abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235930
Op veler verzoek en helemaal in de kerstsfeer gaan de twee BB-forums(fora) weer samengevoegd worden. Kunnen we het laatste weekje toch weer gezellig allemaal bij elkaar doorbrengen.

We gaan nu hard bezig met het verhuizen van alle topics uit het BB-roddels/gein forum over te zetten naar dit forum, het is er nu (1e kerstdag) rustig genoeg voor. Excuses voor de eventuele overlast.

En op naar het laatste weekje BB, allemaal united!

mooi he, alles
pi_235931
Een vraagje: gaat alles van "Serieus en Actueel" nu met een rotvaart 'naar beneden zakken' Phileine ?
  zondag 26 december 1999 @ 00:43:00 #3
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_235932
Nee, alles wordt gesorteerd op datum. Volgorde blijft gewoon zo, de 3 topics van vandaag uit dat forum komen hier in de list te staan. Rest meteen > beneden.
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  zondag 26 december 1999 @ 00:46:00 #4
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_235933
Het was al errug rustig op het 'andere' forum, je zag al steeds meer topics iets minder serieus hier voorbij flitsen, dus was dit een logisch vervolg.

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  † In Memoriam † zondag 26 december 1999 @ 01:10:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_235934
Heeft hele spooky effecten op dit forum, na een refresh waren alle topics weg. Dat verklaart Club's reactie.
The future is after you
  zondag 26 december 1999 @ 01:14:00 #6
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235935
Wow! Waande me even Amappa, in plaats van een topic om zeep te helpen het hele forum naar de klote %#&%#&!! Maar gelukkig, het doet het weer
Ben te zaai voor een signature
  Redactie Frontpage zondag 26 december 1999 @ 02:24:00 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235936
Ik vind dit een hele verbetering, de laatste week van BB. Gaan jullie strax ook een Busforum maken ??? Het is weer net zo als in the good old day; mijn complimenten!
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_235937
Busforum is er al ja

Er zit wel een gebruiksaanwijzing bij het forum, dus lees eerst even de instructies van Arjen.

  zondag 26 december 1999 @ 03:28:00 #9
2022 Hobie
geitebreier
pi_235938
Ja goed plan, gezellig ook zo op de late avond.
mzl van Hobie
pi_235939
Wat ik erg jammer vindt is dat het niet eerst gevraagd wordt in een daarvoor bestemde Topic wat de meningen zijn hier. Dat had best twee weken eerder gekunt, zodat de BB serieus bezoekers er een mening over hadden kunnen geven. Nu wordt het bijgevoegd zonder maar iets te overleggen. Natuurlijk weet ik dat jullie kunnen beslissen, bepalen en wij ons niet mogen bemoeien met de werkwijze. Het verdient alleen geen schoonheidsprijs. VELEN zeg je hadden het verzoek, ik heb het hier echter nooit gelezen.

Ik wil nu niet zeggen dat ik het niet een idee vindt hoor als het maar geen verwensforum wordt. Maar goed ik hoop dat we er wel wat van kunnen maken en het netjes kunnen houden. Juist nu hoop ik wel dat jullie er elke dag heel veel zijn want ik voel al wat aankomen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 26 december 1999 @ 08:24:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_235940
* misterDre is erg blij.


Al dat serieuze geleuter over een inhoudloos programma houd je niet 108 dagen vol. Er MOET gelachen worden!!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')