Alle begin is moeilijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:56 schreef JayJayy het volgende:
ja ik twijfelde dus wie ik voor de OP moest gebruiken, maar veranderen wacht ik nog even mee want het topic loopt nog niet helemaal storm
Nee, mijn bedoeling is dat het algemener wordt dan dat. En de kleding die wordt besproken zou meer verzorgde alledaagse kleding kunnen zijn, mooie sneakers (en dan dus niet nike air max), mooie jeans, mooie shirts.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:58 schreef Queque het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk.
Als het maar niet te veel op het herenkleding voor de ware fijnproever gaat lijken,
kan dit best een mooie serie worden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef magnifiek het volgende:
Klinkt als een leuk topic!
Mijn huisgenoot is zo'n jongen. Ziet er altijd verzorgd uit, is veel bezig met kleding en stijl. Ik word constant op de hoogte gehouden van de nieuwe trends in overhemden, broeken, horloges, geurtjes. Zouden meer mannen moeten doen
Maar hij zal zich niet voort kunnen planten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef magnifiek het volgende:
Klinkt als een leuk topic!
Mijn huisgenoot is zo'n jongen. Ziet er altijd verzorgd uit, is veel bezig met kleding en stijl. Ik word constant op de hoogte gehouden van de nieuwe trends in overhemden, broeken, horloges, geurtjes. Zouden meer mannen moeten doen
Dat is Maldini, een held uit Milaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:53 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat hij niet echt een verzorgd hoofd heeft , die man uit de OP
Dat is Paolo Maldiniquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:53 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat hij niet echt een verzorgd hoofd heeft , die man uit de OP
Ik zeg ook niet dat het mijn type isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zou ik juist vreselijk vinden....... zo'n man die langer voor de spiegel staat dan jij........
nee niet mijn type...
Heb ik gehoord ja inderdaad. Daar moet ik ook eens naar op zoek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef K-mail het volgende:
H&M is overigens best prima, zolang je maar in de goede afdeling shopt, de merino truien zijn echt top! Mijn eerste is na 1,5 jaar fervent dragen door op de ellebogen. Heb nu 2 nieuwe laten kopen in Zweden, en twijfel of ik er een stel contrasterende elleboogpatches op zal (laten) naaien.
J&J loop ik met een grote boog omheen.
Wat zeiden ze danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef K-mail het volgende:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Ik droeg afgelopen herfst een trenchcoat. Die van SuitSupply. Ik heb het geweten, stevige kritiek van een heleboel mensen om me heen... Maar nu... Double-brested (peacoat) zie je bijna overal, en trenchcoat achtigen ook erg veel.
omdat hij zich er goed bij voelt. Voor de spiegel staan gaat het niet perse om trouwens. Als ik spreek uit eigen ervaring loop ik echt niet uren mn haar goed te doen. Ik vind het gewoon fijn om er goed en verzorgd uit te zien, kleren te dragen die goed passen en mooi staan, lekker te ruiken, en uit te stralen dat ik tevreden ben met mezelf. Ik haal er een soort energie uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef McGilles het volgende:
Waarom zou een man meer dan 5 minuten voor de spiegel moeten staan per dag?
De J&J doet imo een poging om wel erg hip te zijn, wat vaak tever doorslaat. Soms hebben we wel leuke dingen, maar dan vooral de wat basicere kleding.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb ik gehoord ja inderdaad. Daar moet ik ook eens naar op zoek.
De J&J inderdaad vermijden. De lompheid van zowel personeel als klanten kent zijn weerga niet.
ow......... ik dacht dat je het over je vriendje had.......quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:10 schreef magnifiek het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het mijn type isHij is misschien wat overdreven, maar hij ziet er echt altijd netjes uit.
Ik hou zelf ook meer van een wat nonchalanter type...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |