abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 19 december 1999 @ 00:28:00 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235890
Ik sprak net een voetbalkameraad van Willem, in mijn eigen box en later op de Fok!chat, en die had opzienbarend nieuws:
Hier komt het
Hij belt Willem eens in de twee weken, op zijn mobiele telefoon. En Ruud heft ook een mobile telefoon in het huis. Die van Willem is een Hiprepaidtoestel. Ook zegt ie dat hij wel met Willem mailt in het huis. Dus er is ook een computer in het huis. En twee maand geleden is aijn hele voetbalteam langsgeweest en heeft met Willem gepraat.
En dit was ook niet op tv.
En nu het schokkendste!!!!

Terwijl iedereen denkt dat Willem de sympathieke Fries is, vertelde hij me dat Willem alleen Friese familie heeft en zelf al zijn hele leven een Groninger is. Willem praat altijd plat Gronings met degene van wie deze info afkomstig is. Dus weer gemanipuleer van VOO. Ik kan helaas niet meer kijken, want mijn nieuwe Sonycombo van 6 maand oud is helaas kapot
Hopende hiermee weer wat te hebben ontsluierd, verblijf ik u,
Djeez

Ps: Met dank aan Dolf, die me dit allemaal vertelde in de chat! Kom es wat vaker langs Dolf!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_235891
Wauw Djeez... dit is echt wereldschokkend nieuws wat je hier hebt. Ik vind dat we zo'n zelfde aktie moeten houden als toen Anoukje tegen haar wil vastgehouden werd; zoveel mogelijk kranten en andere media bestoken met e-mailtjes waarin we dit aan de kaak stellen. Heeft iemand nog het adressenbestand?
  zondag 19 december 1999 @ 00:37:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235892
Willem heeft een overduidelijk FRIES accent
En de rest van dit "opzienbarende KULverhaal"
geloof ik ook niet.
  zondag 19 december 1999 @ 00:51:00 #4
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_235893
Daar gaan we al, staat mijn reactie natuurlijk net weer in het andere 'opzienbarend nieuws'. Lekker zo'n dubbele topic, en er is op dit uur vast niemand die het weer recht kan trekken tot één topic, of ben ik te voorbarig?

Djeez, als je er nog bent, wil je dan a.u.b. mijn reactie dáár even lezen en hier reageren?

Muchos Gracias!

[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 19 December 1999).]

live life in beats per minute
pi_235894
Eck staon verstelt! Net te geleuven!! Dienke dah de beweuners zoe opgewonde waore geworre mej ne krant asse okkal mej nen mobieleke konde belle?
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_235895
Eindelijk het raadsel opgelost waarom die batterijen zo snel leegraakten !
Willem scheert zich niet alleen ermee, hij stopt ze onder de dekens ook nog in z'n HI-prepaid !
Moet dan wel een tril-oproep-versie zijn, want zo'n belletje vanuit je broekzak elke 2 weken gaat toch opvallen, dunkt me...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 19 December 1999).]

  zondag 19 december 1999 @ 01:01:00 #7
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_235896
quote:
op 12-19-1999 om 12:28 AM schreef Djeez het volgende:

Terwijl iedereen denkt dat Willem de sympathieke Fries is, vertelde hij me dat Willem alleen Friese familie heeft en zelf al zijn hele leven een Groninger is.


Dankzij het speurwerk van Moor weten we nu dat Willem geboren is in Lemmer en volgens mij ligt dat toch echt in Friesland. Klopt de rest van het verhaal ook zo goed als het feit dat Willem al zijn hele leven een Groninger is?

Terug uit het enge bos
pi_235897
quote:
op 12-19-1999 om 12:58 AM schreef Moor het volgende:
Moet dan wel een tril-oproep-versie zijn, want zo'n belletje vanuit je broekzak elke 2 welen gaat toch opvallen, dunkt me...

Hmmm , waarom denk ik nu aan Ruud bij dit zinnetje ?

  zondag 19 december 1999 @ 01:11:00 #9
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_235898
quote:
op 12-19-1999 om 12:56 AM schreef JayBee het volgende:
Eck staon verstelt! Net te geleuven!! Dienke dah de beweuners zoe opgewonde waore geworre mej ne krant asse okkal mej nen mobieleke konde belle?

'k docht 't nie Jaybee

live life in beats per minute
  Redactie Frontpage zondag 19 december 1999 @ 01:57:00 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235899
Ja sorry, er ging wat mis ! Geheel per ongeluk is deze topic twee keer gepost! Stom, stom, stom... Ik geloof deze gast. Hij kwam eesrt binnen op mijn eigen chatbox, en hij had het erover dat hij uit Leek kwam. Ik vroeg of hij Willem kende. Toen zei hij dat hij Willem heel goed kende, dat het zelfs zijn voetbalkameraad was! Hij stuurde me ook nog een foto van hem met Willem enzo... En tijdens de Fok!chat belde hij nog met Ruud. Ik weet het, het is een onwaarschijnlijk verhaal, maar VOO manipuleert wel meer, weten jullie... En helaas kan ik een tijdje niet BB kijken, omdat mijn tv kapot is... Willem kon hij niet bellen, want die lag al te pitten. ook vertlede hij dat Willem zei dat Karin een bitch is, en dat de zaak van har man bijna failliet is en dat het geld zeer welkom is voor Karin. Maar ik geloof hem, waarom niet ? Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_235900
quote:
op 12-19-1999 om 01:57 AM schreef Djeez het volgende:
Hij stuurde me ook nog een foto van hem met Willem enzo...

Plaats die foto even....

En mail me de telefoonnummers a.u.b. Ik wil ook wel ff babbelen met Ruud!


------------------
"Hup; de klootzak gaat omhoog."

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 19 December 1999).]

  Redactie Frontpage zondag 19 december 1999 @ 02:04:00 #12
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235901
En als het goed is, is dit Drummergirls post...Absoluut opzienbarend,.... als het waar is.
Maar zó opzienbarend dat je het 2x post?
foutje?

niet vervelend bedoelt hoor!

Denk je zelf dat dit echt zou kunnen kloppen?
Dat zou betekenen dat ze ook de streams wel heftig moeten bewerken, anders hadden we het allang geweten.

Daarbij is dat m.i. beschamende gemanipuleer van Anouk met sigaretten en zusje in DBK wél uit de streams gebleken, terwijl het op TV niet werd uitgezonden. Dan hadden ze dat toch ook wel gecensureerd?

Zou het kunnen dat die 'vriend' zich voordoet als iemand die hij niet is om zo de boel lekker te stangen en geruchten de wereld in te helpen, of heeft hij je goed kunnen overtuigen mbt zijn betrouwbaarheid?

[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 19 December 1999
En nee, hij stangt de boel denk ik niet....
Hij weet veel privedingen over BBbewoners, maar op de vermeende pijpscene tussen Maurice en Karin wilde hij niet ingaan...
en als in het BBhuis idd een computer aanwezig is, kan hij ook wel es chatten op Fok! toch ???

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 19 december 1999 @ 04:24:00 #13
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_235902
Helaas,

ik geloof ook niet zo veel van het bericht van de poster van dit Topic. Ik vind dit meer oproerkraaierij

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  Redactie Frontpage zondag 19 december 1999 @ 10:32:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_235903
Ik hoorde van een kennis van een buurvrouw die haar groente koopt bij de zus van Tinneke Schouten die een relatie heeft met de melkboer, waarvan de jongste zoon net kan praten dat Theo Heuft Big Brother sponsort door elke zaterdag 3 dames van plezier op Willem, Bart en Ruud los te laten. Het enige dat ze dan hoeven te zeggen als ze 'klaar zijn' is Yab Yum, dat was lekker.

Pff, ik dacht dat zulke topics in dat andere gedeelte over BB thuishoorden?

  zondag 19 december 1999 @ 12:46:00 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_235904
Dit bericht, zoals boven te lezen is niet waar !!

Hier laat ik het bij.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_235905
Mobiel bellen in het huis is niet mogelijk zonder dat iemand het hoort. Zie het gesprek met Karin en haar man.
Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.


  zondag 19 december 1999 @ 13:05:00 #17
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_235906
Hoi Harry,

Ik weet dat je altijd klaarstaat jouw Willem te verdedigen, maar wat een vreselijk a-gevoel voor humor heb je toch(net als Willem eigenlijk!)

Ik vind Willem eng, jij ook?
pi_235907
Lekker sterk hoor.

Maar evengoed zou me het niet eens zoveel verbazen. V overtreedt toch ook alle regels. Alleen het punt van de mobiele telefoons; Heb je wel eens geprobeert om in de buurt van je computer of stereo of andere geluids- of beeldapparatuur te bellen zonder dat je die vergeite zoemtoon of beeldvervorming hebt?? Dat lukt mijns inziens niet.
Maar ja, misschien ziet er wel een stralingsbeperkende bekleding in de voering van de dekens. (maar ja, hoe komt het signaal dan naar buiten......)

iig weer een nieuw gerucht om over te denken!

pi_235908
Wisten jullie dat Ruud een complete zendinstallatie in zijn broek heeft. Hij is iedere dag live op CNN te zien. Karin heeft al 3 maanden een eigen TV programma, Bart presenteert stiekum de 250.000 gulden quiz en Willem stond afeglopen week nog met Braakhekke te koken. En dit gebeurt allemaal onder de dekens!!!

M.a.w. zo lust ik er nog wel een hoor!

pi_235909
Volgens mij hoort een topic als deze niet thuis in serieus en actueel.......vul de rest zelf maar in.
Louter gelul!!!!!!!!!!!!!
pi_235910
Het hele huis is gesponsord door Nokia en KPN en zit vol met nieuwe GSM-technologie. Hier is niets van te zien, de bewoners gebruiken dit stiekum. Ze hebben hier wel een codezin voor: de hand aan je zelf slaan. Dat staat voor: "ik ben ff 10 minuten chatten op fokzine, daarna mijn mail checken en nog ff met trudie cyberseksen. En dat finsbad is voor mij, Ik heb net een bod van 5000 gulden uitgebracht bij QXL, ik zal het hebben potverdikkie. Shit,de batterij van mijn Communicator is leeg. " De straling wordt volledig geabsorbeerd door de korst van Bianca's krentebrood, wat ze aan de binnenkant van Bart's dekbed hebben bevestigd. Voor de vorm kankeren ze op hem dat hij het niet wast. Daarom heeft Bart ook geen molton, dit stoorde de ontvangst.

Ik weet dat dit vergezocht klinkt, maar het is echt waar!! Ruud heeft het mezelf verteld:

Mail from: ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl
aan: garp@mijnmaatje.nl
onderwerp: Laatjeniegekmakuh!!

Hee Eric, hoe is het. Potverdikkie, die krant was een leuk idwee, alleen kostte het wel veel moeite om net te doen alsof we nergens van op de hoogte waren. En we waren al twee dagen bezig om al die advertenties op te stellen en naar de Telegraaf te mailen, huppakee. Gisteren heeft Hummie ff een videobandje op de streams gezet zodat we weer naar buiten konden. Was erg gezellig, we hadden een kerstborrel van Endemol. De families mochten ook komen, dus dubbelfeest want wim was jarig. Na twee uurtjes moesten we weer terug maar we konden Bart niet vinden. Stond ie met Sabine in een bezemkast, lache man. Hee, ik ga weer ff met Bibbi mailen. leuk je weer gesproken te hebben en we zien mekaar de 30ste. Ik hoorde van Hummie dat we er rond een uurtje of 12 uitgaan. Zal tijd worden, want ik wordt er gestoord van om zo'n simpele ziel te blijven spelen. Geef mij maar weer mijn chemisch lab. en gentechnologie, dan vermaak ik me wel. Volgende week horen we wie de prijs zal krijgen, zodra dat script rond is hoor je het. Groetjes ruud

Ruud<ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl> wrote in message
> On Sat, 11 Dec 1999 00:36:51 +0100, Garp<garp@mijnmaatje.nl>


  maandag 20 december 1999 @ 02:42:00 #22
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_235911

Hoe krijg me voorganger het allemaal verzonnen ? Grandioos. Oftewel in een woord : GEWELDIG !!

Doch als echte ITer zou ik graag eens de totale header van dat Back-to-Future-Space-basic-email willen zien. Ip adresje, xmailserver en dat soort geintjes.

Dat zou pas zijn in-een-woord-GEWELDIG !


DeeJ

[waar halen ze het toch vandaan, het blijft me keer op keer een gigantisch raadsel]

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  maandag 20 december 1999 @ 09:34:00 #23
1542 Ludo
Still YF&S
pi_235912
quote:
op 12-19-1999 om 01:57 PM schreef Angelina het volgende:
Volgens mij hoort een topic als deze niet thuis in serieus en actueel.......vul de rest zelf maar in.
Louter gelul!!!!!!!!!!!!!

zou het daarom zijn, dat dit topic in "bb - roddels, vragen, gein en ongein" staat ???

raar

&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_235913
Op verzoek dan alle details:

Received: from mailhost.bbhuis.nl (mailhost.bbhuis.nl [195.178.32.4])
by galatea.web.endemol.nl (8.9.3/8.9.3) with ESMTP id TAA02292
for <garp@mijnmaatje.nl>; Fri, 10 Dec 1999 19:17:31 +0100 (MET)
Received: from cgi1.bbhuis.nl (cgi1.bbhuis.nl [195.178.32.4])
by mailhost.bbhuis.nl (8.9.3/8.8.8) with ESMTP id TAA15103;
Fri, 10 Dec 1999 19:17:15 +0100 (MET)
Received: (from ruud@bbhuis.nl)
by cgi1.bbhuis.nl (8.8.8+Sun/8.8.8) id TAA19428;
Fri, 10 Dec 1999 19:17:14 +0100 (MET)
Date: Fri, 10 Dec 1999 19:17:14 +0100 (MET)
Message-Id: <199912205877.TAA19428@cgi1.bbhuis.nl>
From: ruudje <ruud@bbhuis.nl>
To: garp@mijnmaatje.nl
Reply-To: ruudje <ruud@bbhuis.nl>
Errors-To: eikels@endemol.nl <eikels@endemol.nl>
Subject: hee garp
Content-type: text
Status: U
Mail from: ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl
aan: garp@mijnmaatje.nl
onderwerp: exit banken

Hee Garp, heb je gisteren nog naar de streams gekeken hoe wij de banken om zeep hebben geholpen? Was echt lachen man! John en Joop hadden een dealtje gemaakt met QXl, weetjewel, dat veilingbedrijf. Nou komen die eikels daar op terug en joop had niet zo'n zin in een rechtzaak. Dus wij kregen de vrije hand om weer even wat toneelspel in elkaar te zetten. Die Ikea bankjes stellen niets voor man, brand voor geen meter. En het mooiste was dat Arjan dienst had op regie. En die knuppel weet niet dat wij op de paylist van Elendemol staan. gaat die zeikerd een half uur tegen Bart aan lullen dat er een communicatiefout zit tussen ons. Bij hem zul je bedoelen. Hij werkt al 3 maanden op dit project en denkt nog steeds dat het echt is. SUKKEL!! Maar goed vandaag laatste nominatie. Gisteren zijn we ff een bioscoopje wezen pakken en daarna hebben we het er uitgebreid over gehad wie er nu naar huis wil. Hummie vindt dat iedereen maar genomineerd moet worden zodat er zoveel mogelijk mensen bellen. Ook goed voor ons natuurlijk, want wij krijgen per telefoontje een stuiver, loopt toch aardig op. Mocht je Karin vandaag wat chagerijnig vinden op de streams, dat kan kloppen. Wim was er gisteren ook bij het eten in de kantine, maar zat haar een beetje af te zeiken samen met maurice. Vond K niet leuk. Hee, starks meer, ik moet weer het huis in, want de video is afgelopen. Toch goed dat we al een weekje in dat huis hebben gezeten voordat de uitzendingen begonnen. Nou kunnen we er tenminste af en toe uit en normaal doen. Ik hoop niet dat Paul de Leeuw hier ooit achter komt dat zijn typetje is gebaseerd op een ander typetje, zal die niet leuk vinden. Hee, breng ons nog even goed in beeld en dan spreek ik je straks weer. groetjes, Rudie

Ruud<ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl> wrote in message
> On mon, 20 Dec 1999 00:36:51 +0100, Garp<garp@mijnmaatje.nl>

[Dit bericht is gewijzigd door garp (Datum 20 December 1999).]


pi_235914
Tuurlijk is dit allemaal flauwe kul..

Vandaar dat het staat bij Big Brother - Roddels, vragen, gein en ongein..

Anders stond het toch wel bij Bog brother - serieus en aktueel...

Owh zoals een GOEIE bekende van me zou zeggen : Jij bent stommmmmmmmm...

(bedoel ik trouwens niemand specials mee)..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_235915
Dit topic is begonnen in "serieus" en later verplaatst naar "roddel en ongein"

ff ter info.

pi_235916
En terecht.
  dinsdag 21 december 1999 @ 12:33:00 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_235917
En die geluiden op de WC zijn ook niet echt hoor, dan rollen de faxen bij Ruud uit zijn reet. Deze heeft hij in laten bouwen bij het Libertel Buissines Center vlak voor het programma begon. Dus als hij roept "De rol is op" dan bedoelt hij "Karin mijn fax is leeg" !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_235918
quote:
op 12-19-1999 om 02:06 PM schreef garp het volgende: ..Hee, ik ga weer ff met Bibbi mailen.
Ruud<ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl> wrote in message
> On Sat, 11 Dec 1999 00:36:51 +0100, Garp<garp@mijnmaatje.nl>

Bibi spel je met één b, dat zal Ruud toch wel weten??

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_235919
Van garp - 20 December 1999 @ 09:45. (117)

--------------------------------------------------------------------------------

Op verzoek dan alle details:
Received: from mailhost.bbhuis.nl (mailhost.bbhuis.nl [195.178.32.4])
by galatea.web.endemol.nl (8.9.3/8.9.3) with ESMTP id TAA02292
for <garp@mijnmaatje.nl>; Fri, 10 Dec 1999 19:17:31 +0100 (MET)
Received: from cgi1.bbhuis.nl (cgi1.bbhuis.nl [195.178.32.4])
by mailhost.bbhuis.nl (8.9.3/8.8.8) with ESMTP id TAA15103;
Fri, 10 Dec 1999 19:17:15 +0100 (MET)
Received: (from ruud@bbhuis.nl)
by cgi1.bbhuis.nl (8.8.8+Sun/8.8.8) id TAA19428;
Fri, 10 Dec 1999 19:17:14 +0100 (MET)
Date: Fri, 10 Dec 1999 19:17:14 +0100 (MET)
Message-Id: <199912205877.TAA19428@cgi1.bbhuis.nl>
From: ruudje <ruud@bbhuis.nl>
To: garp@mijnmaatje.nl
Reply-To: ruudje <ruud@bbhuis.nl>
Errors-To: eikels@endemol.nl <eikels@endemol.nl>
Subject: hee garp
Content-type: text
Status: U
Mail from: ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl
aan: garp@mijnmaatje.nl
onderwerp: exit banken

Hee Eric, wat vond je van het hele toneelspel van de nominaties? Wij hebben met de hele crew kromgelegen toen we deze 'broedermoord' aan het bedenken waren. Willem was al bang dat hij er niet populair mee zou worden, maar Hummie zei dat dat in het niet zou vallen bij de onthulling dat we allemaal acteurs zijn. Dit gebeurt ergens half januari en moet ook weer live. Nouja, we krijgen in ieder geval goed betaald voor dit geheel en hierna trek ik me met die miljoenen terug op een caribisch eilandje. Was toch een goeie deal dat wij de belmiljoenen onder elkaar mogen verdelen. En dat bovenop het salaris!. Ik las op fok! dat ik een soelfout heb gemaakt in mijn vorige mail, nou als dat niet meer mag. We hadden net zwaar zitten tafelen in de FFF-kantine met veel wijn en cognac bij de koffie. Laat ze maar lullen. tot morgen, Ruud
ps. ga jij vanmiddag nog bij Truud langs? geef haar een dikke knuffel, ik heb haar al drie dagen niet meer gezien. Houwdoe

Ruud<ruud@bbhuis.inalmeregebeurthet.nl> wrote in message
> On mon, 20 Dec 1999 00:36:51 +0100, Garp<garp@mijnmaatje.nl>


pi_235920
quote:
op 12-19-1999 om 01:57 AM schreef Djeez het volgende:
Ja sorry, er ging wat mis ! Geheel per ongeluk is deze topic twee keer gepost! Stom, stom, stom... Ik geloof deze gast. Hij kwam eesrt binnen op mijn eigen chatbox, en hij had het erover dat hij uit Leek kwam. Ik vroeg of hij Willem kende. Toen zei hij dat hij Willem heel goed kende, dat het zelfs zijn voetbalkameraad was! Hij stuurde me ook nog een foto van hem met Willem enzo... En tijdens de Fok!chat belde hij nog met Ruud. Ik weet het, het is een onwaarschijnlijk verhaal, maar VOO manipuleert wel meer, weten jullie... En helaas kan ik een tijdje niet BB kijken, omdat mijn tv kapot is... Willem kon hij niet bellen, want die lag al te pitten. ook vertlede hij dat Willem zei dat Karin een bitch is, en dat de zaak van har man bijna failliet is en dat het geld zeer welkom is voor Karin. Maar ik geloof hem, waarom niet ? Gegroet,
Djeez


Wauw, dit verhaal moet wel waar zijn. NOT!
Zit je de boel nu gewoon te stangen of geloof je zelf wat je opschrijft?

I love cats...they taste just like chicken
pi_235921
quote:
op 12-21-1999 om 12:57 PM schreef Love Mae King het volgende:
Bibi spel je met één b, dat zal Ruud toch wel weten??

Volgens mij schrijf je Bibi met 2 b's ?

pi_235922
Ik hoorde net van een vriendin van een vriend dat 'djeez' helemaal geen echte drent is, hij woont z'n hele leven al in Amsterdam, volgens die vriend dan. Bijna net zo opzienbarend als het verhaal over Willem.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  Redactie Frontpage zaterdag 25 december 1999 @ 02:13:00 #34
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235923
quote:
op 12-23-1999 om 04:47 PM schreef PLANIX het volgende:
Ik hoorde net van een vriendin van een vriend dat 'djeez' helemaal geen echte drent is, hij woont z'n hele leven al in Amsterdam, volgens die vriend dan. Bijna net zo opzienbarend als het verhaal over Willem.

Nee, ik woon mijn hele leven al op Antarctica

gegroet,
Djeez
PS:Sorry, ik ben nu eenmaal goedgelovig van aard, liet me een beetje gaan en zie nu in dat Dolf maar een beetje onzin zat te verkopen.
Sorry!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_235924
quote:
op 12-25-1999 om 02:13 AM schreef Djeez het volgende:
zie nu in dat Dolf maar een beetje onzin zat te verkopen.
Sorry!


whahahahaaaaaaaaaaaaa , een beetje ?? whaaaaaahahahaaaaaaa .....

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')