abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235822
Eindelijk ... Willem heeft ze het denk ik buiten horen roepen (de eerste GOEIE cliffhanger) verder was het wel een lachuh uitzending. Welke reden zou bart trouwens gehad hebben???

Vrolijke 2e kerstdag allemaal ik ga er weer vandoor.

pi_235823
PETJE AF VOOR BART!!! Voor iemand die zo'n grondige hekel heeft aan kerst, speelt hij het 'kinderachtige' kerstgedoe van VOO toch maar mee.
Apenpakjes aan, kerstliederen zingen met het Leger des Heils, 't kerstverhaal verteld door Snip en Snap enz..
Om zijn (kerst) frustraties toch kwijt te kunnen wil hij zijn verhaal van zich afschrijven in de dagboekkamer.
Op de vragen van 'de stem' gaf Bart een duidelijk antwoord, de opmerking van "of doe je dat alleen om te winnen" sloeg werkelijk nergens op!!

De strijd tussen Bart en Ruud in de media al gestreden, een slechte zaak voor VOO, er zouden dan misschien minder mensen kunnen gaan bellen. Wordt Bart daarom nu uit zijn tent gelokt, om de strijd tussen Bart en Ruud weer wat op te laaien??

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_235824
kijk op veronica forum onder luchtige zaken naar het stukje "ja daaag" van gtotep
en juul kan opkrassen met zijn verscherpte forum politiek
pi_235825
Ik wil toch even tegen Moor zeggen die de topic over deze uitzending ergens anders heeft geplaatst, dat ik het niet helemaal met hem eens ben, vaak wel maar niet over dit. Dat V. de grootste veroorzaker zou zijn over het geroddel en anti willem gedrag. Zelf denk ik toch echt dat Willem zelf de grootste veroorzaker is en dan op de tweede plaats Veronica.
Over de uitzending, ik begreep Bart prima en dus ook zijn reacties, maar merkte aan mijn vriend dat hem dat misschien bij het grote publiek punten kan gaan kosten. Zijn reactie (vriend) was zo van "ja dan moet je maar niet zo iets in de dagboekamer gaan opschrijven en dat het belachelijk was dat Bart kwaad was. Nog even voor de duidelijkheid dat laatste vond ik dus niet.
Heb alleen het laatste gedeelte gezien dus ook de cliffhanger: Hoe weet Willem dit? vanwege geschreew buiten? Nog fijne kerstdagen.
pi_235826
Moor, ik begrijp niet zo goed wat het grote geheim is dat Bart niet wil delen met het Nederlandse volk. Kort en bondig had hij kunnen zeggen "Ik geloof niet in een god en doe dus niet mee aan de bijbehorende religieuze rituelen." Daarmee kwetst hij niemand, het is slechts een samenvatting van de losse flodders die hij al geschoten heeft.

Ik heb persoonlijk geen problemen met mensen die dit soort dingen denken (ben er zelf ook zo één), ik heb echter wel problemen met mensen die vervolgens lullig gaan staan meezingen met maar liefst het Leger des Heils. Dat had ik dus nooit gedaan.

Over Willem en de cliffhanger heeft Moor natuurlijk gelijk. Veronica knipt en plakt vakkundig een bad guy in elkaar. Ze komen er nu achter dat ze een monster gecreëerd hebben. Zou misschien goed zijn als de regiekamer ook een microfoontje bij het publiek plaatst, kunnen ze horen wat ze aanrichten.

Nog wat losse flodders:
Sneeuwpop leek inderdaad nergens op.
Genoten van het bijbelverhaal, was een kruizing tussen Mattheus, Nico Ter Linden en Hans Teeuwen.
Die smokings... hoe komt het toch dat sommige mensen er goed en strak gekleed uitzien in een smoking, terwijl anderen er uit zien als twee portiers van een nachtclub die in gesprek zijn met een ober.

pi_235827
Ben met Bart eens , als je eens wilt vieren doe dat dan uit overtuiging. Dat hij mee heeft gezongen is denk ik puur te wijten aan het feit, dat hij nu opgesloten zit met zijn twee maatjes (?) . Wie van ons of van de mensen die nu in de kerk zitten ( en die gaan slechts met kerst naar de kerk !!!!!) singen nu niet ook de "heiliche nacht " ???
Ah bah...!
Ik moet zeggen, de pakken waren wel leuk , maar ik had het gevoel op een begravenis te zijn: te strak , te donker , te saai !! Had je Ruud maar een fleurige pak gegegeven van de tijd, Bart een opstandelijke en Willem ? , hij mag hem houden. Ben ook met julli eens dat Bart niet over zijn motivatie nationaal hoeft te praten. De psychologen hebben geen invoelingsvermogen, anders had je Bart meer kunnen uitlokken. Hij wil wel praten, maar kom dan niet met zo kinderachtige opmerkingen. Zou ik ook dichtklappen en ik ben n i e t van zijn leeftijd. Hij komt gewoon op voor zijn instelling en dat hebben ze nog steeds niet
door. Alles bij elkaar, de weekopdracht .. wat een gezeur , piepschaum smeelt niet ... was Karin er nog had ze de pop helemaal ingepakt met sneeuw.. maar ja drukke Karin is weg! Zie je maar hoe de groep elkaar heeft aangevuld !( niet dat je denkt Karin was mijn favoriet, gewoon een conclusie !)
pi_235828
quote:
op 12-25-1999 om 10:21 PM schreef Sorrow het volgende:
Moor, ik begrijp niet zo goed wat het grote geheim is dat Bart niet wil delen met het Nederlandse volk. Kort en bondig had hij kunnen zeggen "Ik geloof niet in een god en doe dus niet mee aan de bijbehorende religieuze rituelen."
<snip>

Sorrow, ik denk ook wel dat Bart weet hoe hij het moet formuleren, maar hij heeft ook 2 voorbeelden van hoe het gaat:
Hij weet als géén ander hoe Willen zich werkelijk 24 uur gedraagt, en daarnaast hoort hij over de schutting: 'matennaaier' roepen.
Hij is slim genoeg om daaruit te concluderen, dat ELK gedrag of woord zodra het naar buiten komt via VOO, tot onwerkelijke proporties groeit. Denk eraan, WIJ zien een Willem zoals VOO wil dat we hem zien, zelfs de streams kunnen worden afgekapt als er een normalere Willem te zien is, of als er tegenwicht komt in Willems uitingen. Vergis je niet in de vastbeslotenheid waarmee VOO het karikatuur van Willem wilde neerzetten, als het puur 'spelen' was geweest hadden ze nooit zoiets op de officiële site gezet.

Dus vind ik, dat Bart de enig juiste conclusie trekt: fuck you, VOO, ik geef jullie geen kans om dat met mijn woorden ook te doen. Verder voelt hij wel aan de antwoorden door de microfoon wat voor een halve zool erachter zit, totaal respectloos en belust op polariseren.
Ik vond hem nog erg beheerst - had zelf allang die hele camera door dat IKEA-schot gedrukt bij zo'n antwoord.

pi_235829
quote:
op 12-25-1999 om 09:59 PM schreef itsme het volgende:
Ik wil toch even tegen Moor zeggen die de topic over deze uitzending ergens anders heeft geplaatst, dat ik het niet helemaal met hem eens ben, vaak wel maar niet over dit. Dat V. de grootste veroorzaker zou zijn over het geroddel en anti willem gedrag. Zelf denk ik toch echt dat Willem zelf de grootste veroorzaker is en dan op de tweede plaats Veronica.
<snip>

Itsme, hangt er beetje vanaf wat je als 'veroorzaker' ziet. Behalve het cutten en editen, beschikt de Regie via de DBK nog over veel méér middelen om in huis de sfeer te bepalen en te polariseren. Zie het beruchte gesprek waarin de psych aan Willem een 'natuurlijk leiderschap' aansmeerde.
Er is echt niet veel mensenkennis nodig om te zien in hoe een onzekere fase Willem in zijn leven verkeert, tijdens het verblijf in BB. Elke psych beschikt bovendien over zijn antecedenten vanuit de intake.
Er bestaat dan niets 'wreders', om juist zo iemand, de strohalm van een gemaakt 'leiderschap' te gaan voorspiegelen. Juist in zijn situatie hapt iemand als Willem daarop: het lijkt nl. zijn zelfvertrouwen te vergroten.
Verder zou ik wel eens een uitzending willen zien, waarin alle bewoners aan het woord komen NADAT ze al hun banden hebben gezien. Ik denk dat je niet zou weten wat je hoorde, als ze gaan vertellen hoe ieder werkelijk was en overkwam voor henzelf. We beseffen hier gewoon niet de beinvloedende MACHT van het beeld op onze gedachten over iemand.

Veroorzaken is dus in mijn gebruik van het woord al veel langer bezig en gaat op veel meer nivo's dan wel of niet uitzenden alleen - dit ter toelichting van mijn post.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 December 1999).]

pi_235830
Ik heb ff het einde gemist, wat was de cliffhanger t.o.v. Willem? Wat me wel opviel de laatste dagen hoe Ruud (terecht) positief wordt afgebeeld i.v.m. vorige dagen. Bart is te populair volgens VOO en alleen Ruud kan nog voor spanning en dus centen zorgen. Wat een gemanipuleer en dat al 100 dagen. Ook een record volgens mij!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_235831
quote:
op 12-25-1999 om 10:21 PM schreef Sorrow het volgende:
Kort en bondig had hij kunnen zeggen "Ik geloof niet in een god en doe dus niet mee aan de bijbehorende religieuze rituelen." Daarmee kwetst hij niemand, het is slechts een samenvatting van de losse flodders die hij al geschoten heeft

Ik denk eerder dat er nog een andere reden is waarom Bart zo'n moeite heeft met het Kerst gedoe. Dat hij niet gelooft in een God heeft hij al meerdere keren duidelijk gemaakt. Maar de 'stem' drong er op aan om een nog persoonlijker reden te onthullen en dáár had Bart dus duidelijk geen zin in.
En gelijk heeft ie!!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  † In Memoriam † zaterdag 25 december 1999 @ 23:27:00 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_235832
Het was weer gissen naar de chronologie.
In ieder geval ze werden 's morgens verrast door kunstsneeuw in de tuin, ze hoopten dat op tegen de sneeuwpop, zag er niet uit, smeerden de pop in checkten of het voldeed aan de beschrijving en gingen weer naar bed. Die hele opdracht hadden ze duidelijk geen zin in. Uiteindelijk werd de pop afgekeurd, ze gingen naar de DBK om te vragen waarom niet. Dit geloof je niet ,maar ja jullie hebben de streamverslagen gelezen, de pop bevat piepschuim en piepschuim kan niet smelten. Waarom heeft V ze dan piepschuim gegeven en niet verteld dat er kunstsneeuw zou komen. Dan hadden ze mallen kunnen maken. Ze zijn met de weekopdracht dus gewoon ordinair genaaid .

de rest voor degenen die niet hebben kunnen kijken.

Het leger des Heils komt opdragen en speelt kerstmuziek, alleen muziek zingen doen ze zelf maar en ze kennen de woorden niet erg.

Ze moesten in smoking, compleet met cummerbund en kregen gelukkig wel een clipon das, want wie weet nou hoe zo'n ding te strikken.
Ze gaan bij de kerstboom zitten,Willem gaat het Kerstverhaal vertellen, alleen ik denk dan is dit nu de katholieke versie want hier zaten hele nieuwe elementen in.
Het komt erop neer Maria en Jozef waren in ondertrouw en Maria bleek zwanger. Eerst wilde Jozef scheiden (sic) maar een engel ect.
Ze moesten vluchten naar Nazaret.
Vader Willem neemt het over :
Herodus had gehoort dat de koning der Joden was geboren en is daar niet blij mee. Hij stuurt dan de drie wijzen om die koning te zoeken en hem verslag te doen, echter de wijzen lopen over en zeggen het nieuwe gezin dat ze naar egypte moeten vluchten en daar blijven ze dan tot ze van een engel hoorden dat ze weer terug konden komen.

Ok de heren hebben het verhaal verteld en dan komt Bartje, ja maar waar het nou om ging was dat er nergens plaats voor ze was en dat ze daarom in een stal kropen. Ze waren hun tijd 2000 jaar vooruit, dat was pas echt back to basics.

Willem brouwt daar nog wat stichtelijks bij en dat was kerst.

Aan het komt Bart naar de DBK om iets op te schrijven, over zijn kerstgevoel kennelijk. Dat heb je hierboven al gelezen.

De kliffhanger is "Wordt het Willem al duidelijk hoe hij buiten ontvangen wordt ?"
Hij had het er net over dat iemand "Matennaaier"over de schutting had geroepen.

The future is after you
pi_235833
Moor, rustig maar, het is Kerst. We moeten lief zijn voor elkaar, zelfs voor die DBK-eikel.

Wat betreft je opmerkingen over Willem: helemaal mee eens. Maar je schat Bart wat te hoog in. Hij neemt wel vaker, ook over andere onderwerpen (hoewel andere: 'het nut van de mens' en 'het doorgeven van genen' zijn uiteindelijk onderwerpen met een religieus raakvlak), een lekkere cynische houding aan, maar daarna komt er nooit wat. Dan blijft het toch weer hangen in statements als 'de mensen vervuilen anders wel de wereld'.

Ik herinner me een gesprek tussen Maurice en Bart. Bart kwam met uitspraken als "Als er een God is, dan maakt hij er wel een zootje van" en "Als er een God is, dan is het zo nu en dan wel een klootzak." Niet echt een krachtige onderbouwing van het atheïsme, lijkt me. Maurice herhaalde gewoon na iedere zin "Ik geloof niet in God".

Zo ook het incident in de DBK. Als hij zich ervan bewust is dat VOO zijn woorden kan verdraaien en uit hun verband kan lichten, dan had hij ook moeten weten dat 'boos weglopen' gebruikt kan worden.

pi_235834
quote:
op 12-25-1999 om 11:29 PM schreef Sorrow het volgende:
<snip>
Zo ook het incident in de DBK. Als hij zich ervan bewust is dat VOO zijn woorden kan verdraaien en uit hun verband kan lichten, dan had hij ook moeten weten dat 'boos weglopen' gebruikt kan worden.

Sorrow,
ook met Kerstmis ben ik niet lief voor mensen die de meest elementaire privé-sfeer van iemand kwetsen of zelfs ook maar ter discussie stellen op de wijze zoals 'die DBK-eikel' dat deed - nee, sorry, géén mededogen hier. Behalve beroeps-deformatie ook geen enkel excuus.

Wat het weglopen dat ook gefilmd werd betreft: prima ! Heel kijkend nederland heeft toch gezien waaróm Bart wegliep ? In een discussie over "wie Bart niet verkiest te kwetsen", wordt hem zelfs dàt principe nog in twijfel getrokken, "alsof hij het enkel nu niet zegt omdat hij wil winnen?"
Denk je eens heel even in, in Bart z'n situatie. Wat moet je dan ? Zo'n belachelijke discussie nog verder laten escaleren ? Daar heeft hij de afgelopen weken genoeg ervaring mee gehad.
Weglopen = protest tegen BB , en dat is na al die weken voor MIJ althans een verademing !!
Had 10 x opnieuw gefilmd mogen worden, en had voor mij Bart alleen maar populairder gemaakt !

pi_235835
Moor, het ging me niet om het weglopen zelf. Het ging me erom dat jij stelt dat Bart zich voortdurend van de manipulaties van VOO bewust is en daarom op zijn woorden past. Ik stel dat hij dan ook op zijn daden moet passen.

P.S. Karin maandag bij B&vD

  zondag 26 december 1999 @ 00:46:00 #15
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235836
De hele mietjes en macho-rede van de uitzending van gisteren in ogenschouw nemend: Als je al 100 dagen roept dat je niet in God gelooft en niet aan kerstmis doet is de enige reactie die je kunt geven op de vraag "waarom dan niet" boos weglopen, anders ben je een mietje. Doet je geloofwaardigheid namelijk geen goed als je na het aanvankelijk doorschrijven en dan ineens bedenken dat je een anti-hero bent gweoon blijft zitten: neen, dan loop je boos weg! Potverdepotver! Vond de vragen van de VOO man niet eens zo heel dom. Denk je eens in dat ze door iemand met een wat vriendelijker intonatie waren gesteld, dan waren het reële vragen. Ik zou ze best beantwoord hebben. (Ja jij, maar jij zit ook niet in het BB huis met 24 camera's op je snuffert en jij .... blablabla) Heb ooit al eens eerder in een langvergeten topic verteld dat ik eens een vriendinnetje had wier toverwoord was: Niemand kent mij eigenlijk. Na aanvankelijk gegraaf om haar werkelijk te leren kennen verval je automatisch weer in agressief gedrag en moet je je inhouden om niet te gaan schoppen. Hier zit Bart nu weer in mijn optiek. Ik meld jullie evn dat het lullig van jullie is om me met kerstmis op te schepen, maar over het waarom doe ik cryptisch en vooral erg interessant. Ik zeg het pas over een week. Daaaaaaaag! Gelul van de bovenste hardhouten plank.
Ben te zaai voor een signature
pi_235837
Ok, Roache,
je bent bij deze een geschikte kandidaat voor het SBS-spel: jij de bus in , dan heb ik wel een paar vragen voor je.
Kijken hoe jij je eruit redt na 100 dagen...

FF serieus - het blijft toch makkelijk praten zolang je aan de kant staat...

pi_235838
Ik hoop dat als ze het huis ontruimen donderdag dat ze dat dagboekwijf vergeten .......

Of is ze al omgeschoold naar de duitse methode ??

  zondag 26 december 1999 @ 02:00:00 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_235839
Sorry jongens, ik heb de uitzending gemist. Wat gebeurde er nu precies in de cliffhanger? Willem had mensen horen roepen, of zo?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_235840
Jane, lees even de post van Otaku-san in dit topic.


PS: Dodo (post hieronder) : dit roepen ze over de schutting.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 December 1999).]

  zondag 26 december 1999 @ 02:27:00 #20
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_235841
quote:
op 12-26-1999 om 02:00 AM schreef Jane het volgende:
Sorry jongens, ik heb de uitzending gemist. Wat gebeurde er nu precies in de cliffhanger? Willem had mensen horen roepen, of zo?

Wat er gebeurde is dit: Willem zegt tegen Ruud: "Noemen ze me nog matennaaier ook nog".
Waar hij deze informatie vandaan heeft wordt in ieder geval vandaag nog niet duidelijk. Morgen meer, dus.

  zondag 26 december 1999 @ 03:59:00 #21
2022 Hobie
geitebreier
pi_235842
WAAROM? De standaardopmerking in de DBK als de bewoners iets meedelen waar ze zo snel niets mee kunnen. Vanaf het begin lach ik me er al ziek om, het is een van de oudste trucken uit 't boek en hoewel ik me Bart emotie op dat moment goed kon voorstellen snap ik toch niet waarom ze er in godsnaam steeds op in gaan. Zeker elke week zit 'ie er een paar keer in, en bij voorkeur op de meest stomme momenten. Vandaag dan dus ook weer. Toen Bart hier zijn verhaal hield zaten wij hier voor de buis al WAAROM? e schreeuwen!
Misschien is het er eentje uit de psychologie en hangt er een groot schoolbord naast de mic van de DBKstem met het woord erop.
Wel saaie afl. btw, enne, kan het mis hebben maar volgens mij viel er weinig te verdraaien door VOO bij de cliffhanger.

mzl,Hobie

pi_235843
Alle BB bewoners hebben er zelf voor gekozen om al die tijd dat ze in het BB-huis zitten, zich mak te onderwerpen aan de grillen en grollen van veronica.
als ze al wat meer eigenwaarde hadden gehad, waren ze allang vertrokken, danwel hadden ze de manipulatie van veronica aan hun laars gelapt.
Geen van deze mensen, geen enkele, zit in zo'n schrijnende situatie dat ze daar perse van dag 1 tot einde zolang ze mogen/moeten blijven zitten.
Dat geld was en is en hoop ik niet van levensbelang, het is in mijn ogen, dan ook wat je ervoor over hebt om dat geld te krijgen.

Dat dat nu wat mensonwaardig gaat uitpakken, besef ik me terdege, ik wijs ook meer op de situatie nu en verleden in het huis.
Niet daarna, hou me ten goede!

En als ze door alle kleine( grote ) verassingen die ze op hun bord geschoteld hebben gekregen, zichzelf vrijwillig in zo'n pak hijsen, om hun hoge verwachtingen, is dat in mijn ogen hun eigen keuze.

Misschien dachten ze zelfs wel dat ze wel op zo'n heel speciale feestelijke manier verrast zouden worden, dan kan zo'n pak er ook wel bij. ( ben eerlijk, waren toch snoepjes )
Dat er niets meer, maar zeker niets minder voorgeschoteld werd dan het Leger des Heils.
Tja het Leger des Heils is in Nederland niet goed genoeg meer.
Erg jammer voor mensen die dit geheel belangeloos op kerstavond staan te doen.
Dus een kleine bijdrage van de 3 Heren is ook zo erg nog niet.
Ze gaan nog eerder dood van dat buitenbad.

Maar ik vind het sterk overdreven, dat Bart nu zo ontzettend geleden zou moeten hebben onder dit alles.
Nou dan zingt hij een keer mee, die andere onzinnige dingen doet hij toch ook.

Als je arrogant, in mijn ogen zegt, in de dbk, denk niet dat je dat wil weten, prima, kun je commentaar krijgen, net als iedere poster dat ook hier op dit forum krijgt. ( ik net zo goed )
Terecht of onterecht.
Vandaag zat er eens iemand die daar nu eens geen zin in had. ( voor alle duidelijk in de dbk. )
Hij wou niet met Bartje spelen.
Leef zowiezo zelf altijd onder het motto: op iedere actie volgt een reactie.
Als hij vind dat er geen God is, ook prima, ik ga er niet minder om geloven.
Als jullie zeggen dat het allemaal zo verdomd onaardig is van veronica wat ze met Bartje doen, vind ik ook best.
Misschien krijgt iedereen op wat voor manier wel wat slechte publiciteit, dus nu Bartje, en zouden we blij moeten zijn voor Willem, weet natuurlijk niet wat ze er morgen van gaan brouwen, omdat ik hoop dat ze zich nu wat minder op hem focussen.
Mensen vergeten snel, en het busje komt eraan.
Kan heel Nederland zich daar toch weer druk om gaan maken, ik ook.
Maar vergeet dan ook niet dat Bart ervoor kiest om die uitspraak niet te doen, om wat voor reden dan ook.
Zijn goed recht.
Hoop dat het puur is om de overwinningskansen, en niet dat er een ergere diepere reden voor aanwezig is.
Verder vind ik ook dat je van een mug een olifant kunt maken.
Net zoals ikzelf net gedaan heb.
Leven en laten leven.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 26 december 1999 @ 11:25:00 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_235844
Moor en Dodo, bedankt voor jullie reacties.
Uit de reacties op een uitzending is soms moeilijk af te leiden wat er nu precies in beeld werd gebracht.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_235845
Het valt op dat de Fokkers onderling een "
ëigen" topic hebben. Alleen op bepaalde reacties van de vaste Fokkers wordt gereageerd, de rest blijft buiten beschouwing..zoals Jane dan ook nog haar bedankjes aan de twee mensen stuurt !! ( zie boven)Anderen hebben ook gereageerd, weliswaar worden zij niet bedankt - heel erg jammer !!
  zondag 26 december 1999 @ 12:32:00 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_235846
quote:
op 12-26-1999 om 12:20 PM schreef Charisma het volgende:
Het valt op dat de Fokkers onderling een "
ëigen" topic hebben. Alleen op bepaalde reacties van de vaste Fokkers wordt gereageerd, de rest blijft buiten beschouwing..zoals Jane dan ook nog haar bedankjes aan de twee mensen stuurt !! ( zie boven)Anderen hebben ook gereageerd, weliswaar worden zij niet bedankt - heel erg jammer !!

Charisma, ik begrijp je niet helemaal. Als ik iemand te kort heb gedaan, dan uiteraard mijn excuses. Ik bedankte Moor en Dodo alleen maar even voor hun antwoord op mijn specifieke vraagje over de cliffhanger, wat is daar mis mee?
Het kan misschien verkeerd zijn overgekomen, maar ik bedoelde het heel vriendelijk. Het is toch 'beleefd' als je iemand even bedankt die de moeite heeft genomen om op je vraag te reageren?
Nogmaals, het is helemaal nooit de bedoeling geweest om iemand voor het hoofd te stoten.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')