abonnement Unibet Coolblue
pi_67263417
0,0 uitstraling.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:57:33 #202
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67265302
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef -J-D- het volgende:
0,0 uitstraling.
Lijkt me echt een kleurloze coach, neem dan gelijk Andries Jonker.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67265535
Ben wel benieuwd op basis waarvan ze Groenendijk willen hebben; vanwege het feit dat hij het zo goed doet met Willem II?

Zul je zien dat ze juist vanavond de pannen vh dak spelen
pi_67265560
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En Saïdi dan? Die is burundi en moet dus ook een niet-EU salaris verdienen
Is dat geen asielzoeker die ook een Nederlandse pas heeft?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67265726
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is dat geen asielzoeker die ook een Nederlandse pas heeft?
Hij heeft inderdaad ook een Nederlands paspoort.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67272380
zo maar naar het stadion
ik voorspel 3-1

's avaonds spelen ze beter dan overdag
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_67272667
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef -J-D- het volgende:
0,0 uitstraling.
Heeft Ron de Groot ook niet, die heeft het ook goed gedaan als hoofdtrainer.
pi_67278218
Was het seizoen maar afgelopen
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:09:09 #209
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67279357
Wat een baggerwedstrijd. Het veldspel van NEC was niet eens zo slecht (op het baggerveld) maar we missen echt mensen die een mannetje passeren en de weg naar het doel zoeken. steeds maar weer dat breedspelen of die kansloze lange ballen op van Beukering. Die kan daar ook weinig mee en hij won haast geen duel. Uitfluiten van Bouaouzan vind ik ook jammer, mensen die meteen weer beginnen te schelden terwijl hij net binnen de lijnen komt. Begrijpelijk maar daar gaat zo'n kerel ook niet beter van spelen.

Willem II mag blij zijn met het punt. Dat kunnen ze nog hard nodig hebben om de nacompetitie te ontlopen want wat zij lieten zien was ook niet om over naar huis te schrijven.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67279834
Beukering was vandaag echt belachelijk slecht
pi_67281887
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef De_Hypotheker het volgende:
Was het seizoen maar afgelopen
Kan ik me helemaal in vinden als het over het Nederlands voetbal gaat.
pi_67285983
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef De_Hypotheker het volgende:
Beukering was vandaag echt belachelijk slecht
Mee eens waar was Tshibamba
  zondag 22 maart 2009 @ 10:45:07 #213
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_67287343
quote:
Op zondag 22 maart 2009 08:23 schreef EKterror het volgende:

[..]

Mee eens waar was Tshibamba
DIe moet zich op trainingen en in het tweede nog bewijzen, aldus Been...
la taqta il-amal
pi_67288856
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:45 schreef Nicky_Rincon het volgende:

[..]

DIe moet zich op trainingen en in het tweede nog bewijzen, aldus Been...
Laat Tshibamba het seizoen uitspelen en Van Beukering regelt maar dat hij aan de start van het nieuwe seizoen superfit is.

We hebben dit jaar toch weinig meer te winnen of te verliezen.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:31:23 #215
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67291414
Ik zit net op de ranglijst te kijken en met de wedstrijd van gister erbij zijn we kampioen gelijkspelen (10)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 22 maart 2009 @ 13:44:15 #216
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_67291835
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Het veldspel van NEC was niet eens zo slecht (op het baggerveld) maar we missen echt mensen die een mannetje passeren en de weg naar het doel zoeken. steeds maar weer dat breedspelen of die kansloze lange ballen op van Beukering. Die kan daar ook weinig mee en hij won haast geen duel. Uitfluiten van Bouaouzan vind ik ook jammer, mensen die meteen weer beginnen te schelden terwijl hij net binnen de lijnen komt. Begrijpelijk maar daar gaat zo'n kerel ook niet beter van spelen.

Willem II mag blij zijn met het punt. Dat kunnen ze nog hard nodig hebben om de nacompetitie te ontlopen want wat zij lieten zien was ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik kan het alleen maar met alles eens zijn.
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef -J-D- het volgende:
0,0 uitstraling.
Meer een 0-0 uitstraling
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 22 maart 2009 @ 14:41:18 #217
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67293728
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zit net op de ranglijst te kijken en met de wedstrijd van gister erbij zijn we kampioen gelijkspelen (10)
Wie het kleine niet eert

Maarreh, jullie laten Utrecht toch niet boven jullie eindigen/play-offs halen dit seizoen? Als ik nu 1 ploeg kleurloos zie voetballen dan is dat FCU wel. Dan zit er toch wat meer pit/potentie in NEC als je het mij vraagt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 22 maart 2009 @ 16:53:13 #218
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_67297981
Gezien het programma zou dat moeten kunnen. Alleen NEC scoort zo moeilijk.. Van Beukering gister Ik had gewoon heimwee naar Janssen..

Saïdi daarentegen.. Laten staan dat ventje.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 22 maart 2009 @ 18:29:46 #219
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_67300588
Ik ben bang dat Feyenoord ons in gaat halen op de ranglijst.
  maandag 23 maart 2009 @ 00:29:07 #220
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_67312213
Pff.. baggerwedstrijd.
Het zit NEC in deze fase ook niet mee met de kansen. Saïdi die naast knalt, rommedahl op de paal en dan sibum, die verrassend goed speelde gezien de laatste paar wedstrijden, die op de lat peert.
Positief; er werd meer en gevaarlijker geschoten deze wedstrijd.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_67325862
quote:
Dat we onszelf geen goede dienst hebben bewezen door de kansen tegen Willem II niet te benutten was duidelijk, maar uitgeschakeld voor de play offs zijn we nog allerminst. In principe spelen de nummers 5 t/m 8 een play off om de laatste Uefa Cup (voorronde) plek, maar het moet raar lopen wil de nummer 9 niet ook in aanmerking komen. Met Twente, Heerenveen en NAC in de halve finale van de beker is het zeer waarschijnlijk dat alles een plaatsje opschuift. In dat opzicht zou Volendam trouwens flink roet in het eten kunnen gooien.

De stand van zaken met nog 6 wedstrijden te spelen is als volgt:

6 FC Groningen 28 - 43 +14

7 NAC Breda 28 - 42 - 2

8 FC Utrecht 28 - 39 + 4

9 NEC 28 - 37 + 2

10 Feyenoord 28 - 35 + 4

11 Vitesse 28 - 30 -13


Zo op het eerste gezicht lijkt het onwaarschijnlijk dat FC Groningen en NAC nog uit het linkerrijtje gaan vallen en Vitesse zich nog in strijd gaat mengen, hetgeen zou betekenen dat het tussen Utrecht, NEC en Feyenoord gaat om de laatste twee (en met veel pech één) plekken in de play offs. Wij hebben daarbij het voordeel dat we van de laatste 6 wedstrijden er nog 4 thuis spelen, NAC heeft er nog steeds 2 thuis.

De resterende programma's van alle kandidaten:

FC Groningen:
Thuis: Vitesse, Willem II, NAC
Uit: Utrecht, Graafschap, Volendam

NAC Breda:
Thuis: AZ, Graafschap
Uit: Willem II, Heracles, NEC, Groningen

FC Utrecht:
Thuis: Groningen, Heerenveen, Feyenoord
Uit: PSV, Vitesse, Heracles

NEC:
Thuis: Twente, Roda, NAC, Sparta
Uit: Graafschap, PSV

Feyenoord:
Thuis: Heracles, Twente, Roda
Uit: Volendam, Den Haag, Utrecht

Vitesse:
Thuis: Graafschap, Utrecht, Heracles
Uit: Groningen, AZ, Den Haag

UPDATE:
Gezien de reacties hieronder is er wat onduidelijkheid over wat de winnaar van de play offs te wachten staat. Wij hebben het even uitgezocht. De Uefa Cup zal volgend jaar omgetoverd worden tot een UEFA Europa League. Hieraan zullen slechts 48 teams deelnemen, hetgeen betekent dat de voorronden aanzienlijk uitgebreid zullen worden. In totaal zijn er vier voorronden, alleen de bekerwinnaar en de nummer 3 van de competitie stromen in de vierde ronde in. De nummer vier van de competitie stroomt in de derde ronde in, terwijl de winnaar van de play offs zich al in de tweede ronde mag melden!! De speeldata voor deze tweede voorronde zijn 16 en 23 juli, hetgeen betekent dat de winnaar van de play offs een erg korte vakantie zal hebben.
Aldus De Trouwe Honden.
quote:
Alfons Groenendijk krijgt deze week een concrete aanbieding van NEC Nijmegen. De trainer van Willem II is de voornaamste kandidaat om de naar Feyenoord vertrekkende Mario Been op te volgen.

Volgens Omroep Brabant heeft Groenendijk het bestuur van Willem II op de hoogte gebracht van deze ontwikkeling. Na het bod van NEC zal hij de Tilburgse club laten weten of hij een nieuwe aanbieding van de Brabanders op prijs stelt.

Bij Willem II heeft de opvolger van Andries Jonker een aflopend contract. Naast NEC zouden er meerdere clubs interesse hebben in de oefenmeester, zo bevestigde Jonker maandag.


[ Bericht 11% gewijzigd door -J-D- op 23-03-2009 18:51:02 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:10:01 #222
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_67337744
Dan zal het idd wel Groenendijk worden. Moeilijk om daar een mening over te hebben. Weet niets van de trainer Groenendijk. Hij komt wel goed over in interviews.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_67341023
Op dit moment maakt het mij niet heel veel uit wie er komt als trainer. Denk dat het belangrijk is dat Mario er uit gaat, zodat er weer een frisse wind komt.
Jemig wat waardeloos op dit moment
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 23 maart 2009 @ 23:42:04 #224
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_67343651
Iets té negatief over mario imho.
Niet alles wat hij aanraakt verandert in goud ofzo. Hij heeft er ook voor moeten knokken, maar sinds NEC kampioen van 2008 is denken veel supporters en spelers dat we van ploegen zoals willem II wel even winnen. Het was een waardeloze wedstrijd, het was waardeloos spel.. Maar ik vind niet dat het Mario te verwijten is, of Youssef, of Jhonny. Dit zijn ook gewoon spelers, mensen. En ze hebben zeker geen aan Ronaldinho-grenzende capaciteiten, maar als ze maar vaak genoeg opgehemeld worden door de media, je geen voetbalblad kan openslaan zonder dat Been zijn taktieken predikt en geen praatprogramma kan zien zonder de Rotterdamse opmerkingen van Mario of El-Ak om je oren krijgt heb je een hype in de media wat enkel overtroffen kan worden door een pijnlijke val.

En zo gaat het nou altijd. NEC is op weg naar een bescheiden sub-topper, geen internationaal gevaarlijke topper. Ben benieuwd hoeveel plaatsen de nieuwe goffert weet te vullen met 0-0tjes tegen Willem II / Roda en 5-0 nederlagen tegen ajax of az.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_67345099
NEC is in 2008 boven zichzelf uitgesteken. Dit zijn de verdiensten van Mario Been, maar zeker ook van de spelers. Veel supporters zijn hierdoor verwend geraakt en vinden het lastig om verlies te relativeren. Echter mag je je best afvragen waar dit verlies of slechte spel vandaan komt. Er moet een reden voor zijn, waardoor er in 2008 zo goed werd gespeeld, en nu ineens een stuk minder.

Dit komt zeker doordat een paar goede spelers het team moesten verlaten, maar het team waarmee NEC het seizoen 2008/2009 begon stond het eerste half jaar goed hun mannetje. Na de winterstop zien we echter een verandering. De grootste verandering is in mijn ogen de onrust binnen de groep. Vorig jaar waren we alleen positief als team in het nieuws. Nu komen er te veel individuele namen in het nieuws. De ene keer gaat het over eventuele vertrekken naar Feyenoord. De situatie rondom Been heeft veel energie van de trainer gevreten, maar ook van de spelers. Daarnaast zijn er clausules waardoor spelers die niet presteren en gemotiveerd zijn een kans krijgen, naast de heren die wel willen spelen maar niet mogen. Dit zorgt voor schreven gezichten. Kortom, het rommelt binnen de groep.

Been is mede verantwoordelijk voor het succes van NEC. Hij heeft een perfecte groep neergezet. Maar hij is ook hoofd/mede verantwoordelijk dat die groep nu ingestort is. Dit door vlak na contract verlenging al met Feyenoord in zee te gaan, en hierin bepaalde spelers in mee te nemen. We kennen het verhaal en we konden er niet omheen. Feit is wel dat dit onrust brengt.

Om een lang verhaal kort te maken. Wij supporters zijn verwend en moeten wel realistisch blijven. Maar er zijn wel bepaalde factoren aan te wijzen, waardoor het nu gaat met NEC zoals het nu gaat.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')