abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235696
OMDAT HET HIER NOG GEZELLIG WAS HAAL IK DEZE NU (07-01-2000) NAAR BOVEN. DE ANDERE TOPIC MAG JE VOOR MIJN PART SNEL SLUITEN JUUL...(sorry dat ik schreeuw)
deel I: i/s/Forum21/HTML/002417.html
deel II: i/s/Forum21/HTML/002431.html
deel III: i/s/Forum21/HTML/002443.html
deel IV: i/s/Forum21/HTML/002490.html
deel V: i/s/Forum21/HTML/002673.html

Hierbij deel 6. Het lijkt me erg leuk om nog wat vraagjes te stellen als Bart over een weekje thuis is (als je daar geen zin in hebt zeg het dan even Jump).


mijn vraag: Sjoerd, Ben jij uitgenodigd voor donderdag de 30ste en weet jij wat er precies gaat gebeuren?

Sjoerd jij ook prettige Kerstdagen he!
O.ja leuke foto trouwens met dat Fok tshirt aan! Sjoerd Rulez!


------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 07 Januari 2000).]

Greetz Tina

pi_235697
Hé Sjoerd,

Het is je vast wel opgevallen dat er een heel topic bestaat met als onderwerp 'Is Bart homo'. Nou zal ik je niet lastig vallen met die vraag, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar het antwoord op de volgende vraag. Denk jij dat het Bart ene flikker zou kunnen schelen dat er mensen zijn die denken dat ie homo is ?

  zaterdag 25 december 1999 @ 15:58:00 #3
910 Barbie
Graduated Fool
pi_235698
Hé Jump,

Wat vond je ervan toen Karin (of Willem, weet niet meer) zei dat ie maar een bloempot op zijn kop moest zetten en dan de randjes eraf knippen, dat Bart zei: Hé, ik heet geen Sjoerd!

Fijne feestdagen!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 25 december 1999 @ 20:06:00 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_235699
Ik weet wel wat de bedoeling is, maar dat blijft een verassing, bart geeft er denk ik heel weinig om of mensen denken dat hij homo is (indienst heeft hij dat tegenover sommige 1 1/2 volgehouden) en ik sloop bart als hij er uit komt, nu weet heel nederland dat ik "het"met een bloempot doe. En aan iedereen gezellige kerstdagen, ook al zal er met al die spanning weinig van komen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_235700
quote:
op 12-25-1999 om 08:06 PM schreef Jumparound onder andere het volgende:
Ik weet wel wat de bedoeling is, maar dat blijft een verassing....


Lieve Sjoerd
Kun je niet een klein tipje van de sluier oplichten????
Greetz Tina

  zondag 26 december 1999 @ 11:53:00 #6
568 Juul
Is gewoon lief
  zondag 26 december 1999 @ 12:52:00 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_235702
het wordt een lange uitzending vanuit een kroeg, en dat is verder alles omdat ik npg niet weet wat precies de bedoeling is, maar je kan naturlijk naar de veen komen als je het fijne er van wil weten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_235703
Kan Bart echt zo slecht tegen drank??
pi_235704
Jij en Bart lijken in ieder geval qua uiterlijk ontzettend veel op elkaar. De andere broer op tv lijkt echter voor geen meter op jullie!!!!Niet dat het echt interessant is, maar om de wetten der genetica te testen: is die broer een half-broer van jullie?? Uit een eerder huwelijk of zo? Ik wil niets insinueren over de melkboer of zo en als het al eerder is gevraagd excuus. Ben even te lui om de voorgaanden te lezen. Kijk uit naar je antwoord!!!!
  zondag 26 december 1999 @ 19:46:00 #10
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_235705
Sjoerd,

Zou je contact met ons kunnen opnemen?

Het telefoonnummer heeft Tim.

Groet, de Bart site

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

pi_235706
Hey Jump,

Mischien is het al eens gevraagd maar, weet jij wat Bart tegen kerst heeft?

Wij kwamen niet verder dan dat hij tijdens zijn tijd in Bosnie iets rond de kerst heeft meegemaakt waardoor hij een grote antipatie tegen kerst heeft gekregen.

Of heeft hij dit altijd al gehad.

Groeten Big_D

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
pi_235707
Heeft Bartje jou matras (incl. MOLTON) ook al eens volgekotst?


----------------------
BB Finale-poll: klik hier

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  maandag 27 december 1999 @ 13:57:00 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_235708
Sjoerd,
Heb je mijn mailtje nog gehad? Ik hoop niet dat ik je veel ongemak heb bezorgd!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_235709
Hee Springin'tveld,

Karin kan aardig knippen, dus wieweet kan zij jou helpen! Weet jij trouwens de juiste versie van het kerstverhaal? Want wat Bart zei klopte voor geen meter!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 27 december 1999 @ 17:07:00 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_235710
Dat bart over zijn nek ging lag maar deels aan de drank, het overgrootte deel kwam door de vergiftige ommetletten van wimpie en de combinatie bubbelbad en kou. Bart is een echte spring, jeroen ook en ik ook, en ik denk dat nero me ff moet bijpraten want ik heb al veel gemist de laatste tijd van bb(druk druk druk).
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 27 december 1999 @ 17:10:00 #16
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235711
Karin kan aardig knippen?????

Vind Willem beter knippen (hé, iets positiefs over Willem

  maandag 27 december 1999 @ 19:02:00 #17
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_235712
Hai Jump,

Kun je volgende week tegen Bart zeggen dat ik (en vele met mij) zwaar van hem hebben genoten?!
Zelf ben ik niet zo'n recalcitrant typje, maar het is erg leuk om naar te kijken.
En oh, ik doe het niet vaak, maar zijn typering van Willem ("Willem heeft geleerd aardig te zijn...") bracht mij opverend uit mijn TV-houding, woohoo-end voor het toestel.
Hij heeft voor mooie TV gezorgd!

groet,
Anne

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_235713
Hai springertje (nee niet jerry) heb je een tijd niet meer "gesproken" maar wil toch nog even melden voor het einde der tijden!!!, dat ik dankzij bart heel wat keren me rotgelachen heb. Zelf vond ik het mooiste stukje dat Karin boos was en Bart heel hulpvaardig het huis rond rende op zoek naar DE RODE STOEL. En Bart heel enthousiast daar zwaaien met een hamer en een boor, tranen met tuiten, je kon me weg dragen. Hoop dat ze dat nog eens herhalen(zal toch wel,alle afleveringen waarschijnlijk) Mijn dochter van 9 is helemaal gek op Bart, we kunnen haar helemaal op de kast jagen door te zeggen dat we even V. bellen om op Willem te stemmen. Heel leuk. (doen we natuurlijk never) veel sterkte a.s donderdag.
  maandag 27 december 1999 @ 23:01:00 #19
1201 tina
Fok!Member
pi_235714
Hi Sjoerd,

Fijn dat je nog aanwezig bent op dit forum ondanks je drukte. Zit je andere broer trouwens nooit op het Forum??
En Bart denk jij dat hij volgende week dit forum gaat bekijken?

Greetz Tina

pi_235715
Straks bij RTL Live broer en vriend van Bart.
Even kijken of jij het bent, en of je het FOK shirt aan hebt.
Van alles is weer waardeloos

pi_235716
Het FOK! forum on the air noemen mag ook. (Onder vermelding van Wee Wee Wee Punt Fok zZine Punt Net).
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_235717
quote:
op 12-27-1999 om 09:06 AM schreef King Ð het volgende:
Heeft Bartje jou matras (incl. MOLTON) ook al eens volgekotst?

Als hij inderdaad zo slecht tegen drank kan, waarschijnlijk wel!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_235718
quote:
op 12-28-1999 om 04:20 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Straks bij RTL Live broer en vriend van Bart.
Even kijken of jij het bent, en of je het FOK shirt aan hebt.


Niet dus!!

  dinsdag 28 december 1999 @ 18:40:00 #24
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_235719
Sjoerd in fok-shirt is te zien op de Bart fansite. Sjoerd en Tim zijn onlangs bij de fansite geweest.http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/

Groet ReBa

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

  dinsdag 28 december 1999 @ 20:41:00 #25
1201 tina
Fok!Member
pi_235720
Hi Sjoerd, Hoe was het bij Rtl live? ik heb het helaas gemist.
Enneh Gefeliciteerd!!!!! he met je broer, hij kan nu niet meer verliezen Zijn jullie blij?
Greetz Tina

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')