Goeiemorgen,
Dankjewel weer voor alle reacties, geeft me veel steun en zorgen er mede voor dat ik hier niet compleet doordraai.
Ik heb het vooralsnog gelaten voor wat het is, ik wacht nu op wat er komen gaat. Indien hij wel met iemand komt of het naar de rechter wilt brengen kan ik alsnog een advocaat inschakelen.
Vanochtend zag ik hem trouwens bij de creche, zijn zoontje gaat daar nl ook naartoe, (de kleine van hem & die van mij zijn ook nog eens beste vriendjes daar, hoe ironisch ook), maar hij ontweek me compleet.. Hopelijk omdat hij zich dood schaamt!
quote:
Overigens heeft art. 7:721 niks met huurrecht te maken.
Eh, oops? Typefoutje van het jl? Verder Maharbal, ben ik erg blij met je posts, ze zijn erg geruststellend.
quote:
Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik zeker weten je advocaat inschakelen. Daar is die verzekering voor.
En die hebben we helaas (nog) niet. Na dit alles ga ik er zeker een afsluiten, alleen kan ik daar voor deze situatie jammer genoeg geen gebruik van maken..
M'n vriend is Noors, en in Noorwegen betaal je in dit soort situaties dus helemaal niks voor een advocaat. Ik heb op het rvr gekeken en berekend wat onze eigen bijdrage zou zijn, maar ik begrijp niet zo goed hoe ik die moet zien. Zou het berekende bedrag het maximale zijn wat je dan zelf zou moeten betalen? Als dat zo is vind ik het nog erg duur..
Maar goed, ik wacht dus af. Ben erg benieuwd en stiekem toch best nerveus over wat er vandaag eventueel komen gaat.