abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 26 december 1999 @ 00:13:00 #1
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235871
Vanavond Gordon's grote kerstshow of zoiets. Kijk, dat je op eerste kerstdag naar zo'n programma kijkt zegt al genoeg, maar om duistere redenen heb ik het inderdaad gedaan. Enfin, de show was van een tenenkrommend plaatsvervangende schaamte waar de honden geen brood van lusten, met zelfs een paar (veeeel) genante momenten. Saillant detail: alle ex-BB'ers waren er, Tara incluis. De vragen die onze feestelijke gastheer stelde waren van dusdanig hoog niveau dat ik regelmatig mijn woordenboek erbij heb moeten pakken om een en ander duidelijk te krijgen, vooral in het diepteinterview wat Gorry met Mona had. "Als ik had gewààte hoe et er thààs aan toeging was ik nóóit vertrokku!" Bij Anouk trapte hij de open deur in om mede te delen dat ze wel erg vaak huilde. "Drie keer" was haar spitse weerwoord, "En dat lijkt erg veel ja." Martin sputterde ook nog wat in de microfoon op de mededeling dat hij er was uitgestemd omdat 'ie nogal wat homofobische trekjes vertoonde. Sabine verkondigde, net als Tara trots dat de playboy intussen geen vreemde meer voor hen is. (Tara deed het niet alleen voor het geld, 't is maar dat jelui het weten.) Weten jullie nog dat Sabine zei toen ze eruit ging dat de camera veel dikker maakte? (Over Bianca meen ik, dat ze in het echt veel dunner was.) Het is te hopen, want de in aluminiumfolie gehulde Sabine is in Lapland ettelijke ponden aangekomen, en nie te zuunig ôk! Heel erg leuk, Cyrille en Bianca werden gewoon OVERGESLAGEN in het rijtje... Wat dat nu te betekenen had weet ik niet. Cyrille zong trouwens ook nog, wist in haar eerste stukje optreden de juiste toonhoogte niet geheel te raken, maar maakte het in de 'grand finale' weer helemaal goed, door consequent door iedereen heen te zingen/roepen. Bianca zag er beter uit dan ooit in een full length rode avondjapon. Jammer dat ze nix mocht zeggen.. Tot zover uw verslaggever die zich nu realiseert een nieuw topic te hebben geopend!
Ben te zaai voor een signature
  zondag 26 december 1999 @ 00:37:00 #2
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_235872
quote:
(Tara deed het niet alleen voor het geld, 't is maar dat jelui het weten.)
Nee, ze wilde haar Amsterdamse humor aan de man brengen zeker...

jzbl

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel (Datum 26 December 1999).]

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  zondag 26 december 1999 @ 01:11:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235873
Jezebel, vind je het geen giller?! Ik ook/ wel!!
Ben te zaai voor een signature
  zondag 26 december 1999 @ 01:11:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235874
Hier stond wat hierboven ook al staat. Vreemde dingen gebeuren hier op het forum in deze heilige kerstnacht........
Ben te zaai voor een signature
  zondag 26 december 1999 @ 01:53:00 #5
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_235875
quote:
Jezebel, vind je het geen giller?!
Eerlijk gezegd vind ik het om te
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  zondag 26 december 1999 @ 01:58:00 #6
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_235876
Vond het wel flauw van Gordon hoor! Martin en Anouk uithoren en Bianca en Cyrille overslaan. Martin heeft in mijn ogen niet veel te maken met die andere bewoners. Hij heeft het minste meegedragen aan BB. Waarom blijft hij toch steeds terugkeren??
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  zondag 26 december 1999 @ 02:02:00 #7
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_235877
quote:
Martin heeft in mijn ogen niet veel te maken met die andere bewoners. Hij heeft het minste meegedragen aan BB. Waarom blijft hij toch steeds terugkeren??
Omdat hij zielig is en geen leven heeft...
jzbl

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_235878
quote:
op 12-26-1999 om 01:58 AM schreef jooltje het volgende:
Martin heeft in mijn ogen niet veel te maken met die andere bewoners.

Cyrille en Tara wel dan ? Ook niets !

  Redactie Frontpage zondag 26 december 1999 @ 02:20:00 #9
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235879
Ik heb gelukkig nix gemist; ik heb Lebbis en Janssen gekeken, was een stuk leuker
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 26 december 1999 @ 16:51:00 #10
1234 HiZ
Istanbullu
pi_235880
Gode zij dank, ik had de vooraankondiging Gordon's programma al gezien. Als het simpele feit dat hij het presenteerde niet al genoeg reden was geweest om er niet naar te kijken dan had ik het na 'Mary' wel helemaal uit m'n hoofd gelaten.

Gordon hoort bij mij in de categorie H. Huisman thuis; Mensen die mij laten denken, dat als m'n huidige, zeer oude, TV de geest geeft, ik maar geen nieuwe meer moet kopen.

pi_235881
Ik denk dat Cyrille en Bianca niet zijn over geslagen, maar er gewoon bijzonder kunstig uitgeknipt zijn. Kan me namelijk ook niet voorstellen dat ze zoveel mensen zo gek krijgen om in totaal 1 minuut aan het woord te zijn. Ik heb het gevoel dat er drastisch in geknipt is omdat ze gewoon geen enkel zinnig woord uit weten te brengen!
Verder was het eingelijk een tenenkrommend programma.....
pi_235882
2 woorden:

PURE ELLENDE

----------------------
BB Finale-poll: klik hier


Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_235883
Gordon verkleed als meisje die in de aankondigingen (trailers?) vertelt dat het dolletjes zal worden heeft me dusdanig afgeschrikt dat ook ik Lebbes en Jansen heb gekeken (met veel voldoening) en zodoende het blik ex-bb-ers dat ze hadden opengetrokken heb gemist. Dat is best jammer. Voor de rest kan ik me best voorstellen dan het DEEP TREEST zal zijn geweest. Doorgedraaide Gordon valt bij mij in de categorie Monte Carlo, en daar word ik niet blij van. (Van Telekids destijds wel, maar CARLO TOCH! - je lijkt Gordon wel)
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_235884
Wooeeeaahahahhahahaha...Bianca werd overgeslagen...Ik heb de "show" gelukkig niet gezien maar vind het wel leuk dat Bianca (mevr. weet alles zo goed) werd overgeslagen...
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')