opvallend? accesoire?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:10 schreef Bas2009 het volgende:
Horloge's van Quiksilver?
Of een Oakley Bril?
Jack & jones Broeken?
Zijn dat van die leren armbanden? Want bij de We heb ik er een paar zien hangen. Niet extreem breed, ik heb namelijk bredere(en mooiere) gezien, maar je kan altijd eens checkenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef tevebe het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie (brede) armband.
Ja leer of rvs/zilver. Staat nu eentje in de folder van de Bijenkorf, maar die is te duur en ik vind 'm ook niet echt mooi, maar wel de juiste breedte. Bij de We kan ik wel eens kijken ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:25 schreef Toolmaker het volgende:
[..]
Zijn dat van die leren armbanden? Want bij de We heb ik er een paar zien hangen. Niet extreem breed, ik heb namelijk bredere(en mooiere) gezien, maar je kan altijd eens checken
Die kop van die laatste kerelquote:Op zondag 1 maart 2009 16:58 schreef slozzo het volgende:
Je zoekt iets wat bijna niemand heeft dus![]()
Als je nou echt wilt opvallen, hier een accesoire voor onder een korte(re) broek;
De mannenpanty!
[ afbeelding ]
Of deze; [ afbeelding ]
Ik zou zeggen, probeer het eens, je zal zeker reacties krijgen![]()
kijk eens onder zijn linkerarm? een accessoire..quote:
Bij OTTO verkopen ze wat leren armbanden voor een redelijke prijs. Rond de 10 euro allemaal geloof ik. Alleen het bestellen en verzenden is daar een drama ze zeggen wel paar dagen maar ze bedoelen paar weken voordat je het eenmaal binnen hebt.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja leer of rvs/zilver. Staat nu eentje in de folder van de Bijenkorf, maar die is te duur en ik vind 'm ook niet echt mooi, maar wel de juiste breedte. Bij de We kan ik wel eens kijken ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |