SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat dank.
30 september 2009....
zal de geschiedenisboekjes ingaan als,
de dag dat de beste game ooit gemaakt is uitgekomen,
Tekken 6!!!
Hoe kom je aan die gehackte kaart?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gehackte kaartkost me 15 euro en dan heb ik 3 maanden alle zenders
Via via bij iemand die de zogenoemde proefperiode van alle pakketten kan aanpassen enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:18 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gehackte kaart?
Want ik betaal nu ¤16,25 voor 1 maand voor de basiszenders.
Zijn dat soort gasten ook te vinden in de buurt van Roosendaal en Breda enzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Via via bij iemand die de zogenoemde proefperiode van alle pakketten kan aanpassen enzo
Ik weet zelf niet wie het doet, ik ken alleen de persoon die ze verkoopt. Ik kijk nu al 6 maanden (2 kaarten dus) en nooit problemen gehad ermee dus ik ben tevreden, eredivisie, film, sportkanalenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Zijn dat soort gasten ook te vinden in de buurt van Roosendaal en Breda enzo?
Maar je betaald dus ¤15 voor die gehackte smartcard stopt hem in je hd decorder en,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet wie het doet, ik ken alleen de persoon die ze verkoopt. Ik kijk nu al 6 maanden (2 kaarten dus) en nooit problemen gehad ermee dus ik ben tevreden, eredivisie, film, sportkanalen
Huh leg eens uit ik snap het niet helemaal....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef THeeF het volgende:
De klantenservice meldde mij dat vanaf 1 maart alle kaarten samengevoegd worden, en er dus maar 1x betaald moet worden per adres ipv per smartcard
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Maar je betaald dus ¤15 voor die gehackte smartcard stopt hem in je hd decorder en,
hoppa je hebt alle zenders die Ziggo aanbied (inc. keuzepakketen)?
Nu is het zo dat als je beneden in de huiskamer een decoder hebt, en op de slaapkamer, moet je DUBBEL betalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Huh leg eens uit ik snap het niet helemaal....
Zijn die gehackte smartcards dan nog te gebruiken of niet?
En ooh ja kan je bij Ziggo iedereen maand gewoon opzeggen of niet?
BRON!?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:32 schreef THeeF het volgende:
[..]
Nu is het zo dat als je beneden in de huiskamer een decoder hebt, en op de slaapkamer, moet je DUBBEL betalen.
Dus als je Film 1 boven wilt en beneden, ben je 2x 14.95 kwijt!
Dit schijnt nu aangepast te zijn, en word bij iedereeen automatisch doorgevoerd.
Althans dat vertelde ze, ik ken Ziggo al langer dan vandaag..
Oké bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:32 schreef THeeF het volgende:
[..]
Nu is het zo dat als je beneden in de huiskamer een decoder hebt, en op de slaapkamer, moet je DUBBEL betalen.
Dus als je Film 1 boven wilt en beneden, ben je 2x 14.95 kwijt!
Dit schijnt nu aangepast te zijn, en word bij iedereeen automatisch doorgevoerd.
Althans dat vertelde ze, ik ken Ziggo al langer dan vandaag..
Dat heb ik dus van een of ander schaap van KS.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
BRON!?
Nu moet ik telkens op zaterdagavond het kaartje meenemen naar boven, zodat ik de volgende dag EL kan kijken vanuit mn nest
het is idd zo dat ziggo over wil naar 1x abbonementskosten per adres betalen voor b.v. 5 smartcards, zolang ze maar allemaal geregistreerd staan op hetzelfde adresquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
BRON!?
Nu moet ik telkens op zaterdagavond het kaartje meenemen naar boven, zodat ik de volgende dag EL kan kijken vanuit mn nest
Ja. Alleen werken de klantenservice en de beleidsmakers bij Ziggo langs elkaar heen. Ziggo had beloofd dat het koppelen van smartcards geregistreerd op één adres in het eerste kwartaal van 2009 zou worden gerealiseerd, maar dat is nog niet gebeurd. Ziggo heeft ook bekend gemaakt dat de koppeling (weer) is uitgesteld. Momenteel is het zo dat sommige klanten van Ziggo wél dubbel moeten betalen voor twee smartcards met dezelfde (plus)pakketten, en andere klanten van Ziggo weer niet. Het is een beetje een administratief zooitje dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:20 schreef THeeF het volgende:
De klantenservice meldde mij dat vanaf 1 maart alle kaarten samengevoegd worden, en er dus maar 1x betaald moet worden per adres ipv per smartcard
Het eerste kwartaal is nog niet voorbij hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zigoo had beloofd dat het koppelen van smartcards geregistreerd op één adres nog in het eerste kwartaal van 2009 zou worden gerealiseerd, maar dat is niet gebeurd.
Ben ook benieuwd of ze dus in de buurt van Roosendaal te vinden zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:25 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Zijn dat soort gasten ook te vinden in de buurt van Roosendaal en Breda enzo?
Gehackte smartcards zijn altijd te gebruiken, dat zijn namelijk kaarten die helemaal niet zijn geregistreerd, net zo min als een kaart die nog in de preview periode zit en nog niet is aangemeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
Huh leg eens uit ik snap het niet helemaal....
Zijn die gehackte smartcards dan nog te gebruiken of niet?
Ja, maar Ziggo hanteert een heel aparte definitie van het begrip maand, omdat je ook alles één maand vooruit moet betalen. Stel je zegt op op 8 maart 2009. Dan gaat je opzegtermijn van een maand in op 1 april, en wordt je opzegging dus geëffectueerd per 1 mei 2009.quote:En oh ja kan je bij Ziggo iedereen maand gewoon opzeggen of niet?
Oké bedankt man.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Gehackte smartcards zijn altijd te gebruiken, dat zijn namelijk kaarten die helemaal niet zijn geregistreerd, net zo min als een kaart die nog in de preview periode zit en nog niet is aangemeld.
[..]
Ja, maar Ziggo hanteert een heel aparte definitie van het begrip maand, omdat je ook alles één maand vooruit moet betalen. Stel je zegt op op 8 maart 2009. Dan gaat je opzegtermijn van een maand in op 1 april, en wordt je opzegging dus geëffectueerd per 1 mei 2009.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |