abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_67139351
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
Puike aflevering. Duizend keer beter dan de vorige. Snap niet dat mensen het verschil in kwaliteit nooit zien, bijna iedereen hier vindt elke aflevering goed, terwijl het niveau tussen de afleveringen onderling soms enorm verschilt.
Mee eens hoor! Dit was zeker een goede aflevering en beter dan sommige anderen.

Tot zover overtreft dit seizoen ruimschoots seizoen 6.

Enige minpunt superman Morris die binnen 30 seconden een 32-bits encryptie kraakt. Ben een ICT'er oid, maar wat hier gebeurde leek me niet erg waarschijnlijk
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:03:55 #277
19529 Fendy
True Spirit
pi_67139639
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Mee eens hoor! Dit was zeker een goede aflevering en beter dan sommige anderen.

Tot zover overtreft dit seizoen ruimschoots seizoen 6.

Enige minpunt superman Morris die binnen 30 seconden een 32-bits encryptie kraakt. Ben een ICT'er oid, maar wat hier gebeurde leek me niet erg waarschijnlijk
Hoho toevallig beschikte hij over de backdoor he. Da's wel weer erg 1337 van hem. Hij was vast vriendjes met de schrijver van de ecryptietool.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_67140300
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
Puike aflevering. Duizend keer beter dan de vorige. Snap niet dat mensen het verschil in kwaliteit nooit zien, bijna iedereen hier vindt elke aflevering goed, terwijl het niveau tussen de afleveringen onderling soms enorm verschilt.
Tsja, maar dat is ook maar een mening natuurlijk. Ik vind zeker niet elke aflevering goed, maar ik ga er ook niet met een grafiekje naast zitten over hoe slecht of goed deze aflevering was t.o.v. van de vorige. Ik vermaak me prima, en da's goed genoeg.

Maar die first daughter begint me mateloos te irriteren. Al dat gestook en die stomme spelletjes. Als je de West Wing gewend bent is dit zo plat en kinderachtig. Ik wil gewoon hersenloos vermaakt worden, en niet quasi-slim gekonkel in het Witte Huis. Brrrr.

En het is alweer even geleden dat de President aan haar man heeft gedacht overigens..
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:27:47 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67140587
Prima aflevering, vooral dat toch onverwachtse doodschieten van de senator.
En die first dochter zal wel op de pay-roll van de boeven staan, denk ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:42:38 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67141139
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

Tsja, maar dat is ook maar een mening natuurlijk. Ik vind zeker niet elke aflevering goed, maar ik ga er ook niet met een grafiekje naast zitten over hoe slecht of goed deze aflevering was t.o.v. van de vorige. Ik vermaak me prima, en da's goed genoeg.

Maar die first daughter begint me mateloos te irriteren. Al dat gestook en die stomme spelletjes. Als je de West Wing gewend bent is dit zo plat en kinderachtig. Ik wil gewoon hersenloos vermaakt worden, en niet quasi-slim gekonkel in het Witte Huis. Brrrr.

En het is alweer even geleden dat de President aan haar man heeft gedacht overigens..
Ach, 'grafiekje'. Het is niet zo moeilijk om te constateren dat deze aflevering veel leuker, spannender en beter in elkaar zat dan de afgelopen twee afleveringen. Ik vind het vreemd als je dat verschil niet kan zien, dat betekent ook dat je herkent wat daadwerkelijk de kwaliteit van 24 is en hoe zonde het is als dit potentieel niet benut wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2009 @ 16:56:34 #281
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_67141569
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En het is alweer even geleden dat de President aan haar man heeft gedacht overigens..
Mwah, valt mee. Vorige aflevering na de bevrijding moest zo'n agent het ziekenhuis bellen. Jammer genoeg niets meer van gehoord, maar dood zal ie nog wel niet zijn
pi_67141728
Damn zeg, loopt Jack net een vertrouwensband op te bouwen met Senator Mayer en dan wordt ie vervolgens gelijk weer doodgeschoten.
Schrok trouwens wel toen hij werd doodgeschoten, zelfs had ik even een 'Ah nee' moment.
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 17:27:23 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_67142463
Ontzettend irritant dit, nou wordt Bauer weer verdacht van de moord op de senator, ik had ook inderdaad zoiets van "OH NEEEE".

En ik begin ook te denken dat die dochter er misschien toch iets mee te maken heeft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_67143579
Precies hetzelfde als hierboven. Oh nee .

En Olivia is een KUTWIJF.
pi_67144152
"Jack, I've been monitoring FBI bandwidth"
En dat decrypt gebeuren

Verder wel weer erg vet
Op dat bouwterrein
pi_67144209
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering, vooral dat toch onverwachtse doodschieten van de senator.
ik voelde dat zooooo aankomen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:30:40 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67144245
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:29 schreef Sins het volgende:

[..]

ik voelde dat zooooo aankomen


wel beetje saaie epi
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 19:20:57 #288
42184 crew  DaMart
pi_67145838
Goede aflevering. Jack die met de bulldozer aan de slag ging !

Goed om Tony ook weer te zien.

Ik hoop alleen wel dat Jack snel wordt vrijgepleit, want het begint een beetje eentonig te worden dat heel het land telkens achter hem aanzit.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_67145974
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ach, 'grafiekje'. Het is niet zo moeilijk om te constateren dat deze aflevering veel leuker, spannender en beter in elkaar zat dan de afgelopen twee afleveringen. Ik vind het vreemd als je dat verschil niet kan zien, dat betekent ook dat je herkent wat daadwerkelijk de kwaliteit van 24 is en hoe zonde het is als dit potentieel niet benut wordt.
Dat is volgens mij niet helemaal, aangezien mijn ervaring is dat mensen nog wel eens van mening willen verschillen over of een aflevering goed was of niet. Ik denk ook dat zo langzamerhand de specifieke kwaliteiten van 24 voor elke tv-kijker wel overduidelijk zouden moeten zijn na bijna 7 jaar van cliffhangers, racen tegen de klok, bommen, verraders en dammit's. Als je het over potentie hebt denk juist dat daar de rek een beetje uit gaat, omdat de makers juist heel goed wisten wat de potentie was. Ik vind het ook niet erg dat volgend seizoen waarschijnlijk de laatste is. Desalniettemin vermaak ik me prima met dit seizoen.

Overigens wat ik ook wel vreemd vond is, dat Tony gewoon rustig een kopje thee zat te slurpen. Dacht ie dat Jack die aanval op het Witte Huis wel zou kunnen oplossen en was ie even aan het genieten van een welverdiend kopje lentethee? Dit is al de tweede keer dit seizoen dat hij een paar afleveringen vakantie neemt. Met al die heisa over Tony zou je toch verwachten dat hij wat meer in beeld zou zijn.
pi_67146809
Jack loopt ook gewoon nog steeds helemaal mooi in pak, wat een fucking badass is het toch.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_67147565
Wat een epic gevecht aan het einde. Die mogen er meer zijn!
Ook zwaar tof dat Tony lekker zit te genieten van een kopje koffie, terwijl Jack nu een lopende schietschijf is omdat hij verdacht wordt van twee moorden.

Volgende week looks more BADASS!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:16:05 #292
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67148136
Ik vond dat gevecht juist tegenvallen eigenlijk.. Hij wist al dat die vent er op uit was om hem te vermoorden, maar hij gooit alleen het huisje omver? Ros die bulldozer er gewoon doorheen! En waarom niet terug gaan om dat wapen te pakken? Kan altijd van pas komen lijkt me..

En die website vanaf waar hij mailt in de auto Secure anonymous email oid
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_67148210
Ja, die computerdingen die je in 24 ziet zijn wel altijd erg slecht .
pi_67148282
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef qu63 het volgende:
Ik vond dat gevecht juist tegenvallen eigenlijk.. Hij wist al dat die vent er op uit was om hem te vermoorden, maar hij gooit alleen het huisje omver? Ros die bulldozer er gewoon doorheen! En waarom niet terug gaan om dat wapen te pakken? Kan altijd van pas komen lijkt me..

En die website vanaf waar hij mailt in de auto Secure anonymous email oid
Dude, dan zou de de intel verliezen over de bio wapens!!111

Jij wordt nooit FBI agent
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:22:46 #295
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67148420
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef Sins het volgende:

[..]

Dude, dan zou de de intel verliezen over de bio wapens!!111

Jij wordt nooit FBI agent
Je hoeft em toch niet meteen helemaal te doden.. Gewoon die schep tegen zn nek is wel voldoende denk ik
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_67148609
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

Je hoeft em toch niet meteen helemaal te doden.. Gewoon die schep tegen zn nek is wel voldoende denk ik
Met een bulldozer over een huisje rijden met als achterliggende gedachte hem alleen 'pijn' te doen
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2009 @ 20:31:33 #297
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_67148791
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef qu63 het volgende:
En die website vanaf waar hij mailt in de auto Secure anonymous email oid
Jij gebruikt zeker nog Hotmail? Secure anonymous email is dé shit
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:35:31 #298
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67148934
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Sins het volgende:

[..]

Met een bulldozer over een huisje rijden met als achterliggende gedachte hem alleen 'pijn' te doen
:D

En dat hij de wapen van Quinn niet meenam is gewoon slim. Dan linken ze hem naar de dood van van de senator.
Had Quinn liever niet doodgezien, is het altijd wel tof als er een evil Jack Bauer rondloopt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_67148991
Ik had eigenlijk verwacht dat ie' Larry zou bellen om hem te vertellen waar Quinn z'n lichaam lag zodat ze zijn onschuld zouden kunnen uitvogelen.
pi_67149873
Morris is een fucking baas. Waarom zag Chloe er opeens niet meer zwanger uit

Gevecht op het einde = vintage 24 I'm loving it
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')