abonnement Unibet Coolblue
pi_66628656
Heeft er iemand een tip voor goedkope overhemden van 100% katoen (dus geen polyester!)?

Of beter gezegd: een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb ooit eens een stel overhemden gekocht bij de Makro (en Dirk) voor <=10, maar dit was van dat 'harde'/stijve katoen wat niet fijn zit en snel kreukelde. Of die hele goedkope overhemden zijn dan zeer dun.

Iemand een mening over b.v. Hema Overhemden ( http://www.hema.nl/nl-nl/(...)_fit-(99000886).aspx )?

Iemand enig ervaring met andere goedkope zaken (die bij mij een imago probleem hebben) zoals C&A of Zeeman?
pi_66629103
Hoe goedkoop wil je het hebben? Voor een dubbeltje op de eerste rij gaat nou eenmaal niet.
I'll throw my apples if you get too close to me.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:17:55 #3
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_66629202
LIV? Volgens mij is dat een vrij prima prijs/kwaliteit verhouding.
De V&D heeft vaak aanbiedingen (2 voor 15e bv.)

Zijn ook wel goeie, mooie overhemden vind ik.
pi_66630092
Heehee, C & A niet vergelijken met de Zeeman he.
H & M schijnt ook goedkoop te zijn.
V & D ook wel soms.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:40:15 #5
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_66630177
Mijn vriend heeft een aantal Hema overhemden, ze zitten prima en zien er na een aantal keer wassen ook nog mooi uit. De overhemden die hij bij de Bijenkorf (huismerk) had gekocht zijn lang niet zo mooi afgewerkt en waren ook nog eens twee keer zo duur.
C&A heeft ook prima overhemdjes, maar let op dat je met de goede mouwlengte koopt, ze hebben daar versies met extra lange (+5cm) mouwen en dat is erg lelijk als je het niet nodig hebt.
pi_66630179
Hema, goedkoop, lelijk, oerdegelijk (gaan rustig 10 jaar mee).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')