy het volgende:
als je dit leest, vermoed ik dat FP gewoon die hele diitek niet heeft.. Maar gewoon weer zo'n neppe. Hij gaat bij mij dan ook weer rechtstreeks terug!
idd
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:59:43 #260
201952 lezut
et rezut
pi_66735623
Hmm, heeft er iemand verstand van de Onestation? Kun je ook GBA-games op dat ding spelen?
Zoek je mobiel op gsmwebZoek je mobiel op gsmwebBoek goedkoper bij booking.com
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:06:44 #261
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_66735821
Ik kreeg vandaag een bestelling binnen. Had 2 dingen besteld maar er zat keurig een briefje bij dat de rest nog komt of al onderweg is.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:08:15 #262
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66735859
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:50 schreef mstr het volgende:

[..]

idd
degene die dat post is net zo de klos als wij natuurlijk. ik vermoed dat FP bij de leverancier moet aankloppen en daar kon nog wel eens een probleem om de hoek komen kijken als blijkt dat die failliet is of gewoon niet kan leveren.

ze stelden voor de helft van de verzendkosten op zich te nemen, na wat vleiende taal over hoe klantgericht chinese ondernemingen zijn en dat FP daar van afwijkt
en dat ik daar accoord mee ga, mits zij 100% garanderen dat ik de gevraagde en bestelde speler krijg. als zij echt die garantie kunnen geven, dan eis ik bij niet nakoming dat ze t dubbele refunden of een door mij uitgekozen artikel rond de 70$ opsturen.

edit: ze gaan het navragen in t magazijn.....wordt vervolgd

[ Bericht 1% gewijzigd door mcwops op 05-03-2009 18:19:32 ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:24:08 #263
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66736314
Gast, mcwops, iets van 70$ eisen omdat iets van $28 niet precies de goede is .
Wat een gezeik over dat ding, koop dan gewoon een originele in de winkel als alles goed moet zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:29:37 #264
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66736486
Sowieso verdien je het naar mij idee om opgelicht te worden als je van die Chinese crappy namaak ipod nanos koopt . Ze werken nooit zo goed als originele ipods.
Gooi er 80eur extra tegen aan en je kunt weer 2jaar vooruit met een mooie mp3.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:37:43 #265
244894 Esnader
pi_66736788
Ze bieden mij nu aan om de verkeerde nep ipod te houden voor 22 dollar (heb de 8 gig versie). Ik heb ook maar terug gestuurd dat ik juist die goede had besteld omdat ik dacht dat dat tenminste een beetje kwaliteit zou zijn met een betere interface. Had ook even nagevraagd of ze uberhaupt die speler waarmee ze adverteren wel hebben. Weer afwachten dus.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:50:16 #266
247092 jack-peng
pi_66737215
The OEM ipod Mp3 can be easily get in Chinese market ,with very competitive purchasing price.

But frankly speaking ,they do not have good quality.

That is why I do not sell them.

I recommed the brand"newman" mp3,it is also a Chinese Brand,though it is 10$ or more expensive than the OEM ipod mp3,but the quality is really good,and it is very nice.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:53:22 #267
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66737324
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef jack-peng het volgende:
The OEM ipod Mp3 can be easily get in Chinese market ,with very competitive purchasing price.

But frankly speaking ,they do not have good quality.

That is why I do not sell them.

I recommed the brand"newman" mp3,it is also a Chinese Brand,though it is 10$ or more expensive than the OEM ipod mp3,but the quality is really good,and it is very nice.
Do you have a link?
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:54:23 #268
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66737357
Omg, hoe naief kun je zijn .
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:55:26 #269
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66737384
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:54 schreef Stinosss het volgende:
Omg, hoe naief kun je zijn .
Ben gewoon benieuwd
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:56:38 #270
247092 jack-peng
pi_66737427
well...Anyone can recommed a website can store picture ?
Zoek je mobiel op gsmwebAliExpress - die hebben ALLES!Bunq - bank of the free
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:56:55 #271
226987 raaavi
pi_66737438
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:57:12 #272
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66737447
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef mstr het volgende:

[..]

Ben gewoon benieuwd
Juist .
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:57:33 #273
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66737458
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:57 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Juist .
Trap er niet nog keertje in
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:58:19 #274
118287 Bhuddy
pi_66737486
Ik snap niet wat er zo naief is aan mstr? http://mp4nation.net/blog(...)gen-ipod-nano-clone/ is zeker een mooie mp3speler maar geen ipod kloon.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:59:21 #275
247092 jack-peng
pi_66737519
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:59:47 #276
118287 Bhuddy
pi_66737533
I'm sorry Jack, but this is not the type of mp3player we're looking for :p
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:01:05 #277
247092 jack-peng
pi_66737583
This one just 10$ more than the OEM ipod mp3 ,but with good quality and whole package,guarantee 1 year repair serivce.

I bought one for my girlfriend as gift
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:01:17 #278
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66737588
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Bhuddy het volgende:
Ik snap niet wat er zo naief is aan mstr? http://mp4nation.net/blog(...)gen-ipod-nano-clone/ is zeker een mooie mp3speler maar geen ipod kloon.
Moet ik dat echt voor je uitleggen ?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:02:48 #279
226987 raaavi
pi_66737652
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef jack-peng het volgende:
This one just 10$ more than the OEM ipod mp3 ,but with good quality and whole package,guarantee 1 year repair serivce.

I bought one for my girlfriend as gift
waarom word dit niet gezien als spam ?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:03:37 #280
247092 jack-peng
pi_66737678


This one is mp3 type,but it seems it is very expensive,seems 50$
Zoek je mobiel op gsmwebZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:04:34 #281
118287 Bhuddy
pi_66737705
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Moet ik dat echt voor je uitleggen ?
Ja of ik ben dom mss hoor, maar wat is er mis met deze mp3speler die, als hij door een bedrijf kan worden geleverd, vast niet wordt vervangen door een verkeerd product..
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:04:58 #282
226987 raaavi
pi_66737721
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:03 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]

This one is mp3 type,but it seems it is very expensive,seems 50$
Let me guess, not in english/dutch ?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:05:14 #283
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66737734
Dat kan toch niet
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:05:16 #284
247092 jack-peng
pi_66737736
waarom word dit niet gezien als spam ?

I did not paste any link ,thank you

And I do not sell this item in my website
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:06:16 #285
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66737767
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Moet ik dat echt voor je uitleggen ?
Doe maar eens.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:06:28 #286
247092 jack-peng
pi_66737773
""Let me guess, not in english/dutch ?""


Has English language
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:06:36 #287
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66737776
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Ja of ik ben dom mss hoor, maar wat is er mis met deze mp3speler die, als hij door een bedrijf kan worden geleverd, vast niet wordt vervangen door een verkeerd product..
Dacht je niet hetzelfde bij je mp3 van focal?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:09:42 #288
118287 Bhuddy
pi_66737884
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dacht je niet hetzelfde bij je mp3 van focal?
Tuurlijk, maar kom op man, zie die link, da's een totaal ander product.. Kunnen ze moeilijk een totaal andere mp3speler gaan sturen..
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:10:17 #289
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66737908
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar kom op man, zie die link, da's een totaal ander product.. Kunnen ze moeilijk een totaal andere mp3speler gaan sturen..
De mp3 die je nu hebt ontvangen is toch ook niet ''totaal'' anders?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:14:24 #290
118287 Bhuddy
pi_66738067
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef Stinosss het volgende:

[..]

De mp3 die je nu hebt ontvangen is toch ook niet ''totaal'' anders?
Kijk, die mp3speler van FP is vervangen door eenzelfde model waardoor de klant misleid wordt. er zijn vast klanten die niks doorhebben en die verkeerde houden. Wij hebben echter wel door dat 't de verkeerde is en gaan in protest.

Die Newman echter kunnen ze moeilijk vervangen door 'klein beetje anders' mp3speler, want die bestaat immers niet. Als je die Newman zou bestellen en dan ineens een totale andere mp3speler zou krijgen zou dat wel heel vreemd zijn. Die Newman valt niet te vervangen door een ander product waarvan de klant denkt toch het goede te hebben ontvangen. Sorry voor m'n kromme Nederlands maar ik kan 't niet beter formuleren
Speel mee met Lucky Day en win!Knab - Jouw online bankBonprix
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:18:17 #291
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_66738202
quote:
Leuk voor de carnaval Of zie ik iets over het hoofd? Dat er een gat zit waar je billen zitten?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:21:21 #292
226987 raaavi
pi_66738315


this is the qoute button in case you were wondering.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:22:07 #293
201952 lezut
et rezut
pi_66738347
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef jack-peng het volgende:
I bought one for my girlfriend as gift
hoe bevalt je nieuwe MP3, Dion?

Tja, Chinese MP3-speler kunnen dan wel goedkoop zijn, feit blijft dat de interface gewoon 9 van de 10 keer lelijk en traag is..
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:22:16 #294
217271 jjbakker
pi_66738352
Ik denk dat ik die Nep nana van FP maar niet meer bestel
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:23:01 #295
217271 jjbakker
pi_66738380
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef jjbakker het volgende:
Ik denk dat ik die Nep nana nano van FP maar niet meer bestel
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:23:18 #296
118287 Bhuddy
pi_66738393
Voorlopig idd niet doen nee!
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:25:18 #297
233401 henkjan90
pi_66738458
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef jack-peng het volgende:
well...Anyone can recommed a website can store picture ?
Why are you not asleep at this moment...

Yeah, lekker om twee uur 's nachts hier rondneuzen...
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:26:07 #298
201952 lezut
et rezut
pi_66738491
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef henkjan90 het volgende:

[..]
Yeah, lekker om twee uur 's nachts hier rondneuzen...
Een paar posts op fok en nu al leveloos
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:26:21 #299
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66738502
Hij heeft soms nachtdienst .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:26:37 #300
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_66738511
Ik heb FP nano maar gecanceld, veel te veel gedoe.
Geen referral hier.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBoek je safari bij Beekse Bergen
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:27:15 #301
148640 pfefferkatze
pi_66738536
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')