abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235640
Een nieuwe lente een nieuw geluid; Dit topic vroeg om een herstart. Bij deze.

Van cluB! - 23 December 1999 @ 23:00. (19)

Ik zat me net af te vragen. Zou bart nog wel zo populair zijn als sabimbo nog in het huis had gezeten???
reacties en andere doem scenarios zijn welkom


Van PeteRp - 24 December 1999 @ 00:04. (139)

Ik vind het wel een leuke vraag. Ik denk het namelijk van niet. Bart is opgebloeid sinds het vertrek van Sabbelientje. Voor die tijd was hij een mak schaap en voor mij nominatiewaardig. Sinds Sabjes vertrek is Bart favoriet.


Van Bor - 24 December 1999 @ 00:12. (159)

Om de discussie gaande te houden/opgang te brengen: Ik denk dat Barts redding is geweest de komst en het vertrek van Anouk en Cyrille. Door hen heeft hij die twee nominatieronden overleefd, anders was hij als eerstvolgende na Sabine weggestemd. Zeker in die periode was Bart voornamelijk irritant aanwezig (dat was de tijd dat Willem nog de populairste bewoner was). Die weken heeft Bart (VOO) gebruikt om populairder te worden.


Van Guus Muisarm - 24 December 1999 @ 03:03. (435)

Feit is dat Sabine haar vertrek Barts redding is geweest , hij is weer terug in de groep ....

Here we are now, entertain us.
pi_235641
Toen Sabine nog in huis zat, vond ik Bart een enorme eikel, Dat kleffe gedoe brrr. Het geeft wel aan wat voor type jongen het is, Grote bek, maar een klein hartje

Als Sabine er nog was geweest was Ruud of Willem de winnaar geworden. God op zijn blote knieen mag hij danken dat het publiek haar weg heeft gestemd, dat levert hem nu 2en een 1/2 ton op.

PS
Heeft Willem in een van de eerste weken niet al eens gezegd dat Bart op weg naar de studio (de allereerste dag dus), in de taxi heeft gezegd dat hij ging winnen ?? Vooruit ziende blik

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_235642
Na de terechtwijzing van Rob nav van mijn originele post heb ik besloten 'm ON-topic te slepen .

Ik persoonlijk denk dat Bart met Sabine in het huis nog net zo populair buiten het huis was gebleven als nu. In het huis is hij de 'minst populaire' (zegt Willem) daarbuiten lopen hele volksstammen met 'm weg. En dat doen ze waarschijnlijk omdat ie lekker net afwijkt van de norm, maar nooit genoeg om je echt zwaar aan te ergeren. Iedereen heeft wel wat van een Bartje in zich. En zoals we weten, Bartje bidt niet voor bruine bonen (voor de echte kenners.. Bartje bad niet voor Bruine Bonen omdat Ma 'm het 'prakje' had beloofd). Dat was echt wel gebleven als Sabientje niet weggestemd was.

Sterker nog; ik denk dat de aanwezigheid van Sabine hem nog populairder zou hebben gemaakt dan nu. Omdat met Sabine in het huis Bartje het kleine lieve jongetje dat ook een deel van z'n populariteit bepaalt ook veel vaker zou hebben laten zien.

Ergo, bart zou volgens HiZ niet even populair zijn geweest, maar populairder.


quote:
het gewraakte stuk luidde :

Hmmm volgens mij voyeur.. wil jij genomineerd worden . Lekker zitten Barten door een topic te openen met de naam 'Zou Bart zo populair zijn als Sabine er nog was' als het 'What IF' topic van club nog springlevend is.

Is dit de start van de 'Voyeur for Moderator'-campagne of werd je wat kriegel van al die vrede om je heen en nu ook nog Christmas Caroll op SBS6



------------------
Te veel verjaardagen zijn onmiskenbaar slecht voor je gezondheid

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 25 December 1999).]

pi_235643
He HIZ het vorige Topic was totaal ontaard(mede door voyeur) in een discussie die niets te maken had met de vraag. Voyeur wil zijn goede wil tonen door opnieuw de oorspronkelijke discussie leven in te blazen , en dan ga jij het weer off-topic maken. Niet handig

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')