abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:51:10 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66475020


Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

Soortgelijke sites:
http://www.focalprice.com
http://www.kaidomain.com
http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)
http://www.budgetgadgets.com
http://www.mymemory.co.uk

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:





LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
pi_66475047
waar gaat die TT over?

wat zijn Referrers?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:52:17 #3
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66475063
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef raaavi het volgende:
waar gaat die TT over?
Over de chinezen die harder moeten werken!
pi_66475120
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Over de chinezen die harder moeten werken!
EENZ
pi_66475308
Volgende titel iets over klagende Nederlanders?
pi_66475324
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgende titel iets over klagende Nederlanders?
Waarom klagen?
is het normaal dat de levertijd meer dan een maand soms is?
NEIN.
pi_66475353
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef raaavi het volgende:

[..]

Waarom klagen?
is het normaal dat de levertijd meer dan een maand soms is?
NEIN.
Jawel dus . Leer ermee leven, of bestel het voor 10 keer de prijs in NL .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66475447
De tering, iedereen blijft ook maar klagen over die levertijden... bestel dan gewoon niks...

Als je daar iets hebt besteld kun je er gif op in nemen dat je er misschien wat langer op zult moeten wachten dan je gewend bent, so be it.
pi_66475511
Als deze reeks weer constant over levertijden (en vooral het geklaag over het geklaag) gaat dan gaan we eerst de TT permanent vastzetten met een titel als "DealExtreme #xx, niet klagen over levertijden" oid. En als dat niet helpt gaat het toch echt een keer op slot. We blijven niet aan de gang hier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66475547
Ik zit niet met die levertijd. Zo een grote prioriteit hebben mijn bestellingen ook weer niet
pi_66475576
Ik wil me horloge gewoon heel graag
pi_66475623
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Als deze reeks weer constant over levertijden (en vooral het geklaag over het geklaag) gaat dan gaan we eerst de TT permanent vastzetten met een titel als "DealExtreme #xx, niet klagen over levertijden" oid. En als dat niet helpt gaat het toch echt een keer op slot. We blijven niet aan de gang hier.
Bij Tweakers kunnen ze warnings toevoegen bij topics. In het vakje waar je je post tikt staat dan een of andere melding over dat specifieke topic (niet zeuren over levertijden dus bijv. ) . Kan dat hier niet? Lijkt me wel zo handig.
pi_66475642
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:09 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Bij Tweakers kunnen ze warnings toevoegen bij topics. In het vakje waar je je post tikt staat dan een of andere melding over dat specifieke topic (niet zeuren over levertijden dus bijv. ) . Kan dat hier niet? Lijkt me wel zo handig.
Danny is bezet met een nieuwe layout.
dus, dit is het moment?
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:10:11 #14
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66475658
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef raaavi het volgende:
waar gaat die TT over?

wat zijn Referrers?
Zoek verdomme zelfs een wat op.
pi_66475659
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:09 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Bij Tweakers kunnen ze warnings toevoegen bij topics. In het vakje waar je je post tikt staat dan een of andere melding over dat specifieke topic (niet zeuren over levertijden dus bijv. ) . Kan dat hier niet? Lijkt me wel zo handig.
Nee, dat kan helaas (nog) maar, heel toevallig, heb ik die functie wel aangevraagd van de week bij Danny, speciaal voor dit topic .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66475676
Lol.
pi_66475746
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Zoek verdomme zelfs een wat op.
iets met doorverwijs
maar ik snap het niet hoe dat in dit topic kan
reclame maken voor die andere sites dus?
pi_66476400
Nu is dus godverdomme dat horloge alwéér backordered naar fucking 9 maart!

Ik wil m'n geld terug, teringchinezen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:37:42 #19
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66476507
Weer 3 pakjes van Jack ontvangen ik maak ze zo open
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:45:04 #20
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66476745
Weer bezocht en binnen 5 minuten 10 dollar uitgegeven.. gaat snel
pi_66476768
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:35 schreef Zapper het volgende:
Nu is dus godverdomme dat horloge alwéér backordered naar fucking 9 maart!

Ik wil m'n geld terug, teringchinezen
welk horloge heb jij besteld?
pi_66476834
Hij gaat weer hard
Schiet inderdaad niet op @ Dx, waarom vieren die gasten niet gewoon op 31 Dec oud & nieuw zoals de rest

Zojuist een 5m VGA kabel besteld @ FP, schieten die een beetje op? is mn 1e order bij hun.

En weet niet of linkjes naar soortgelijke sites hier toegestaan zijn, maar wat is 'jack' waar k af en toe over lees?
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:49:45 #24
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66476880
Heb mijn boksbeugel ontvangen
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:57:11 #25
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66477106
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:47 schreef Frenker het volgende:
Hij gaat weer hard
Schiet inderdaad niet op @ Dx, waarom vieren die gasten niet gewoon op 31 Dec oud & nieuw zoals de rest

Zojuist een 5m VGA kabel besteld @ FP, schieten die een beetje op? is mn 1e order bij hun.

En weet niet of linkjes naar soortgelijke sites hier toegestaan zijn, maar wat is 'jack' waar k af en toe over lees?
FC is langzaam. Het wordt wel snel verzonden maar is tamelijk lang onderweg.

Jack is een kansloze ex-werknemer van DX . Raar kereltje. Zie de vorige reeksen.
pi_66477272
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:45 schreef raaavi het volgende:

welk horloge heb jij besteld?
Hét horloge, de 14045 ofzo. Ze hebben 'm alleen al bijna een maand niet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66477285
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat kan helaas (nog) maar, heel toevallig, heb ik die functie wel aangevraagd van de week bij Danny, speciaal voor dit topic .
pi_66477335
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hét horloge, de 14045 ofzo. Ze hebben 'm alleen al bijna een maand niet
6 maart dus.

komt waarschijnlijk omdat er 44 reserveringen staan, en ze er steeds maar 10 binnenkrijgen ofso.

ik heb die ook besteld.

En bookmark deze post maar.
http://dealextreme.com/fo(...)-100~threadid.284588

[ Bericht 5% gewijzigd door raaavi op 26-02-2009 13:09:02 ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:47:48 #29
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66478906
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:03 schreef raaavi het volgende:

[..]

6 maart dus.

komt waarschijnlijk omdat er 44 reserveringen staan, en ze er steeds maar 10 binnenkrijgen ofso.

ik heb die ook besteld.

En bookmark deze post maar.
http://dealextreme.com/fo(...)-100~threadid.284588
Jack had mij verteld dat deze horloges uit de markt waren..
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:02:39 #30
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66479420
Jack zegt wel meer.
Klopt niet wat hij zegt.
Heb een aanvraag bij hem gedaan voor verschillende producten. Hij zegt dat de fabrikant failliet is, terwijl ik alles nog gewoon kan bestellen bij DX.
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:12:22 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66479738
En dat zegt wat? De R4 Ultra bijvoorbeeld staat al sinds december 2008 op backordered op DX, steeds met een ETA die op de datum weer naar 2 weken later schuift. Toch zetten ze de status niet op temporarily soldout...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66479841
Deze mobiel lijkt mij best wel goed

Of heeft iemand andere ervaringen ?
pi_66479926
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:57 schreef Stinosss het volgende:

[..]

FC is langzaam. Het wordt wel snel verzonden maar is tamelijk lang onderweg.

Jack is een kansloze ex-werknemer van DX . Raar kereltje. Zie de vorige reeksen.
FP is juist snel bij mij?
Horloge DX: Verzonden 19 februari - nog niet ontvangen
iPod earphones FP: Verzonden 19 februari - dinsdag 24 februari ontvangen

Andere 3 orders bij FP waren ook veel sneller binnen.

__
Heb trouwens ook het idee dat iPod earphones van DX zoek zijn geraakt in de post, 12 februari geshipped. Maar met verpakken gaat DX wel weer een stukje sneller nu met die 24/7 shipping.
pi_66480065
Mijn ervaring met FP is tot nu toe erg goed, eerste pakketje had ik binnen 6 dagen na bestellen al binnen!
pi_66480219
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:15 schreef NextTVH het volgende:
Deze mobiel lijkt mij best wel goed

Of heeft iemand andere ervaringen ?
Ik zit ook al tijden te kijken naar GSM's. maar ken dus niemand die er 1 heeft. Er schijnt dus een probleem met de IMEI nummers te zijn, die zijn gekloond en dan gaat het dus niet werken hier..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!fotograaf donderdag 26 februari 2009 @ 14:29:07 #36
145146 Andyy
pi_66480405
godver, pakketjesman langs geweest was niemand thuis
pi_66480952
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Andyy het volgende:
godver, pakketjesman langs geweest was niemand thuis
En dat gaat nog 2 keer door als je pech hebt.
  FOK!fotograaf donderdag 26 februari 2009 @ 14:51:22 #38
145146 Andyy
pi_66481274
nee, ik kan het opkomen halen morgen
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:52:40 #39
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66481317
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En dat gaat nog 2 keer door als je pech hebt.
Wanneer de 1e bezorgpoging mislukt is kan ik ook meteen volgende de dag mijn spul op komen halen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:05:52 #40
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66481796
*Is er ook bij
pi_66481849
pfff, ik heb altijd het probleem bij DX dat ik iets wil bestellen wat daadwerkelijk nuttig is. En die zijn er gewoonweg niet
pi_66482106
Heb sku.14045, hét horloge binnen!
Alleen krijg ik het maar niet voor elkaar om die pinnetjes eruit te krijgen om het bandje te verstellen, ze zitten echt muurvast. Heb me net al in m'n hand gestoken met de 1mm schroevendraaier. Iemand wat tips?

[ Bericht 5% gewijzigd door Granaatappel op 26-02-2009 15:21:17 ]
pi_66482468
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef Gutz het volgende:
pfff, ik heb altijd het probleem bij DX dat ik iets wil bestellen wat daadwerkelijk nuttig is. En die zijn er gewoonweg niet
Er is zat nuttig spul op DX maar dat is persoonlijk natuurlijk.
pi_66482678
Na 2 maanden wachten is dan eindelijk mijn eerste pakketje binnen, netjes verpakt, niet stuk.
Dus ik ben blij, ik heb dus meteen nog een bestelling geplaatst
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:29:12 #45
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66482690
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:29:53 #46
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66482716
sweetlady-o mogen we naaktfoto's van jou?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:31:27 #47
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66482774
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sweetlady-o mogen we naaktfoto's van jou?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66482826
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sweetlady-o mogen we naaktfoto's van jou?
pi_66482915
Verdomme zeg, die pinnetjes van dat horloge zitten wel erg vast, krijg ze gewoon niet los op ééntje na nu.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:41:36 #50
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66483165
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef Granaatappel het volgende:
Verdomme zeg, die pinnetjes van dat horloge zitten wel erg vast, krijg ze gewoon niet los op ééntje na nu.
Ik heb het gedaan met tang , naald , brute force . succes
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66484436
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:35 schreef Zapper het volgende:
Ik wil m'n geld terug, teringchinezen
Wat let je?

Even inloggen, op je order klikken, Cancel Order doen, en een paar dagen later heb je je geld terug?
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:17:00 #52
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66484663
Laatst kwam ik op Fok! ergens een verhandeling tegen over hoe je het omwisselen van $ naar ¤ kon laten doen door de CC als je met PayPal betaalt. Je moet dan ergens aanvinken dat je in de lokale valuta belast wil worden.

Kan het verhaal helaas niet zo snel vinden, maar als iemand dit herkent, mag het dan in de OP?

Tevens TVP.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_66484674
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Ik heb het gedaan met tang , naald , brute force . succes
Hehe, het is gelukt, tussen de bankschroef gedaan met houten plankjes en een stoffen doekje.
Erg mooi horloge, m'n pa vond hem geweldig als horloge verzamelaar.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:19:08 #54
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66484735
Btw, jullie hoeven rond deze tijd niet te werken of naar school ?
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:19:50 #55
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66484775
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
Laatst kwam ik op Fok! ergens een verhandeling tegen over hoe je het omwisselen van $ naar ¤ kon laten doen door de CC als je met PayPal betaalt. Je moet dan ergens aanvinken dat je in de lokale valuta belast wil worden.

Kan het verhaal helaas niet zo snel vinden, maar als iemand dit herkent, mag het dan in de OP?

Tevens TVP.
Geen wonder dat ik het niet kon vinden op Fok!, het stond op het DE forum: http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.232856

Wie-o-wie maakt hier een begrijpelijk verhaal van voor in de OP?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:20:02 #56
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66484787
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Stinosss het volgende:
Btw, jullie hoeven rond deze tijd niet te werken of naar school ?
vakantie ?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:20:37 #57
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66484811
Naja, dan nog .
pi_66484830
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
Laatst kwam ik op Fok! ergens een verhandeling tegen over hoe je het omwisselen van $ naar ¤ kon laten doen door de CC als je met PayPal betaalt. Je moet dan ergens aanvinken dat je in de lokale valuta belast wil worden.

Kan het verhaal helaas niet zo snel vinden, maar als iemand dit herkent, mag het dan in de OP?

Tevens TVP.
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.232856

Ik zal hem straks, over 10 minuutjes in de OP mikken.

Best grappig trouwens, DX had dat varkentje (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138) voor 80 cent ofzo, toen Focalprice for 79, toen DX voor 77 cent, nu FP voor 73, toen 72 cent bij DX, nu 71 cent bij FP, en nu weer 70 cent bij DX
The Pig War wordt het op DX forums genoemd.
Straks krijg je ze nog gratis bij elke order
pi_66484889
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef Stinosss het volgende:
Naja, dan nog .
Ik ben nu net uit school, en het eerste wat ik doe is dan naar FOK! gaan natuurlijk

Moet jij niet werken trouwens? Je moet weer geld hebben om bij DX te kunnen kopen!
pi_66485020
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.232856

Ik zal hem straks, over 10 minuutjes in de OP mikken.

Best grappig trouwens, DX had dat varkentje (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138) voor 80 cent ofzo, toen Focalprice for 79, toen DX voor 77 cent, nu FP voor 73, toen 72 cent bij DX, nu 71 cent bij FP, en nu weer 70 cent bij DX
The Pig War wordt het op DX forums genoemd.
Straks krijg je ze nog gratis bij elke order
Haha ja, echter verkoopt DX ze per stuk voor dezelfde prijs, en zelfs met bulkrate in grote aantallen.
FP biedt maar één varkentje aan per account en daarna per stuk $0.91.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:25:26 #61
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66485024
Ik ben aan het werk . Fok staat alleen open .
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:29:58 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66485221
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Stinosss het volgende:
Btw, jullie hoeven rond deze tijd niet te werken of naar school ?
Tot hoe laat moe(s)t jij naar school dan? 5 uur 's avonds ofzo?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:36:28 #63
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66485476
Naja, ik maak regelmatig dagen van 8:30 tot 16:30.
pi_66485543
Is het nou ook al een slowchat? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66485628
Jezus, DX vraagt 33 dollar voor 50 lege DVD'tjes, iemand hier nog adresjes voor goedkope en lege dvd's?
pi_66485633
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Is het nou ook al een slowchat? .
Waarom niet?
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:40 schreef Wunny het volgende:
Jezus, DX vraagt 33 dollar voor 50 lege DVD'tjes, iemand hier nog adresjes voor goedkope en lege dvd's?
Bigdennis, Opus-supplies zijn toch wel de webwinkels waar ik altijd bestel, nooit ergens anders.
Betreft DVD's dus.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:41:13 #67
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66485653
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:40 schreef Wunny het volgende:
Jezus, DX vraagt 33 dollar voor 50 lege DVD'tjes, iemand hier nog adresjes voor goedkope en lege dvd's?
Er is meer dan alleen DX....
pi_66485691
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Er is meer dan alleen DX....
Dat weet ik ook wel
pi_66485714
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarom niet?
[..]

Bigdennis, Opus-supplies zijn toch wel de webwinkels waar ik altijd bestel, nooit ergens anders.
Ja, die heb ik ook al gevonden, maar die vragen gelijk 5.75 verzendkosten
pi_66485763
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook al gevonden, maar die vragen gelijk 5.75 verzendkosten
Of je nou 20 euro voor 50 dvd's betaalt of dat je ¤14,25 voor 50 DVD's betaalt en dan nog ¤5,75 verzendkosten maakt ook niet uit.

Zo'n spindel past nou eenmaal niet door je brievenbus.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:44:55 #71
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66485815
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook al gevonden, maar die vragen gelijk 5.75 verzendkosten
Gast
pi_66485929
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Gast
Ja, is toch 5,75 , inmiddels dit gevonden:

http://www.play.com/PC/PC(...)ry-Pack/Product.html

17 Euro, 100 stuks, gratis verzendkosten.
pi_66485998
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja, is toch 5,75 , inmiddels dit gevonden:

http://www.play.com/PC/PC(...)ry-Pack/Product.html

17 Euro, 100 stuks, gratis verzendkosten.
Gratis kosten?
pi_66486003
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook al gevonden, maar die vragen gelijk 5.75 verzendkosten
http://tweakers.net/pricewatch/cat/443?currFilters=eNplj00OwiAQhe8yJyi0tWa6d%2BchCLKYiG0DJrZpuHuHH43oisc37z0YhaLD3WOHoPrmBKPHBiEemQy%2FRMia0F%2BK6tSAcDfba3a32mbVlEjLrdZGdUZYHGlzVeuX9UNpileB0BTs9ezeZsZ9hWu3YOEXoy9kn8Z5GBWPdkJeJ8v0j0cOSe7iVAgpvxYk21K4FSD4wXAA%2FHtWbQ%3D%3D&orderField=prijs&orderSort=asc

Kzou er gewoon 100 bestellen als je zo toch van plan bent om te gebruiken... als je zo gierig bent voor de verzendkosten.
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja, is toch 5,75 , inmiddels dit gevonden:

http://www.play.com/PC/PC(...)ry-Pack/Product.html

17 Euro, 100 stuks, gratis verzendkosten.
Oh nice is wel erg cheap, bookmarked.
pi_66486295
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:49 schreef L0we het volgende:

[..]

Gratis kosten?
Wat "Gratis kosten?"
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:01:50 #76
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66486518
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Wunny het volgende:

[..]

Wat "Gratis kosten?"
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66486710
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja, is toch 5,75 , inmiddels dit gevonden:

http://www.play.com/PC/PC(...)ry-Pack/Product.html

17 Euro, 100 stuks, gratis verzendkosten.
Moet je alleen wel een Creditcard hebben.

En is de free delivery ook voor NL? Zie nergens staan dat het wereldwijde gratis verzending is.
pi_66486814
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Moet je alleen wel een Creditcard hebben.

En is de free delivery ook voor NL? Zie nergens staan dat het wereldwijde gratis verzending is.
quote:
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.
pi_66487854
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
sweetlady-o mogen we naaktfoto's van jou?
Sorry schat niet voor ons huwelijk.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:49:56 #80
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66488277
Ik zie een trouwerij in het vooruitzicht!

Wel ff delen met ons middels een zipje of rarretje he..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66489071
tvp
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:24:15 #82
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66489194
tvp.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66489622
Granaatappel, jammer genoeg was ik niet thuis toen het horloge aankwam, moet hem dus morgen even op gaan halen
pi_66489639
tvp
Geen referral hier.
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:46:05 #85
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66489923
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Wunny het volgende:

[..]

Wat "Gratis kosten?"
1. Gratis verzending
2. Geen verzendkosten

aka

Kost veel
Is duur

Niet: kost duur...
pi_66489983
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef Elias3 het volgende:
Granaatappel, jammer genoeg was ik niet thuis toen het horloge aankwam, moet hem dus morgen even op gaan halen
Ah mooi, ik laat even wat zien van mijn horloge:

Goed verpakt, 3x bubble wrap.


Schijnt mooi in het licht.


Best groot horloge, dat is tegenwoordig 'in', heb aan beide kanten 2 schakeltjes eruit moeten halen.


En nog een kort filmpje van mij: YouTube.
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:49:18 #87
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66490035
Hij's mooi
Maar te groot voor mij
pi_66491083
Mja ik vind sowieso die grote horloges oerlelijk, wou hem bijna bestellen totdat ik pics zag waar ie gedragen werd.
pi_66492895
maar weer even een tvp'tje.

btw: ik heb totaal geen last van lang lopende bestellingen, alles gaat nog vlotjes en na een dag of 2 wordt alles verstuurt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:17:37 #90
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66493351
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:05 schreef PedroN het volgende:
maar weer even een tvp'tje.

btw: ik heb totaal geen last van lang lopende bestellingen, alles gaat nog vlotjes en na een dag of 2 wordt alles verstuurt.
lucky you

ik zal niet vertellen over mijn geduld , want l e v e r t i j d is banned

hoeveel dagen doet een pakketje van FP er over?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66493474
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:17 schreef mcwops het volgende:

[..]

lucky you

ik zal niet vertellen over mijn geduld , want l e v e r t i j d is banned

hoeveel dagen doet een pakketje van FP er over?
Bij mij tot nu toe bij 3-4 orders zo:

Dag 1: Bestelling geplaatst.
Dag 2: Verzonden.
Dag 8-9-10: Ontvangen.
pi_66493504
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:47 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ah mooi, ik laat even wat zien van mijn horloge:

Goed verpakt, 3x bubble wrap.
[ link | afbeelding ]

Schijnt mooi in het licht.
[ link | afbeelding ]

Best groot horloge, dat is tegenwoordig 'in', heb aan beide kanten 2 schakeltjes eruit moeten halen.
[ link | afbeelding ]

En nog een kort filmpje van mij: YouTube.
Nice nice!
Hoelang geleden had je die bestelt?
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:25:42 #93
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66493706
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:20 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Bij mij tot nu toe bij 3-4 orders zo:

Dag 1: Bestelling geplaatst.
Dag 2: Verzonden.
Dag 8-9-10: Ontvangen.
You lucky bastard!
pi_66493774
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:47 schreef Granaatappel het volgende:

Ah mooi, ik laat even wat zien van mijn horloge:

Goed verpakt, 3x bubble wrap.
[ link | afbeelding ]

Schijnt mooi in het licht.
[ link | afbeelding ]

Best groot horloge, dat is tegenwoordig 'in', heb aan beide kanten 2 schakeltjes eruit moeten halen.
[ link | afbeelding ]

En nog een kort filmpje van mij: YouTube.
Maak me nog even extra boos ja
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:04:57 #95
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66495495
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:17 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik zal niet vertellen over mijn geduld , want l e v e r t i j d is banned

hoeveel dagen doet een pakketje van FP er over?
Hepar Tempus!

FP pakje is 19/2 verzonden, nog niet aangekomen (maar dat zou wel érg vlot zijn)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_66495510
Paar dagen geleden eindelijk het belangrijkste onderdeel van mijn laatste bestelling binnen gehad, de premium quality in-ear headphones. Het zijn dus echt rechtstreekse Bose In-Ear kopieën, écht alles is gekopieerd, het zit in een doosje van Bose, handleiding erbij, reclame voor andere Bose-artikelen, (kunst)leren bewaarmapje en zelfs een originele productregistratiekaart om naar Bose op te sturen (!!!) In de aanbieding op de site stond echter nergens Bose vermeld en waren alle Bose logo's weggefotoshopped. Maar het beste van alles is dat ze écht geweldig klinken! Echt heerlijk zuiver geluid en dat voor $ 8,50 ipv de originele ¤ 99,00, klinken veel beter dan de bekende wit-oranje DX-oordopjes. Het enige dat niet klopt is dat Chinezen blijkbaar links en recths met elkaar verwisselen, het oordopje waar "L" op staat moet in je rechteroor en die waar "R" op staat moet in je linkeroor (vond het al vreemd dat ze niet pasten )

Ik kan alleen die dingen nérgens meer op de site terugvinden. Het zou SKU18470 moeten zijn, maar als ik dat invoer zegt 'ie dat die site niet meer bestaat. Heb dus schijnbaar een van de laatste gehad Zonde, want zou ze echt aan iedereen aan kunnen raden.
Don't let my username fool you...
pi_66495661
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef Metalfreak het volgende:
Ik kan alleen die dingen nérgens meer op de site terugvinden. Het zou SKU18470 moeten zijn, maar als ik dat invoer zegt 'ie dat die site niet meer bestaat. Heb dus schijnbaar een van de laatste gehad Zonde, want zou ze echt aan iedereen aan kunnen raden.
Die moest verwijderd worden van Bose geloof ik, kan ook PayPal geweest zijn.
Die waren er namelijk niet zo blij mee.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:08:32 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66495710
Die is weggehaald ivm klacht van Bose.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:09:58 #99
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66495801
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Die is weggehaald ivm klacht van Bose.
hoe weet je dat zo zeker?
ik denk eerder dat er weer zo'n 'officiele' hongkongleverancier van DX failliet is gegaan
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66495919
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:11:55 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66495939
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66496128
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die moest verwijderd worden van Bose geloof ik, kan ook PayPal geweest zijn.
Die waren er namelijk niet zo blij mee.
Haha, als ik die verpakking zo zie, kan ik me daar goed iets bij voorstellen

Maar een paar dagen geleden heb ik ze in elk geval nog binnen gekregen En voor mij maakt het niet uit of er nu Bose of niks op staat, gaat me toch om de prijs/kwaliteit verhouding en die is zeer in orde!
Don't let my username fool you...
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:17:36 #103
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66496354
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
het ruikt naar flubber
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  FOK!fotograaf donderdag 26 februari 2009 @ 21:18:56 #104
145146 Andyy
pi_66496444
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
....
of je leest de topic(s) door.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:19:28 #105
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66496488
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
als het ff meezit, morgen of zaterdag de postbode opwachten
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66496578
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

....
of je leest de topic(s) door.
Komt hij weer
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_66496797
Voor wie nog naar de Bose op zoek is: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductID=6532
pi_66496826
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
Ik zou me zorgen maken. Als ik iets vanuit Amsterdam verstuur is het de volgende dag al aangekomen in Nederland.

woef
pi_66496915
Omfg gaan ze het alsnog over de levertijden hebben.
Is het zo fucking moeilijk te begrijp dan het gewoon een paar weken kan duren, hier klagen gaat er heus niet voor zorgen dat het sneller gaat.
Dus gewoon bek dicht anders gaan ze deze reeks gewoon sluiten...
  FOK!fotograaf donderdag 26 februari 2009 @ 21:33:03 #111
145146 Andyy
pi_66497228
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:20 schreef Saak het volgende:

[..]

Komt hij weer
ja, is tig keer gezegd dat het weken kan duren.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:35:59 #112
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66497361
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:39:42 #113
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66497547
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:33 schreef Andyy het volgende:

[..]

ja, is tig keer gezegd dat het weken kan duren.
Maar het is al verzonden! Betekent dat niet dat het ergens opgehouden word zoals bij de douane ofzo?
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_66497588
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef mstr het volgende:
Hij's mooi
Maar te groot voor mij
Dat zei mn vriendin ook altijd
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:41:09 #116
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66497614
site is weer traag (plaatjes dan)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66498835
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef mcwops het volgende:
site is weer traag (plaatjes dan)
hier niet,
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:10:08 #118
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66499072
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef Saak het volgende:

[..]

Maar het is al verzonden! Betekent dat niet dat het ergens opgehouden word zoals bij de douane ofzo?
Ja. En elke keer dat iemand klaagt over dat het lang duurt of vraag wanneer er iets binnen komt, komt er een maand verzend tijd bij jouw pakketje, en wordt de boete door de douane met 1000 euro verhoogd.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66499216
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:24 schreef brandbeer het volgende:
Voor wie nog naar de Bose op zoek is: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductID=6532
Lijkt me dat het niet echt is? Is het geluid een beetje te vergelijken?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_66499564
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Lijkt me dat het niet echt is? Is het geluid een beetje te vergelijken?
Zoals ik al zei een paar posts terug: ik vind ze echt heerlijk helder (Heineken ) klinken Echt veel beter dan die wit-oranje oordopjes die iedereen de hemel in prijst op DX. En nee, ze zijn niet echt, maar alles is gekopieerd Maar ik heb de originele nooit gehoord, maar het enorme prijsverschil kan m.i. nooit gerechtvaardigd worden. $ 8,31 is nu niet echt een bedrag waar ik moeilijk over zou doen en het gewoon te proberen
Don't let my username fool you...
pi_66499620
Weet iemand of je bij DX of FP ook iPod dock adapters kunt krijgen (dat stukje plastic dat ervoor zorgt dat je ipod in het dockingstation past dus) ? Ik heb al gezocht, maar kom niks tegen. Vind het een beetje belachelijk om 9 euro te betalen voor een stuk plasstic bij Apple zelf.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2009 22:20:24 ]
pi_66500065
Dit is ook wel leuk trouwens

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20223

Bluh, geen goede website voor mij..
pi_66500958
mijn pakketje heeft 16 februari HK verlaten, hoe moest je hem ook alweer in nederland tracken ?
flubberbal had het een keer uitgelegd ongeveer 5 reeksen terug, weet iemand het nog ?
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:42:02 #124
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66501010
Bellen naat TNT. Succes.
Doorverbinden met pakketservice. nummer 4 dacht ik...

[ Bericht 55% gewijzigd door Stinosss op 26-02-2009 23:32:14 ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:03:44 #125
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66502249
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:42 schreef Stinosss het volgende:
Bellen naat TNT. Succes.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66502584
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
Nee.

Over dat horloge: Bandje is prut, is bij mij aan twee kanten losgeschoten door de pin die hem aan de kast verbindt.
Geen referral hier.
pi_66502649
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Over dat horloge: Bandje is prut, is bij mij aan twee kanten losgeschoten door de pin die hem aan de kast verbindt.
Doe je toch wat mis, draag hem nu toch een goede 6-7 maanden, haast elke dag, en ik heb dat nog nooit gehad?
pi_66503945
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Doe je toch wat mis, draag hem nu toch een goede 6-7 maanden, haast elke dag, en ik heb dat nog nooit gehad?
Ik denk dat het kwam doordat er nogal veel spanning op kwam te staan. Ik had er 3 schakels uit gehaald, misschien eentje teveel.

Het horloge opzich werkt echter uitstekend, heb sinds hij kapot is gegaan alleen de "kast" in mijn binnenzak zitten, en die loopt prima op tijd.
Geen referral hier.
pi_66504157
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik denk dat het kwam doordat er nogal veel spanning op kwam te staan. Ik had er 3 schakels uit gehaald, misschien eentje teveel.

Het horloge opzich werkt echter uitstekend, heb sinds hij kapot is gegaan alleen de "kast" in mijn binnenzak zitten, en die loopt prima op tijd.
laat je op de markt er toch een nieuw bandje aanzetten, 10 euro ben je klaar
pi_66505138
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

laat je op de markt er toch een nieuw bandje aanzetten, 10 euro ben je klaar
Ik heb een prima ander horloge .

Fossil .
Geen referral hier.
pi_66508843
Het kan ook te maken hebben hoe je die pinnetjes er weer in doet ofzo. Las ik ergens op hun forum. Maar een horloge moet niet zo strak zitten dat die een afdruk achterlaat. Mja. Anders gewoon terugsturen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:25:22 #132
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66511529
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef raaavi het volgende:

[..]

Nice nice!
Hoelang geleden had je die bestelt?
Order geplaatst: 3 februari
Order verzonden via HKP: 19 februari
Order ontvangen in Nederland: 26 februari

___
Heb net sku.14234 binnen gekregen, de 0.5mW Red Laser Pen 2xAAA.
Het ding was niet zwart, maar grijs, grijs is ook wel chique.

[ Bericht 7% gewijzigd door Granaatappel op 27-02-2009 11:29:43 ]
pi_66513052
Ook maar een iPod dock besteld. Nu moet ik echt gaan stoppen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:43:23 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66513706
2 dagen geleden al mailtje gehad van FP met mn tracking nummer, alleen hij werkt (nog steeds) niet?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:46:03 #135
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66513806
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef mstr het volgende:
2 dagen geleden al mailtje gehad van FP met mn tracking nummer, alleen hij werkt (nog steeds) niet?
Duurt altijd even voordat HKP de tracking nummers update op hun website.
Je hebt er sowieso weinig aan, omdat je alleen kunt zien wanneer:
1. Het poststuk 'processing for shipment' is.
2. Het poststuk 'shipped' is.

Verder kun je niets tracken.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:49:01 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66513913
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Duurt altijd even voordat HKP de tracking nummers update op hun website.
Je hebt er sowieso weinig aan, omdat je alleen kunt zien wanneer:
1. Het poststuk 'processing for shipment' is.
2. Het poststuk 'shipped' is.

Verder kun je niets tracken.
Dat weet ik, maar toch ben ik daar altijd wel benieuwd na
pi_66514628
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:19 schreef raaavi het volgende:
Het kan ook te maken hebben hoe je die pinnetjes er weer in doet ofzo. Las ik ergens op hun forum. Maar een horloge moet niet zo strak zitten dat die een afdruk achterlaat. Mja. Anders gewoon terugsturen
Ik heb 10 dollar store credit gekregen toen.
Geen referral hier.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 12:29:58 #138
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66515310
Godverdomme
Sta ik onder de douche, staat pakketdienst voor de deur.
Dus ik snel deronderuit, kan ie mn pakketje niet vinden
pi_66516650
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NextTVH het volgende:
Net binnen

Pakje 1:
USB Powered High Speed Vacuum

Is dat stofzuigertje wat?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:10:42 #141
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66516675
Het levende bewijs dat DX 24/7 verzendt:
13:01 Order Shipped - XXXXXXXX
M'n zippo met benodigde accessoires (flint & wick set). Ik ben zeer tevreden over DX, het gaat steeds sneller!
pi_66516740
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:09 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Is dat stofzuigertje wat?
Ja ik gebruik hem voor mijn toetsenbord
pi_66516922
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Ja ik gebruik hem voor mijn toetsenbord
Al geprobeerd?

Zo ja; hoe bevalt het? Werkt het goed?
pi_66517162
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Al geprobeerd?

Zo ja; hoe bevalt het? Werkt het goed?
Ja heb hem net geprobeerd.
Ik gebruik hem op mijn laptop en de kabel is percies goed om bij mijn toetsenbord te komen

voor de rest de zuigkracht is goed en als je op een knop drukt zuigt hij nog meer

Er zit ook een lampje op dat je alles goed ziet

En de kwaliteit is ook goed voelt goed aan niet zo goedkoop als sommige andere spullen
Ik vind het een fijn ding
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:18:18 #145
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66519113
Ah, HKP is bijgewerkt

The item (RA919087198HK) was posted on 27-Feb-2009 and is being processed for delivery to the addressee.

pi_66520007
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:
http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=6532

Edit: Brandbeer was me voor


thanks!!!


direct besteld!


jammer dat ik niet zoveel geld heb, anders had ik er meerdere besteld...
pi_66520953
Net weer een bestelling van DX en FP binnen.

DX = 16 dagen totaal, na 13 dagen verzonden, dus 3 dagen onderweg
FP = 7 dagen totaal, na 1 dag verzonden, dus 6 dagen onderweg

Van bestellen tot hier in de bus.

[ Bericht 18% gewijzigd door henkjan90 op 27-02-2009 15:11:21 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:09:14 #148
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66521318
CSE is toch nog steeds niet echt up 2 speed.. 2 dagen geleden een ticket beantwoord, komt niet echt een reaktie meer op..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66522344
Net mijn sony ericsson adaptertje en 3 setjes ipod oortjes binnen. ATM test ik een setje samen met de adapter via mn telefoon. Het geluid is eigenlijk best goed, in het begint kraakte het wat, maar na 5 minuutjes niet meer (kan ook aan mij liggen, kraakte namelijk niet echt storend, ook heel zacht).
Ipod oortjes kwamen zonder doosjes aan helaas, maar kan ze nog steeds wel verkopen voor 5 a 7,50 p.s.
pi_66523386
quote:
Dear Julian,

Recently your PayPal account balance has fallen below zero. To ensure uninterrupted access to your PayPal account, please bring your balance to zero or a positive amount. To add funds to your account:

- Log in to your PayPal account
.- Click "Restore Your Balance"
.- Follow the instructions to transfer funds to your PayPal account.

If your account shows that you owe money because of an open complaint, you can visit the Resolution Center to resolve the issue as soon as possible.
Dat is alles dus als je te lang doet over terugbetalen
pi_66523560
Als je heel lang wacht - zoals ik eensch heb gedaan - gebeurt er het volgende:

DealExtreme ervaringentopic #36: Het jaar van de os!
pi_66523630
iPod touch 2g hoesje binnen, echt super hoesje, past er mooi in, goede bescherming.
Geen referral hier.
pi_66523656
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef henkjan90 het volgende:
Als je heel lang wacht - zoals ik eensch heb gedaan - gebeurt er het volgende:

DealExtreme ervaringentopic #36: Het jaar van de os!
Oke, ik heb geen zin in gezeik met incassbureau's hoor

Maar er zijn nu twee weken verstreken, dus ik heb nog alle tijd. Vandaag maar ff die balance restoren

[ Bericht 0% gewijzigd door julian6 op 27-02-2009 16:12:55 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:04:00 #154
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66523850
Rood staan op je bankrekening en PayPal
Moet er niet aan denken
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66523967
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef Dionysiou het volgende:
Rood staan op je bankrekening en PayPal
Moet er niet aan denken
Ik ook niet.

Niemand zegt dat dat het geval is he!?
pi_66524195
Hij is binnen!!!

Het meest onzinnige, maar geweldige cadeau ooit!
Hij is nog erger dan ik had gedacht....


pi_66524868
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef Werewolf het volgende:
Hij is binnen!!!

Het meest onzinnige, maar geweldige cadeau ooit!
Hij is nog erger dan ik had gedacht....


Wat een tof ding

Doet ie het alleen als je er iets in doet? Want op DealExtreme staat ''Sound Activated''?
pi_66526869
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat een tof ding

Doet ie het alleen als je er iets in doet? Want op DealExtreme staat ''Sound Activated''?
Alleen bij hele harde geluiden....
Als ik er vlak naast in mijn handen klap doet het het ook.
Maar met de pen erin of eruit halen doet het beter....
pi_66527100
Mijn FP bestelling is al verzonden, ben benieuwd wanneer ik die binnen heb. gaat iig sneller dan DX!
pi_66527167
Wat een achresieve TT
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_66527191
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef THEFXR het volgende:
Mijn FP bestelling is al verzonden, ben benieuwd wanneer ik die binnen heb. gaat iig sneller dan DX!
Bij mij niet altijd, ik had afgelopen maandag 5 verschillende items op DX gekocht, in 1 order, dat is woensdag verzonden, en ook maandag op FP wat, en dat was één ding, en dat is vandaag pas verzonden
pi_66527201
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef mvc het volgende:
Wat een achresieve TT
WAT voor titel?
pi_66527296
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

WAT voor titel?
Dyslexie, wacht maar af .
Geen referral hier.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:32:19 #164
97745 Thorical
finding a way
pi_66527550
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Dyslexie, wacht maar af .
En ook de spellingscontrole vergeten?
pi_66528235
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bij mij niet altijd, ik had afgelopen maandag 5 verschillende items op DX gekocht, in 1 order, dat is woensdag verzonden, en ook maandag op FP wat, en dat was één ding, en dat is vandaag pas verzonden
Het stond op DX voor dezelfde prijs, ik dacht probeer het eens, als DX weer op schema ligt, bestel ik gewoon daar weer.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:55:02 #166
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66528276
Vandaag 2 pakketjes verzonden
pi_66528444
Iemand wil 'iPhone oordopjes' van me kopen. Weet iemand welke dit precies zijn?

Er zit een Voice-Recorder aan volgens mij.. weet iemand een DX link van goeie kwaliteit?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:12:50 #168
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66528895
Ik heb vandaag de bestelde Police 6V Waterproof Xenon Flashlight (5 x D-Cell) binnen gekregen (Klik)

Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, heb geen 5 D-batterijen
En hij is ook niet voor mijzelf
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:14:11 #169
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66528934
HEheh net laserpennetje binnengekregen van FP
Geweldig de kat wordt he-le-maal gek
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66528949
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef julian6 het volgende:
Iemand wil 'iPhone oordopjes' van me kopen. Weet iemand welke dit precies zijn?

Er zit een Voice-Recorder aan volgens mij.. weet iemand een DX link van goeie kwaliteit?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
pi_66529016
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef mstr het volgende:
Ik heb vandaag de bestelde Police 6V Waterproof Xenon Flashlight (5 x D-Cell) binnen gekregen (Klik)

Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, heb geen 5 D-batterijen
En hij is ook niet voor mijzelf
Het ziet er uit als een fake-Maglight, maar is het dat ook?
Is hij dus verzwaard enzo, dus in feite knuppel + zaklamp in 1?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:17:30 #172
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66529045
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het ziet er uit als een fake-Maglight, maar is het dat ook?
Is hij dus verzwaard enzo, dus in feite knuppel + zaklamp in 1?
Zal wel even paar foto'tjes schieten
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:30:18 #174
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66529395
Hij weegt ergens in de 400 gram, zonder batterijen natuurlijk

Een batterij, even snel opgezocht, weegt 0,14 kg, dus er komt 0,7 kg bij voor die 5 D-cels.
Dus hij weegt in totaal rond de 1,1-1,2 kg.

En er zit een extra lampje bij

Let even op de lengte bij de 2e foto!

De foto's:




pi_66529459
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef mstr het volgende:
Hij weegt ergens in de 400 gram, zonder batterijen natuurlijk

Een batterij, even snel opgezocht, weegt 0,14 kg, dus er komt 0,7 kg bij voor die 5 D-cels.
Dus hij weegt in totaal rond de 1,1-1,2 kg.

En er zit een extra lampje bij

Let even op de lengte bij de 2e foto!

De foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pleuris, da's groot!

Denk dat ik hem bestel, heb het alleen niet zo op die D-cel batterijen.

Nou hebben ze wel AA naar D batterij-convertors, maar dan betaal je weer 6 euro extra ofzo
Deze dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3228
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:33:05 #176
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66529484
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Pleuris, da's groot!

Denk dat ik hem bestel, heb het alleen niet zo op die D-cel batterijen.

Nou hebben ze wel AA naar D batterij-convertors, maar dan betaal je weer 6 euro extra ofzo
Deze dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3228
Hij's 42 cm geloof ik

En ik denk dat ie die best snel leeg slurpt met die converter

Lampje is 4,8V - 0,75A

[ Bericht 5% gewijzigd door mstr op 27-02-2009 18:38:23 ]
pi_66529614
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:33 schreef mstr het volgende:

[..]

En ik denk dat ie die best snel leeg slurpt met die converter
Denk het ook wel
D batterij is iets van 12 Ah geloof ik, AA 2Ah meestal? Doe je er 6 keer zo kort mee.

Maar die D batterijen zijn zo duur
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:40:20 #178
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66529675
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Denk het ook wel
D batterij is iets van 12 Ah geloof ik, AA 2Ah meestal? Doe je er 6 keer zo kort mee.

Maar die D batterijen zijn zo duur
Klopt
Ach, je kan het altijd proberen met die converters
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:39:37 #179
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66531424
Lasertje van FP net voor ¤10 verkocht
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:47:25 #180
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66531656
Afzetter
pi_66531840
Charity runners .
Geen referral hier.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:17:52 #182
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66532509
Iemand ervaring met die 'True xxmW Green Laser' pennen van DX? Ik zat meer te denken aan zo'n flashlight-style laser, ziet er toch iets beter uit. Doen die laserpennen het een beetje goed? Was van plan om een 5mW te kopen.
Keuze zou dan zijn tussen: sku.91 & sku.10093.
pi_66532762
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Granaatappel het volgende:
Iemand ervaring met die 'True xxmW Green Laser' pennen van DX? Ik zat meer te denken aan zo'n flashlight-style laser, ziet er toch iets beter uit. Doen die laserpennen het een beetje goed? Was van plan om een 5mW te kopen.
Keuze zou dan zijn tussen: sku.91 & sku.10093.
ik zou dan zeker die eerste nemen, die werkt op aaa batterijen, hij is goedkoper en even sterk als de tweede (waarschijnlijk)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:18:34 #184
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66534878
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Hepar Tempus!

FP pakje is 19/2 verzonden, nog niet aangekomen (maar dat zou wel érg vlot zijn)
Vandaag aangekomen, 8 dagen dus. Netjes wel.

Het ging om een 220V LED lamp, die zó verblindend wit is dat het ding onbruikbaar is voor binnen. Zal hem wel in een buitenlamp zetten, er komt nog behoorlijk wat licht af!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:25:29 #185
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66535228
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Vandaag aangekomen, 8 dagen dus. Netjes wel.

Het ging om een 220V LED lamp, die zó verblindend wit is dat het ding onbruikbaar is voor binnen. Zal hem wel in een buitenlamp zetten, er komt nog behoorlijk wat licht af!
Welke precies?
pi_66537259
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef drummerdude het volgende:
Lasertje van FP net voor ¤10 verkocht
Nice
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:42:39 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66538467
Hoe gaat het met je seamonkeys Wunny
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66542030
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef mstr het volgende:

[..]

Hij's 42 cm geloof ik

En ik denk dat ie die best snel leeg slurpt met die converter

Lampje is 4,8V - 0,75A
Dat lampje is dus zo aan gort, 5x D-cell is 5x1,5 = 7,5 volt....
En ook met oplaadbare batterijen (die maar 1.2V zijn) zit je eroverheen, nog altijd 6V...

Dan kun je dus beter of een zwaarder lampje erin zetten, of 4x oplaadbaar + 1 dummy.

Hoe is de verdere bouwkwaliteit van dat ding? Is de behuizing degelijk, en belangrijker, is de lens/reflector verstelbaar en van welk materiaal?

Lijkt me namelijk ideaal om daarin een P7 te bouwen, en een paar lion cellen, superhandig voor in de auto!

edit: zie ook dat ze andere maten hebben, 3D, 4D en 6D...

[ Bericht 3% gewijzigd door DJSmiley op 28-02-2009 00:40:34 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 01:41:19 #189
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66543233
Die henrycss vind ik echt zo'n gladjakker, de kontenlikker van DX Forums
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66543852
Haha deze komt me bekend voor
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:21:11 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66545954
Hehe nog 2 van die pennen van FP besteld, geweldig ding
Ook nog een armband voor de Ipod nano 3rd gen, voor bij het hardlopen/wielrennen.
En een 2-pack USB rechargeable AA batteries.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66546559
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

WAT voor titel?
ik bedoelde natuurlijk Agressieve TT
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_66546567
Ik heb ook zo'n laserpen besteld bij FP. Kwam netjes snel binnen, batterijtjes erin gedaan, dicht draaien... oops, zodra ik hem dichtdraai schiet de laser er aan de andere kant uit, beetje jammer dat er alleen schroefdraad zit aan de kant van de batterijen. Oftewel, hij is gewoon te klein van binnen!

Iets anders; wanneer moet je btw/invoerrechten gaan betalen? Is dat via EMS express of was dat iets anders?
pi_66546746
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef henkjan90 het volgende:
Ik heb ook zo'n laserpen besteld bij FP. Kwam netjes snel binnen, batterijtjes erin gedaan, dicht draaien... oops, zodra ik hem dichtdraai schiet de laser er aan de andere kant uit, beetje jammer dat er alleen schroefdraad zit aan de kant van de batterijen. Oftewel, hij is gewoon te klein van binnen!

Iets anders; wanneer moet je btw/invoerrechten gaan betalen? Is dat via EMS express of was dat iets anders?
EMS Express = DHL voor ons Nederlanders.
pi_66546886
Er zijn toch gewoon twee mogelijkheden?

Air Mail

EMS Express (DHL)

Hoe groot is de kans dat je moet betalen bij DHL of is dat eigenlijk altijd zo en dus niet handig?
pi_66546900
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:42 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe gaat het met je seamonkeys Wunny
Nooit uitgekomen bij jou?
  FOK!fotograaf zaterdag 28 februari 2009 @ 11:47:31 #197
145146 Andyy
pi_66547845
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:43 schreef henkjan90 het volgende:
Er zijn toch gewoon twee mogelijkheden?

Air Mail

EMS Express (DHL)

Hoe groot is de kans dat je moet betalen bij DHL of is dat eigenlijk altijd zo en dus niet handig?
als de waarde over 22 euro is, 100 %.
gaat automatisch namelijk
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:49:47 #198
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66547891
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:44 schreef Wunny het volgende:

[..]

Nooit uitgekomen bij jou?
Heb ze niet, maar als ik dat zo hoor hoef ik ze ook niet
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66547923
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 02:20 schreef NextTVH het volgende:
Haha deze komt me bekend voor
Belachelijk die winstmarge .
pi_66547968
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:47 schreef Andyy het volgende:

[..]

als de waarde over 22 euro is, 100 %.
gaat automatisch namelijk
Dus gewoon nooit via EMS bestellen... ik neem aan dat er hier dus niemand is die dat gedaan heeft?

Gewoon altijd airmail regelen dus.
pi_66548313
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heb ze niet, maar als ik dat zo hoor hoef ik ze ook niet
Ik dacht dat je ze had besteld samen met nog zo'n andere kit
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:12:41 #202
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66548353
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:10 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ze had besteld samen met nog zo'n andere kit
Yep met die Crystal Growing Kit..
Maar had ze toch maar gecancelt.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66548620
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef mstr het volgende:
Ik heb vandaag de bestelde Police 6V Waterproof Xenon Flashlight (5 x D-Cell) binnen gekregen (Klik)

Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, heb geen 5 D-batterijen
En hij is ook niet voor mijzelf
Heeft DX ook die D batterijen?
Dat ding ziet er namelijk tof uit
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:27:21 #204
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66548675
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:24 schreef Wunny het volgende:

[..]

Heeft DX ook die D batterijen?
Dat ding ziet er namelijk tof uit
Ze hebben hem ook in 6x D, alleen die kwaliteit was minder volgens de reviews
Nee, die heeft DX niet, alleen verloop van AA naar D.
FP heeft ze ook niet zo snel ik even kijk.
pi_66548723
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:27 schreef mstr het volgende:

[..]

Ze hebben hem ook in 6x D, alleen die kwaliteit was minder volgens de reviews
Nee, die heeft DX niet, alleen verloop van AA naar D.
FP heeft ze ook niet zo snel ik even kijk.
Mmh oke, en wat kosten die D batterijen dan?
pi_66548731
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Yep met die Crystal Growing Kit..
Maar had ze toch maar gecancelt.
Hahaha, waarom?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:31:09 #207
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66548750
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Dat lampje is dus zo aan gort, 5x D-cell is 5x1,5 = 7,5 volt....
En ook met oplaadbare batterijen (die maar 1.2V zijn) zit je eroverheen, nog altijd 6V...

Dan kun je dus beter of een zwaarder lampje erin zetten, of 4x oplaadbaar + 1 dummy.

Hoe is de verdere bouwkwaliteit van dat ding? Is de behuizing degelijk, en belangrijker, is de lens/reflector verstelbaar en van welk materiaal?

Lijkt me namelijk ideaal om daarin een P7 te bouwen, en een paar lion cellen, superhandig voor in de auto!

edit: zie ook dat ze andere maten hebben, 3D, 4D en 6D...
Fout gezien, er zit een lampje van 6V in, dus dan houdt ie het wel lang uit
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:33:21 #208
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66548796
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef Wunny het volgende:

[..]

Mmh oke, en wat kosten die D batterijen dan?
4,09 per 2 stuks van Varta. (www.conrad.nl)
pi_66548830
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Dat lampje is dus zo aan gort, 5x D-cell is 5x1,5 = 7,5 volt....
En ook met oplaadbare batterijen (die maar 1.2V zijn) zit je eroverheen, nog altijd 6V...

Dan kun je dus beter of een zwaarder lampje erin zetten, of 4x oplaadbaar + 1 dummy.

Hoe is de verdere bouwkwaliteit van dat ding? Is de behuizing degelijk, en belangrijker, is de lens/reflector verstelbaar en van welk materiaal?

Lijkt me namelijk ideaal om daarin een P7 te bouwen, en een paar lion cellen, superhandig voor in de auto!

edit: zie ook dat ze andere maten hebben, 3D, 4D en 6D...
Als ik P7 zoek op Google, komt er een pistool uit dat bedoel je toch niet?
pi_66548960
Godverdegodver, nog steeds waiting for supplier bij mijn order. Terwijl beide artikelen op voorraad zijn.

Duurt het bij jullie ook zo lang?
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:44:12 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66549030
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:40 schreef sander-3 het volgende:
Godverdegodver, nog steeds waiting for supplier bij mijn order. Terwijl beide artikelen op voorraad zijn.

Duurt het bij jullie ook zo lang?
Ja.. voor 2 orders met beide 1 product
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66549272
ik kom er niet helemaal uit, kan iemand me ff helpen?
ik heb een micro sdhc kaartje, maar alleen adapters voor micro sd kaartjes, geen hc, waardoor ik die micro sdhc niet kan uitlezen
ik wil dus graag een adapter voor een microsdhc kaartje, maar weet niet helemaal welke ik nu moet hebben, wil iemand ff met me meekijken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:58:04 #213
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66549359
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:53 schreef Mirjam het volgende:
ik kom er niet helemaal uit, kan iemand me ff helpen?
ik heb een micro sdhc kaartje, maar alleen adapters voor micro sd kaartjes, geen hc, waardoor ik die micro sdhc niet kan uitlezen
ik wil dus graag een adapter voor een microsdhc kaartje, maar weet niet helemaal welke ik nu moet hebben, wil iemand ff met me meekijken?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18734

Kusje Mstr
pi_66549428
quote:
ok, toch
ik zat te twijfelen

tx
*bestellen gaat*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 28 februari 2009 @ 13:02:56 #215
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66549473
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, toch
ik zat te twijfelen

tx
*bestellen gaat*
Succes!

Maar is het niet handiger om een USB-reader te nemen die ook MicroSDHC pakt?
Kan je alle kaartjes erin doen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 13:08:14 #216
98259 mstr
Een jonge God!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:03:27 #217
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66551046
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Succes!

Maar is het niet handiger om een USB-reader te nemen die ook MicroSDHC pakt?
Kan je alle kaartjes erin doen
Misschien heeft Mirjam de lezer niet nodig voor de PC maar bijvoorbeeld een adapter voor een camera etc. ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Granaatappel op 28-02-2009 14:30:40 ]
pi_66551478
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:03 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Misschien heeft Mirjam de lezer niet nodig voor de PC maar bijvoorbeeld een camera etc. ?
Naar mijn weten doet een MicroSDHC kaartje het ook in een SD-adapter, er zit namelijk geen verschil tussen, toch?

Ik denk dat Mirjam haar probleem is dat de kaartlezer het MicroSDHC kaartje niet herkent, omdat het dus HC is, en dan zou ze inderdaad beter 10767 kunnen nemen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:30:07 #219
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66551825
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Naar mijn weten doet een MicroSDHC kaartje het ook in een SD-adapter, er zit namelijk geen verschil tussen, toch?

Ik denk dat Mirjam haar probleem is dat de kaartlezer het MicroSDHC kaartje niet herkent, omdat het dus HC is, en dan zou ze inderdaad beter 10767 kunnen nemen
Inderdaad, lijkt mij ook. Een SD-adapter kan gewoon HC lezen, geen problemen mee.
pi_66554006
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Naar mijn weten doet een MicroSDHC kaartje het ook in een SD-adapter, er zit namelijk geen verschil tussen, toch?

Ik denk dat Mirjam haar probleem is dat de kaartlezer het MicroSDHC kaartje niet herkent, omdat het dus HC is, en dan zou ze inderdaad beter 10767 kunnen nemen
mijn laptop zelf herkent m ook niet, en die heeft zo'n sleuf waar je die kaartjes in kunt stoppen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:40:19 #221
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66555804
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mijn laptop zelf herkent m ook niet, en die heeft zo'n sleuf waar je die kaartjes in kunt stoppen
Had mijn mams ook met SD kaartjes nadat ik Vista eraf gooide en XP erop had geinstaleerd deed ie 't weer
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:10:46 #222
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_66556723
de standaard microSD naar SD adapters werken ook voor microSDHC kaartjes bij mij! Denk idd dat het aan de computer/ kaartlezer ligt! Ik moest mijn laptop ook updaten om ervoor te zorgen dan het SD slot de SDHC kaartjes pakte. Een andere adapter gaat dat probleem dus idd niet oplossen. Maar een andere kaartlezer wellicht wel!
Ja. Dus..
pi_66558010
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mijn laptop zelf herkent m ook niet, en die heeft zo'n sleuf waar je die kaartjes in kunt stoppen
Die ''sleuf'' is gewoon een kaartlezer, en daar ligt het dus aan.

Je kan proberen met adaptertjes zo lang je wilt, maar die kaartlezer zal simpelweg niet HC kunnen lezen.

Je oplossing is dus om die witte cardreader, sku.10767, te kopen, en die te gebruiken in een USB-poort
pi_66558397
HC staat voor High Capacity, wat je ook kan verstaan onder SD 2.0 (wat nogal verwarrend is, en het daarom SDHC heet)

En niet alle kaartlezers kunnen SDHC lezen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:17:38 #225
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66558549
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:11 schreef raaavi het volgende:
HC staat voor High Capacity, wat je ook kan verstaan onder SD 2.0 (wat nogal verwarrend is, en het daarom SDHC heet)

En niet alle kaartlezers kunnen SDHC lezen.
Ook goedemorgen met je spuit 2398
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:52:39 #226
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66559481
Even DP aan het doorkijken, maar veel artikelen zijn toch een stuk duurder dan op DX.
Paar voorbeelden:

Wii Wheel
DX: $5.64
DP: $7.06

FiiO E5
DX: $18.72
DP: $21.03

Diverse LED T-Shirts
DX: $11.90 - $12.50
DP: $13.84
pi_66559990
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:40 schreef sander-3 het volgende:
Godverdegodver, nog steeds waiting for supplier bij mijn order. Terwijl beide artikelen op voorraad zijn.

Duurt het bij jullie ook zo lang?
daar gingen we het toch niet meer over hebben??
pi_66560040
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 15:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mijn laptop zelf herkent m ook niet, en die heeft zo'n sleuf gleufwaar je die kaartjes in kunt stoppen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:15:03 #229
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66560088
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:52 schreef Granaatappel het volgende:
Even DP aan het doorkijken, maar veel artikelen zijn toch een stuk duurder dan op DX.
Paar voorbeelden:

-knip-

Zal het ff aan Jack zeggen, als het kan qua supplier, gaan de prijzen omlaag .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66560113
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daar gingen we het toch niet meer over hebben??
Want?
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:19:28 #231
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66560229
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Want?
Want dat is fucking irritant.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:21:39 #232
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66560292
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zal het ff aan Jack zeggen, als het kan qua supplier, gaan de prijzen omlaag .
Nee idd, want dat weet hij zelf niet gast
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:24:28 #233
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66560372
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:21 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nee idd, want dat weet hij zelf niet gast
Jij bent echt een triest ventje he .
Doe je hier in de DX-reeks ook nog wat anders dan bashen op andere mensen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:31:06 #234
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66560619
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:24 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jij bent echt een triest ventje he .
Doe je hier in de DX-reeks ook nog wat anders dan bashen op andere mensen?
Triest? Wie zat hier ook alweer reviews te copy/pasten ? Jij durft .
Maar je bent wel hip met je Jack heur . Kansloos.

Iemand hier ervaring met Alibaba?
pi_66560691
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:19 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Want dat is fucking irritant.
Mag je mij is uitleggen wat er fucking irritant is als ik vraag of dat die "waiting for supplier" status bij jullie ook zo lang duurt terwijl alles op voorraad is. En heel de god gloeiende tijd het over van die stomme lampjes hebben is niet fucking irritant natuurlijk.
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:34:20 #236
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66560748
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Mag je mij is uitleggen wat er fucking irritant is als ik vraag of dat die "waiting for supplier" status bij jullie ook zo lang duurt terwijl alles op voorraad is. En heel de god gloeiende tijd het over van die stomme lampjes hebben is niet fucking irritant natuurlijk.
ik heb 3 orders waarvan de meeste producten op ready staan maar niet geshipped worden.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_66560800
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:34 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik heb 3 orders waarvan de meeste producten op ready staan maar niet geshipped worden.
Kijk, tenminste die normaal kan antwoorden Nouja, dan zal het wel druk zijn ofzo.. Ik wacht wel gewoon effe..
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:36:27 #238
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66560814
Orders die na de 18e zijn geplaatst zit ook hier nog geen vooruitgang in. Helaas.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:39:03 #239
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66560902
DealExtreme is langzaam, zo simpel is het. Vooral de laatste tijd is DealExtreme heel langzaam. Ze verzenden wel 24 uur per dag, maar het packagen en in-stock krijgen duurt erg lang. Daar staat tegenover dat alles heel goedkoop is, en voor wat voor bedrag dan ook, je nooit verzendkosten voor Airmail hoeft te betalen. Zo simpel is DealExtreme.
Als mensen over dit simpele principe de hele tijd gaan zeuren, is het fucking irritant.

Mocht iemand bijvoorbeeld een zaklamp willen kopen, en er zijn hier mensen die ook een zaklamp bij DX hebben gekocht en ervaring ermee hebben, dan is het fijn als die hier wat suggesties kunnen geven voor goede aankopen, of bijvoorbeeld dat dat ene type rare batterijen nodig heeft, en dat je dus beter een andere kan kopen. Dat is handig, omdat iedereen elkaar zo kan helpen.
Elkaar helpen een goede aankoop te doen, of leuke dingen aan elkaar te laten zien die bij DX te koop zijn, is niet fucking irritant.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:40:20 #240
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66560940
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:39 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme is langzaam, zo simpel is het. Vooral de laatste tijd is DealExtreme heel langzaam. Ze verzenden wel 24 uur per dag, maar het packagen en in-stock krijgen duurt erg lang. Daar staat tegenover dat alles goedkoop is, en voor wat voor bedrag dan je ook, je nooit verzendkosten voor Airmail hoeft te betalen. Zo simpel is DealExtreme.
Als mensen over dit simpele principe de hele tijd gaan zeuren, is het fucking irritant.

Mocht iemand bijvoorbeeld een zaklamp willen kopen, en er zijn hier mensen die ook een zaklamp bij DX hebben gekocht en ervaring ermee hebben, dan is het fijn als die hier wat suggesties kunnen geven voor goede aankopen, of bijvoorbeeld dat dat ene type rare batterijen nodig heeft, en dat je dus beter een andere kan kopen. Dat is handig, omdat iedereen elkaar zo kan helpen.
Elkaar helpen een goede aankoop te doen, of leuke dingen aan elkaar te laten zien die bij DX te koop zijn, is niet fucking irritant.
Uhm....juist
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:49:09 #241
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66561235
Lees de eerste 20 topic eens, voor de nieuweren. Ik weet niet waar het is geëscaleerd, maar daar was het in ieder geval nog goed. Daar hielp iedereen elkaar, gaf elkaar tips voor leuke spullen, reviews, -posts, vragen en GOEDE antwoorden. Nu zijn we afgedwaald met een gedeelte van de mensen die er toen was, en een paar nieuwen naar een groep die elkaar afkraakt, af en toe helpt, en vooral op elkaar zijkt. Lees eens een paar bladzijden. Kom je dan terug, met het gedrag enz. dat daar ook was, dan ben je wat mij betreft meer als welkom. Kun je je niet aanpassen, en blijf je als een puber iedereen af te kraken, en rare dingen te posten, dan mag je wat mij betreft wegblijven.

(Dit bericht is geschreven in het algemeen, als je je aangesproken voelt, kijk dan even, zo niet, lees er dan maar overheen )
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:04:18 #242
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66561766
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zal het ff aan Jack zeggen, als het kan qua supplier, gaan de prijzen omlaag .
Jack probeert te naaien.
Bij mij ook ik vroeg of hij aan deze laser kon komen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997

Hij ging even in de DX database kijken (niet up-to-date) hij zegt: Well, i can get this for 100$ because DX is selling already for a competitive price.
Terwijl ie op DX voor 60$ staat toen ik dat zei was ie stil
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66561881
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Triest? Wie zat hier ook alweer reviews te copy/pasten ? Jij durft .
Maar je bent wel hip met je Jack heur . Kansloos.

Iemand hier ervaring met Alibaba?
Kom op man, dat gejank omdat hij één of twee reviews heeft gekopieerd..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:08:12 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66561911
Hahaha, ja, hij probeert met sommige producten wel zijn winst hoog te houden, maar zijn database is nog van voor de grote pricedrop van de lasers. De true 50mW ging opeens van 43$ naar 23$, dus waarschijnlijk was die laser dus eerst ook duurder dan 60$.

Het waren inderdaad maar 2 reviews, de andere 33 heb ik wel zelf gemaakt, maar dat vergeten jullie natuurlijk voor de handigheid even .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66561962
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahaha, ja, hij probeert met sommige producten wel zijn winst hoog te houden, maar zijn database is nog van voor de grote pricedrop van de lasers. De true 50mW ging opeens van 43$ naar 23$, dus waarschijnlijk was die laser dus eerst ook duurder dan 60$.
Die 30mW True Green ging ook van 23 dollar naar 16 ofzo
pi_66562247
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:08 schreef MacorgaZ het volgende:
dus waarschijnlijk was die laser dus eerst ook duurder dan 60$.
120 dollar was ie geloof ik.

Ik snap trouwens niet hoe dat kan met die lasers, volgens mij hebben ze tegenwoordig een supplier die veel inferieurer is dan de vorige. Want 50% goedkoper, dat kan haast niet. En de kwaliteit van de huidige batches lasers ben ik ook niet over te spreken, ik had zo'n 200mW gekocht voor 65 dollar, die was een stuk slechter dan de oude 120 dollar 200mW's.
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:31 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Iemand hier ervaring met Alibaba?
Alibaba is toch alleen een site waar je op kan adverteren dat je een Hongkong supplier bent? Volgens mij kan je daar op die site niets kopen?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:20:16 #247
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66562332
Alibaba is inderdaad een soort Marktplaats.nl, alleen dan meer voor bedrijven. Pas trouwens wel op daar, zelfs al hebben ze een goede rating dan kunnen ze nog niet te vertrouwen zijn, die goede ratings zijn namelijk te koop als lidmaatschappen.

Ik snap ook niet hoe het kan dat die lasers plotseling zoveel goedkoper zijn geworden, waarschijnlijk hebben ze een nieuwe supplier die hen voorliegt, waardoor DX denkt dat ze True's verkopen, maar eigenlijk potmodded lasers verkopen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:22:59 #248
159761 Arn0
Abbey Road
pi_66562433
Heeft er iemand hier al eens een MP3/MP4 besteld op DX? Er is er een van 8 GB voor 45 dollar, maar er staat geen review bij dus ik weet niet of ik dat moet betrouwen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068
Of kan ik beter voor een bekend merk gaan?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_66562488
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef Arn0 het volgende:
Heeft er iemand hier al eens een MP3/MP4 besteld op DX? Er is er een van 8 GB voor 45 dollar, maar er staat geen review bij dus ik weet niet of ik dat moet betrouwen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068
Of kan ik beter voor een bekend merk gaan?
Natuurlijk staat er nog geen review bij, dat ding is 2 dagen terug op DX gezet.

Dus niemand heeft hem überhaupt al binnen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:28:01 #250
159761 Arn0
Abbey Road
pi_66562610
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Natuurlijk staat er nog geen review bij, dat ding is 2 dagen terug op DX gezet.

Dus niemand heeft hem überhaupt al binnen.
Ah, had ik niet gezien.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:04:19 #251
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66563997
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef Arn0 het volgende:
Heeft er iemand hier al eens een MP3/MP4 besteld op DX? Er is er een van 8 GB voor 45 dollar, maar er staat geen review bij dus ik weet niet of ik dat moet betrouwen..
Betrouwen..? Vertrouwen, wantrouwen, aankoop berouwen..?

Dit is overigens wel een geniaal ding als je veel met computers in de weer bent.. Hot swappable ftw..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66564833
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20217

Dit lijkt mij echt een vet ding. Beetje Pokémon Gold spelen en filmpjes kijken op één apparaat Alleen jammer van de batterij..

En ik wil dit ding voor m'n camera erbij kopen (Ixus V2):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2479
Mijn standaard accu is NB-1LH. DX zegt echter dat die Pisen-accu ook in de ixus v2 werkt. Iemand enig idee of dat waar is?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:33:03 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66568890
mn voeding van mn notebook is d00d.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Is dat wat/ En kan iemand mij vertellen, aangezien ik het niet kan vinden, of het enkel een amerikaanse stekker is? Of dat er een aparte europa stekker bij zit?

ooh, en is het geschikt voor een acer aspire 1520 serie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:35:49 #254
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66568972
UK plug zit erbij. Maar dat is gewoon een standaard netsnoer. Eentje met EU plug is overal te koop.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:39:21 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66569072
Waar is overal?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66569109
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
mn voeding van mn notebook is d00d.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Is dat wat/ En kan iemand mij vertellen, aangezien ik het niet kan vinden, of het enkel een amerikaanse stekker is? Of dat er een aparte europa stekker bij zit?

ooh, en is het geschikt voor een acer aspire 1520 serie
Of hij werkt met jouw laptop, moet je zelf even kijken?
Die plugjes die erbij zitten, is een van die hetzelfde als die je nu gebruikt?
En dat ding is 100W, gaat van 15 tot 24 volt, hoeveel watt en volt is je huidige?

Aparte Europa stekker zit er waarschijnlijk niet bij, maar dat is een simpel netsnoer wat je nodig hebt, heb je misschien nog wel liggen, wordt ook gebruikt voor computers en beeldschermen enzo. En ze kosten 1 euro bij de computerwinkel.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:43:42 #257
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66569198
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:44:49 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66569232
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Of hij werkt met jouw laptop, moet je zelf even kijken?
Die plugjes die erbij zitten, is een van die hetzelfde als die je nu gebruikt?
En dat ding is 100W, gaat van 15 tot 24 volt, hoeveel watt en volt is je huidige?

Aparte Europa stekker zit er waarschijnlijk niet bij, maar dat is een simpel netsnoer wat je nodig hebt, heb je misschien nog wel liggen, wordt ook gebruikt voor computers en beeldschermen enzo. En ze kosten 1 euro bij de computerwinkel.
oooh die netsnoeren stik ik in.

Even zien op mijn adapter staat ; input ; 100-240V~2200mA
output ; 19V, 7110mA

Mijn plugje is oranje, en lijkt wel wat op die laatste gele.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:45:19 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66569249
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef Stinosss het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik had hem door die gaan achter in de desktop. Stik ik in.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66569327
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

oooh die netsnoeren stik ik in.

Even zien op mijn adapter staat ; input ; 100-240V~2200mA
output ; 19V, 7110mA

Mijn plugje is oranje, en lijkt wel wat op die laatste gele.
Dan kan je die nemen, aangezien die ook 19V is.
HIj is alleen wel 4500mA, wat inhoudt dat het opladen langer duurt met die voeding dan met je originele.

Hoop ik wel voor je dat het plugje het goede is, dat is het enige wat er mis kan zijn.


Stinosss heeft er meer verstand van

[ Bericht 7% gewijzigd door pfefferkatze op 28-02-2009 23:53:36 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:49:46 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66569377
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dan kan je die nemen, aangezien die ook 19V is.
HIj is alleen wel 4500mA, wat inhoudt dat het opladen langer duurt met die voeding dan met je originele.

Hoop ik wel voor je dat het plugje het goede is, dat is het enige wat er mis kan zijn.
Langer opladen is niet erg. Die shit kost hier universeel 40 tot 50 euro en acer specifiek 70 tot 80 euro.

Ik ben dan nu nog geen 15 euro kwijt. Alst niet goed is kan het toch retour?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:51:38 #262
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66569422
Nee, die kun je niet nemen. Laptopladers zijn gedimensioneerd op tegelijk laden van een lege accu en ook nog eens je laptop op volle toeren aan hebben staan. Wanneer je dat met deze adapter doet legt hij waarschijnlijk het loodje.
Geen slim plan dus...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:54:05 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66569492
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Stinosss het volgende:
Nee, die kun je niet nemen. Laptopladers zijn gedimensioneerd op tegelijk laden van een lege accu en ook nog eens je laptop op volle toeren aan hebben staan. Wanneer je dat met deze adapter doet legt hij waarschijnlijk het loodje.
Geen slim plan dus...
Waarom legt deze het loodje?

Ik heb er geen verstand van verder
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:55:25 #264
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66569537
Deze kan veel minder stroom leveren vergeleken met je originele.

7110mA tegenover 4500mA
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:59:05 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66569609
euwh dus ik moet een laptop van hetzelfde "voltage" hebben. Nou, dan morgen maar naar de vobis
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66569712
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef Qwea het volgende:
euwh dus ik moet een laptop van hetzelfde "voltage" hebben. Nou, dan morgen maar naar de vobis
Ampèrage moet ongeveer hetzelfde zijn.

Maar Stinosss, maakt het echt zoveel uit dan?
Waarom legt ie het loodje als het ampèrage niet genoeg is dan? Ik dacht altijd dat dat niet zoveel uitmaakte, dat het alleen langer duurde met laden etc.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:04:41 #267
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66569742
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef Qwea het volgende:
euwh dus ik moet een laptop van hetzelfde "voltage" hebben. Nou, dan morgen maar naar de vobis
Voltage? Zeg maar gewoon spanning, we zijn geen fransen .

Maaruh, uiteraard moet de spanning gelijk zijn. Maar ook zeker de stroom.
  zondag 1 maart 2009 @ 00:08:58 #268
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66569860
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ampèrage moet ongeveer hetzelfde zijn.

Maar Stinosss, maakt het echt zoveel uit dan?
Waarom legt ie het loodje als het ampèrage niet genoeg is dan? Ik dacht altijd dat dat niet zoveel uitmaakte, dat het alleen langer duurde met laden etc.
Nouja, 'maakt het veel uit'.... Laat ik het zo zeggen, je wilt geen ondergedimensioneerde lader aan je notebook hebben hangen. Wanneer jouw laptop meer stroom vraagt dan je lader kan leveren krijg je problemen (bijv. wanneer je je laptop op max. prestaties hebt staan, 100% helder scherm, aantal USB-devices).

Normaliter hebben geschakelde voedingen wel een overheatbeveiliging erin zitten, maar daar wil je natuurlijk geen gebruik van maken . Tevens vraag ik me af hoe dat zit met deze Chinese meuk. CE keurmerk enzo....(?)
pi_66574118
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
mn voeding van mn notebook is d00d.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8854 Is dat wat/ En kan iemand mij vertellen, aangezien ik het niet kan vinden, of het enkel een amerikaanse stekker is? Of dat er een aparte europa stekker bij zit?

ooh, en is het geschikt voor een acer aspire 1520 serie
Ik heb dat ding hier liggen, was voor een ouwe p3 laptop die niet meer aanging en waarvan het lampje van de voeding raar ging doen... dus ik die kocht hem maar me latop deed nog niets, heb toen voor ¤35 een orginele (oem)gekocht en die deed het ook niet.. conclusie laptop was stuk .
¤50 verspilt en me laptop doet het nog steeds niet.
Nu heb ik een acer aspire one maar ik durf die van dx daarvoor niet te gebruiken .

[ Bericht 1% gewijzigd door Kadooosh op 01-03-2009 10:23:19 ]
pi_66574205
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Stinosss het volgende:
Normaliter hebben geschakelde voedingen wel een overheatbeveiliging erin zitten, maar daar wil je natuurlijk geen gebruik van maken . Tevens vraag ik me af hoe dat zit met deze Chinese meuk. CE keurmerk enzo....(?)
Eens. Laptopvoedingen moeten een dermate hoog vermogen (voltage maal amperage) leveren dat ik die niet met gerust hart achter zou laten.
  zondag 1 maart 2009 @ 11:16:55 #271
128384 mcwops
gat in je glas
pi_66575116
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 1 maart 2009 @ 11:22:39 #272
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66575244
quote:
Die nieuwe arrivals beginnen eentonig te worden.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 1 maart 2009 @ 11:38:57 #273
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66575622
Jammer dat er op zondag geen pakketdienst is. :p verwacht nog het een en ander.
  zondag 1 maart 2009 @ 11:50:50 #274
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66575905
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:38 schreef Stinosss het volgende:
Jammer dat er op zondag geen pakketdienst is. :p verwacht nog het een en ander.
LED strips van Jack?
Ook ik verwacht het een en ander o.a. scooteronderdelen uit Italië
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:00:22 #275
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_66576129
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

LED strips van Jack?
Ook ik verwacht het een en ander o.a. scooteronderdelen uit Italië
Ik verwacht m'n zilveren zippo, een 5mW green laser en LED finger lights.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:33:33 #276
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66576866
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

LED strips van Jack?
Ook ik verwacht het een en ander o.a. scooteronderdelen uit Italië
Nope, die is al binnen.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:35:00 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66576900
Gisteren op de PCdump (ik was er toch) iets als dit gekocht:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309

Vergelijkbaar product dus, hier voor 20 euro, maar goed, dan heb je hem meteen . Werkt echt fantastisch op mijn Medion Akoya Netbookje, overal NED 1,2,3 kijken, prachtig beeld!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 1 maart 2009 @ 12:36:23 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66576934
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren op de PCdump (ik was er toch) iets als dit gekocht:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309

Vergelijkbaar product dus, hier voor 20 euro, maar goed, dan heb je hem meteen . Werkt echt fantastisch op mijn Medion Akoya Netbookje, overal NED 1,2,3 kijken, prachtig beeld!
Je moet er ook betaalde kanalen mee kunnen zien als ik het goed heb, maar dan moet je wel Linux (virtueel) gebruiken en wat handigheidjes doen
  zondag 1 maart 2009 @ 12:37:55 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66576979
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Je moet er ook betaalde kanalen mee kunnen zien als ik het goed heb, maar dan moet je wel Linux (virtueel) gebruiken en wat handigheidjes doen
Ach ja, dat zal best weer . Ik vond het vooral handig voor Europees voetbal door de weeks, dan ben ik nog wel eens van huis .

Maar raar opzich dat het onder Windows niet kan....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 1 maart 2009 @ 12:42:50 #280
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66577134
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, dat zal best weer . Ik vond het vooral handig voor Europees voetbal door de weeks, dan ben ik nog wel eens van huis .

Maar raar opzich dat het onder Windows niet kan....
Ik dacht dat iemand dat ook in deze reeks gepost had

-edit-
DealExtreme ervaringentopic #23: Waar de Euro duikt...

-edit 2-
Hier issie $3.06 goedkoper:
http://www.focalprice.com(...)ver_CJ001S_1444.html



[ Bericht 11% gewijzigd door mstr op 01-03-2009 12:51:01 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 12:43:02 #281
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66577144
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nope, die is al binnen.
En?
Goed verpakt? beter dan DX of slechter of hetzelfde kwaliteit?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:58:23 #282
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66577615
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:43 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En?
Goed verpakt? beter dan DX of slechter of hetzelfde kwaliteit?
Goed verpakt ja.
Ze lijken redelijk overeen te komen met die van DX. Al ben ik over beide niet heel erg te spreken. Leds zijn soms slecht gesoldeerd. Ach ja, het kan ermee door .
pi_66580345
ff aangemeld om een portomonnee te kopen en dan is het uitverkocht
pi_66580677
ik ben benieuwd naar mijn Bose oordoppies
  zondag 1 maart 2009 @ 14:25:39 #285
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66580728
Waarom bose?
Neem dan Sennheiser ofzo..
  zondag 1 maart 2009 @ 14:30:07 #286
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66580900
Hij bedoelt denk ik de namaak Bose-oordopjes die op DX stonden, waarbij alles was nagemaakt, zelfs zo'n garantiekaart .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:03:42 #287
201952 lezut
et rezut
pi_66582119
Is de site van DX bij jullie ook griep-traag?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:04:17 #288
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66582132
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef lezut het volgende:
Is de site van DX bij jullie ook griep-traag?
Hier niet
  zondag 1 maart 2009 @ 15:35:26 #289
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66583130
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef lezut het volgende:
Is de site van DX bij jullie ook griep-traag?
Sporadisch worden ook hier plaatjes soms langzaam of helemaal niet geladen.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:05:38 #290
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66584280
Ik ga maar weer werken tot 21.00
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:06:35 #291
97745 Thorical
finding a way
pi_66584310
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben benieuwd naar mijn Bose oordoppies
Ik miste alleen de grote oordoppen. Maar misschien kan ik die nog navragen met m'n Bose internationale garantie kaart.
Maar alles zat in het Bose doosje, zelfs een gebruiksaanwijzing voor de Triport IE Headphones.
pi_66584417
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef mstr het volgende:

-edit 2-
Hier issie $3.06 goedkoper:
http://www.focalprice.com(...)ver_CJ001S_1444.html

Deze is nog goedkoper: http://www.mymemory.co.uk(...)y-USB-DVB-T-Receiver

Ben alleen benieuwd of er ook een AB bij zit?
  zondag 1 maart 2009 @ 16:17:04 #293
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66584676
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Deze is nog goedkoper: http://www.mymemory.co.uk(...)y-USB-DVB-T-Receiver

Ben alleen benieuwd of er ook een AB bij zit?
Cheap! Heb er alleen niks aan
  zondag 1 maart 2009 @ 16:30:14 #294
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66585143
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga maar weer werken tot 21.00
Wat hebben we er eigenlijk aan dat we weten dat jij gaat werken?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66585358
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Cheap!
Vond ik ook dus besteld.

Idee is om op het laptop scherm tv te kijken en de desktop op de externe monitor te houden, iemand een idee of dit kan?
pi_66585849
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wat hebben we er eigenlijk aan dat we weten dat jij gaat werken?
Slowchat, beste MacorgaZ!
In ieder geval beter dan stomme vragen van newbies
pi_66586044
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Vond ik ook dus besteld.

Idee is om op het laptop scherm tv te kijken en de desktop op de externe monitor te houden, iemand een idee of dit kan?
Ja, TV staat gewoon in een window.
Geen referral hier.
pi_66586417
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, TV staat gewoon in een window.
Dat idee had ik al maar ik vroeg me meer af of dat op een EEEpc nog een beetje werkt als je tegelijkertijd met andere dingen bezig bent en dat vergat ik er dus bij te zetten.
pi_66586440
Kan ik met zo'n USB TV stick alleen naar NL 1, 2 en 3 in Nederland kijken, of als ik op vakantie ben in Turkije daar ook Nederland 1,2,3 mee ontvangen of dan alleen maar Turkse zenders?
pi_66586463
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef Deezertje het volgende:
Kan ik met zo'n USB TV stick alleen naar NL 1, 2 en 3 in Nederland kijken, of als ik op vakantie ben in Turkije daar ook Nederland 1,2,3 mee ontvangen of dan alleen maar Turkse zenders?
vraag het ze na

edit:
newtopic

DealExtreme #44 - Let it go, let it flow
pi_66586478
Tvp.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')